#511 04.10.2016 17:18

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

kikke wrote:
tiptoo wrote:
rc-lungen wrote:
rudy mentary wrote:

paprutee, tuo suomiräbän samuli putro

Ekholmin ja Pulkkisen lisäksi Samuli Putron valkoinen heteromies identiteetti on myös näköjään kriisissä

Näyttää 2012 huigin tekstiltä icon_surprised

icon_question


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#512 04.10.2016 18:37

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

tiptoo wrote:
rc-lungen wrote:
rudy mentary wrote:

paprutee, tuo suomiräbän samuli putro

Ekholmin ja Pulkkisen lisäksi Samuli Putron valkoinen heteromies identiteetti on myös näköjään kriisissä

Vittu mitä paskaa  biggrin  center


VFjVKbO.gif

Offline

#513 04.10.2016 18:52

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Okko wrote:
tiptoo wrote:
rc-lungen wrote:
rudy mentary wrote:

paprutee, tuo suomiräbän samuli putro

Ekholmin ja Pulkkisen lisäksi Samuli Putron valkoinen heteromies identiteetti on myös näköjään kriisissä

Vittu mitä paskaa  biggrin  center

miks?


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#514 04.10.2016 20:10

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

ray charlz wrote:
Okko wrote:
tiptoo wrote:
rc-lungen wrote:
rudy mentary wrote:

paprutee, tuo suomiräbän samuli putro

Ekholmin ja Pulkkisen lisäksi Samuli Putron valkoinen heteromies identiteetti on myös näköjään kriisissä

Vittu mitä paskaa  biggrin  center

miks?

Olisivatko he esimerkiksi valmiita jakamaan, tai jopa luopumaan tilasta, jonka etuoikeuspositionsa takia saavat? Nostavatko he muita taiteilijoita, runoilijoita ja toimittajia esille, jotka myös purkavat näitä rakenteita (mutta vähemmän etuoikeutetuista poisitioista)? Vai kiinnostaako heitä lainkaan käytännössä murtaa valtarakenteita? Ovatko "post alfa" ja muut aiheet heille vain aiheita muiden joukossa, jotka mahdollistavat vastakarvaan haromisen, tuo heille näkyvyyttä, tuloja, työpaikan ja kustannussopimuksen?

Paprun ja Ekholmin “menestyksen” näkeminen pelkästään sukupuolen kautta, aivan kuin sisältö ei merkitsisi. Ihan helvetin ankea lähtökohta muutenkin puhua taiteesta ohi taiteen, niin että kaiken tulisi palvella omia feministisiä näkökulmia ja pyrkimyksiä. Vai olenko ymmärtänyt väärin näiden kirjojen pointit? Oon elänyt siinä käsityksessä ettei se pointti ole olla mikään akateemisesti uskottava sukupuoliteoreettisin käsittein hahmoteltu ajankuva, saati kirjailijan pyhittävä moraalinen luomus.

Se, että taiteilija voi olla ironinen on jo lähtökohtaisesti luksus. Jotta ironia (tyyli/tehokeinona) tulee ymmärretyksi, on ironian kohteen tai aiheen oltava yleisölle samaistuttava tai tuttu, muuten ironia menee ohi / ei uppoa. Eli toisin sanoen ne/me, jotka näemme itsemme ympäröivässä kulttuurissamme, voimme luottaa siihen, että kun ‘teemme ironiaa’ / ‘ironisoimme’(?), meidän kanssamme samassa positio(i)ssa olevat henkilöt saavat viestistä kiinni.

Kyllä kaikki saa mun käsittääkseni käyttää ironiaa tehokeinona ja toki marginaalissa eläviä voi olla vaikea ymmärtää, mutta ööö… eikös tässä kohassa katseet pitäis siirtää yleisöön ja luoda parempaa ymmärrystä marginaalin ja muun ihmisjoukon välille sit? Taas kerran vitun ankea pyrkimys sanella taiteen tehtävää muille. Samaa logiikkaa kuin Persuilla. Omasta mielestäni myös Ekholm ja Papru edustaa jonkin sortin marginaalia.

*Katkeraa sönkötystä*. Nyt valkoiset heterocismiehet haluavat “vilpittömästi” kertoa meille heidän elämänsä todellisuudesta. Herää kysymys: Ketä vittu kiinnostaa?

Ketä kiinnostaa se ettei sua kiinnosta? icon_biggrin

Lopuksi haluan selventää, että en ole lukenut post-alfaa, en Rakkaus, niinkua, enkä todellakaan aio kuunnella Valkoinen hetero -biisiä.

icon_rolleyes

Jos pyrkimys on antaa sukupolvemme “ääni” (en tiedä onko tämä edes mielekästä) vaadin, että mukana on rodullistettujen suomalaisten kokemuksia, queerkokemuksia, naisten kokemuksia, vammaisten kokemuksia, kokemuksia, joissa nämä risteävät positiot yhdistyvät ja ovat fucking amazing. Näistä me emme ole kuulleet ja nämä kokemukset haastavat valtarakenteita silkalla olemassaolollaan. Nämä kokemukset eivät saa rakenteellisen sorron takia yhtäläistä mahdollisuutta kehittyä “pätevimmiksi hakijoiksi”.

Onko näiden tarkotuksena nyt esittää muita kuin omia kokemuksia? Pitäisikö taiteilijan ottaa ulkopuolelta hänelle annettuja tehtäviä? Sukupolven ääntä nyt voi kritisoida ihan vapaasti käsitteenä ja omalla tavallaan se on naurettava, oon eläny siinä käsityksessä et sitä on käytetty sen naurettavuuden takia emt.

Tarkastelukohdan poistaminen sisällöstä ja kiinnittäminen henkilön syntyperäisiin ominaisuuksiin on mun mielestä aika perseestä myös, oli ne ominaisuudet ihan mitä tahansa.


VFjVKbO.gif

Offline

#515 04.10.2016 20:18

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,116
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Mua ei kiinnosta toi runokirja, mut Ekholmin teos pitäis kyl lukea.


VFjVKbO.gif

Offline

#516 04.10.2016 20:42

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,496
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

okko pimppeuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#517 04.10.2016 20:56

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,165

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

cis-kerho täällä heti mansplainaamassa eiq


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#518 04.10.2016 23:16

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

Last edited by Kalossimies (04.10.2016 23:22)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#519 04.10.2016 23:18

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

ray charlz wrote:

sanotaannyt viel et 25/25 ja tunnistin kaikki runot icon_biggrin

smaa, vaikken oo koskaan pitänyt kirjaa kädessä pimp

lapsellisen helppoa kyllä tosin, kun runoudesta paprun lailla mitään ymmärtämättömät ihmiset kirjottaa pastisseina riimirunoja mitä ymmärtääkseni kokoelmassa ei edes ole roll

EDIT ja cishetero-miesoletettu-ranttiartikkelille väkevä peuk

PS. kritiikkiähän se vain on

Last edited by Pope (04.10.2016 23:22)


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#520 05.10.2016 00:10

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Kalossimies wrote:

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

Missä helvetin kohtaa sut on leimattu sovinistiksi?


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#521 05.10.2016 00:39

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

No kyllähän se tuolla aika selkeästi ilmaistiin, kun erehdyin aprikoimaan Paprun naispuolisten fanien ja ilmeisesti myös obsoleetiksi julistetun renttuarkkityypin kausaalisuhdetta.

Mut kuten sanoin, en puhu tästä aiheesta enempää, jotten tekisi itsestäni vielä suurempaa idioottia. redface_new

Last edited by Kalossimies (05.10.2016 00:40)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#522 05.10.2016 01:06

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

e: kirjotin jotain mut en haluukaan vääntää tästä icon_biggrin

Last edited by ray charlz (05.10.2016 01:15)


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#523 05.10.2016 09:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,496
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Kalossimies wrote:

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

älä vaikene, noustaan yhdessä sorron yöstä, cis europe express rokrok icon_rolleyes


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#524 05.10.2016 10:43

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Osittain samoja mietteitä minullakin heräsi kuin Okkolla. Miksi valittaa, että Paperi T edustaa vain yhtä ääntä tässä sukupolvensa äänitorviasiassa jos kyseinen henkilö ei edes koko koko viittaa halua (tai ainakaan ole itse julistanut sellainen olevansa). Miten kaikkien kokemukset edes voitaisiin saada kuuluviin jos kukaan muu kuin kaikki mahdolliset näkemykset täysin tasapuolisesti huomioiva ei saa tehdä taidetta? Tai sitten missasin pointin tai jotain.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#525 05.10.2016 11:56

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Kalossimies wrote:

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

jäbähän on ku persut maahanmuuttokeskustelussa! "ai mä rasisti! vittu pitäkää tunkkinne!" argumentaatio ehkä vähän parempaa mutta reagointi sama icon_lol


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#526 05.10.2016 12:06

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

muutenkin vituttaa tää koko ”keskustelu”. joo, paperi t:n on ”ongelmallinen”, mutta missä tää keskustelu oli esim. sillon ku Michael Giran raiskausepäilyt tuli esiin ja muistaakseni myös sitten vahvistettiin? miksei kukaan kaivellu Swansin sanotuksia, että haa, tässäkin raiskauskulttuuri nostaa rumaa päätään? jengi oli vaan että vittu ku meni hyvä bändi nyt pilalle. mittasuhteet on ihan viturallaan.

pyhimys sano jossain haastiksessa että paprun ois jo aikoja sitten pitän tehä täyskäännös ettei siitä tuu meemigeneraattori ja oikeessahan se oli. ei kiinnosta yhtään toi post-alfa, ainoo mikä siinä on siistiä että sen kautta nuorison on helpompi siirtyy KOVIIN AINEISIIN eli vaiks Poesian juttuihin ku on jotaa pohjaa nykyrunon lukemisessa.

kun rc-lungen, kalossimies tai kuka täällä nyt on paperi t:hen pureutunu, kattoo omaa levyhyllyään tai kirjahyllyään ni mietittekö että vittu näitä valkosten miesten tuotoksia on vitusti. tai kun fabossa kehuu jotaa artistia niin käykö mielessä että voi vittu, taas postaan jonkun valkosen jäbän kellarisuhinaa tai OMG LOL NIHILIST MEMES -kuvan jossa on valkosen jäbän pähee sitaatti. ei sillä, että omaan taideintoiluun pitäis jotkuu kiintiöt saada mutta kyllä jos nää feminismihommat ja kaksnapasen sukupuolikäsityksen rikkominen kiinnostaa ni kannattaa se katse kääntää jostain paperi t:stä siihen omaan toimintaan ja vähän miettiä että koska viimeksi luki rodullistetun naisen kirjottaman kirjan tai kuuntelu jotain muuta queer-settiä ku anohnia.

vittu. vaikeita juttuja mut joku tolkku tähän.


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#527 05.10.2016 12:19

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Tolto wrote:

Michael Giran raiskausepäilyt tuli esiin ja muistaakseni myös sitten vahvistettiin?

ei ole vahvistettu. tai jos on niin linkkiä tiskiin

Offline

#528 05.10.2016 12:23

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,165

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Tolto wrote:

pyhimys sano jossain haastiksessa että paprun ois jo aikoja sitten pitän tehä täyskäännös ettei siitä tuu meemigeneraattori ja oikeessahan se oli. ei kiinnosta yhtään toi post-alfa, ainoo mikä siinä on siistiä että sen kautta nuorison on helpompi siirtyy KOVIIN AINEISIIN eli vaiks Poesian juttuihin ku on jotaa pohjaa nykyrunon lukemisessa.

mjoo tätä oon tässä välillä miettiny et miks toi kirja on pitänyt kirjoittaa. mikä siinä kirjailijan/runoilijan statuksessa on tärkeetä? jossain hesarin haastattelussakin papru heitti että "nyt mä miellän itteni runoilijaksi" tms. tulee vähän sellaset vibat et runokirja nyt vaan on ollu hyvä career-move ja on tärkeetä olla Runoilija eikä räppäri. sit tätä ajatusta vasten noi cisheterowhitemaleprivilege-kritiikit on musta ihan hyödyllisiä, koska ei kenen tahansa kirjaa julkaista tosta vaan.

hämmentää, koska rapin kontekstissa paprun tekstit on musta toimineet hyvin ja olleet jotain uutta. nyt kun noita p-a:n näytteitä lukee niin jälki näyttää vähän amatöörimaiselta, olkoon miten tahansa heikkouden estetiikkaa. jos tuntee vähääkään kotimaisen runouden kenttää viimesen 10-15 vuoden ajalta niin toi post-alfa on kyl siinä joukossa aika kummallinen tapaus. paluuta johonkin saarikoskimellereihin. mut tää nyt on sit toinen juttu eikä mulla ole oikein mitään kirjallisuustieteellisiä paukkuja käydä tämmösiä vääntöjä sen pidemmälle. en oo myöskään lukenut kirjaa kokonaan, niin tuntuu vähän dorkalta tämmönen sössötys.

Last edited by jookcha (05.10.2016 12:50)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#529 05.10.2016 12:39

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,496
Website

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Tolto wrote:
Kalossimies wrote:

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

jäbähän on ku persut maahanmuuttokeskustelussa! "ai mä rasisti! vittu pitäkää tunkkinne!" argumentaatio ehkä vähän parempaa mutta reagointi sama icon_lol

pääasia että kaikki pahoittaa mielensä, sieg heil piano


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#530 05.10.2016 12:54

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

psykokarkki wrote:
Tolto wrote:
Kalossimies wrote:

Enpä ota aiheeseen sen enempää kantaa kun tuolla lungenin fb-päivityksessä meitsi kerettiinkin jo teilata sovinistiksi, mutta jännittävää tosiaan, ettei tuon sinällään ihan kelvollisen tekstin ydinongelmaan, eli siihen, ettei kirjoittaja ole vaivautunut edes tutustumaan ko. teoksiin, ole tartuttu. Vaan mitäpä minä cisheteropatriarkaatin edustajana mistään mitään tiedän, niin taidan olla jatkossakin hiljaa icon_rolleyes

jäbähän on ku persut maahanmuuttokeskustelussa! "ai mä rasisti! vittu pitäkää tunkkinne!" argumentaatio ehkä vähän parempaa mutta reagointi sama icon_lol

pääasia että kaikki pahoittaa mielensä, sieg heil piano

vlIS63R.gif


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#531 05.10.2016 12:59

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

No muistan kyllä vihata itseäni aina levy- ja kirjahyllyä katsoessani, ei siinä ff


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#532 05.10.2016 13:25

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

kato psykonatsit ja fedorayanarit löytäneet tässä ketjussa toisensa icon_cool
1380697092809.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#533 05.10.2016 13:30

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

not all men  grin


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#534 05.10.2016 14:34

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

ydinaukio wrote:
Tolto wrote:

Michael Giran raiskausepäilyt tuli esiin ja muistaakseni myös sitten vahvistettiin?

ei ole vahvistettu. tai jos on niin linkkiä tiskiin

http://pitchfork.com/news/63799-swans-m … -responds/

Gira:

Eight years ago, while I was still married to my first wife, Larkin Grimm and I headed towards a consensual romantic moment that fortunately was not consummated. As she wrote in her recent social media postings about that night, I said to her, "this doesn't feel right," and abruptly but completely our only intimate encounter ended. It was an awkward mistake.

Larkin may regret, as I certainly do, that the ill-advised tryst went even that far, but now, as then, I hold her in high esteem for her music and her courage as an artist.

I long ago apologized to my wife and family and told them the truth about this incident. My hope is that Larkin finds peace with the demons that have been darkening her soul since long before she and I ever met.

Grimm:

This is a perfect example of why we need to have education about consent. In a gentlemanly move he admits the act happened but cannot conceive of himself as a rapist. Thank you Michael Gira for your honesty. This is your truth as you remember it. Unfortunately, this was still rape. I said no to you many times before that day, begged you not to interfere with me sexually, even made it a part of a verbal agreement we had when I signed a contract with you. I asked you to promise that you would never have sex with me. You assured me that I could trust you. That is about as clear a NO as I could ever cry. I asked for this because I had had other experiences in my music career and I KNEW.

That night I was far too intoxicated to give you consent for any sexual act. The psychological effects of this betrayal were devastating. Even worse, when I finally confronted you about what you had done, you terminated my relationship with Young God Records, damaging my career and leading people to believe there was something wrong with me or my music.

In the end, this is about business. Art is my career. I have worked long and hard for this career, making incredible sacrifices along the way to continue to make music. The fact that a man in power can throw a women's life and work away like they are garbage, simply because she won't sleep with him, is an immoral injustice that happens to many, many women in music. I won't stand for it and neither should you.

The "Demons darkening my soul" are the men like you who interfere with my ability to do my work as a musician. This is a job I am good at. All I want is to be left in peace while I am working.

tosin jos ydiksen mielestä naiset jotka laittaa kuvia instaan ansaitsee seksuaalisen häirinnän ni ehkä tääkään ei sit oo oikee raiskaus


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#535 05.10.2016 14:56

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

O

Kalossimies wrote:

No muistan kyllä vihata itseäni aina levy- ja kirjahyllyä katsoessani, ei siinä ff

Ja nyt vielä sen tekemällä pidät yllä jaottelua  grin

Jaxuhali kaikille. Ei mulla tähän enää muuta kun natsikorttikin meni jo...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#536 05.10.2016 15:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Nyt hei tarkkana, psykonatsi latasi korttia pöytään ihan itse icon_wink


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#537 05.10.2016 15:02

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

jookcha wrote:

hämmentää, koska rapin kontekstissa paprun tekstit on musta toimineet hyvin ja olleet jotain uutta. nyt kun noita p-a:n näytteitä lukee niin jälki näyttää vähän amatöörimaiselta, olkoon miten tahansa heikkouden estetiikkaa. jos tuntee vähääkään kotimaisen runouden kenttää viimesen 10-15 vuoden ajalta niin toi post-alfa on kyl siinä joukossa aika kummallinen tapaus. paluuta johonkin saarikoskimellereihin. mut tää nyt on sit toinen juttu eikä mulla ole oikein mitään kirjallisuustieteellisiä paukkuja käydä tämmösiä vääntöjä sen pidemmälle. en oo myöskään lukenut kirjaa kokonaan, niin tuntuu vähän dorkalta tämmönen sössötys.

Musta tässä on haettu sellaista mikiliukkosmaista estetiikkaa. Valitettavasti hyvin huonolla menestyksellä.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#538 05.10.2016 15:20

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

centerhuig:center: wrote:

Nyt hei tarkkana, psykonatsi latasi korttia pöytään ihan itse icon_wink

Hhmmm... tietääkseni en oo hantan kutosnikki...  grin Eli aina voi sittenkin saada aikaan keskustelua  psykostep


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#539 05.10.2016 15:25

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Alxity wrote:
centerhuig:center: wrote:

Nyt hei tarkkana, psykonatsi latasi korttia pöytään ihan itse icon_wink

Hhmmm... tietääkseni en oo hantan kutosnikki...  grin Eli aina voi sittenkin saada aikaan keskustelua  psykostep

en tajuu


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#540 05.10.2016 17:38

tiptoo
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,618

Re: Ruger Hauer (Paperi T / Pyhimys / Tommishock)

Alxity wrote:

Osittain samoja mietteitä minullakin heräsi kuin Okkolla. Miksi valittaa, että Paperi T edustaa vain yhtä ääntä tässä sukupolvensa äänitorviasiassa jos kyseinen henkilö ei edes koko koko viittaa halua (tai ainakaan ole itse julistanut sellainen olevansa). Miten kaikkien kokemukset edes voitaisiin saada kuuluviin jos kukaan muu kuin kaikki mahdolliset näkemykset täysin tasapuolisesti huomioiva ei saa tehdä taidetta? Tai sitten missasin pointin tai jotain.

Luulen, et hieman oot missannut pointin, etkä ole ainoa. Toi blogiteksti on aika kärkevästi kirjoitettu (ja myös lopussa hieman kiusallisen julstava), mut eihän siellä missään vaiheessa KIELLETTY ketään tekemästä taidetta tai diggaamasta jostain tietystä taiteesta.

Mielestäni täysin turha huoli, että tässä maailmassa joku jättäisi taidetta tekemättä siksi, ettei feministejä tms kiinnosta. Käsittääkseni post-alfa on myyty loppuun, joten kysyntää löytyy.

Toi bloggaus oli enemmän kritiikkiä siitä, miten tylsää on, et Paperi-T:n kaltaisten tyyppien teokset nostetaan median ja kylttyyrikentän toimesta kaapin päälle ja arvotetaan joksikin yleispäteviksi sukupolvikokemuksiksi miehisyydestä ja samalla pönkitetään sitä cis hetsku post pre alfojen asemaa kulttuurinmäärittäjinä ja toimijoina.

Ja siis, levy- ja kirjahyllyn takia ei kenenkään kannata itseään vihata, se vaan on niin et valkoset miehet on kulttuurikentällä niitä eniten tilaa saavia (vielä), eikä se nyt teidän vika ole. Itsekin diggaan mm. räpistä (hei, jopa paprulla on hyvii biisei) ja vittu onhan se nyt ongelmallista et siinä jatkuvasti huoritellaan ja homotellaan, mut elämä on problematiikkaa täynnä. Hieno homma kuitenkin jos esim. toi bloggaus saa miettimään omaa kulttuurinkulutusta ja etsimään muutaki ku valkosen miehen surinarokkia kuunteluun  peuk


Mangojauhe goddamn.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB