#151 21.05.2012 17:44

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Pakkohan tossa on keskittyä kattomaan vaan pelit ja ottaa Mertarannan ja muiden äänessä olevien kommentit ripauksella suolaa, ja toivoa että kaikki kääntyy lopulta hyvin. Henkkoht nauratti kaikessa mauttomuudessaan kyllä se kun Mertaranta sössötti jotain venäläistuomarista (?) että jos maalia ei hyväksytä niin lähtee rautaa rajalle...Toki se oli varmaan puoliksi yhtä tosissaan tunteidensa vallassa kuin vaikka se hihamerkkiblogeilija.

Vähän alan olemaan sitä mieltä, että vaikka M:llä on edelleen ajoittaista huvitusarvoa, niin ehkä tuon aika alkaa kohta olla ohi, kun uudet sukupolvet jyllää kiekossa, ja erot alkaa olemaan kapeita (jos kaikilla on tarpeeksi niitä parhaita pelaajia mukana)...


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#152 21.05.2012 19:06

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Jean-Babtiste wrote:

Henkkoht nauratti kaikessa mauttomuudessaan kyllä se kun Mertaranta sössötti jotain venäläistuomarista (?) että jos maalia ei hyväksytä niin lähtee rautaa rajalle...Toki se oli varmaan puoliksi yhtä tosissaan tunteidensa vallassa kuin vaikka se hihamerkkiblogeilija.

Mun mielestä se ei muuten ollut Mertaranta, joka tuon pelin selosti vaan joku muu (olikohan Saukkonen vai kuka). Jos siis tarkoitat sitä Avalta/MTV3:lta tullutta matsia (en enää jaksa muistaa mitä, mutta jäi kans mieleen tuo kommentti). Mun mielestä Mertarannalta ei olla kuultu mitään noin idioottimaisen militaristista kommenttia, vaikka onhan ne sen jutut monesti toki toisella tapaa varmaan aika lapsellisia. Mutta muuten kyllä sama kuin edeltävillä kirjoittajilla eli mua kans ihmetyttää tuo sotaretoriikka, mutta kai se on niin että jossain pitää kuitenkin mittaa ottaa niin parempi sitten urheilukentällä/kaulalossa kuin jossain muualla.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#153 21.05.2012 19:17

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Alxity wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Henkkoht nauratti kaikessa mauttomuudessaan kyllä se kun Mertaranta sössötti jotain venäläistuomarista (?) että jos maalia ei hyväksytä niin lähtee rautaa rajalle...Toki se oli varmaan puoliksi yhtä tosissaan tunteidensa vallassa kuin vaikka se hihamerkkiblogeilija.

Mun mielestä se ei muuten ollut Mertaranta, joka tuon pelin selosti vaan joku muu (olikohan Saukkonen vai kuka). Jos siis tarkoitat sitä Avalta/MTV3:lta tullutta matsia (en enää jaksa muistaa mitä, mutta jäi kans mieleen tuo kommentti). Mun mielestä Mertarannalta ei olla kuultu mitään noin idioottimaisen militaristista kommenttia, vaikka onhan ne sen jutut monesti toki toisella tapaa varmaan aika lapsellisia. Mutta muuten kyllä sama kuin edeltävillä kirjoittajilla eli mua kans ihmetyttää tuo sotaretoriikka, mutta kai se on niin että jossain pitää kuitenkin mittaa ottaa niin parempi sitten urheilukentällä/kaulalossa kuin jossain muualla.

Joo ei munkaan mielestä ollut Mertaranta. Sieltä AVAn puolelsta tuo mun mielestä kuultiin. Kuulosti joltain Canalin jalkapalloääneltä, Taivaiselta tai Innaselta. Olikin ainoita hetkiä kun noita kisoja katselin...

Offline

#154 21.05.2012 22:10

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

stratum wrote:
Alxity wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Henkkoht nauratti kaikessa mauttomuudessaan kyllä se kun Mertaranta sössötti jotain venäläistuomarista (?) että jos maalia ei hyväksytä niin lähtee rautaa rajalle...Toki se oli varmaan puoliksi yhtä tosissaan tunteidensa vallassa kuin vaikka se hihamerkkiblogeilija.

Mun mielestä se ei muuten ollut Mertaranta, joka tuon pelin selosti vaan joku muu (olikohan Saukkonen vai kuka). Jos siis tarkoitat sitä Avalta/MTV3:lta tullutta matsia (en enää jaksa muistaa mitä, mutta jäi kans mieleen tuo kommentti). Mun mielestä Mertarannalta ei olla kuultu mitään noin idioottimaisen militaristista kommenttia, vaikka onhan ne sen jutut monesti toki toisella tapaa varmaan aika lapsellisia. Mutta muuten kyllä sama kuin edeltävillä kirjoittajilla eli mua kans ihmetyttää tuo sotaretoriikka, mutta kai se on niin että jossain pitää kuitenkin mittaa ottaa niin parempi sitten urheilukentällä/kaulalossa kuin jossain muualla.

Joo ei munkaan mielestä ollut Mertaranta. Sieltä AVAn puolelsta tuo mun mielestä kuultiin. Kuulosti joltain Canalin jalkapalloääneltä, Taivaiselta tai Innaselta. Olikin ainoita hetkiä kun noita kisoja katselin...

Taivainenhan noita selosti Saukkosen ja Mertarannan lisäksi eli hän lienee syypää.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#155 22.05.2012 21:49

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Alxity wrote:
stratum wrote:
Alxity wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Henkkoht nauratti kaikessa mauttomuudessaan kyllä se kun Mertaranta sössötti jotain venäläistuomarista (?) että jos maalia ei hyväksytä niin lähtee rautaa rajalle...Toki se oli varmaan puoliksi yhtä tosissaan tunteidensa vallassa kuin vaikka se hihamerkkiblogeilija.

Mun mielestä se ei muuten ollut Mertaranta, joka tuon pelin selosti vaan joku muu (olikohan Saukkonen vai kuka). Jos siis tarkoitat sitä Avalta/MTV3:lta tullutta matsia (en enää jaksa muistaa mitä, mutta jäi kans mieleen tuo kommentti). Mun mielestä Mertarannalta ei olla kuultu mitään noin idioottimaisen militaristista kommenttia, vaikka onhan ne sen jutut monesti toki toisella tapaa varmaan aika lapsellisia. Mutta muuten kyllä sama kuin edeltävillä kirjoittajilla eli mua kans ihmetyttää tuo sotaretoriikka, mutta kai se on niin että jossain pitää kuitenkin mittaa ottaa niin parempi sitten urheilukentällä/kaulalossa kuin jossain muualla.

Joo ei munkaan mielestä ollut Mertaranta. Sieltä AVAn puolelsta tuo mun mielestä kuultiin. Kuulosti joltain Canalin jalkapalloääneltä, Taivaiselta tai Innaselta. Olikin ainoita hetkiä kun noita kisoja katselin...

Taivainenhan noita selosti Saukkosen ja Mertarannan lisäksi eli hän lienee syypää.

Voi olla että Innanen ei ole mikään selostaja edes, Virkkusta tarkoitin. grin Tai emmä noita selostajien nimiä muista. Mutta Taivainen tuo varmaan tosiaan oli.

Offline

#156 23.08.2012 13:39

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Jalonen lopettaa seuraaviin kisoihin  cheer21  Eli Sotšista voidaan odottaa jopa menestystä. Tietty Kummola voi puskea taas jonkun kuningasidean (Raipe ekana mieleen) läpi ja Kurri myötäilee. Suomen materiaalilla paras vaihtoehto olisi tietysti Risto Dufva, vaikka en tyypistä muuten pidäkään. Suikkanen vois olla toinen, mutta taitaa olla enemmän pidemmän projektin valmentaja.
Unelmana ois että Erkka palaisi, vois tuoda mukanaan vaikka Summasen kans  icon_cool


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#157 23.08.2012 13:43

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Ihan sama kunhan Nupe saa enemmän valtaa.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#158 23.08.2012 13:46

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,258

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

hrmunoita wrote:

Ihan sama kunhan Nupe saa enemmän valtaa.

Eiks Nupe lähtenyt Petri Matikaisen kanssa Omskiin.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#159 23.08.2012 13:47

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Hassuttelija wrote:
hrmunoita wrote:

Ihan sama kunhan Nupe saa enemmän valtaa.

Eiks Nupe lähtenyt Petri Matikaisen kanssa Omskiin.

No voi vittu / Nupe pimppeuk


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#160 07.11.2012 12:01

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Westerlund nousemassa Leijonien päävalmentajaksi

Viimeksi Erkka Westerlund valmensi Leijonat MM-hopealle vuonna 2007 Moskovassa.
Arvuuttelut Jukka Jalosen seuraajasta ovat käyneet kuumina, ja nyt kiekkopiirejä pitkään askarruttaneeseen kysymykseen näyttäisi löytyneen selvyys. Sisäpiiritietojen mukaan Erkka Westerlund palaa Suomen jääkiekkomaajoukkueen puikkoihin.

Vierumäen urheiluopiston rehtorina toimiva Westerlund hyppää ruoriin heti ensi kevään kotikisojen jälkeen. Nykyinen päävalmentaja Jukka Jalonen jättää tehtävänsä ja suuntaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä itään KHL-diilin perässä.

Kalervo Kummola halusi tiettävästi Suomen ykkösvalmentajan pestiin Kari Jalosen, mutta rahakas KHL-sopimus pitää kultasormen Venäjällä vielä ensi kauden.

Westerlundin intoa palata ”Muppet Show’ksi” luonnehtimaansa valmentajapaikkaan on epäilty laajalti. Pestin lyhytaikaisuus ja Kummolan houkuttelut ovat kuitenkin ilmeisesti saaneet Westerlundin kääntämään päänsä. Uuden sopimuksen on määrä olla vain vuoden mittainen.

Tuon vuoden jälkeen Leijonien pikkutakin pukee ylleen Kummolan ykkösvaihtoehto Kari Jalonen.

MM-hopeaa ja -pronssia voittaneen Westerlundin kovin valmentajasaavutus on Torinon 2006 olympiahopea Leijonien päävalmentajana.

http://www.satakunnankansa.fi/KiekkoKan … jaksi.html

Jumalauta jos tämä toteutuu. Temelle vielä yksi kausi lisää ja Sotšista kultaa icon_cool

Last edited by turston (07.11.2012 12:03)


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#161 07.11.2012 12:04

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

turston wrote:

Unelmana ois että Erkka palaisi

icon_cool


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#162 09.11.2012 14:48

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

psykostep  tongue  icon_cool peuk


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#163 09.11.2012 18:55

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Koska Turstonin kanssa promokuvasessio "Temen ja Erkan katso kohti Sotšia"?  icon_cool  tongue  tongue  tongue


>:{/

Offline

#164 09.11.2012 19:36

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Mummo saunoo.

Erkka  hand


VFjVKbO.gif

Offline

Board footer

Powered by FluxBB