1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Pää Kii

#31 20.11.2012 21:54

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Tää näiden täyspitkä on kyllä ihan tajuttoman hyvä. Ehkä ainoona toi Rakkaus repii meidät kappaleiksi taas ei oikein mulle välity.

Offline

#32 28.11.2012 16:21

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Pää Kii

Ostin cd:n keikalta lauantaina enkä sen jälkeen muuta oo kuunnellut. On tää kyl niin saatanan hyvä. Keikalla hulinaa kolmella kitaralla nykyään  rokrok


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#33 28.11.2012 16:25

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Pää Kii

huïg wrote:

SIltä Maakuntaradio-splitiltä löytyy se toinen versio. Saanee jostain distroista vielä, ehkä.

Tää tuli ostettua. ff


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#34 02.12.2012 16:33

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

On kyl erilaiset soundit monissa näissä levyversiossa icon_surprised

Paskahousun Paluu ainakin välittyy heti paremmin, monen biisin kanssa joutuu vähän harjottelemaan että toimii taas yhtä hyvin, mut eiköhän tää tästä.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#35 02.12.2012 17:07

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Pää Kii

huïg wrote:

On kyl erilaiset soundit monissa näissä levyversiossa icon_surprised

Paskahousun Paluu ainakin välittyy heti paremmin, monen biisin kanssa joutuu vähän harjottelemaan että toimii taas yhtä hyvin, mut eiköhän tää tästä.

Meikää vaivas kans joidenkin biisien kohdalla noi soundit aika paljonki. Vois jossai vaiheessa kokeilla uudestaan.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#36 02.12.2012 17:11

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

hrmunoita wrote:
huïg wrote:

On kyl erilaiset soundit monissa näissä levyversiossa icon_surprised

Paskahousun Paluu ainakin välittyy heti paremmin, monen biisin kanssa joutuu vähän harjottelemaan että toimii taas yhtä hyvin, mut eiköhän tää tästä.

Meikää vaivas kans joidenkin biisien kohdalla noi soundit aika paljonki. Vois jossai vaiheessa kokeilla uudestaan.

Etenki Kylän Pahalla Puolella jotenkin kadotti sen flown siitä biisistä. Mut mä kuuntelin niitä aiempia versioita ihan helvetisti ja koko ajan, joten ehkä mun pitää vaan antaa näille aikaa. Vitun hyvä levy joka tapauksessa, nyt vaan mietitään et mikä vuoden top-3 sija tälle annetaan eek2


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#37 02.12.2012 18:10

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

Joo. Soundit tosiaan hämmensi vähän aluksi. Nyt skipataan kahvit toi muistaakseni mieleen alkuaikojen Klamydian. Kuuden vuoden vitutus (muistaakseni tämä biisi, en jaksa nyt tarkitaa) taas toi mieleen Stiif Little Fingersin, mikä on aina hyvä juttu. Mutta enpä osaa muuta nyt sanoa ilman lisäkuunteluita.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#38 02.12.2012 20:23

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Pää Kii

Saundit on kyllä ihan paskat, biisit hyviä ja vaikka en nyt tollasesta peruspunkista yleensä innostu, niin kyllähän tää toimii.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#39 03.12.2012 13:07

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

En tiedä. Ei tuo levy lähde oikein toivomallani tavalla. Väistämättä tulee kuitenkin verrattua Kakkikseen, jonka sanoitukset olivat parhaimmillaan todella loistavia. Pää kii alkaa ihan lupaavasti, mutta siinä missä esim. Huoltoasemalla unohdetun miehen neljä ekaa biisiä muodostavat aivan täydellisen alun lässäyttävät Tuhoava voima ja Rakkaus repii meidät kappaleiksi taas sen verran etteivät selvästi paremmat kaksi seuraavaakaan biisiä oikein jaksa kantaa. HIV:n sanoituksetkaan eivät oikein innosta. Biisi olisi ehkä ollut enemmän ajan tasalla 20 v sitten. Menneisyydestähän tässä toki lainaillaan jatkuvasti, mutta Kakkiksen kohdalla hyvät nykyaikaan istuvat lyriikat yhdistettynä 77-soitteluun ilahduttivat sydäntäni enemmän kuin Pää kii on tähän mennessä onnistunut tekemään. Kenties muutan mieltäni vielä muutaman kuuntelun jälkeen. Ei sekään olisi mitenkään tavatonta.

Last edited by Alxity (03.12.2012 13:08)


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#40 03.12.2012 13:18

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Tuhoava voima & Rakkaus repii meidät kappaleiksi taas rakkaus


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#41 06.12.2012 17:00

Aina hymyile, älä lymyile
Member
Registered: 17.04.2008
Posts: 616

Re: Pää Kii

Teemu tekee kyl hyvää musaa tongue

Offline

#42 09.12.2012 21:47

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

Mun tarttee varmaan ostaa levy.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#43 16.12.2012 13:50

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Pää Kii

Mielestäni kuulosti ihan paskalta eli en lämpee yhtään. Tehis mainittu, joo

edit: tai sanotaan börjen mieliksi, että diplomaattinen versio olisi ollut "ei vaan ole mun musaa".

Last edited by Moronica (17.12.2012 22:08)


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#44 20.12.2012 16:59

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Piisit suosikkiusjärjestyksessä. Liian hyvä levy, pirun vaikeeta listata, ainoastaan bottom-2 on jokseenkin selkiö alien

1. Apinoiden Planeetalla
2. Kalifornia Dreamin
3. Paskahousun Paluu
4. Nyt Skipataan Kahvit
5. Kuuden Vuoden Vitutus
6. Erilainen Lapsi
7. Luuletsä Et Mä Olen Huvikseni Näin Sekaisin?
8. Kylän Pahalla Puolella
9. Tuhoava Voima
10. Kun Tänään Lähden
11. Keskellä Pientä Kiinaa
12. Rakkaus Repii Meidät Kappaleiksi Taas
13. K-18
14. HIV


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#45 21.12.2012 23:04

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

huïg wrote:

Piisit suosikkiusjärjestyksessä. Liian hyvä levy, pirun vaikeeta listata, ainoastaan bottom-2 on jokseenkin selkiö alien

1. Apinoiden Planeetalla
2. Kalifornia Dreamin
3. Paskahousun Paluu
4. Nyt Skipataan Kahvit
5. Kuuden Vuoden Vitutus
6. Erilainen Lapsi
7. Luuletsä Et Mä Olen Huvikseni Näin Sekaisin?
8. Kylän Pahalla Puolella
9. Tuhoava Voima
10. Kun Tänään Lähden
11. Keskellä Pientä Kiinaa
12. Rakkaus Repii Meidät Kappaleiksi Taas
13. K-18
14. HIV

Aika lailla samaa mieltä ainakin noista kahdesta paskimmasta biisistä. En ole tosin vieläkään erityisemmin innostunut kyseisestä levystä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#46 01.01.2013 18:51

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

Ees jotain positiivist tökki aluksi aika pahasti. Lyriikat tuntu turhan hmm epähienotunteisilta, vaikka tajuaahan sen, että siinä nauretaan stereotyyppiselle ajattelulle. Nyt se kuuluu suosikkeihin, sävellys on ihan törkeen hyvä ja sirkussoundit ihan vastustamattomat. Paskahousun paluu, Luuletsä et mää oon huvikseni näin sekasin ja Kuuden vuoden vitutus on myös parhuuksia just ny. Vanhana Tehis-tyttönä Rakkaus repii... vetoaa muhun myös.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#47 01.01.2013 19:20

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

Pilke wrote:

Ees jotain positiivist tökki aluksi aika pahasti. Lyriikat tuntu turhan hmm epähienotunteisilta, vaikka tajuaahan sen, että siinä nauretaan stereotyyppiselle ajattelulle.

Niin kai siinä on ollut tarkoituksena, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ehkä 90-luvulla tuo olisi toiminut tuollaisena. En tykkää.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#48 01.01.2013 19:40

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

Alxity wrote:
Pilke wrote:

Ees jotain positiivist tökki aluksi aika pahasti. Lyriikat tuntu turhan hmm epähienotunteisilta, vaikka tajuaahan sen, että siinä nauretaan stereotyyppiselle ajattelulle.

Niin kai siinä on ollut tarkoituksena, mutta edelleen olen sitä mieltä, että ehkä 90-luvulla tuo olisi toiminut tuollaisena. En tykkää.

Mun oli ekoja kertoja vaikea kuunnella sitä, melkein hävetti, kun on vähe mauton hyvästä yrityksestä huolimatta. Ja edelleenkään en jotenki kehtais soittaa sitä kenelle tahansa ja olis epämiellyttävää kuulla se keikalla, mut kun itekseen kuuntelee korvalapuilla, niin hyvä boogie.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#49 02.01.2013 11:41

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta... Kaiken kaikkiaan olen edelleen sitä mieltä ettei Pää Kii yllä lainkaan samalla parhauden tasolle kuin Kakkis. Ainakaan lyriikoiden puolesta.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#50 02.01.2013 11:45

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Alxity wrote:

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta... Kaiken kaikkiaan olen edelleen sitä mieltä ettei Pää Kii yllä lainkaan samalla parhauden tasolle kuin Kakkis. Ainakaan lyriikoiden puolesta.

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Mun makuun tää bändi erottuu edukseen Kakkiksesta hersyvien pienten sovitusjippojen ansiosta. Vaikka Kakkiksessa mitään vikaa jne. Mainio levy.

Offline

#51 02.01.2013 11:55

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:
Alxity wrote:

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta...

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Onhan se niinkin. Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä). Tietysti voi ajatella, että punkin tehtävä on haastaa kuulijansa tms. mutta muhun tuo biisi ei vaan iske yhtään ja itse asiassa koko alkulevy menee melkein odottaessa milloin se rasittava biisi tulee. Näin ollen totean etten kyseisestä biisistä tykkää yhtään.

EDIT: pitää varmaan vielä kuunnella Pää Kii kertaalleen nimenomaan noihin sovituksiin keskittyen.

Last edited by Alxity (02.01.2013 11:56)


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#52 02.01.2013 12:00

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Alxity wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
Alxity wrote:

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta...

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Onhan se niinkin. Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä). Tietysti voi ajatella, että punkin tehtävä on haastaa kuulijansa tms. mutta muhun tuo biisi ei vaan iske yhtään ja itse asiassa koko alkulevy menee melkein odottaessa milloin se rasittava biisi tulee. Näin ollen totean etten kyseisestä biisistä tykkää yhtään.

EDIT: pitää varmaan vielä kuunnella Pää Kii kertaalleen nimenomaan noihin sovituksiin keskittyen.

Juu siis eihän subjektiivisille makuasioille mitään voi.

Tossa on mummiälest onnistuttu tekemään sovituksien kannalta tosi hieno ja rikas kokonaisuus. Suunnilleen jokasessa biisissä on jotain jippoa tai muuta mikä jää päähän ja erottaa sen muista, ilman et kokonaisuus tuntuu yhtään liian rönsyilevältä. Ja toi on aika hyvin jo toi.

Offline

#53 02.01.2013 12:06

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Pää Kii

Alxity wrote:

Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä).

hyvin sanottu roll

itse en ole vielä jaksanut levyä ostaa, olen sen kyllä kertaalleen kuunnellut ja ihan ok juttua, mutta en ihan tajua tätä suurta kollektiivista joukkohullaantumista. ostan jos tulee halvalla vastaan.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#54 02.01.2013 12:14

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

psykokarkki wrote:

itse en ole vielä jaksanut levyä ostaa, olen sen kyllä kertaalleen kuunnellut ja ihan ok juttua, mutta en ihan tajua tätä suurta kollektiivista joukkohullaantumista. ostan jos tulee halvalla vastaan.

Suositusta bändistä tuttu tyyppi tekee uuden bändinsä kera levyn josta osa tykkää ja osa ei. Mikä tossa on edes tajuttavaa? Vai onko multa mennyt jotain ohi tässä kyseisessä hypetyksessä? Ainahan media vouhkaa jostain jutusta. Iso osa vouhkaamisesta johtuu siitä, että siellä taustalla on tyyppejä jotka tykkää siitä jutusta. Ja sit kun musa päätyy tarpeeks moneen mediaan se tavottaa ihmisiä jotka ei muuten kuulis siitä, eli yhä useampi vouhkaa.

Offline

#55 02.01.2013 12:22

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: Pää Kii

no ehkä muotoilin huonosti, ja kiva että tästä meuhkataan ff

itelle vaan ehkä kakkis toimi paremmin mut näinhän se usein menee.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#56 02.01.2013 12:25

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:

Tossa on mummiälest onnistuttu tekemään sovituksien kannalta tosi hieno ja rikas kokonaisuus. Suunnilleen jokasessa biisissä on jotain jippoa tai muuta mikä jää päähän ja erottaa sen muista, ilman et kokonaisuus tuntuu yhtään liian rönsyilevältä. Ja toi on aika hyvin jo toi.

Tämän kanssa täysin samaa mieltä. Toivottavasti bändi jatkaa vielä useamman vuoden julkaisten ainakin yhtä monta levyä mitä kakkis, koska näiden kohdalla olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea on tulossa. peuk


bzort glorf bööth

Offline

#57 02.01.2013 12:46

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

hiirimattona wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Tossa on mummiälest onnistuttu tekemään sovituksien kannalta tosi hieno ja rikas kokonaisuus. Suunnilleen jokasessa biisissä on jotain jippoa tai muuta mikä jää päähän ja erottaa sen muista, ilman et kokonaisuus tuntuu yhtään liian rönsyilevältä. Ja toi on aika hyvin jo toi.

Tämän kanssa täysin samaa mieltä. Toivottavasti bändi jatkaa vielä useamman vuoden julkaisten ainakin yhtä monta levyä mitä kakkis, koska näiden kohdalla olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea on tulossa. peuk

Jeps! Tosin eihän Kakkis edes ihan hirveesti levyjä julkaissut, jos niitä kokoelmia ei lasketa  icon_rolleyes  icon_razz  cheer21  ff  (elkääkä yrittäkö et sillä uudemmalla oli jotain uusiks äänitettyjä versioita tjsp)

Offline

#58 02.01.2013 12:56

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:
hiirimattona wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Tossa on mummiälest onnistuttu tekemään sovituksien kannalta tosi hieno ja rikas kokonaisuus. Suunnilleen jokasessa biisissä on jotain jippoa tai muuta mikä jää päähän ja erottaa sen muista, ilman et kokonaisuus tuntuu yhtään liian rönsyilevältä. Ja toi on aika hyvin jo toi.

Tämän kanssa täysin samaa mieltä. Toivottavasti bändi jatkaa vielä useamman vuoden julkaisten ainakin yhtä monta levyä mitä kakkis, koska näiden kohdalla olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla mitä kaikkea on tulossa. peuk

Jeps! Tosin eihän Kakkis edes ihan hirveesti levyjä julkaissut, jos niitä kokoelmia ei lasketa  icon_rolleyes  icon_razz  cheer21  ff  (elkääkä yrittäkö et sillä uudemmalla oli jotain uusiks äänitettyjä versioita tjsp)

icon_razz No mut yli viisi seiskaa.


bzort glorf bööth

Offline

#59 02.01.2013 13:00

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Toivottavasti peuk

Offline

#60 02.01.2013 15:45

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Mä olen ollu tänä vuonna niin saatanan positiivinen ja yrittänyt tykätä kaikesta (huom. olen tietoisesti pysynyt pois MBV-topikista, kuinka kilttiä toi on!) mut tässä vaiheessa Tammikuuta voinee jo vähän avautua.

Onpas muuten pikkasen juosten kustun olonen tää Pää Kii vinyyli. Mikä ihmeen pakko porukalla on saada se musa vinyylinä, oli paketti miten halvan olonen hyvänsä? Ei niiden kansien mitään graniittia tartte olla, mutta tää ohuin mahdollinen pahvi on vaan tosi laiskan näköstä. Mä tosi mieluusti maksasin pikkasen lisää jos sais edustavan näkösen paketin. Ja turha alkaa mulle et se musa on tärkeintä et kuka niitä kansia katsoo, kun kuitenkin puhutaan tommosten fyysisten esineiden hamstraamisesta, jossa puolustuspuheena yleensä käytetään just sitä et kannet näyttää hienommalta isossa koossa.

Ja huom. on eri asia tehdä HALVALLA kannet tsi leikkaa ja liimaa ja mitä vielä tyyliin, kun tilata tehtaan kataloogista se halvin mahdollinen vaihtoehto.

Ja tainnu olla painonkin tuotantoputkes hiukan kiireitä, kansien asemointi on nätisti pielessä.

Ja onko etikettien piirretyt tekstit tarkotuksella noin loresoja? Eikä edes mennä tohon väärään kierrosnopeuteen  icon_razz

Ja korostetaas ny kuitenkin sitä et onhan tää ite levy törkeen hyvä ja kansikuvakin hieno.

Pistetään ny vielä tämmöset jotta kaikille tulis selväks et tää ei ole mikään maailman vakavin asia, kunhan ihmettelen ajankuluks icon_rolleyes  icon_surprised  biggrin  cheer21

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Pää Kii

Board footer

Powered by FluxBB