#61 24.11.2013 23:03

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Unsane, unohduksen, laiskuuden (keikkapaikalta tuli tekstaria) ja näiden yhteenliittymän eli spedeilyn ansiosta.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#62 24.11.2013 23:15

virtute
Member
From: Gerby
Registered: 06.10.2013
Posts: 284

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Rage Against the Machine - Provinssi 2000
Samaan aikaan oli äitin mummon mitkälie kissan ristiäiset.

Dion keikallekin piti mennä monta kertaa, mutta ikinä en saanut aikaiseksi. frown2


Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.

Offline

#63 25.11.2013 10:21

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,235
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Radioheadin Huvilateltta keikalle mulla oli lippu jo, mutta myin sen sitten pois koska sinne oli 18 vuotta ikäraja, enkä viittinyt ottaa riskiä, jos en pääse sisään (olin tuolloin 16). Kuulin jälkikäteen ettei siellä kovin tarkkaan oltu henkkareita tarkistettu  angry Radiohead tuli nähtyä Szigetissä 2006 mutta eipä se  tuota missaamista korvannut.

Refusedin Lepakon keikan missaaminen muistaakseni 1996 otti erityisen koville. Olin toki silloin juuri Ruotsissa spede

Helmet kävi tässä pari vuotta sitten Nosturissa. Ajattelin että en viitsi mennä, kun ei toi uusi Helmet juuri kiinnosta, mutta jälkikäteen harmitti kuitenkin kovasti.

Yhdessä vaiheessa missasin bändejä aika paljon sen takia, koska kukaan kaveri ei kuuntele samanlaista musiikkia, joten en viitsinyt käydä yksin keikoilla. Nykyään se ei haittaa niin paljon. Toki kaikki odottelu on aina tylsempää yksin.

Sitten on kymmeniä sellaisia bändejä, joista olen kiinnostunut vasta sen jälkeen kun ovat käyneet Suomessa, mutta en mä niitä koe samalla tavalla missatuiksi keikoiksi.

Offline

#64 25.11.2013 13:13

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Yo la tengo, Pere Ubu, Gheto Boyz.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#65 25.11.2013 16:39

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,169
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Borbetomagus Semifinalissa
Daniel Johnston Tavastialla


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#66 25.11.2013 18:08

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Yo La Tengo - Suht kallis jippu oli, kovasti olin vanhoja sankareitani menossa kattomaan, mutta olo sellain ettei pystyny edes matkustamaan keikkapaikalle.

Caskets Open viime lauantaina

Monarchiin heräsin vasta hiljattain, ois ollu kiva nähdä tossa vuos pari sitten.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#67 25.11.2013 19:04

interuptor bastardo
Member
Registered: 31.05.2011
Posts: 2,088

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Jesus Lizard & Sleep


and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso

Offline

#68 25.11.2013 20:21

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Joo nukuin Sleepin ohi kans

Last edited by Jean-Babtiste (25.11.2013 20:22)


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#69 25.11.2013 20:22

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

P.S. Ehin nähä icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#70 25.11.2013 20:32

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

oot sleepy sleeper confused_new


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#71 25.11.2013 20:46

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Oliko täällä keikka, jonka näkeminen vituttaa -topikkia?

Offline

#72 25.11.2013 21:03

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,532

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

stratum wrote:

Oliko täällä keikka, jonka näkeminen vituttaa -topikkia?

Eipä tule mieleen. Minulla onkin jo spämmi mielessä sinne. tongue

Offline

#73 25.11.2013 21:07

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#74 25.11.2013 21:17

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,532

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Luulin, että olisin jo spämminyt tänne pari, mutta enpä ollukkaa, joten pannan  spam3

- The Go-Betweens Tukholmassa joskus tossa kymmenen vuotta sitten. Ei ollut muka rahaa lähteä. Meni kolme vuotta ja Grant kuoli. itku
- Arab Strapin päätöskiertue Tukholmassa. En kai taaskaan lähteny rahan tai jonku muun tyhmän syyn vuoksi. Harmittaa kovasti, koska yksi kaikkien aikojen suosikkibändeistäni.
- The Lucksmiths joskus jossain Suomessa, orkl.

sadbanana

Offline

#75 25.11.2013 21:36

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

OPN


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#76 25.11.2013 22:10

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,270
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#77 25.11.2013 22:18

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,070

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

ne keikat joille olin hommannu liput mut en jaksanu sit lähtee (esim. se Brötzmannin dubrovnik-keikka taannoin).


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#78 25.11.2013 22:31

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Ekana tulee mieleen: Boredoms Tampereella, Sonic Youth Ilosaaressa, Neil Youngin kaksi edellistä keikkaa, Dinosaur Jr:n eka paluukeikka Tavastialla, Kris Kristofferson, se Keiji Hainon viime kesän Kurden keikka ja, Micragirlsin S-marketin parkkihallissa, yksi Cosmo Jones Beat Machinen Kuopion keikka, jonka jätin väliin kun jäin kotiin katsomaan televisiota.


bzort glorf bööth

Offline

#79 26.11.2013 03:30

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

psykokarkki wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad

icon_biggrin


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#80 26.11.2013 08:10

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Jean-Babtiste wrote:
psykokarkki wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad

icon_biggrin

Öö, eikse ollu keuhkot + rättö&lehtisalo korjaamolla se kaikista legendaarisin keissi?


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#81 26.11.2013 10:04

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,270
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

börjeslandet wrote:
Jean-Babtiste wrote:
psykokarkki wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad

icon_biggrin

Öö, eikse ollu keuhkot + rättö&lehtisalo korjaamolla se kaikista legendaarisin keissi?

oli kyllä, ja tämän missaaminen vituttaa, varsinkin kun noisis soitti mulle vielä ennen keikkaa biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#82 26.11.2013 12:08

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Ekan kerran tapasin muuten noisiksen Kaapelitehtaalla jossain keikalla. Oiskohan ollu Baf? Noh, kuitenkin ensivaikutelma oli taattua laatua. Kun ostin tuoppia tiskillä, niin noisis (ei baarityttö) kysyi: "Onks ikää?"

Vastaus otsikon kyssäriin on muuten The Fall Dublinissa.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#83 26.11.2013 19:38

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

psykokarkki wrote:
börjeslandet wrote:
Jean-Babtiste wrote:
psykokarkki wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad

icon_biggrin

Öö, eikse ollu keuhkot + rättö&lehtisalo korjaamolla se kaikista legendaarisin keissi?

oli kyllä, ja tämän missaaminen vituttaa, varsinkin kun noisis soitti mulle vielä ennen keikkaa biggrin

mä oon unohtanu tän keissin! lisätietoja!  colorflash

Offline

#84 27.11.2013 15:36

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

yo la tengo. en oo avannu topsua viikkokausiin, enkä varmaan aiokaan avata ainakaan pariin vuoteen  itku


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#85 27.11.2013 15:51

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Laivue tais olla muutamia vuosia sitten oranssilla.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#86 28.11.2013 12:59

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

turston wrote:

Laivue tais olla muutamia vuosia sitten oranssilla.

tää oli tää ilta. järkkäsin sen icon_surprised


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#87 01.02.2014 03:17

EndloseAngst
Member
Registered: 05.01.2014
Posts: 2,064
Website

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

psykokarkki wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa

semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa icon_surprised

ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia mad

Haluan Keuhkot-paidan! Niillä Keuhkojen keikoilla, missä olen ollut, ei ole ollut paitoja myynnissä.

Ja sitten asiaan. Nyt, kun taas olen menossa gootimpaan suuntaan, minua ärsyttää (ei vituta, koska en käytä sellaista kieltä) viimevuotisen Fields of the Nephilimin keikan missaaminen. Ongelmana oli ajankohta. En olisi ehtinyt Turkuun ennen aamua. Vuodelta 2012 ärsyttävät Godflesh ja Silver Apples. Harmittaa myös, että en ollut katsomassa Laibachia 2003, 2005 ja 2009. Olen kyllä nähnyt Laibachin kolme kertaa.

Ulkomailla olleista keikoista kaikki Valensian keikat. Valensialla taisi olla vain joku yksi Japanin kiertue 90-luvun puolivälissä, joten käytännössä mahdollisuudet hänen näkemiseensä ovat olleet hyvin vähäiset. Ja tietysti harmittaa, että en ole nähnyt livenä vaikka Queenia tai Nicoa, jotka lopettivat tai kuolivat vähän liian aikaisin. Joku kertoi nähneensä Nicon jossain turkulaisissa opiskelijabileissä.

Offline

#88 20.04.2014 11:38

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Kohtuullisen harvan keikan missaaminen on jäänyt vituttamaan. Melkeinpä enemmän harmittaa se, ettei enää tahdo kaikilta nähdyiltä keikoilta muistaa millaisia ne olivat...  grin

Eniten ehkä harmittaa etten mennyt katsomaan Gil Scott-Heronin Pori Jazzeille jokunen vuosi sitten. Ali Farka Tourenkin missasin joskus Roskildessa. Samoin George Clintonin. Brötzmannin ja Black Motörin yhteiskeikastakin jäi näkemättä monta  biisiä kun piti lähteä kohti bussia, joka ei sitten koskaan tullut. Siinä kaatosateessa seistessä hieman vitutti. Ihan sama olisi ollut ottaa taksi keikan jälkeen kotiin ja kuulla legendaarista soittoa kuin seistä sama aika bussipysäkillä. Onneksi sentään kohtalo osoitti sen verran suopeutta, että pääsin näkemään Brötzmannin myöhemmin vielä Berliinissä.

Joskus viitisentoista vuotta sitten vitutti myös kun en saanut töistä vapaata niin, että olisin päässyt Provinssiin Manic Street Preachersia katsomaan. Myöhemmin olen kuitenkin bändin jokusen kerran nähnyt.

Tom Waitsin haluaisin vielä joskus nähdä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#89 30.04.2014 12:44

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,237

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

10154095_10152467052704497_8067172972606140145_n.jpg

Ehkä vähän väärä toba, mutta sydän vuotaa verta, kun tietää, että tälläsiä tapahtumia järjestetään jossain kaukana, enkä pääse paikalle  sadbanana


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#90 18.05.2014 19:39

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Keikka, jonka missaaminen vituttaa

Poikaystävän bändin ulkomaankiertueet, joille en ole jaksanut lähteä mukaan.

Spiritual Front / Simone Salvatori Suomessa. Jollekin keikalle olin laittanut itseni fb-osallistujaksi ja Simone lähetti jostain syystä kaveripyynnön sen jälkeen.

Vihaajien kaikki keikat, koska ne ovat aina jossain Rovaniemellä silloin, kun en itse ole siellä.

Molemmat Kuudes Aisti -festarit. Toisena vuonna taisin olla jossain reissussa, mutta toisena LUIN TENTTIIN, enkä siksi mennyt. mad

Ei varsinainen missaus, mutta vituttaa, kun en tajunnut Nick Caven viime Flow-keikalla yrittää sivukautta edemmäs (kaikki tuppautuvat siihen keskelle, joten sivuilla on yleensä tilaa) ja "näin" keikan lähinnä niiden screenien kautta tosi kaukaa.


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

Board footer

Powered by FluxBB