#91 11.01.2008 10:35

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyjen tilausta netistä

Futre wrote:

Pitäisköhän perustaa SS-riippuvaiset tukiryhmä.. 017

"Kuinka Djangos-riippuvaisesta tuli SecondSpin- ja CD Pacific -riippuvainen." -keskusteluryhmä

-Moi... mä oon noisis... JA EN VOI OLLA TILAAMATTA LEVYJÄ NETISTÄ.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#92 11.01.2008 11:37

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjen tilausta netistä

Feggy wrote:

Just eilen tuli Seconspinin tilaus ja nyt siellä on viikko ilman postikuluja. Täytyy vissiin. Tähänkin syöksykierteeseen on tullut ehkä haksahdettua.

Sama. Itselle tosin voi SS:n kohdalla aina uskotella miten halvaksi levyjen ostaminen sieltä tulee..


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#93 19.01.2008 12:46

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyjen tilausta netistä

SS:

25% off all Used DVDs & CDs - One week only


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#94 19.01.2008 16:38

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005
Posts: 1,792

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:4023c3ea9e="noiseidea"]SS:

25% off all Used DVDs & CDs - One week only[/quote:4023c3ea9e]
Jep. Eilen lähti tilaukseen mm. Bill Friselliä, Vic Chesnuttia, June Taboria ja I'm not there soundtrack, kaikki suunnilleen 4-5 euron hintaan posteineen.

Offline

#95 05.02.2008 22:21

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,258
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Offline

#96 06.02.2008 11:03

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyjen tilausta netistä

Firon wrote:

No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Mä olen kerran saanut väärän dvd:n sieltä. Hyvin nopsaan tuli uteluun vastaus, että saan joko dvd:n verran hyvitystä seuraavista ostoksista tai sitten lähetän levyn takaisin, he korvaavat postit ja palauttavat rahnat kortille.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#97 06.02.2008 14:09

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,258
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

janne m. wrote:

[quote:7fe92eecd5="Firon"]No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Mä olen kerran saanut väärän dvd:n sieltä. Hyvin nopsaan tuli uteluun vastaus, että saan joko dvd:n verran hyvitystä seuraavista ostoksista tai sitten lähetän levyn takaisin, he korvaavat postit ja palauttavat rahnat kortille.[/quote:7fe92eecd5]

Vastasivat että lähettävät oikean levyn ja saan pitää tuon ylimääräisen  ff

Offline

#98 06.02.2008 14:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyjen tilausta netistä

Firon wrote:

[quote:9442121292="janne m."][quote:9442121292="Firon"]No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Mä olen kerran saanut väärän dvd:n sieltä. Hyvin nopsaan tuli uteluun vastaus, että saan joko dvd:n verran hyvitystä seuraavista ostoksista tai sitten lähetän levyn takaisin, he korvaavat postit ja palauttavat rahnat kortille.[/quote:9442121292]

Vastasivat että lähettävät oikean levyn ja saan pitää tuon ylimääräisen  ff[/quote:9442121292]

Aa, niin joo mun tapauksessa sitä oikeasti tilaamaani ei ollut siellä, oli netissä väärä kansi/kuvaus. Mut juu, nopiaa palvelua tuolla lafkalla.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#99 06.02.2008 14:40

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyjen tilausta netistä

Firon wrote:

[quote:27d986eb65="janne m."][quote:27d986eb65="Firon"]No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Mä olen kerran saanut väärän dvd:n sieltä. Hyvin nopsaan tuli uteluun vastaus, että saan joko dvd:n verran hyvitystä seuraavista ostoksista tai sitten lähetän levyn takaisin, he korvaavat postit ja palauttavat rahnat kortille.[/quote:27d986eb65]

Vastasivat että lähettävät oikean levyn ja saan pitää tuon ylimääräisen  ff[/quote:27d986eb65]
Saman tekivät Djangosissa mulle aikanaan. Aika hyvin näissä on kokemusten mukaan palvelu pelannut.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#100 06.02.2008 17:38

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

Firon wrote:

[quote:866e761077="janne m."][quote:866e761077="Firon"]No niin, nyt tuli ensimmäisen kerran väärä levy Secondspiniltä. Kannet oli oikeat, mutta levy oli väärä (piti olla Fruscianten the Will to Death, mutta sainkin DC ep:n). Pannaan palautetta ja kahtellaan kuin äijän käy.

Mä olen kerran saanut väärän dvd:n sieltä. Hyvin nopsaan tuli uteluun vastaus, että saan joko dvd:n verran hyvitystä seuraavista ostoksista tai sitten lähetän levyn takaisin, he korvaavat postit ja palauttavat rahnat kortille.[/quote:866e761077]

Vastasivat että lähettävät oikean levyn ja saan pitää tuon ylimääräisen  ff[/quote:866e761077]

Wow, kävi tänään sama, paitsi paikka eri. Sitten väärää levyä tuli vielä tuplakappale. Jee.
friends


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#101 29.02.2008 11:03

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyjen tilausta netistä

Jos nyt jostain syystä jäänyt huomaamatta, SecondSpin tarjoaa taas ilman posteja. Seitsemän levyä lähti tilaukseen... 36e tuli hintaa.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#102 19.03.2008 20:16

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjen tilausta netistä

Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#103 19.03.2008 20:19

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:d2a2b495d1="sheino"]Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..[/quote:d2a2b495d1]
Ootko koittanu jo selittää tilannetta Paypalin helppiin? Voisin kuvitella, että sitä kautta ratkaisu saattais löytyä...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#104 19.03.2008 20:20

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:5b6c1bf904="upsetter"][quote:5b6c1bf904="sheino"]Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..[/quote:5b6c1bf904]
Ootko koittanu jo selittää tilannetta Paypalin helppiin? Voisin kuvitella, että sitä kautta ratkaisu saattais löytyä...[/quote:5b6c1bf904]

Joo, jotain mailia laitoin sinnepäin. Saa nähdä auttaako. Ajattelin, että luotevinta olisi ollut se, että ne rahat olisivat palautuneet suoraan takaisin Paypal-tililleni, kun ne tosiaan on sieltä veloitettukin..

Kuinka nopeasti ne muuten yleensä sieltä vastaavat?


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#105 19.03.2008 23:07

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:5177ec5830="sheino"][quote:5177ec5830="upsetter"][quote:5177ec5830="sheino"]Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..[/quote:5177ec5830]
Ootko koittanu jo selittää tilannetta Paypalin helppiin? Voisin kuvitella, että sitä kautta ratkaisu saattais löytyä...[/quote:5177ec5830]

Joo, jotain mailia laitoin sinnepäin. Saa nähdä auttaako. Ajattelin, että luotevinta olisi ollut se, että ne rahat olisivat palautuneet suoraan takaisin Paypal-tililleni, kun ne tosiaan on sieltä veloitettukin..

Kuinka nopeasti ne muuten yleensä sieltä vastaavat?[/quote:5177ec5830]

Joskus kävi näin ja silloin rahat siirtyivät visa-laskuun hyvityksenä. Tästä on jo tosin hetki aikaa joten empä kuule tiiä.


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#106 19.03.2008 23:22

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:cf2cf68829="sheino"][quote:cf2cf68829="upsetter"][quote:cf2cf68829="sheino"]Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..[/quote:cf2cf68829]
Ootko koittanu jo selittää tilannetta Paypalin helppiin? Voisin kuvitella, että sitä kautta ratkaisu saattais löytyä...[/quote:cf2cf68829]

Joo, jotain mailia laitoin sinnepäin. Saa nähdä auttaako. Ajattelin, että luotevinta olisi ollut se, että ne rahat olisivat palautuneet suoraan takaisin Paypal-tililleni, kun ne tosiaan on sieltä veloitettukin..

Kuinka nopeasti ne muuten yleensä sieltä vastaavat?[/quote:cf2cf68829]
En oo kyllä ikinä joutunut selvittelemään Paypalin kanssa mitään tämmösiä, mutta pieniä ongelmatilanteita on syntynyt muutaman kerran levykauppojen kanssa, ja ne vastaa kyllä mun kokemuksen perusteellä max 48 tunnin kuluessa. Eiköhän saman luulis pätevän Paypaliinkin...

Tosin, tilasin yhdestä portugalilaisesta puljusta cd:n, mutta lähettivätkin väärän levyn (siis semmosen, joka mulla jo on). Oon jo muutamaan kertaan lähestynyt kauppaa ihan kohteliaalla meilillä kysyen, että mitenkäs saisin sen tilaamani cd:n tämän väärän tilalle, mutta eihän ne vittunaamat edes vastaa meileihin! Jumalauta, hermo alkaa kiristyä justiinsa... Eli ohari-ollejakin tuolla maailmalla on, ja nyt taisin törmätä ekan kerran semmoseen. Puljun nimi on cdgo.com, enkä siis suosittele ko. huijaria kenellekään.  kaka  center


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#107 19.03.2008 23:32

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:99973b92d8="kikikaikai"][quote:99973b92d8="sheino"][quote:99973b92d8="upsetter"][quote:99973b92d8="sheino"]Siirsin vähän aikaa sitten rahaa eräälle tyypille Paypalin kautta suoraan luottokortilta. Myöhemmin selvisi, ettei kaverilla ole kuin personal account käytössä (ei mahdollista maksuja suoraan luottokortilta). Kaveri perui Paypalin kautta maksun, mutta silti Paypal-tililtäni ja sitä kautta luottokortiltani veloitettiin kyseinen maksu.. Onko mitenkään mahdollista saada rahoja takaisin?

Kyseessä ei ole kuin noin kymmenisen euroa, mutta vituttaapa sekin silti..[/quote:99973b92d8]
Ootko koittanu jo selittää tilannetta Paypalin helppiin? Voisin kuvitella, että sitä kautta ratkaisu saattais löytyä...[/quote:99973b92d8]

Joo, jotain mailia laitoin sinnepäin. Saa nähdä auttaako. Ajattelin, että luotevinta olisi ollut se, että ne rahat olisivat palautuneet suoraan takaisin Paypal-tililleni, kun ne tosiaan on sieltä veloitettukin..

Kuinka nopeasti ne muuten yleensä sieltä vastaavat?[/quote:99973b92d8]

Joskus kävi näin ja silloin rahat siirtyivät visa-laskuun hyvityksenä. Tästä on jo tosin hetki aikaa joten empä kuule tiiä.[/quote:99973b92d8]

Joo, no ehkä täytyy venailla. Itsellä on käytössä Electron, joten se tullee tilille hyvityksenä kuten on tullut parin nettikaupan kanssa asioidessa.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#108 28.03.2008 00:41

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

Onko kimppatilauksia lähdössä liikkeelle? Jos löytyisi jotain, niin voisin hypätä kyytiin. ff


bzort glorf bööth

Offline

#109 28.03.2008 03:16

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Levyjen tilausta netistä

hiirimattona wrote:

Onko kimppatilauksia lähdössä liikkeelle? Jos löytyisi jotain, niin voisin hypätä kyytiin. ff

Mulla oli synttärit alkuvuodesta, tilaappa mulle kans jotain kivaa.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#110 28.03.2008 03:17

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

hrmunoita wrote:

[quote:7ce1d6258c="hiirimattona"]Onko kimppatilauksia lähdössä liikkeelle? Jos löytyisi jotain, niin voisin hypätä kyytiin. ff

Mulla oli synttärit alkuvuodesta, tilaappa mulle kans jotain kivaa.[/quote:7ce1d6258c]
Mulla ois synttärit tuossa kuukauden päästä, että jos joku tilaisi kans mullekkin jotain kivaa.


bzort glorf bööth

Offline

#111 28.03.2008 08:57

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Levyjen tilausta netistä

hiirimattona wrote:

[quote:4aeadd57c4="hrmunoita"][quote:4aeadd57c4="hiirimattona"]Onko kimppatilauksia lähdössä liikkeelle? Jos löytyisi jotain, niin voisin hypätä kyytiin. ff

Mulla oli synttärit alkuvuodesta, tilaappa mulle kans jotain kivaa.[/quote:4aeadd57c4]
Mulla ois synttärit tuossa kuukauden päästä, että jos joku tilaisi kans mullekkin jotain kivaa.[/quote:4aeadd57c4]
Mulla oli synttärit viime elokuussa ja kas kummaa, ne on myös ensi elokuussa, joten joku vois tilailla mulle muutaman kivan yllärilevyn jostain... icon_rolleyes


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#112 28.03.2008 10:47

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

voisin tulla mukaan mut just sain ton ison egglipse-tilauksen enkä vielä tiedä kuinka sen maksan biggrin

toivottavasti ed ottais mahdollisimman paljon roinaa vaihdossa, loput joku avulias vois maksaa gaypalilla  icon_redface

ja just lähti eclipselle lisätilaus, uudet sublime frequenciesit ja jokunen happomuori, kreisii colorflash

ps.
synttärit vasta syksyllä sadbanana


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#113 07.06.2008 13:15

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

Onko jollain halua tilata Seconspinniltä jotain töhkää?

Näyttäis olevan -10% ja ilmaiset postit yli $75 tilauksista. Omaan koriin on parin kuukauden aikana kertynyt $50:lla tavaraa eli jos joku haluaa tulla pimppaan about 25:llä niin se mulle kertokaa. Jäis just mukavasti tullirajan alapuolellekin.
Tampereen keikarit nyt ensisijaisesti mutta kaippa voin postiin heittää sitten täällä päässä jos Treelta ei löydy halukkaita.
cheer21


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#114 07.06.2008 13:17

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:6a5d1560dc="kikikaikai"]Onko jollain halua tilata Seconspinniltä jotain töhkää?

Näyttäis olevan -10% ja ilmaiset postit yli $75 tilauksista. Omaan koriin on parin kuukauden aikana kertynyt $50:lla tavaraa eli jos joku haluaa tulla pimppaan about 25:llä niin se mulle kertokaa. Jäis just mukavasti tullirajan alapuolellekin.
Tampereen keikarit nyt ensisijaisesti mutta kaippa voin postiin heittää sitten täällä päässä jos Treelta ei löydy halukkaita.
cheer21[/quote:6a5d1560dc]
Mä voin kyllä tilata tulla messiin ff


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#115 07.06.2008 13:17

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

Mitäs pirua, piti tonne kimppatilausketjuun laittaa... icon_rolleyes  icon_redface


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#116 07.06.2008 13:18

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Levyjen tilausta netistä

Ei se mitään, mun vastauskin oli yhtä onnistuneesti kirjoitettu.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#117 07.06.2008 13:21

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

[quote:38e51b80cb="hrmunoita"][quote:38e51b80cb="kikikaikai"]Onko jollain halua tilata Seconspinniltä jotain töhkää?

Näyttäis olevan -10% ja ilmaiset postit yli $75 tilauksista. Omaan koriin on parin kuukauden aikana kertynyt $50:lla tavaraa eli jos joku haluaa tulla pimppaan about 25:llä niin se mulle kertokaa. Jäis just mukavasti tullirajan alapuolellekin.
Tampereen keikarit nyt ensisijaisesti mutta kaippa voin postiin heittää sitten täällä päässä jos Treelta ei löydy halukkaita.
cheer21[/quote:38e51b80cb]
Mä voin kyllä tilata tulla messiin ff[/quote:38e51b80cb]

No kattoppa mitä kivaa löytyy niin pistetään homma rullaamaan. ff


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#118 07.06.2008 13:23

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

voisin tulla kans mut kuinka nopeesti maksu?


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#119 07.06.2008 13:28

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

nii että onnaisko? ei oo kyllä toistaiseksi tämmöset koskaan onnistunu sadbanana


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#120 07.06.2008 13:32

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: Levyjen tilausta netistä

hrmunoita wrote:

Ei se mitään, mun vastauskin oli yhtä onnistuneesti kirjoitettu.

Vähänkö ootte nopeita, en ees ehdi huomata kun poustaatte joka väliin. icon_surprised

TWISTED BITCH wrote:

voisin tulla kans mut kuinka nopeesti maksu?

Visagella noi maksetaan että jos nyt kuun loppuun mennessä vaikka. Mut katotaan ensin jääkö tilaus vielä vajaaksi hrmiksen jälkeen.


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB