You are not logged in.
nosta puhelin ilmaan
Haluuks joku ostaa yhen lipun perjantain Tavastian keikalle?
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Haluuks joku ostaa yhen lipun perjantain Tavastian keikalle?
paljon maksaa?
Kemmuru ei halua uudistua ja on juuri siksi aina ajankohtainen
uus maistiainen dötöxiltä:
tottakai mukana mariska
uusi video:
Kuuntele Aivovuotoa älä Paranoidia
täytyis varmaan kuunnella enemmän, turhan vähälle jäänyt vaikka hankin tästä sekä vinyylin että cd:n.
Joensuun skinit ja pilotit mainittu
Otin vihdoinkin haltuun Dötöxin ja on kyllä iha jees, mutta kieltämättä FSOL-biitti tai kaksi liikaa. Muutama pängeri ei tekis pahaa albumimitassa.
uus Aksim
Joo tää kyllä. Vähän vaatii totuttelua, mut hyvää on.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Urho Ghettonen wrote:uus Aksim
oliks tätä muualla ku spotikassa?
Espoon Prinssi wrote:Urho Ghettonen wrote:uus Aksim
oliks tätä muualla ku spotikassa?
Kyl noita biisejä näyttää youtubessa ainaki olevan, en tsekannu onko kaikkia. Nimibiisi
10 euron kesämekot on tosi hyvä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
uus biisi aivan outo ilmestyy keskiyöllä.
kylläpä aika rientää...
Aivovuoto - Utopia sessiot" EP (12"/CASS) ENNAKKOTILAUS NYT!
Toimitus tilaajille julkaisupäiväksi 3.5.
Digijulkaisu (Spotify yms.) 29.3.1. Naavaa
2. Oonx mä pelle feat. Tuuttimörkö & DJ Kridlokk
3. Sama logo
4. Et oo käyny bileis feat. Yeboyah
5. Soundtrack
6. LME feat. DJ IBUSALKäytännössä Utopia sessiot tehtiin saman ihanteen mukaan vapautuneesti, tehokkaasti ja ammattimaisesti uudella studiolla. Bändi muutti kylmästä kellarista Herttoniemen teollisuusalueelta kaikilla mukavuuksilla varustettuun studioon jäsenten kotien lähellä. Musiikin teko alkoi marraskuussa 2018 ja kaikki kappaleet nauhoitettiin Studio TÖI 3:ssa tammikuussa 2019. Bändi teki päivävuoroa kaksi kertaa viikossa ja jokaisen kappaleen vokaaliosuudet ja tekstit ovat syntyneet vasta siinä vaiheessa, kun Matti istui mikkikoppiin ja alkoi freestailata. Tarkoitus oli tallentaa vaikutelmia ja ajatuksia haaveilevan, mutta tuhdisti potkivan musiikin sekaan, ei niinkään työstää konkreettisia ja jäsenneltyjä esseitä. Nykyiset julkaisutekniikat mahdollistavat sen, että saavuttaessaan kuulijat koko paketti on vielä uunilämmin.
Suomalaisyhtye myy uutta EP-levyä 1000 eurolla mukana toki myös oma keikka
Ainoastaan Katin Tavarassa myynnissä oleva 1000 euron hintainen paketti sisältää Aivovuoto -livekeikan tilaajan kotona sekä vinyylin kotiin kuljetettuna.
Ehdot keikan toteutumiselle ovat :
Aivovuoto esittää Utopia sessiot -EP:n sekä yhden toivotun kappaleen.
Aivovuoto heittää läpät paikalla olijoiden kanssa ja ottaa yhteiskuvat sekä tuo paikalle nimikirjoitetun vinyylin (1 kpl).
Vierailun kesto 60 minuuttia
Yleisöä saa olla yhdestä kahteenkymmeneen ihmistä
Tilan/asunnon pitää yksityinen tila pääkaupunkiseudulla (esim. koti)Mikä erikoisinta (ja epätodennäköisintä), tapahtumaa ei järjestetä päihtyneille. Aivovuoto ei myöskään vastaan naapurisovusta tai sen puutteesta keikan jälkeen. Muustakaan yhtye ei vastaa.
onks kukaan forumisti tilannut tonnin keikkaa? ei tää ep kyllä ihan parasta kamaa näiltä ole ja kivaa rahastusta että maxi-ep maksaa parikymppiä, mutta tämmöiseksi ovat musabisneksen tehneet. tulihan tuo nyt sitten tilattua kuitenkin.
en oo syttynyt näille aivovuoto-jutuille kyl paljoo yhtään enää... ekaa levyä vähän diggailin (mulla ois kasetti, haluutko hantta ostaa? mul ois kans rima 614 ja syvä itä tämmösistä rareimmista jutuista) ja OK on ok biisi. kemmurun kehumatta paras oli mun lempisuomiräppilevy, mut ei oo huvittanut kuunnella sitä vuosiin kun oli vitun paska välikohtaus yhen jäsenen kanssa flow-festareilla jokunen vuos sit.
Last edited by ray charlz (01.04.2019 16:00)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en oo syttynyt näille aivovuoto-jutuille kyl paljoo yhtään enää... ekaa levyä vähän diggailin (mulla ois kasetti, haluutko hantta ostaa? mul ois kans rima 614 ja syvä itä tämmösistä rareimmista jutuista) ja OK on ok biisi. kemmurun kehumatta paras oli mun lempisuomiräppilevy, mut ei oo huvittanut kuunnella sitä vuosiin kun oli vitun paska välikohtaus yhen jäsenen kanssa flow-festareilla jokunen vuos sit.
syvä itä ja rima 614 löytyy jo, jälkimmäisellä oleva käteistä & huoria hip soul mix on kyllä ihan törkeen kova. debystä ostaisin vinyylin kun sitä mulla ei jostain syystä ole, mut en mä kassulla oikein mitään tee, yliarvostettu retroformaatti, joka käytössä turhan hankala.
kehumatta paras saattaa kyl olla kaikkien aikojen paras suomiräbälevy, ainakin jos tuomion & koneen debyä ei lasketa (siitä sais tulla uusintapainos, svart hereillä?)
vitun paska välikohtaus yhen jäsenen kanssa flow-festareilla jokunen vuos sit.
Tästä lisätietoja? Salee väsyny Aksim
Dötöx parhaimmillaan parasta Aivovuotoa, uudet löysällä läpsyttelyä. Ei tuu ostettua.
ray charlz wrote:vitun paska välikohtaus yhen jäsenen kanssa flow-festareilla jokunen vuos sit.
Tästä lisätietoja? Salee väsyny Aksim
![]()
![]()
![]()
Dötöx parhaimmillaan parasta Aivovuotoa, uudet löysällä läpsyttelyä. Ei tuu ostettua.
ei jaksa sen kummemmin ruotia julkisella foorumilla mut sellanen #metoo-henkinen momenttihan siinä oli kyseessä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kysyttiin teiltä lempibiisiä Utopia sessioilta. Tässä tulos! Ykkösenä Naavaa, se oli myös eka biisi joka tälle levylle syntyi. Mukavaa saada biiseistä palautetta. Kiitos siitä. Vinyylit ja kasetit kaupoissa 3.5. ja koko levyn pääsee kuulemaan livenä Korjaamolla julkkareissa 4.5.
itsehän äänestin LME:tä
mietin perjantaina et onks mun pakko hakee toi vinyyli mutku oon varannu... nyt kun sitä viimein kuuntelen niin onhan tää ihan kelpo kiekko, sama logo
tänään kukaa menos levyjulkkarikeikalle?
kadut ei tiedä