#31 31.08.2012 00:02

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,996

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

MMM wrote:

suositelkaas mulle jotain uusia julkaisuja


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#32 31.08.2012 00:42

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

barton_funk wrote:
MMM wrote:

suositelkaas mulle jotain uusia julkaisuja

(yks) uus(ista) John Zorn(eista) - Zornii, arabiaskaalaa ja iisilisöning-jatsia
uus Gnod - rytmikästä ja vaihtelevaa psykejurnutusta
uus (tai no tuleva) Thee Oh Sees - Primaverahuhujen mukaan nää on ylittäny jonkun luovuuskynnyksen, hyvää muttei steriiliä futurokkia, tulee vanha Clinic mieleen
uus Europe - joo just SE europe, kompressoituu muskelirokkii & verrokkikohta uudelle Pumpkinsille ihan vaan MMMää varten


Älä päästä painiks sitä

Offline

#33 31.08.2012 08:41

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

ILR wrote:
barton_funk wrote:
MMM wrote:

suositelkaas mulle jotain uusia julkaisuja

(yks) uus(ista) John Zorn(eista) - Zornii, arabiaskaalaa ja iisilisöning-jatsia
uus Gnod - rytmikästä ja vaihtelevaa psykejurnutusta
uus (tai no tuleva) Thee Oh Sees - Primaverahuhujen mukaan nää on ylittäny jonkun luovuuskynnyksen, hyvää muttei steriiliä futurokkia, tulee vanha Clinic mieleen
uus Europe - joo just SE europe, kompressoituu muskelirokkii & verrokkikohta uudelle Pumpkinsille ihan vaan MMMää varten

Tattis. Zorn, joo miksei, pitääpä kuunnella kokonaan. Gnod, äh, pistin perään soimaan church of anthraxin ja palas taas elämäninto. gnodin jurnutus kuulosti enempi siltä ku joku joikais kaikulaitteen läpi kornin shoots & laddersin alkuosan päälle. lol apua ny aloin kyttää tota kornia, onko tollasta ollu joskus roll
clinic tuli oh seestä kyl mieleen, vähän myös vanha kunnon grand royal label, ja menee myös acid rock vibansa takia hyvin tohon church of anthraxin perää. kivaa musaa.
Europe kuulosti mässyltä. vähän ku noi Gnodin tyypit olis menny töihin, alkanu puhuun tunteistaan ja lopettaneet itseensä käpertymisen
no okei ei ny mässyltä. hybrid childreniltä. apua mistä tän tabin saa suljettua. voi jeesus tää on kyl kaukana mistään apua kamalaa ny tuli joku sitar vielä kehiin. roll mut kiitos tästä löydöstä! silvawhale-musaa!

ja kiitos muistakin, huippua. lisää vaa!

edit: emmä tätä zorniakaan osaa. kirjurinluoto-vibat (ja vibrat). plus noi naked cityn nihilistisestä poukkoilusta muistuttavat yhtäkkiset nostalgisen atonaaliset jousipurkaukset siellä täällä.

Last edited by MMM (31.08.2012 08:50)


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#34 31.08.2012 11:11

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Aloin pelkäämään Europe-rapsaa lukiessa ettet päässy sitariin asti mut hyvinhän siinä kävi icon_coolpeuk


Älä päästä painiks sitä

Offline

#35 31.08.2012 11:30

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

icon_cool


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#36 31.08.2012 11:53

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Offline

#37 31.08.2012 12:14

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

ydinaukio wrote:

IIIIIIIIIhana nIIIIIIIImIIIIIIIII, nIIIIIIIIIIIIn taIIIIIIIIIIIIteellIIIIIIIIIIIIIIInen.

tyypit lämmittelee vahvistimiaan ja rumpusettiä treeniksellä, vaau.
sit lähti käyntiin jotain mitä vois kuvailla kingston walliksi soittamassa Nileä.
en pysty kuvitteleen yhtäkään tilannetta elämässäni jossa haluaisin kuunnella tällasta musaa.

jos noi rummut olis vielä kuivemmat ja läpsymmät, kitarat vielä kireämmät, ja melodiat vielä
enempi sankarihevit, niin täähän olis ihan jees. vois ehkä äänitttää tän pitch shiftin ja eq:n läpi kasetille.
kyl mä tän tyypisestä kulmikkaasta ja riffitäyteisestä kevytmetallisesta kamasta iha tykkään,
mut yleensä siitä vähä punkimmasta puolesta kuten ny vaik joku lvmen.

tai jos tää pysyis jossain jutussa, niin tää olis jees. tai jos tapahtuis vielä vitusti enemmän, tää oils kanssa ihan ok.
mut on kyl nyt niin puolivälin taputtelua ku olla voi. tulee mieleen se pumpkinsin zero-sinkun ekstrabiisi jossa on
joku parikyt minsaa demoriffejä peräkkäin. sellasia möhköjä ei vaan pitäis julkaista oikeina levyinä.

emmä taida muuta vittumaista tästä keksiä.







icon_cool


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#38 31.08.2012 12:20

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

sä et kyllä yllätä koskaan icon_lol

Offline

#39 31.08.2012 12:38

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

ydinaukio wrote:

sä et kyllä yllätä koskaan icon_lol


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#40 31.08.2012 13:04

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

olen ainakin yllättänyt itseni diggailemalla tällaisesta teknisestä progemetallista icon_cool

Offline

#41 31.08.2012 17:06

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

MMM wrote:

ja kiitos muistakin, huippua. lisää vaa!

Darkside - Joq Nico Jaar yhteisprojekti, mun mielestä parempi ku se Spacelevy
Shellacin uus pomppuhevibiisi - nykivää insinöörirokkii, what did you expect?
Todd Terje - Inspector Norse - melkein miljoona katsojaa mut en muista et tästä ois oikein juttuu ollu. Hyvän tuulen biisi.
Uus Dr John - vitun tiukka buugi. Pyöräähän täs viilataan uusiks mut vittuuks siitä. Lonkero läiskyy ja kesädatsuni polttaa kumii


Älä päästä painiks sitä

Offline

#42 31.08.2012 17:16

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

ydinaukio wrote:

sä et kyllä yllätä koskaan icon_lol

tosiaan, miksi suositella mulle tollasta jos ja kun tiedät miten reagoin?  _tsot


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#43 31.08.2012 17:28

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Nii ja sit uus OM tietty kans. Ydis ei tykkää tosta, sen voi ottaa suosituksena tai suosituksen vastakohtana.

Nää ei nyt oo ollu hirveen kohdennettuja eikä ihan hirveen suosituksiakaan kaikilta osin enää muutamaan hetkeen. Palaan topikkiin jatkossa vasta jos tulee jotain oikeesti mieleen.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#44 01.09.2012 04:44

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

MMM wrote:
ydinaukio wrote:

sä et kyllä yllätä koskaan icon_lol

tosiaan, miksi suositella mulle tollasta jos ja kun tiedät miten reagoin?  _tsot

totta kyllä, aattelin suositella vaan jotain hyvää tän vuoden julkaisua mut metsään meni juu.
jännä kyl huomata taas kuten taannoin pumpkins-ketjussa, kuinka voin allekirjoittaa allekirjoittaa suurimman osan musasta esittämistäsi kommenteista, mut teen niistä taas täysin erilaiset johtopäätökset. paitsi tuo kingston wall soittamassa nilea, krallicellahan ei ole kingston wallin groovesta tietoakaan icon_cool. musta krallicen musassa, ei siis pelkästään tuossa biisissä, toimii just se, et noi saundit on niin peruskamaa, ja on vaan keskitytty noihin riffeihin ja melodioihin. en yleensäkään ymmärrä tuota keskittymistä saundeihin, tekeekö joku pitch shift ja eq jostain niin paljon mielenkiintoisempaa, hohhoijaa. ja oisko sulla heittää jotain esimerkkiä jostain vielä äärimmäisestä progebläkkiksestä? kiinnostais. eikä sit mitään animal collective -> jane's addiction- tai circle -> von hertzen brothers- tyyppistä pelkästään musiikin pintaan liittyvää hassuttelua. icon_cool
tän:

tai jos tää pysyis jossain jutussa, niin tää olis jees. tai jos tapahtuis vielä vitusti enemmän, tää oils kanssa ihan ok.
mut on kyl nyt niin puolivälin taputtelua ku olla voi. tulee mieleen se pumpkinsin zero-sinkun ekstrabiisi jossa on
joku parikyt minsaa demoriffejä peräkkäin.

ymmärrän kans ihan hyvin, mut olen vaan täysin eri mieltä; tuo toimii juuri noista syistä. en ole hirveästi kuullut tunnin mittaisia levyjä, joissa tulee yhtä riffiä aina parikyt sekkaa ja sit homma vaihtuu, ja biisit vaan etenee koko ajan, mut homma ei kuitenkaan ole mitään ihan älytöntä greisiä skitsoilua. 
mut nää kaikki jutut taisin kirjoittaa jo bläkkistopikkiin icon_smile

Offline

#45 01.09.2012 08:30

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

kingston wall ja groove  reps


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#46 01.09.2012 13:09

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

sami kuoppamäki oli erinomainen rumpali, jonka soitto kyllä groovasi kingston wallin aikaan, vaikkei bändi nyt kokonaisuudessaan varsinaisesti mikään the meters ollut icon_smile

Offline

#47 26.09.2012 16:29

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti


En tiijä lähtiskö vaikka Kikelle eli Kikkelle!  pimp


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#48 26.09.2012 18:23

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

pimppeuk


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#49 27.09.2012 21:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,262
Website

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#50 29.09.2012 04:47

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Ulvis - voit hyvinkin olla jo sinut kyseisen levyn kanssa, mutta jos et, niin tsekkaapa Saintsin Prodigal Son.

Kaikkea ei voi tietää. En muista sinun puhuneen kyseisestä levystä, mutta jos olen väärässä, anna anteeksi, sillä erehtyminen on inhimillistä.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#51 02.10.2012 01:31

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Hieno homma! ff


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#52 21.10.2012 23:58

Esa Pakarainen
Member
Registered: 06.08.2012
Posts: 83

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

MMM ja muut rytmimusiikin (ja mahdollisesti höpsöjen voksujen) ystävät, tässä pari synkkää hömppähittiä syksyyn:

Blawan - Why They Hide Their Bodies Under My Garage?
http://www.youtube.com/watch?v=KL_Bbyi3 … ure=relmfu

Blawan - His Money
http://www.youtube.com/watch?v=vfCXFoOM … ure=relmfu


ydinaukio, kiitti Krallice-linkistä! täytyy laittaa tarkempaan kuunteluun.
onko sulle tuttu Colin Marstonin toinen bändi Behold... The Arctopus? joo, on nimellä paiskattu yhtyettä ...
joka tapauksessa, hurahdin Skullgrid-levyyn aikoinaan jotta kuuntelin pelkästään sitä kaksi viikkoa.

pari poimintaa siltä
Behold... The Arctopus - Transient Exuberance
http://www.youtube.com/watch?v=gv9prjYg … ure=relmfu

Behold... The Arctopus - Some Mist
http://www.youtube.com/watch?v=HIqQ81eJDe4

uusi levy on tulossa ennen vuoden loppua.


vielä metallisaundeista, kuuntelen nykymetallia kovin nirsosti, ehkä siksi ei töki nuo saundit
( Behold... The Arctopus -sointi on pitkälti samanoloinen ).
tavallaan tommosilla saundeilla soitettu musiikki on mulle "puhdasta" musiikkia, ajatonta siinä mielessä että
ei (mulle) minkään aikakauden leimaamaa. tai siis ne ovat kuin metalli-preset -saundit. vähän kuin joku
tekisi orkesterimusiikkia general midi -saundeilla, voi keskittyä sävellyksen kuunteluun ilman että
saundit tai budjetti tulee tielle.
uskokaa tai älkää, tämä vika kappale on ihan tosissaan kirjoitettu. vaikkei siinä olekaan järkeä.


"to hope for more antennae" -Melvins

Offline

#53 22.10.2012 00:06

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Esa Pakarainen wrote:

vielä metallisaundeista, kuuntelen nykymetallia kovin nirsosti, ehkä siksi ei töki nuo saundit
( Behold... The Arctopus -sointi on pitkälti samanoloinen ).
tavallaan tommosilla saundeilla soitettu musiikki on mulle "puhdasta" musiikkia, ajatonta siinä mielessä että
ei (mulle) minkään aikakauden leimaamaa. tai siis ne ovat kuin metalli-preset -saundit. vähän kuin joku
tekisi orkesterimusiikkia general midi -saundeilla, voi keskittyä sävellyksen kuunteluun ilman että
saundit tai budjetti tulee tielle.
uskokaa tai älkää, tämä vika kappale on ihan tosissaan kirjoitettu. vaikkei siinä olekaan järkeä.

on siinä järkeä peuk

toi arctopus nimenä tuttu mut enpä ole vielä kuunnellut. tsekataanpa.

Offline

#54 22.12.2012 23:01

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,529

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

En osaa suositella levyä, mutta Rolo Tomassi nimisestä bändistä tuli jotenkin ILR mieleen. Tämä on jopa musiikkia, josta minä kaikkien ennakko-odotusten mukaan vähän pidän. En sitten tiedä, että onko tässä sama ku Fucked Upissa, että alussa innostun kovasti ja sitten pidän lopulta aika turhana. Välillä fiilikset on tosin, että vittu mitä paskaa, mutta sitten taas nousee. Emmä tiä. Ehkä ILR tykkää tai haistattaa ranskalaisen patongin. Skeneihmisten on kai turha edes vaivautua, koska nää näyttää täysin eriltä ku ne kuulostaa.
Last.fm:stä stalkkailin, että ovat Helsingissä keikalla ens kesänä.

RoloTomassiPromo(1).jpg

tongue:P:peuk:

Last edited by leposi (22.12.2012 23:02)

Offline

#55 17.02.2013 17:33

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#56 17.02.2013 18:48

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Pilke wrote:

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*

Vähe heikosti, pariin otteeseen oon Soundcloudista tsekkaillu, mut ei oo vaan tullu isompaa kiimaa että pitäis tsekata laajemmin. Se Pekka Streng -cover oli vähän tylsä. Levy on näemmä Spotifyssa, joten sieltä vois toki vilkaista.


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#57 17.02.2013 19:06

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Kalossimies wrote:
Pilke wrote:

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*

Vähe heikosti, pariin otteeseen oon Soundcloudista tsekkaillu, mut ei oo vaan tullu isompaa kiimaa että pitäis tsekata laajemmin. Se Pekka Streng -cover oli vähän tylsä. Levy on näemmä Spotifyssa, joten sieltä vois toki vilkaista.

Coverit olikin tylsiä, oma matsku on paljon kiinnostavampaa.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#58 17.02.2013 20:21

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Pilke wrote:
Kalossimies wrote:
Pilke wrote:

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*

Vähe heikosti, pariin otteeseen oon Soundcloudista tsekkaillu, mut ei oo vaan tullu isompaa kiimaa että pitäis tsekata laajemmin. Se Pekka Streng -cover oli vähän tylsä. Levy on näemmä Spotifyssa, joten sieltä vois toki vilkaista.

Coverit olikin tylsiä, oma matsku on paljon kiinnostavampaa.

*

Laitanpa tarkastuslistan kärkeen sitten ff


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#59 14.03.2013 20:36

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Kalossimies wrote:
Pilke wrote:
Kalossimies wrote:
Pilke wrote:

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*

Vähe heikosti, pariin otteeseen oon Soundcloudista tsekkaillu, mut ei oo vaan tullu isompaa kiimaa että pitäis tsekata laajemmin. Se Pekka Streng -cover oli vähän tylsä. Levy on näemmä Spotifyssa, joten sieltä vois toki vilkaista.

Coverit olikin tylsiä, oma matsku on paljon kiinnostavampaa.

*

Laitanpa tarkastuslistan kärkeen sitten ff

Kuunneltiin kaverin luona tuota Veli-levyä ja sehän kuulosti oikein hyvältä se peuk


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#60 16.03.2013 10:34

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: täällä suositellaan levyjä kohdennetusti

Kalossimies wrote:
Kalossimies wrote:
Pilke wrote:
Kalossimies wrote:
Pilke wrote:

Onx Kalossimies kuunnellu Tiiu Helinää?

*

Vähe heikosti, pariin otteeseen oon Soundcloudista tsekkaillu, mut ei oo vaan tullu isompaa kiimaa että pitäis tsekata laajemmin. Se Pekka Streng -cover oli vähän tylsä. Levy on näemmä Spotifyssa, joten sieltä vois toki vilkaista.

Coverit olikin tylsiä, oma matsku on paljon kiinnostavampaa.

*

Laitanpa tarkastuslistan kärkeen sitten ff

Kuunneltiin kaverin luona tuota Veli-levyä ja sehän kuulosti oikein hyvältä se peuk

peuk

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB