#151 30.07.2012 16:19

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

mitten wrote:
kauniitlapsenomaisetkasvo wrote:
turston wrote:

- Nuutti artistipassi kaulassa

Teemu Bergman lähti vittuuntuneen näköisenä Pää kiin keikan jälkeen alueelta menemään ja nakkasi artisti-lätkänsä sinne kaljakarsinaan. Otettiin kaverin kans talteen ja sit kutosen bäkkärillä sokka irti. Opetin avengersin laulajan sanomaan "kiitos."  icon_cool  Oli muuten hyvä se niiden keikkakin  tongue

peuk peuk peuk

xlarge-20060723-160750j231580f.jpg
joo sori icon_lol


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#152 30.07.2012 17:17

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

mitten wrote:
turston wrote:

- Bricolagen tapaaminen ainoastaan piteissä.

unohdin mainita et eilen TS pitissä ihmettelin puolipimeässä kun joku "tuntematon JANARI" näytti selkeesti jotenkin haastavan juuri munkaa "riitaa" ja sit selvis et olikin Bricolage roll peuk joka yritti kans jotain PITTIPOLIISI dissausta mun viuhkankäytöstä, johon olin vaan et pimp + icon_rolleyes

näinhän se meni peuk koetin perustella dissauksen jollain roomalaisvertauksella mutta se meni perseellen kun koetin keksiä sitä puhuessani. onneks uus biisi alkoi just kun tajusin puhuvani täyttää skeidaa pimp


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#153 30.07.2012 17:22

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Posts: 10,548
Website

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Bricolage wrote:
mitten wrote:
turston wrote:

- Bricolagen tapaaminen ainoastaan piteissä.

unohdin mainita et eilen TS pitissä ihmettelin puolipimeässä kun joku "tuntematon JANARI" näytti selkeesti jotenkin haastavan juuri munkaa "riitaa" ja sit selvis et olikin Bricolage roll peuk joka yritti kans jotain PITTIPOLIISI dissausta mun viuhkankäytöstä, johon olin vaan et pimp + icon_rolleyes

näinhän se meni peuk koetin perustella dissauksen jollain roomalaisvertauksella mutta se meni perseellen kun koetin keksiä sitä puhuessani. onneks uus biisi alkoi just kun tajusin puhuvani täyttää skeidaa pimp

pimp friends


"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

Offline

#154 30.07.2012 17:28

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

pittiin päätymisestä muistuu tuo yllättävän pirteä black..siis mikä se nyt oli? kuitenkin, kuulosti hyvältä mutta sana olisi hyvä kieltää bändien nimissä.

niin. olin jossain melko kaukana lavasta kun yhtäkkiä tunnistin börjen veljen jonka nikkiä en tiedä ja turstonin. sitten kaikki teki parin sekunnin intuitiivisen ölinähuudon (korjatkaa toki. saattoi olla että vain mä tein näin) ja joku sanaton sopimus toteutui kun kaikki lähti sillä sekunnilla lavan eteen.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

#155 30.07.2012 18:43

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007
Posts: 1,503

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Offline

#156 30.07.2012 19:24

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Posts: 2,362
Website

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Eniten ehkä niiden klubien pienuudessa ärsytti se, että nyt ei voinut randomilla mennä kuuntelemaan jotakin tuntematonta artistia, koska ei vaan viitsinyt jonottaa tuntia tuntemattomaan. Mielenkiintoista jonon ohi -meininkiä oli myös havaittavissa, etenkin salamestan tuplajonoissa. Mm. kuparirusketusbarbiet pääsi sisään muutamalla ripsen räpsytyksellä, kun muut sai jonottaa tihkusateessa vaikka kuin kauan.

Muuten miljööhän oli aivan loistava sekä ulkolavat oli hyvin suunniteltu. Salamestan sisäpiha oli aivan uskomaton löyty, koska en tiennyt tuollaista paikkaa Helsingissä olevankaan. Lisää bileitä tänne! Mittenin kanssa oon samoilla linjoilla turvallisuuspelkojen kanssa, koska yleisökapasiteetit meni joka klubitilassa heittämällä yli sallittujen. Ei tarvita kuin joku pieni paniikkitilanne, joka aiheuttaisi yleisönryntäyksen, niin tuhot voisi olla katastrofaaliset (vrt. esim. Love Parade muutama vuosi sitten, tietysi pienemmässä mittakaavassa). Muualle kuin klubeille ei sitten tarvinnutkaan oikeastaan jonottaa, siitä plussaa.

Musiikillisesti näiden festareiden anti jäi kyllä luvattoman huonoksi omalta kohdalta. Muutama hyvä keikka (Veronica Falls, Pertti Kurikka), muutama ihan ok (Moon Duo, Black Lizard, Circle, Burning Hell) ja muut olivatkin sitten aika turhia (Splits, Kim & Ikue, Black Lips, Kurt Vile, Rauhan Meizzelit). Muutamia muita tuli seurattua kolmesta-viiteen biisiin, kunnes kyllästyminen, kuumuus tai tilanahtaus pakotti muualle. Ei tää artistikattaus ollut kuitenkaan mua varten. Ensi vuonna mestoille vain jos kiinnostavia artisteja löytyy enemmän. Oon kuitenkin enemmän musan kuin hengailun takia tällaisissa bileissä.

Offline

#157 30.07.2012 20:38

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

kauhee halu kirjottaa tästä tapahtumasta enempikin, mut todettakoon toistaiseksi vain oleellisin

SHACKLETONIN KEIKKA OLI PARASTA PARASTA IKINÄ VOI JEESUS KRISTUS KIITOS KALJUUNTUVAT UJOT NÖRTTIMIEHET
JOTKA TAIOTTE KONEISTANNE TULEVAISUUDEN ARRYTMIT

hikoilin kuin sika, huusin kurkkuni kipeeksi aina kun lähti uusi biitti/juttu soimaan, tanssin vaikka oli voimat
täysin nollissa ja vaatteet uumpimärät hiestä, käsittämättömän ihanaa musiikkia.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#158 30.07.2012 20:43

MMM
suomalaisen kristillisen dance-musiikin huippunimi
Registered: 26.01.2011
Posts: 6,974

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

kyllästyneenä helsinkiläiseen biisittömään jamirokkiin kuudennen aistin jäljiltä, päädyin ostamaan Uniklubin cd:n.


Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa

Offline

#159 31.07.2012 00:44

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009
Posts: 9,325

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

MMM wrote:

kyllästyneenä helsinkiläiseen biisittömään jamirokkiin kuudennen aistin jäljiltä, päädyin ostamaan Uniklubin cd:n.

icon_surprised

Offline

#160 31.07.2012 10:06

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

MMM wrote:

SHACKLETONIN KEIKKA OLI PARASTA PARASTA IKINÄ VOI JEESUS KRISTUS KIITOS KALJUUNTUVAT UJOT NÖRTTIMIEHET
JOTKA TAIOTTE KONEISTANNE TULEVAISUUDEN ARRYTMIT

peuk  Kyllähän se melkoista JUUMORJENS-kamaa oli! Huikee intensiteetti läpi keikan ja mieletön dynamiikka. Bassot tais raivota vähän liian korkeilla taajuuksilla ekoissa raidoissa, mut sit se jotenkin asettu uomiinsa ja oli kyllä silkkiä. Factoryn keikat jäi muutoinkin miltei parhaiten mieleen - Vainion täydelliset soundit ja äänenpaine, Ernestuksen bassokymet ja Tikimanin suvereeni showmiehuus.  peuk

Niin paitsi että Clouds on kyllä suurin piirtein parasta tällä hetkellä. Toimii mulle hirmu hyvin toi yhdistelmä orgaanisia perkussioyksityiskohtia, kasaan hajoavia melodianpätkiä ja yhden nuotin subibassolinjoja.

Last edited by Folkhälsan (31.07.2012 10:08)


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#161 31.07.2012 12:47

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Shackleton tosiaan kuulosti kauniilta sen verran ku jaksoin vähän alusta. Mieli oli kuitenki levoton ja lähin toisaalle. Sit myöhemmin illasta jaksoin Dillinjaa kuunnella paljon pidempään.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#162 31.07.2012 18:17

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Olihan tuossa klubimeiningissä ongelmansa. Meinasin samapeukutella grasskirtiä tuosta ylempää, mutta vaihdetaan sen verran, että random-mestoihin ei viitsinyt jonotella sen takia, kun ei ollut varmuutta näkeekö siellä sitten artistista juuri vilaustakaan kuitenkaan, tämä siis lauantaina pienellä otannalla. Mutta toki ihan omaakin laiskuutta, että mieluummin menin sitten yhteen paikkaan ja olin siellä koko illan myös sunnuntaina.

Tämän takia ja muutenkin taisin missata melkein kaikki festarin parhaaksi kehutut keikat Shackletonista Räjäyttäjiin, joten vähän pl-osastolle jäi oma musiikillinen anti lopulta. Kaikesta huolimatta ihan superkiva tapahtuma, ulkomiljöö ja viikonloppu! Ulkona olisi voinut olla kyllä vielä enemmän keikkoja ja alkaa aiemmin. NRGM-lavalle iso tongue


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#163 01.08.2012 23:18

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

mitten wrote:

PS: JOKAINEN STAFFIPASSILLA JONOJEN OHI PÄÄSEVÄ TYYPPI VOI VITTU OLLA HILJAA ff

ff

Ei mutta joo. Aika lailla kaikki olennainen noista kekkereistä on jo yllä sanottu, ja kyllähän toi jonottaminen oli aika perseestä, tai siis harmitti yleisesti jengin kannalta. Jos lippuja olis myyty joku tuhat-pari vähemmän, olis meno varmasti ollut ihan yhtä hyvä mutta liikkuvuus juohevampaa. No, menee aloittelun piikkiin, muutenhan nää oli ehdottomasti kesän kiinnostavimmat festarit.

Pakko se on myöntää että Circle jyräsi aika kirkkaasti kaiken muun mitä päälavalla koko festareiden aikana nähtiin, aivan suvereenia haltuunottoa. Ennalta-arvattavaa hittiputkea toki, mut Nopeuskuninkaaseenkin saatiin sillä sekoilulla uutta fiilistä. Asut vaan muuttuu koko ajan maagisemmiksi. Sunnuntaina ei oikeastaan ollutkaan mitään muuta erityisen kiinnostavaa, mut hilluttiin mestoilla nyt silti tappiin asti ja nähtiin Avengers. Se olikin ihan leppoisa keikka ja kelpo päätös festareille. Kieltämättä Penelope Houstonilta oli aika punk veto näyttää alavutelaiselta suurperheen mammalta, ja silti vetää setti täydellä uskottavuudella. Sitten Stidilässä soitti joku paaveiksi pukeutunut duo aika tymäkkää pörinäelektroa, siitä tykkäsin kans.

Kaikenkaikkiaan hyvä meno ja tunnelma! Kyllähän tänne ens vuonna kans.

Last edited by Kalossimies (01.08.2012 23:19)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#164 02.08.2012 21:26

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

Circle oli tylsä. En tiijä kyllä kun silloin viimeksi kun näin Flow'ssa oli tosi kova ja samallaillahan nuo suurin piirtein veti nytkin. Veronica Fallsista tykkäsin kovasti, ne pari uutta biisiä kuulosti hyvältä ja se vanhempi uusi biisi vähemmän hyvältä. Siisteintähän tuossa oli tietysti kuulla nuo albumin biisit livenä ja kovaa kun se on lopulta ehkä kuitekin mun viime vuoden suosikkilevy. Rauhan meizzelit oli ihan jees siinä alkuillassa.

Offline

#165 07.02.2013 16:46

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Kuudes aisti 27.-29.7.2012

aika tehdä uusi 2013-topikki? icon_surprised


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

Board footer

Powered by FluxBB