1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Pää Kii

#61 02.01.2013 15:49

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Vastaus kaikkeen: se on punk

Ei vaan. Harmi, saas nähä koska tuo ees saapuu....


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#62 02.01.2013 18:04

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

psykokarkki wrote:

itse en ole vielä jaksanut levyä ostaa, olen sen kyllä kertaalleen kuunnellut ja ihan ok juttua, mutta en ihan tajua tätä suurta kollektiivista joukkohullaantumista. ostan jos tulee halvalla vastaan.

Tähän voisin sen verran kommentoida, että mullakin ehkä tuo hype sen verran vaikuttanut, että alkuun levy tuntui pettymykseltä. Vaikka kuinka yritän ennakkoluulottomasti musiikkiin suhtautua en kuitenkaan ole vielä niin kehittynyt elämänmuoto etteikö hypellä olisi jotain vaikutusta minuun. (Pahoittelut kaikille, että jälleen joudun Kakkiksesta jauhamaan, mutta olkoon tämä viimeinen kerta tähän topiciin minun osaltani). Kakkiksen suhteen olen varsin myöhäisherännyt ja ostin Huoltoasemalle...-levyn ihan puhtaana heräteostoksena kerran kun tuli tarve joku levy ostaa. Yllätyin erittäin positiivisesti siitä, miten hyvin, osuvasti ja ajankohtaisesti Teemu kuvaa noin kolmekymppisen oluesta ja punkista pitävän henkilön elämää (" keikan jälkeen baarissa kuulumisia vaihdetaan. mut ehkä parempi ettei tässä nyt rupee avautumaan kuitenkaan. joten siellä me jauhetaan. samaa paskaa aina vaan") huumoria ("ulkona päivä alkaa apinat paikoillensa säntäilee kun kusisessa sängyssä vanha punkkari yksin itkee"),  (" niinku sanoin elämä se on huora. parhaimmillaan parin kortin värisuora. ja joo olihan se kuin lottovoitto että synnyin kouvolaan") unohtamatta. Ja onhan noissa lyriikoissa ja biisien nimissä viitteitä myös aiempiin punk-biiseihin. Kaiken kaikkiaan siis mahtava ajankuva ja todella kekseliästä lyriikkaa.

Nyt sitten kun kuulin, että Teemulla on uusi bändi niin kiinnostuin tietysti. Joka paikasta alkoi sitten sadella ylistäviä arvioita ja kehuja ja ajattelin, että nythän sieltä tulee sitten jotain aivan ainutkertaisen mahtavaa. No tietystikään levy ei jatkanut aivan samalla tyylillä kuin Kakkis ja se, että edes moista odotin on ihan minun oma henkilökohtainen häpeäni. Lyriikat eivät kuitenkaan lainkaan lähteneet nyt samalla tavalla iskemään ja etenkin levyn alkuun on sattunut muutama aika biisi, jotka ehkä koen hieman liian itseinhoisina niistä pitääkseni. Esim. tämäkään ei jostain syystä iske ("Koitan poliisille selittää, miten toisesta voi liikaa välittää"). Onhan siellä levyn keskivaiheilla ja vähän sitä ennen ja sen jälkeenkin muutama biisi, joiden lyriikoista tykkään, mutta vähän nihkeästi levy lähtee joka tapauksessa käyntiin. Soitto on toki komeaa, mutta toisaalta tällaista on tehty jo aika paljon. Omasta mielestäni Kakkis erottui edukseen nimenomaan lyriikoidensa erinomaisuuden vuoksi, mutta tällä hetkellä en ole vielä keksinyt minkä vuoksi Pää Kii on saanut osakseen noin paljon huomiota. Ihan hyvää punkkia/rokkiahan se toki on, ei siinä mitään. Yritän tänään keskittyä niihin sovituksiinkin ja ihan hyviähän ne ovat, mutta eivät minusta tuo sinällään mitään uutta tai ihmeellistä tähän juttuun.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#63 02.01.2013 18:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Mä taas en oo huomannut tuota tason laskua sanoituksien suhteen välillä kakkixen huoltoasema - pää kii. Sisäistä tasonvaihtelua on toki samalla tavalla kuin aiemminkin (lisää räkää nenään yms ranttalibiisit on aina vähän että no joo).

Ehkä tässon vähemmän sellasia yksittäisiä iskulauseita, mut mitäs mä niillä. Mun mielestä tosi onnistunut katkeransuloisissa elämänkuvisa ja vienosti arkipäivän politiikan värittämässä todellisuudessa. Oikeastaan ekaa kertaa näitä biisejä kuunnellessa tuli välillä Göstan jutut mieleen. Ulkopuolisena tarkasteltuna kuvaa mulle 2012 Suomea paremmin kuin Kakkis tai oikeastaan moni muukaan juttu.

Voehan toki olla niinkin että tässä ollaan kaikki massapsykoosissa ja ne jotka on eri mieltä näkee totuuden icon_cool


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#64 02.01.2013 18:40

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

huïg wrote:

Ehkä tässon vähemmän sellasia yksittäisiä iskulauseita, mut mitäs mä niillä. Mun mielestä tosi onnistunut katkeransuloisissa elämänkuvisa ja vienosti arkipäivän politiikan värittämässä todellisuudessa. Oikeastaan ekaa kertaa näitä biisejä kuunnellessa tuli välillä Göstan jutut mieleen. Ulkopuolisena tarkasteltuna kuvaa mulle 2012 Suomea paremmin kuin Kakkis tai oikeastaan moni muukaan juttu.

Tätä mun komppia ei tietty voi ottaa tosissaan koska samanlainen psykoosilammas olen huigin kaa, mutta tossa levyssä kiteytyy välillä ehkä turhankin alleviivaavasti, mut silti aika raadollisen onnistuneesti suomi v. 2012.

Offline

#65 02.01.2013 18:57

Krimin sota
Member
Registered: 22.02.2010
Posts: 172

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:

Onpas muuten pikkasen juosten kustun olonen tää Pää Kii vinyyli. Mikä ihmeen pakko porukalla on saada se musa vinyylinä, oli paketti miten halvan olonen hyvänsä? Ei niiden kansien mitään graniittia tartte olla, mutta tää ohuin mahdollinen pahvi on vaan tosi laiskan näköstä. Mä tosi mieluusti maksasin pikkasen lisää jos sais edustavan näkösen paketin. Ja turha alkaa mulle et se musa on tärkeintä et kuka niitä kansia katsoo, kun kuitenkin puhutaan tommosten fyysisten esineiden hamstraamisesta, jossa puolustuspuheena yleensä käytetään just sitä et kannet näyttää hienommalta isossa koossa.

...


Pistetään ny vielä tämmöset jotta kaikille tulis selväks et tää ei ole mikään maailman vakavin asia, kunhan ihmettelen ajankuluks icon_rolleyes  icon_surprised  biggrin  cheer21

Asiallista huomiointia, lisäksi vielä nostaisin että taisi olla levyn etikettiin painettuna 45RPM vaikka 33han tuo on.

Offline

#66 02.01.2013 19:24

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

piffillä jos laittas tuon palautteen, vois mennä oikeaan osoitteeseen icon_idea


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#67 02.01.2013 19:24

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

Alxity wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
Alxity wrote:

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta...

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Onhan se niinkin. Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä). Tietysti voi ajatella, että punkin tehtävä on haastaa kuulijansa tms. mutta muhun tuo biisi ei vaan iske yhtään ja itse asiassa koko alkulevy menee melkein odottaessa milloin se rasittava biisi tulee. Näin ollen totean etten kyseisestä biisistä tykkää yhtään.

Tai nyt asiaa pohdittuani, eniten mua ton biisin lyriikoissa vaivaa se ikävä tunne, että ne saattaa loukata jotakuta jolla on HIV.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#68 02.01.2013 19:33

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Pilke wrote:
Alxity wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Onhan se niinkin. Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä). Tietysti voi ajatella, että punkin tehtävä on haastaa kuulijansa tms. mutta muhun tuo biisi ei vaan iske yhtään ja itse asiassa koko alkulevy menee melkein odottaessa milloin se rasittava biisi tulee. Näin ollen totean etten kyseisestä biisistä tykkää yhtään.

Tai nyt asiaa pohdittuani, eniten mua ton biisin lyriikoissa vaivaa se ikävä tunne, että ne saattaa loukata jotakuta jolla on HIV.

*

Veikkaan, että sitä ihmistä loukkaa enemmän se että moni ajattelee noin, kuin se että joku yrittää esimerkin avulla takoa ihmisten päähä että on vitun sairasta sanoa noin.

Offline

#69 02.01.2013 19:34

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Tai kakkaaks mä tässä veikkaamaan mitään. Toiset tykkää toiset ei, ja aina joku loukkaantuu ff

Offline

#70 02.01.2013 19:55

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:
Pilke wrote:
Alxity wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
Alxity wrote:

Jep. Ja lisäksi olen aika varma, että osalta ihmisistä mene tuo ironia myös ohi. Toki niin varmasti käy muutoinkin aina silloin tällöin, mutta mutta...

Joku vastuu pitää kuulijallakin olla. Ja jos menee joltakulta ohi niin sitä suuremmalla syyllä biisi on tarpeellinen.

Onhan se niinkin. Toisaalta jos biisistä tulee sellainen olo ettei sitä oikein haluaisi kenellekään soittaa tai keikalle kuulla niin kyllä siinä minusta on silloin jotain vikaa (näin niin kuin subjektiivisessa mielessä). Tietysti voi ajatella, että punkin tehtävä on haastaa kuulijansa tms. mutta muhun tuo biisi ei vaan iske yhtään ja itse asiassa koko alkulevy menee melkein odottaessa milloin se rasittava biisi tulee. Näin ollen totean etten kyseisestä biisistä tykkää yhtään.

Tai nyt asiaa pohdittuani, eniten mua ton biisin lyriikoissa vaivaa se ikävä tunne, että ne saattaa loukata jotakuta jolla on HIV.

*

Veikkaan, että sitä ihmistä loukkaa enemmän se että moni ajattelee noin, kuin se että joku yrittää esimerkin avulla takoa ihmisten päähä että on vitun sairasta sanoa noin.

Siis tarkoitushan ON hyvä, mutta silti mua puistattaa se ajatus, että jos joku on narkannu Lostarin vessassa ja kuulee tän ja ajattelee, että maailmankaikkeus vittuilee. On varmaan vaikeaa nähdä ironiaa jos se onkin totta omalla kohdalla.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#71 02.01.2013 19:59

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Tai jos on joskus rikkonu yhtä kymmenestä käskystä! huig


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#72 02.01.2013 20:00

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Kyllä.

Offline

#73 02.01.2013 20:01

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Mun vastauksen piti tulla Pilkeen viestin perään mut käy se näinii huig

Offline

#74 02.01.2013 20:02

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

huïg wrote:

Tai jos on joskus rikkonu yhtä kymmenestä käskystä! huig

Noh, tää nyt taas on fiilispohajanen juttu, mutta minkäs teet kun puistattaa.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#75 02.01.2013 20:03

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

Tottakai! Aattelin vaan että ehkä ton ois pitäny olla "jos joku on narkannu Lostarin vessassa ja saanu HIV:n" koska kaikkihan siellä lostarin vessassa on narkannu. Mäkin oon sielä just ny huig


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#76 02.01.2013 20:06

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

huïg wrote:

Tottakai! Aattelin vaan että ehkä ton ois pitäny olla "jos joku on narkannu Lostarin vessassa ja saanu HIV:n" koska kaikkihan siellä lostarin vessassa on narkannu. Mäkin oon sielä just ny huig

Joo, totisesti, jäi nyt se itse asia puuttumaan tosta viestistä. icon_lol

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#77 02.01.2013 21:49

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Pää Kii

huïg wrote:

Mä taas en oo huomannut tuota tason laskua sanoituksien suhteen välillä kakkixen huoltoasema - pää kii. Sisäistä tasonvaihtelua on toki samalla tavalla kuin aiemminkin (lisää räkää nenään yms ranttalibiisit on aina vähän että no joo).

Ehkä tässon vähemmän sellasia yksittäisiä iskulauseita, mut mitäs mä niillä. Mun mielestä tosi onnistunut katkeransuloisissa elämänkuvisa ja vienosti arkipäivän politiikan värittämässä todellisuudessa. Oikeastaan ekaa kertaa näitä biisejä kuunnellessa tuli välillä Göstan jutut mieleen. Ulkopuolisena tarkasteltuna kuvaa mulle 2012 Suomea paremmin kuin Kakkis tai oikeastaan moni muukaan juttu.

Voehan toki olla niinkin että tässä ollaan kaikki massapsykoosissa ja ne jotka on eri mieltä näkee totuuden icon_cool

Joo eihän Kakkiksellakaan aivan kaikki biisit mitään timantteja olleet. Huoltoasemalle unohdettu mies vaan alkaa sellaisella neljän biisin tykityksellä, että huh huh.

Onhan noissa Pää Kii-levynkin lyriikoissa edelleen sellaista terävää huomiointia ja huumoria mukana. Minusta vaan kokonaisuus on epätasaisempi ja monen muun mielestä ei. Sou not. Itse olin toivonut levyltä (todennäköisesti osittain hypen vuoksi) ehkä hieman enemmän. Hyvää keskustelua on käyty joka tapauksessa ja siitä kaikille  peuk  tongue

Eipä tässä varmaan mitään suurta totuutta nyt ollakaan etsimässä ja voihan se olla, että muutan vielä joskus itsekin mielipiteeni. Tällä hetkellä kuitenkin olen kuunnellut levyn noin 10-20 kertaa läpi ja RYMin olen 3.5 tähteä sen perusteella lätkäissyt.

Last edited by Alxity (02.01.2013 21:50)


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#78 02.01.2013 23:30

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

Alxity wrote:
huïg wrote:

Mä taas en oo huomannut tuota tason laskua sanoituksien suhteen välillä kakkixen huoltoasema - pää kii. Sisäistä tasonvaihtelua on toki samalla tavalla kuin aiemminkin (lisää räkää nenään yms ranttalibiisit on aina vähän että no joo).

Ehkä tässon vähemmän sellasia yksittäisiä iskulauseita, mut mitäs mä niillä. Mun mielestä tosi onnistunut katkeransuloisissa elämänkuvisa ja vienosti arkipäivän politiikan värittämässä todellisuudessa. Oikeastaan ekaa kertaa näitä biisejä kuunnellessa tuli välillä Göstan jutut mieleen. Ulkopuolisena tarkasteltuna kuvaa mulle 2012 Suomea paremmin kuin Kakkis tai oikeastaan moni muukaan juttu.

Voehan toki olla niinkin että tässä ollaan kaikki massapsykoosissa ja ne jotka on eri mieltä näkee totuuden icon_cool

Joo eihän Kakkiksellakaan aivan kaikki biisit mitään timantteja olleet. Huoltoasemalle unohdettu mies vaan alkaa sellaisella neljän biisin tykityksellä, että huh huh.

Onhan noissa Pää Kii-levynkin lyriikoissa edelleen sellaista terävää huomiointia ja huumoria mukana. Minusta vaan kokonaisuus on epätasaisempi ja monen muun mielestä ei. Sou not. Itse olin toivonut levyltä (todennäköisesti osittain hypen vuoksi) ehkä hieman enemmän. Hyvää keskustelua on käyty joka tapauksessa ja siitä kaikille  peuk  tongue

Eipä tässä varmaan mitään suurta totuutta nyt ollakaan etsimässä ja voihan se olla, että muutan vielä joskus itsekin mielipiteeni. Tällä hetkellä kuitenkin olen kuunnellut levyn noin 10-20 kertaa läpi ja RYMin olen 3.5 tähteä sen perusteella lätkäissyt.

Jos pisteyttää pitää niin vahva 3,5 multakin levylle. Viittä tähteä saa tänä vuonna julkastuista ainoastaan Bish Bosch ja Lost Tapes. Ja jos taasen näitä tähtiä suhteuttaa koko musan historiaan, ja kun joku Canin Ege Bamyasi on neljän tähden levy niin ei jumpe yks sinänsä mahtava 2012 vuoden punkkilevy pääse samaan, sori.

Offline

#79 02.01.2013 23:41

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:

Canin Ege Bamyasi on neljän tähden levy

_tsot

Offline

#80 02.01.2013 23:43

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

ydinaukio wrote:
Uudet housut ja paita wrote:

Canin Ege Bamyasi on neljän tähden levy

_tsot

No nyt tunnen itseni kyllä paskaksi ihmiseksi  icon_twisted  frown2

Ehkä neljä puol.

Tago Mago on viiden tähden levy ja ylipäätään parasta mitä tää ihmiskunta on saanu ikinä aikaseks. Future Days ja Ege Bamyasi osuu lähellä, mutta ei ihan samaan, siitä toi ero. On ne silti parempaa ku melkein mikä tahansa muu musa.

Offline

#81 03.01.2013 18:10

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Pää Kii

Häh, mä oon aina luullu, et siin lauletaan lostarin vessassa nakkasit... eli panotouhuja?


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#82 03.01.2013 18:36

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Pää Kii

börjeslandet wrote:

Häh, mä oon aina luullu, et siin lauletaan lostarin vessassa nakkasit... eli panotouhuja?

Molempi parempi.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#83 03.01.2013 18:44

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

nakkaaminen tarkottaa panotouhuja confused_new

kyl mä siinä ärrän aina kuulen confused_new

confused_new


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#84 03.01.2013 19:33

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,119

Re: Pää Kii

Ostin lipun keikalle icon_cool


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#85 03.01.2013 19:40

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Pää Kii

huïg wrote:

nakkaaminen tarkottaa panotouhuja confused_new

kyl mä siinä ärrän aina kuulen confused_new

confused_new

Heittää/nakata dippiä  017

Offline

#86 03.01.2013 19:43

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Pää Kii

Uudet housut ja paita wrote:
huïg wrote:

nakkaaminen tarkottaa panotouhuja confused_new

kyl mä siinä ärrän aina kuulen confused_new

confused_new

Heittää/nakata dippiä  017

icon_exclaim


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#87 03.01.2013 19:49

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pää Kii

nakkaaminen on heittämistä minunki pääkopassa


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#88 03.01.2013 19:59

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,119

Re: Pää Kii

limulinjalla mennään icon_cool


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#89 03.01.2013 20:22

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Pää Kii

Nyt ku kuuntelin uudelleen, ni kuulin sen ärrän icon_surprised


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#90 04.01.2013 10:52

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Pää Kii

Mulkku jätkä ja paskaa musaa eli ihan ok!


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Pää Kii

Board footer

Powered by FluxBB