#751 05.10.2021 12:35

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,530

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Ohhoh, olin aivan varma, että hilaavat HBO Maxin tulon myötä hintoja ylös, mutta eipä käynytkään niin vaa hinnathan tippuu. 8,99e/kk ja sit joku vuositilaushinta kans ainaski vanhoille tilaajille 69,99 euroa vuodesta. En valita, kun ollut toi Nordic kuitenkin koko ajan muutenkin tossa tilauksessa. Ja ilmeisesti tulee uusi appi ja vihdoin käyttäjäprofiilit niin voi jopa samassa taloudessa tykittää samaa sarjaa eri tahdissa ilman kauheeta säätöä ja muistamista missä jaksossa oikein mennään. Ihanaa!

https://www.hbomax.com/fi/fi  kippis  spam3  washingmachine

Offline

#752 05.10.2021 12:53

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,070

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Joanna Hoggin The Souvenir muuten nyt Netflixis. Spoileri: elokuvassa kuullaan The Fallin musiikkia.

Last edited by jookcha (05.10.2021 12:57)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#753 05.10.2021 17:08

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

leposi wrote:

Ohhoh, olin aivan varma, että hilaavat HBO Maxin tulon myötä hintoja ylös, mutta eipä käynytkään niin vaa hinnathan tippuu. 8,99e/kk ja sit joku vuositilaushinta kans ainaski vanhoille tilaajille 69,99 euroa vuodesta. En valita, kun ollut toi Nordic kuitenkin koko ajan muutenkin tossa tilauksessa. Ja ilmeisesti tulee uusi appi ja vihdoin käyttäjäprofiilit niin voi jopa samassa taloudessa tykittää samaa sarjaa eri tahdissa ilman kauheeta säätöä ja muistamista missä jaksossa oikein mennään. Ihanaa!

https://www.hbomax.com/fi/fi  kippis  spam3  washingmachine

Parasta tossa Maxissa pitäs olla parempi kuvanlaatu ja 4k-striimit, jos tähän Suomen versioon ne siis tulee. Nordicissa ollut surkea ja heittelevä kuvanlaatu aina. Successionin 3. kausi alkaa 17.10.  peuk

Edit. Lukee tuolla ainakin, että "4K UHD saatavilla verkkoyhteydestä ja tuetuista laitteista riippuen.".

Last edited by E (05.10.2021 17:10)


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#754 09.10.2021 20:12

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,326

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Onks missää teiän näis systeemeis ancient aliensia valikoimassa?


NE71A6c.jpg

Online

#755 09.10.2021 20:30

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

muumipoimuri wrote:

Onks missää teiän näis systeemeis ancient aliensia valikoimassa?

En tiedä mutta ALIENS redface_new


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#756 16.10.2021 02:50

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,326

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Mä haluun history channelin, discovery planetin ja animal planetin.


NE71A6c.jpg

Online

#757 16.10.2021 20:30

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,621

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Pitäis varmaan tuota Squid Gamea kokeilla, kun niin kohua herättää

Offline

#758 26.10.2021 11:46

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,530

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Elokuvien suurkuluttajalle HBO Maxin laukaisu oli suorastaan pannukakku. Eihän siellä ole parin uutuuden lisäksi juuri mitään järkevää HBO Nordiciin verrattuna. Odottelin edes jotain hyviä  vanhempia WB:n elokuvia. No hinta laski, joten mitä voi odottaa. Varmaan tulee lisää, mutta olen kyllä pettynyt avaukseen.

Edit: ilmeisesti myös sieltä puuttuu joitain HBOn omia sarjoja, jotka oli Nordicilla. No, kohta voivat mainostaa niitä uutuuksina. Ja joojoo, lukihan siinä, että kaikki ohjelmat eivät ole tarjolla avauspäivänä. Mikä on aikamoinen vitsihuumoripläjäys.

Last edited by leposi (26.10.2021 11:52)

Offline

#759 26.10.2021 17:16

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,998

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

leposi wrote:

Elokuvien suurkuluttajalle HBO Maxin laukaisu oli suorastaan pannukakku. Eihän siellä ole parin uutuuden lisäksi juuri mitään järkevää HBO Nordiciin verrattuna. Odottelin edes jotain hyviä  vanhempia WB:n elokuvia. No hinta laski, joten mitä voi odottaa. Varmaan tulee lisää, mutta olen kyllä pettynyt avaukseen.

Edit: ilmeisesti myös sieltä puuttuu joitain HBOn omia sarjoja, jotka oli Nordicilla. No, kohta voivat mainostaa niitä uutuuksina. Ja joojoo, lukihan siinä, että kaikki ohjelmat eivät ole tarjolla avauspäivänä. Mikä on aikamoinen vitsihuumoripläjäys.

Kuulostaapa hupsulta.

Jään tarkkailemaan tilannetta. Toivottavasti ees toimii paremmin kuin HBO Nordic.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#760 08.11.2021 20:33

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,326

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Napamiehet lisätty Areenaan. Kantsii kattoo.


NE71A6c.jpg

Online

#761 04.12.2021 21:18

muumipoimuri
Member
Registered: 01.12.2020
Posts: 12,326

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Irtisanoin netflixin ja otin disneyn tilalle. Sieltähän löytyi paljon mielenkiintoiselta vaikutta dokkareita. Plus family guy, american dad, bobs burger, futurama.


NE71A6c.jpg

Online

#762 23.06.2022 12:46

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,070

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Eilen illalla tsekkailin HBO Maxin tarjontaa ja olin että ei juma täällähän on The Card Counter, pakko laittaa heti pyörimään. Siinä sitten alkutekstien aikana äpsi tilttasi ja piti käynnistää uudestaan koko roska. Ton jälkeen leffaa ei sit enää löytynyt valikoimista  confused_new Jäi sitten kattomatta se lefu.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#763 10.11.2022 13:11

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,236

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

HBO Maxiin tullu aika kovia lefukaisia esim. David Cronenbergin Crash ja Mike Leighin Naked.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#764 10.11.2022 13:17

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,070

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Hassuttelija wrote:

HBO Maxiin tullu aika kovia lefukaisia esim. David Cronenbergin Crash ja Mike Leighin Naked.

Siinä kunnon hyvän mielen double bill icon_surprised


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#765 11.11.2022 13:10

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,998

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

jookcha wrote:

Eilen illalla tsekkailin HBO Maxin tarjontaa ja olin että ei juma täällähän on The Card Counter, pakko laittaa heti pyörimään. Siinä sitten alkutekstien aikana äpsi tilttasi ja piti käynnistää uudestaan koko roska. Ton jälkeen leffaa ei sit enää löytynyt valikoimista  confused_new Jäi sitten kattomatta se lefu.

Helmet-kirjastojen valikoimissa on, ja itse olen ko tuotteeseen varausjonossa.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#766 15.08.2023 12:11

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,998

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Kikkailin ilmaiset 3 kk Apple TV plössää, ja tänään ois tarkoitus aloitella Foundationin kakkoskausi. Siloa kait on myös kehuttu.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB