You are not logged in.
Mun Täytyy Saada Aina http://shk-isku.bandcamp.com/track/mun- … saada-aina
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sähkö-Isku: Sata kaljaa 12 2.5.
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Päivitystä tilanteeseen. Julkaisu viivästynyt hieman ja näköjään 30.5. löytyy kaupoista.
Etukannen heppujen ilmeet naurattaa.
bzort glorf bööth
kuulemma mmm-quote levyssä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuulemma mmm-quote levyssä
LEVY HAETTU ÄXÄSTÄ VITTU KUN PÄRISEE T;ÄÖDMATGÖKDKAS;FLKKADÖSGVADS GADSGVADSF
MIKÄ SE QUOTTI ON KUVA
Tulossa.........
Kuuntelin pitkästä aikaa biisit läpi bändcämpistä (omistan myös 12" että fuck you) ja on niin maan vittanan hyvää musaa että. Mun Täytyy Saada Aina pyöräytin useampaan otteeseen.
shaun knight ryder wrote:Sata kaljaa soi Molotovissa yks päivä
Yxs tyyppi tuli kyselemään eräänä päivänä että soittaako Sähkö-isku tänään Molotowissa
NO SOITTIKO?
Kuuntelin pitkästä aikaa biisit läpi bändcämpistä (omistan myös 12" että fuck you) ja on niin maan vittanan hyvää musaa että. Mun Täytyy Saada Aina pyöräytin useampaan otteeseen.
IHAN
VITUN
KOVA
12"
Dokumentointia lauantailta:
Oli aika aika tykitystä kaikki neljä biisiä Uus biisi oli kans kova
Etukannen heppujen ilmeet naurattaa.
![]()
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp … 7269_n.jpg
Vasemmanpuoleinen kundi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.