You are not logged in.
Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Ois kaks ylimäärästä lippua tavan levyjulkkareihin jos jotain kiinnostaa...
Nää ois vielä myymättä.
Jos kukaan ei halua ostaa, niin annan jollekin ilmaseksi. Muuten jää käyttämättä.
PDF-jippu.
oliks tää aprillipäivänä? en pääse
Juuh eli perjantaina on.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
levyn paskin biisi helposti.
joo, vähän tommonen Torakan kakkosversio
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
psykokarkki wrote:Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Ois kaks ylimäärästä lippua tavan levyjulkkareihin jos jotain kiinnostaa...
Nää ois vielä myymättä.
Jos kukaan ei halua ostaa, niin annan jollekin ilmaseksi. Muuten jää käyttämättä.
PDF-jippu.
Juuh eli perjantaina on.
Hmm onks nää vielä? Mulla ja kamulla on liput (mietin eka että myisin omankin pois, koska mun korvat ei kestä kiljuvia paprufangirlejä) mut voisin kysäistä, haluuko vielä joku muu lähtee meidän mukaan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
http://www.savonsanomat.fi/kulttuuri/le … ure/749514
Last edited by hc_jose (03.04.2016 09:55)
"Ruger Hauerista on myös muodostumassa energiataloudellisesti ihmeen epätasainen trio. Maturella Paperi T:n säkeissä vuorottelevat kulahtamispistettä lähentelevät maneerit ja paikoin aito heittäytyminen. Pyhimyksellä taas tuntuu olevan räpeissään roppakaupalla lyyrisiä rikkauksia mutta entistäkin vähemmän intoa, toisin kuin Tommishockilla, jolla on kyllä intoa muttei aina niinkään painavaa sanottavaa."
toi oli ihan hyvä kommentti. mun kohdalla ainakin eniten tässä levyssä ottaa vaikeasti räpit, eikä niinkään biitit joita on jonkun verran kammoksuttu toisaalla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Hassuttelija wrote:psykokarkki wrote:Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Ois kaks ylimäärästä lippua tavan levyjulkkareihin jos jotain kiinnostaa...
Nää ois vielä myymättä.
PDF-jippu.
Juuh eli perjantaina on.
Hmm onks nää vielä? Mulla ja kamulla on liput (mietin eka että myisin omankin pois, koska mun korvat ei kestä kiljuvia paprufangirlejä) mut voisin kysäistä, haluuko vielä joku muu lähtee meidän mukaan.
Vielä ovat. Laita yksärillä sähköpostis, niin toimitan.
how they run this show.
Saitko jiput?
how they run this show.
En
En
Entä ny? En ymmärrä miks pöhelimen sähköpostisovelluksella ei viestit meinaa lähteä.
Last edited by Hassuttelija (01.04.2016 14:14)
how they run this show.
jaa oli tämmönen offer, ois voinu kans kiinnostaa ehkä
Heii se toinen lippu meni mun kaverille mut tahoks toisen?
jookcha wrote:levyn paskin biisi helposti.
joo, vähän tommonen Torakan kakkosversio
sekasin taitaa olla levyn paras biisi, joskaan ei ehkä ihan torakan veroinen
Yllättävän kova oli ekal kuuntelul Tuotanto on ainaki jees ja kertsit toimii tässä kontekstissa, vaikka ei taustoissakaa mitää ihan uusia ulottuvuuksia löydetä. Tommilla menee ikävästi Ruger Hauer ja Cheek sekasin tossa ekan biisin "vuoden tauko" läpyskässä
en tiiä mitä on tapahtunu mut jostain syystä jopa toi sekasin on alkanu toimimaan tosi hyvin kova levy
Last edited by jookcha (08.04.2016 18:54)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
en tiiä mitä on tapahtunu mut jostain syystä jopa toi sekasin on alkanu toimimaan tosi hyvin
kova levy
![]()
hemmetti että tää kuulostaa vielä ihan sikana paremmalta kaljoissa onneksi pistin myös vinskan tilaukseen, vuoden parhaita
poikkeavissa musamielipiteissä vielä se, että typerykset jotka polttavat pilveä avoautoissa on varmaan vuoden paras biisinnimi
laitoin maturen innostamana vielä iisan ekan soolon tilaukseen, perjantai on yksi parhaita biisejä ikinä, mut sen jälkeen jostain syystä kiinnostus lopahti enkä tullut ikinä levyä hankkineeksi.
Uus levy iha mukav.
how they run this show.
Nyt käynyt niin, että tuota teosto-voittaja Malarian Pelkoa on tullut paukutettua taas enemmän kuin jopa Maturea. Alusta ja lopusta tajuttoman hyvä levy, mutta puolivälin biisejä en vaan osaa.
Nuoret kuumat muusikot löivät hynttyyt yhteen tuloksena on huippulevy!
Varmaa on, että kaikki voittavat: Ruger Hauerin faneille Mature tarjoaa tilaisuuden tutustua hienostuneempaan musiikkiin, kun taas Reginalle Mature on mahdollisuus löytää uutta yleisöä ja kuulijakuntaa indieväkeä huomattavasti rosoisemmasta räppiseurakunnasta.
pitäkää ruger, täst vois julkasta iisa only -version tai instrumentaalin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hienostuneempaan musiikkiin tutustuminen vei reiskan mennessään?
just pääsin kertomasta toisessa topicissa että kuuntelen jonne-emoa joten sen kanssa on vähän niin ja näin. mutta rosoinen räppiseurakunta on jätetty taakse joten suunta on vain ylöspäin
Urho Ghettonen wrote:hienostuneempaan musiikkiin tutustuminen vei reiskan mennessään?
just pääsin kertomasta toisessa topicissa että kuuntelen jonne-emoa joten sen kanssa on vähän niin ja näin. mutta rosoinen räppiseurakunta on jätetty taakse joten suunta on vain ylöspäin
Onneks et koskaan virallisesti kuulunut jengiin...
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ray charlz wrote:Urho Ghettonen wrote:hienostuneempaan musiikkiin tutustuminen vei reiskan mennessään?
![]()
Onneks et koskaan virallisesti kuulunut jengiin...
katotaan tota jäsenhakemusta uudestaan sit 20 vuoden päästä, kun mäkin saavutan keski-iän kriisissä sen pisteen et "nuorisomusiikkiin" tutustuminen tuntuu ajankohtaiselta
aika vähälle kuuntelulle jääny mature nyt sit kuitenki.
mut mikäs tää on: http://www.post-alfa.fi/ papru postas just faceen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luin Post Afta ja aloin epäillä Paperi T:n olevan foorumisti.
bzort glorf bööth
Luin Post Afta ja aloin epäillä Paperi T:n olevan foorumisti.
sehän on
hiirimattona wrote:Luin Post Afta ja aloin epäillä Paperi T:n olevan foorumisti.
sehän on
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Peukku nousee, jos hoitaa Afta Pyllyssä feattaamaan tolle levylle.
bzort glorf bööth
![]()
Peukku nousee, jos hoitaa Afta Pyllyssä feattaamaan tolle levylle.
älä nyt paljasta paprun nikkiä täällä jos se haluu olla incognito