#451 15.08.2012 10:32

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,958
Website

Re: Flow 2012

Piti googlettaa mikä on fatboy  frown2
Tietty oli hauskempaa kun ajattelin eka että sillä tarkoitetaan Esaa.


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#452 15.08.2012 10:41

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: Flow 2012

jaxen wrote:

Olen näköjään onnistunut kusemaan (osan) jengistä muroihin todella pahasti, vaikka omasta mielestäni kommentoin ja keskustelin ihan asiallisesti. Vielä keskellä yötäkin jaksetaan nillittää ulapalla olemisestani.
Kirjoitan aika paljon nettiin ja foorumeille, enkä toistaiseksi ole muistaakseni kertaakaan törmännyt siihen, että päästelisin ihan puhtaita aivopieruja, kuten osa jengistä nyt jostain syystä tuntuu väkisin (tahallisesti tai tahattomasti) haluavan nähdä tai lukea..

ma lueskelen foorumia useinkin oisin, en suinkaan vaan sinun takiasi.
aivoipieruista muistaakseni ei kukaan oo puhunut. meitsia hammensi eniten se, miten onnistuit luistelemaan asian vieresta ja jait jankkaamaan kysymyksesta Onko sukupuolella merkitysta, vaikka sita ei kukaan kieltanyt (et toki ollut ainoa, mutta aanekkain). kysymys taisi olla siita, onko vahe vasynytta kun sita nostellaan esille usein, jos ei keksita muista perusteita sille, jos X naismuusikon musa ei tipu just omalle kohdalle.
ja sit loukkaannuit, kun sun laah-kommentista napautettin ja aloit vaahtoamaan olkinukeista ja kaansit oikeestaan keskustelun itseesi. mut taahan ei ole ennenkuulumatonta talla foorumilla, itsekin syyllistynyt toki varmasti usein biggrin

ja tota, missas tasta asiasta voi sitten keskutella, jos sun mielesta taalla "puskista huutelemalla" se on epakohteliasta?


Mangojauhe goddamn.

Offline

#453 15.08.2012 10:50

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Flow 2012

tiptoo wrote:

ja tota, missas tasta asiasta voi sitten keskutella, jos sun mielesta taalla "puskista huutelemalla" se on epakohteliasta?

http://www.avoinministerio.fi/


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#454 15.08.2012 10:59

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,467
Website

Re: Flow 2012

HoneyBbiisi2.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#455 15.08.2012 11:08

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: Flow 2012

okei wrote:

Toisin sanoen kyseessä on "gender not genre" -tyyppiseen kelailuun kohdistuva (feministinen) kritiikki, josta joku lesbon :psyke: näkönen tyyppi kirjoitti Guardianissakin joku aika sitten.

taa varmaan oli provo, mut tartutaan: eiko edes musa-artikkelista voi puhua viittaamatta kirjottajan sukupuoleen JA ulkonakoon? no, silti ajattelin googlailla ton artikkelin, et kiitti myos vinkista.

okei wrote:

Mut eiks rokissa oo kyse seksistä ja jos joku on paskan kuulonen/huono esiintyjä mutta pantavan (tai panneen??! LOL) näkönen niin sitä kelaa että millä ansioilla toi on päätyny tonne mun eteen esiintymään?

itse en kyl koe henkilokohtaisena loukkauksena sita, et joku festarilla esiintyva hemaiseva tyyppi ei teekaan mua kiinnostavaa musaa ja voin poistua paikalta sen kummemmin sen seksielamaa miettimatta.

okei wrote:

Ja joo, mä kyllä uskon tossa alussa mainitsemaani yhteyteen "näkyvyyden ja lisäpalstatilan" ja "suosion" välillä (=sukupuolella on merkitystä!)

huoh. toki. mut toi ei ole se ainoa looginen jatkumo sukupuolen vaikutukselle musabisneksessa ja -piireissa.

hieno avatar sulla muuten  :rakkaus: :peuk:


Mangojauhe goddamn.

Offline

#456 15.08.2012 11:11

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

okei wrote:

Seremoniasta olisin varmasti tykännyt jos soundit olisi olleet kohdillaan. Mutta jos joku väittää sitä "läppäbläkkikseksi" eikä ees vaivaudu vastaamaan väitteestä nipottamiseen niin.. eh.

viittaat vissin tähän

Uudet housut ja paita wrote:
mitten wrote:

Tämän jälkeen festarin pahin erehdys eli tsekkaan edes parin biisin verran Seremoniaa - harvemmin voi sanoa näin, mut oikeasti todella huono. vokalisti oli täysin jäätynyt/aneeminen ja sitten muuta bändiä ei jotenkin ees kuullut kunnolla ja sen mitä kuuli jätti pökäle-vaikutelman. Odotin "läppäbläkkiksestä" (joo LOL) jotain kunnon meininkiä ja menoa, mut vaisuu puuroo tuli.

Pliis nyt kyllä, LOL ei pelasta sua tolta heitolta  icon_razz  Eihän tuossa ole mitään läppää ja vielä vähemmän bläkkistä. Tai jos toi menee läppäosastoon niin sit samaan karsinaan aika moni muukin (70-luvun) menneisen vuosikymmenten musiin palaaminen. En ollu Flow'ssa mutta vissiin oli aika isoja ongelmia soundien kanssa.

En jaksanut tähän vastata kun koin
a) et mun heitto _oli_ careless 
b) tuo "läppä" osuus koettiin/luettiin virheellisesti niin et jotenkin dissasin itse bändiä ja/tai bläkkistä

kun jo 2 ihmistä on vetässyt tästä jonkun herneen vastataanpa: huonosti/laiskasti lokeroitu pointtini oli kuitenkin vähemmän se lokerointi kun se, et mitä olin bändin Rock'n'Rolli Maailmaa kuunnellut ja parikin juttua lukenut niin todellakin koin et touhussa oli _myös_ vähän jotain tongue-in-cheek/leikittelyä/huumorintajua lähestymisessä (one cannot have sense of humor and simultaneously be serious about their music - WHY NOT?) eli tämän perusteella keikan aneemiapuuro/hyytyneisyys yllätti kun odottelin jotain tuuttaavampaa _meeeeininkiä_. Sori jos ymmärsin bändin VÄÄRIN näiden perusteella ja keikan edessä olisi pitänyt odotuksineen olla vakavana kuin haudan äärellä? icon_rolleyes Keikan paskuuden (huom tämä ei edelleenkään = bändi on paska) allekirjoitan edelleen. Lisäkysymyksiä?

Last edited by mitten (15.08.2012 11:18)


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#457 15.08.2012 11:17

jaxen
Member
From: Bussilla lähtenyt
Registered: 15.08.2011
Posts: 146
Website

Re: Flow 2012

tiptoo wrote:

ja tota, missas tasta asiasta voi sitten keskutella, jos sun mielesta taalla "puskista huutelemalla" se on epakohteliasta?

Perustakaa nyt joku (O)saako tytöt rokata ja suositaanko/syrjitäänkö niitä ketju. Tai argumentaatioanalyysi-ketju.

Poterothan oli kuitenkin jo kaivettu etukäteen, mieli pahoitettu ja psykoanalyysikin tehty jostain tahallisesta heitosta, ennenkuin "keskustelu" lähti edes liikkeelle. Lisäksi hieman ihmettelin ryöpytystä ja näsäviisastelua joka tulee kohdalle, vaikka en ollut todellakaan ainoa kyseisen mielipiteen esittäjä. Mutta ketjusta päätellen tälläinen ei ole todellakaan eka kerta.
Mulle oli kuitenkin oikeasti yllättävää, että ennakkokuvalta 'avarakatseinen' foorumi ei sellainen sitten olekaan ja vähän tosikkokin. Mutta tämä korjattu!  pimp

En aio nyt marttyroida tätä enempää, sanottavani olen jo aikaa sitten sanonut ja jatkan foorumia ärsyttävällä tyylillä kirjoittamista (Lääh!!). Joten ei syytä huoleen, tapaamme uudestaan!
Mutta keskustelkaa nyt siitä helvetin Flowsta (mistä mulla ei ole mitään sanottavaa)!


Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !

Offline

#458 15.08.2012 11:21

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Flow 2012

jaxen wrote:

Mulle oli kuitenkin oikeasti yllättävää, että ennakkokuvalta 'avarakatseinen' foorumi ei sellainen sitten olekaan ja vähän tosikkokin.

voit mielikuvaharjoitteena ajatella että olet vauva-foorumilla, on yö, ja taustalla soi 90-luvun marginaali-indie ja sun aivoja vituttaa kun joku käyttää tollasta genre-termiä.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#459 15.08.2012 11:35

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Flow 2012

mitten wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
mitten wrote:

Tämän jälkeen festarin pahin erehdys eli tsekkaan edes parin biisin verran Seremoniaa - harvemmin voi sanoa näin, mut oikeasti todella huono. vokalisti oli täysin jäätynyt/aneeminen ja sitten muuta bändiä ei jotenkin ees kuullut kunnolla ja sen mitä kuuli jätti pökäle-vaikutelman. Odotin "läppäbläkkiksestä" (joo LOL) jotain kunnon meininkiä ja menoa, mut vaisuu puuroo tuli.

Pliis nyt kyllä, LOL ei pelasta sua tolta heitolta  icon_razz  Eihän tuossa ole mitään läppää ja vielä vähemmän bläkkistä. Tai jos toi menee läppäosastoon niin sit samaan karsinaan aika moni muukin (70-luvun) menneisen vuosikymmenten musiin palaaminen. En ollu Flow'ssa mutta vissiin oli aika isoja ongelmia soundien kanssa.

En jaksanut tähän vastata kun koin
a) et mun heitto _oli_ careless 
b) tuo "läppä" osuus koettiin/luettiin virheellisesti niin et jotenkin dissasin itse bändiä ja/tai bläkkistä

kun jo 2 ihmistä on vetässyt tästä jonkun herneen vastataanpa: huonosti/laiskasti lokeroitu pointtini oli kuitenkin vähemmän se lokerointi kun se, et mitä olin bändin Rock'n'Rolli Maailmaa kuunnellut ja parikin juttua lukenut niin todellakin koin et touhussa oli _myös_ vähän jotain tongue-in-cheek/leikittelyä/huumorintajua lähestymisessä (one cannot have sense of humor and simultaneously be serious about their music - WHY NOT?) eli tämän perusteella keikan aneemiapuuro/hyytyneisyys yllätti kun odottelin jotain tuuttaavampaa _meeeeininkiä_. Sori jos ymmärsin bändin VÄÄRIN näiden perusteella ja keikan edessä olisi pitänyt odotuksineen olla vakavana kuin haudan äärellä? icon_rolleyes Keikan paskuuden (huom tämä ei edelleenkään = bändi on paska) allekirjoitan edelleen. Lisäkysymyksiä?

Ei  icon_razz  Iisisti nyt siellä, mä mitään herneitä vedelly  icon_lol

Jos ihan pikkasen avaan omaa näkemystäni niin nimenomaan tottakai ehdottomasti musiikki voi olla samaan aikaan hauskaa ja tosissaan tehtyä. Mähän olen aina yrittänyt tehdä numeroa siitä, että on ihan turhaa edes jakaa musaa viihde/huumori/jne lokeroihin, ikään kuin niiden kautta arvotettaisiin sitä taidetta. "Läppä" on aina vaan sellanen sana et sen yhdistää johonkin ironiseen tekemiseen, siis tyyliin "en mä nyt oikeasti tästä tykkää, haluan vain nauraa ironiasuojan takaa tämmöiselle ilmiölle". Seremonia leikkii elementeillä jotka on jollain tasolla huvittavia, tottakai siellä on sitä kieltäposkessa mutta sävy on kuiteski kunnioittava ja lähtee sen kautta että digataan niistä jutuista. Ajatellaan ny jotain Venomia. Tosissaan? Joo. Kieliposkessa? Eipä. Kysymyksia? Ei.

cheer21

Hyvä Flow-topikki ku poikinu jo hernesävytteiset keskustelut sekä naisten, että huumorin/läpän asemasta musiikissa  biggrin

Offline

#460 15.08.2012 11:40

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Flow 2012

huvittaa kun mietin että flow'n sosiaalisen median koordinaattorille maksetaan tämänkin ketjun lukemisesta.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#461 15.08.2012 11:44

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

Uudet housut ja paita wrote:
mitten wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
mitten wrote:

Tämän jälkeen festarin pahin erehdys eli tsekkaan edes parin biisin verran Seremoniaa - harvemmin voi sanoa näin, mut oikeasti todella huono. vokalisti oli täysin jäätynyt/aneeminen ja sitten muuta bändiä ei jotenkin ees kuullut kunnolla ja sen mitä kuuli jätti pökäle-vaikutelman. Odotin "läppäbläkkiksestä" (joo LOL) jotain kunnon meininkiä ja menoa, mut vaisuu puuroo tuli.

Pliis nyt kyllä, LOL ei pelasta sua tolta heitolta  icon_razz  Eihän tuossa ole mitään läppää ja vielä vähemmän bläkkistä. Tai jos toi menee läppäosastoon niin sit samaan karsinaan aika moni muukin (70-luvun) menneisen vuosikymmenten musiin palaaminen. En ollu Flow'ssa mutta vissiin oli aika isoja ongelmia soundien kanssa.

En jaksanut tähän vastata kun koin
a) et mun heitto _oli_ careless 
b) tuo "läppä" osuus koettiin/luettiin virheellisesti niin et jotenkin dissasin itse bändiä ja/tai bläkkistä

kun jo 2 ihmistä on vetässyt tästä jonkun herneen vastataanpa: huonosti/laiskasti lokeroitu pointtini oli kuitenkin vähemmän se lokerointi kun se, et mitä olin bändin Rock'n'Rolli Maailmaa kuunnellut ja parikin juttua lukenut niin todellakin koin et touhussa oli _myös_ vähän jotain tongue-in-cheek/leikittelyä/huumorintajua lähestymisessä (one cannot have sense of humor and simultaneously be serious about their music - WHY NOT?) eli tämän perusteella keikan aneemiapuuro/hyytyneisyys yllätti kun odottelin jotain tuuttaavampaa _meeeeininkiä_. Sori jos ymmärsin bändin VÄÄRIN näiden perusteella ja keikan edessä olisi pitänyt odotuksineen olla vakavana kuin haudan äärellä? icon_rolleyes Keikan paskuuden (huom tämä ei edelleenkään = bändi on paska) allekirjoitan edelleen. Lisäkysymyksiä?

Ei  icon_razz  Iisisti nyt siellä, mä mitään herneitä vedelly  icon_lol

Jos ihan pikkasen avaan omaa näkemystäni niin nimenomaan tottakai ehdottomasti musiikki voi olla samaan aikaan hauskaa ja tosissaan tehtyä. Mähän olen aina yrittänyt tehdä numeroa siitä, että on ihan turhaa edes jakaa musaa viihde/huumori/jne lokeroihin, ikään kuin niiden kautta arvotettaisiin sitä taidetta. "Läppä" on aina vaan sellanen sana et sen yhdistää johonkin ironiseen tekemiseen, siis tyyliin "en mä nyt oikeasti tästä tykkää, haluan vain nauraa ironiasuojan takaa tämmöiselle ilmiölle". Seremonia leikkii elementeillä jotka on jollain tasolla huvittavia, tottakai siellä on sitä kieltäposkessa mutta sävy on kuiteski kunnioittava ja lähtee sen kautta että digataan niistä jutuista. Ajatellaan ny jotain Venomia. Tosissaan? Joo. Kieliposkessa? Eipä. Kysymyksia? Ei.

cheer21

Hyvä Flow-topikki ku poikinu jo hernesävytteiset keskustelut sekä naisten, että huumorin/läpän asemasta musiikissa  biggrin

apua dreaded ironiasuoja mainittu!! *runs for the hills*

mutjoo, ollaan sittenkin näemmä aika samoilla linjoilla tässä friends


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#462 15.08.2012 11:46

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

MMM wrote:

huvittaa kun mietin että flow'n sosiaalisen median koordinaattorille maksetaan tämänkin ketjun lukemisesta.

roll TERKKUJA SULLE, TYYPPI!!! roll


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#463 15.08.2012 11:48

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Flow 2012

tiptoo wrote:
okei wrote:

Toisin sanoen kyseessä on "gender not genre" -tyyppiseen kelailuun kohdistuva (feministinen) kritiikki, josta joku lesbon colorscroll näkönen tyyppi kirjoitti Guardianissakin joku aika sitten.

taa varmaan oli provo, mut tartutaan: eiko edes musa-artikkelista voi puhua viittaamatta kirjottajan sukupuoleen JA ulkonakoon? no, silti ajattelin googlailla ton artikkelin, et kiitti myos vinkista.

okei wrote:

Mut eiks rokissa oo kyse seksistä ja jos joku on paskan kuulonen/huono esiintyjä mutta pantavan (tai panneen??! LOL) näkönen niin sitä kelaa että millä ansioilla toi on päätyny tonne mun eteen esiintymään?

itse en kyl koe henkilokohtaisena loukkauksena sita, et joku festarilla esiintyva hemaiseva tyyppi ei teekaan mua kiinnostavaa musaa ja voin poistua paikalta sen kummemmin sen seksielamaa miettimatta.

okei wrote:

Ja joo, mä kyllä uskon tossa alussa mainitsemaani yhteyteen "näkyvyyden ja lisäpalstatilan" ja "suosion" välillä (=sukupuolella on merkitystä!)

huoh. toki. mut toi ei ole se ainoa looginen jatkumo sukupuolen vaikutukselle musabisneksessa ja -piireissa.

hieno avatar sulla muuten  rakkaus peuk

onnistuneet summaukset tiptoolta peuk
lisäkeskustelua / topikkia kiimaisena odotellen, olikohan vapaamman puolella jo joku missä mä olen jauhanut jotain paskaa siitä miten miehet on laiterunkkareita ja naiset ei peuk:peuk:


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#464 15.08.2012 12:41

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow 2012

Onks toi Seremonia soittanu paljon keikkoja ennenku niistä tuli Juttu. Tykkään sinkustaan, ja toivon että albumi olisi kova ja kaikkee, mut snadisti epäilyttää niitten toimivuus keikkatilanteessa ellei niillä oo suht paljon livetoimintaa alla. Onhan toi levytykselläkin vähän siinä käsiin hajoamisen partaalla toi niitten juttu mut silti niin että se toimii aika kivasti. Toivottavasti myös levyllä on myös vähemmän ilmiselviä ripoffeja kuin in a gadda da vida -> rokkänrollin maailma icon_lol


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#465 15.08.2012 13:00

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow 2012

MMM wrote:

huvittaa kun mietin että flow'n sosiaalisen median koordinaattorille maksetaan tämänkin ketjun lukemisesta.

sama


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#466 15.08.2012 13:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow 2012

huvittaa kun mietin että flow'lla on sosiaalisen median koordinaattori


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#467 15.08.2012 13:08

okei
Member
Registered: 27.05.2011
Posts: 71

Re: Flow 2012

okei wrote:

Toisin sanoen kyseessä on "gender not genre" -tyyppiseen kelailuun kohdistuva (feministinen) kritiikki, josta joku lesbon colorscroll näkönen tyyppi kirjoitti Guardianissakin joku aika sitten.

tiptoo wrote:

taa varmaan oli provo, mut tartutaan: eiko edes musa-artikkelista voi puhua viittaamatta kirjottajan sukupuoleen JA ulkonakoon? no, silti ajattelin googlailla ton artikkelin, et kiitti myos vinkista.

Kyllä, tää oli osastoa "tyhmä läppä" ennemminkin kuin mikään provo. Naureskelin ilmaisun ja hymiön (ja asiayhteyden) yhdistelmälle itsekseni (ja siinä oli alunperin enemmän hymiöitä). Sori. Ja joo, toi oli joku lyhyt juttu Guardianin nettisivulla, saattoi olla blogikirjoitus tms., mutta jäi kuitenkin mieleen.

okei wrote:

Mut eiks rokissa oo kyse seksistä ja jos joku on paskan kuulonen/huono esiintyjä mutta pantavan (tai panneen??! LOL) näkönen niin sitä kelaa että millä ansioilla toi on päätyny tonne mun eteen esiintymään?

tiptoo wrote:

itse en kyl koe henkilokohtaisena loukkauksena sita, et joku festarilla esiintyva hemaiseva tyyppi ei teekaan mua kiinnostavaa musaa ja voin poistua paikalta sen kummemmin sen seksielamaa miettimatta.

No, nyt ehkä taas luetaan vähän turhan vaikeasti tota mun (jo tyylinsäkin puolesta) kevyehköä heittoa. Yritin vaan korostaa vielä sitä että rokilla ja seksillä (sukupuolisuudella) on yleensä nähty paljonkin yhteyksiä, mikä tässä keskustelussa tuntuu jotenkin jäävän taka-alalle. Mullekin tuli valitettavasti Moronican läpistä sellanen tunne että tässä yritettäis olla jossain aseksuaalisessa tyhjiössä (vaikka samalla väitetään ettei näin ole).

Mutta oot oikeessa, ja oon samaa mieltä myös huigin kanssa siitä, että kannattanee vetää henkeä ja miettiä ettei sillä, että joku musa ei satu uppoomaan, oo välttämättä niin paljon tekemistä sen tekijän sukupuolen kanssa vaikka niin tekiskin jostain syystä mieli ajatella.

okei wrote:

Ja joo, mä kyllä uskon tossa alussa mainitsemaani yhteyteen "näkyvyyden ja lisäpalstatilan" ja "suosion" välillä (=sukupuolella on merkitystä!)

tiptoo wrote:

huoh. toki. mut toi ei ole se ainoa looginen jatkumo sukupuolen vaikutukselle musabisneksessa ja -piireissa.

Huoh vaan ittelles  icon_surprised En niin väittänytkään! Tätä yritin just sanoa usean lauseen mitassa ja viittaamalla tohon artikkeliin ja purkamalla sitä, että naismuusikko on usein ensin nainen ja sitten vasta muusikko. Oli vaan pakko palata tähän, koska Moronica on tossa aikaisemmin halunnut erottaa "näkyvyyden ja palstamillimetrit" ja "suosion" toisistaan, ja itse siis väitän että siinä on selkee yhteys VAIKKA (nais)sukupuoli ei olekaan automaattisesti mikään "helpottava" tekijä (ja tästä varmaan kaikki on samaa mieltä).

Ei tässä varmaan mitään aukotonta teoriaa tai yleispätevää loogista lauseketta olla rakentamassa, vaan universaalien väitteiden sijaan olisi järkevintä lähestyä näitä tapauskohtaisesti (mutta ketäs se sitten kiinnostaa, heh..).

Mä kyllä uskon että Splits (tai vaikkapa Miau) on ns. musiikki edellä liikenteessä, vaikka on täysin selvää, ettei kumpikaan yritä millään tapaa häivyttää sukupuoltaan tai seksuaalisuuttaan (=ne ei oo mitään moppitukkaisia androgyynejä otuksia vaan molemmissa bändeissä selkeesti kulttuurimme koodistojen mukaisia naisia).

En mä osaa sanoa enempää  icon_biggrin En tiedä onks tässä mitään järkeä tai johtaako tää koko keskustelu-MÖTKÖ yhtään mihinkään? Ehkä toivottavasti ainakin siihen, että sukupuoleen perustuvia dissausläppiä heittävät tyypit miettii kaks kertaa ennen kuin laukoo niitä?

tiptoo wrote:

hieno avatar sulla muuten  rakkaus peuk

kiitos!  biggrin   ff

EDIT: korjasin typon

Last edited by okei (15.08.2012 13:10)

Offline

#468 15.08.2012 13:12

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow 2012

qdes wrote:
huïg wrote:

kikke & hrmunoita odotetuin panoksin liikenteessä

Mä liityn tähän ryhmään toteamalla että kyllä forumin oikeinkuuntelijat ottaa nyt aika raskaasti kun kaikki ei yhdessä halaillen tykkääkkään samasta musasta ja oikein perustein. Ekalla kerralla kirpaisee mutta kyllä se siitä.

Kerroppa Ilr vielä Fenneszin seteistä!

foorumin oikeinlukija asialla icon_lol

ei splitsistä ole kenenkään pakko tykätä. ei se nyt mikään varsinaisen nero bändi minustakaan ole. sen sijaan täällä kompattii näkemystä, että kun ne ovat niin onnettomia muusikoita, niin ovat päässeet eteenpäin ainoalla varsinaisella avullaan, joka on NAISSUKUPUOLI. images?q=tbn:ANd9GcTtETFot1D-8b2xDQTiHtESOdkC1Z0rt48HEeak52hVsYj_FckMww

nyt vielä kerran huutonaurut tälle maailman väsyneimmälle argumentille ja tahallisille väärinlukemisille, sitten en jaksa enää vääntää rautalangasta  _lollollol


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#469 15.08.2012 13:12

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

huïg wrote:

Onks toi Seremonia soittanu paljon keikkoja ennenku niistä tuli Juttu.

välitön panoepäilys icon_cool

Last edited by mitten (15.08.2012 13:17)


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#470 15.08.2012 13:14

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow 2012

okei wrote:

Nähdäkseni Moronica ei jostain syystä tunnista tai tunnusta syy-seuraussuhdetta "näkyvyyden ja lisäpalstatilan" ja "suosion" välillä

tunnustan vilpittömästi, tämä oli jonkinlainen jaxenin harhakäsitys, jota älköön lähdettäkö enempää levittelemään icon_lol ks. viesti yllä


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#471 15.08.2012 13:19

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Flow 2012

jaxen wrote:

Kirjoitan aika paljon nettiin ja foorumeille, enkä toistaiseksi ole muistaakseni kertaakaan törmännyt siihen, että päästelisin ihan puhtaita aivopieruja

icon_coolpeuk

Offline

#472 15.08.2012 13:23

okei
Member
Registered: 27.05.2011
Posts: 71

Re: Flow 2012

mitten wrote:

En jaksanut tähän vastata kun koin
b) tuo "läppä" osuus koettiin/luettiin virheellisesti niin et jotenkin dissasin itse bändiä ja/tai bläkkistä

En mäkään mitään hernettä nenään vetänyt, tässä oli kyse juurikin siitä että mua aina harmittaa kaikenlaiset vasemmalla kädellä lyttäykset. Siis että dissataan joidenkin tekemää musaa "läpällä" tai hutaisten.

Mutta siitä ei ilmeisesti ollutkaan kyse. Alkaa jotain väärinlukemisen ennätyksiä varmaan paukkumaan tässä threadissa itse kullakin..

Tosiaan, saatiinkuitenkin samalla selvitettyä myös tää huumori/läppäaspekti musassa grin Mielestäni ylempänä esitetty on hyvä kiteytys ja samoilla linjoilla ollaan täälläkin  icon_cool

Offline

#473 15.08.2012 13:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow 2012

Ette uskokaan kuinka vaikeeta on pitäytyä heittämästä kaikenlaista läppää puhtaista pieruista ja tiesmistä. Tuntuu että näppis vain vetää sormia puoleensa kuin sormiteslakäämi mutta eieiei itsehillintä voittaa icon_cool


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#474 15.08.2012 13:25

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Flow 2012

voisko joku jo postata sen klassikko xkcd-stripin


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#475 15.08.2012 13:25

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Flow 2012

okei wrote:

koska Moronica on tossa aikaisemmin halunnut erottaa "näkyvyyden ja palstamillimetrit" ja "suosion" toisistaan

wtf? icon_lol missä minä olen näin sanonut? olen nyt ehkä neljästi kirjoittanut tähän ketjuun, että en kiistä sukupuolen merkitystä siihen, miten muusikoita kohdellaan niin hyvässä kuin pahassa. olen myös kirjoittanut lehtijutun, jossa haastattelin Kimmo Valtosta aiheesta "onko naisartisti miestä helpompi myydä".

alkuperäinen kommentti oli "KUKAAN EI MENISI KATSOMAAN NÄITÄ ELLEIVÄT OLISI NAISIA". jos ei pidä splitsistä on surkea argumentti sanoa, että bändillä ei ole muita avuja kuin sukupuolensa. tämä oli kaikki, mitä halusin sanoa. kiitos.  hand


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#476 15.08.2012 13:25

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Flow 2012

Tolto wrote:

voisko joku jo postata sen klassikko xkcd-stripin

duty_calls.png


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#477 15.08.2012 13:30

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Flow 2012

okei wrote:

mua aina harmittaa kaikenlaiset vasemmalla kädellä lyttäykset. Siis että dissataan joidenkin tekemää musaa "läpällä" tai hutaisten.

hyvin oot foorumis siinä tapauksessa valinnut  roll


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#478 15.08.2012 13:35

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

okei wrote:

Mutta siitä ei ilmeisesti ollutkaan kyse. Alkaa jotain väärinlukemisen ennätyksiä varmaan paukkumaan tässä threadissa itse kullakin..

khyyyl icon_cool

okei wrote:

Tosiaan, saatiinkuitenkin samalla selvitettyä myös tää huumori/läppäaspekti musassa grin Mielestäni ylempänä esitetty on hyvä kiteytys ja samoilla linjoilla ollaan täälläkin  icon_cool

pimp oishan pitänyt ymmärtää, et tietty liikuin tosi lähellä sitä ironia-facepalm territorya. mut musta nimenomaan vaan hyvää jos pistetään selittämään tarkemmin asian joka kuulosti hutasten/vasemmankäden lyttäykseltä - mielummin niin et asiaan tartutaan ja tehdään selväksi. take responsibility for what you write hutasten ja niiden antamat vaikutelmat peuk

Last edited by mitten (15.08.2012 13:37)


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#479 15.08.2012 13:39

okei
Member
Registered: 27.05.2011
Posts: 71

Re: Flow 2012

MMM wrote:
okei wrote:

mua aina harmittaa kaikenlaiset vasemmalla kädellä lyttäykset. Siis että dissataan joidenkin tekemää musaa "läpällä" tai hutaisten.

hyvin oot foorumis siinä tapauksessa valinnut  roll

No siks en yleensä tänne kirjoittelekaan, eihän täällä kukaan tykkää mistään icon_smile

Offline

#480 15.08.2012 13:44

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Flow 2012

okei wrote:
MMM wrote:
okei wrote:

mua aina harmittaa kaikenlaiset vasemmalla kädellä lyttäykset. Siis että dissataan joidenkin tekemää musaa "läpällä" tai hutaisten.

hyvin oot foorumis siinä tapauksessa valinnut  roll

No siks en yleensä tänne kirjoittelekaan, eihän täällä kukaan tykkää mistään icon_smile

eeeeihele biggrin pitäis laittaa pystyyn joku "mikset kirjoittele tänne?" metatopsu for the lurkers, tiedä mitä helmiä se vois paljastaa biggrin

edit: PYSTYTETTY

Last edited by mitten (15.08.2012 14:13)


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

Board footer

Powered by FluxBB