#211 09.07.2013 17:22

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuudes Aisti 2013

Koska Chelsea Light Movingia niin monessa mediassa haukuttiin, haluaisin fäninä todeta, että KIITOS JÄRJESTÄVILLE TAHOILLE. Esim. Artemi ja 6. aisti. Kymmenen vuoden kuuliaisuus palkittu. Festari ois ollu mun osalta aika paljon henkisesti köyhempi ilman tätä lisämaustetta. Oon kuitenki jonnin verran tommosen kokeellisen skeidan ystävä, että toi liveveto oli aika helkkarin kiinnostava. Ehkä Acceleratorin keikka oli Sonic Youthilta kovempi, mutta Ilosaarirock ei ehkä. Bändejä on keskenään aika turha verrata, ku toinen mullisti (mun) maailman ja toinen on tehnyt yhen levyn.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#212 09.07.2013 22:07

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Posts: 2,652
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

psykokarkki wrote:

mutta miksi rumpalin ympärillä oli se lasihäkki?

Mä käsitin, että liittyis kitaristin kuuloon. Sehän aikanaan lopetti, kun tinnitus kävi liian pahaksi ja sen puolellahan noi pleksit oli. Tosin tuo livemiksaajan looppijutut kuulostaa myös aika uskottavalta selitykseltä.

Nazoranai
Mika Vainio
Killer Mike
El-P
Negative Aproach
Mission of Burma
Radiopuhelimet
Se joku nainen Salamesta ykkösessä perjantaina
Kakkahätä 77
MMM

Noi tais olla kovimmat styget itelle. Killer Mike ja Negative Aproach kovimmat yllättäjät ja noi oli ehkä festarin kovimmat keikat. Ihan mieletön hurmos molemmissa. Lydia Lunch oli varmaan isoin pettymys. Aggressiivis-feministista-David Lynch-utuista spokenwordia. Ei oikein jaksanut semmoista ylikuumassa Salamestassa, vaikka nainen kieltämättä oli aika karismaattinen.

Offline

#213 09.07.2013 22:20

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Kuudes Aisti 2013

börjeslandet wrote:

Koska Chelsea Light Movingia niin monessa mediassa haukuttiin, haluaisin fäninä todeta, että KIITOS JÄRJESTÄVILLE TAHOILLE. Esim. Artemi ja 6. aisti. Kymmenen vuoden kuuliaisuus palkittu. Festari ois ollu mun osalta aika paljon henkisesti köyhempi ilman tätä lisämaustetta. Oon kuitenki jonnin verran tommosen kokeellisen skeidan ystävä, että toi liveveto oli aika helkkarin kiinnostava. Ehkä Acceleratorin keikka oli Sonic Youthilta kovempi, mutta Ilosaarirock ei ehkä. Bändejä on keskenään aika turha verrata, ku toinen mullisti (mun) maailman ja toinen on tehnyt yhen levyn.

En ollu paikalla eli olis kiva kuulla joltakulta mikä siinä CLM:ssä tökki, aika moni siihen tuntu pettyneen. Levyhän on nimenomaan aika helkkarin kiinnostava. Eiks bändi vaan rokannu tarpeeks, luettiinko liikaa runoja?

Ja junkkatyyppi: totta, Millerin tinnitus voi kans olla syy pleksiin. Näkemilläni livevideoinneilla se on vetäny peltarit päässä, tavallaan kuvitttelin ton ratkasseen ongelman ja et lasikoppi olis ollu ihan soundillisista syistä mut enpä tiä. Toisaalta ei tommonen lasikoppi ihan hirveesti sitä rumpusoundia hiljennä. Mut niin tai näin, molemmat ihan päteviä syitä.

Offline

#214 09.07.2013 22:27

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuudes Aisti 2013

Uudet housut ja paita wrote:
börjeslandet wrote:

Koska Chelsea Light Movingia niin monessa mediassa haukuttiin, haluaisin fäninä todeta, että KIITOS JÄRJESTÄVILLE TAHOILLE. Esim. Artemi ja 6. aisti. Kymmenen vuoden kuuliaisuus palkittu. Festari ois ollu mun osalta aika paljon henkisesti köyhempi ilman tätä lisämaustetta. Oon kuitenki jonnin verran tommosen kokeellisen skeidan ystävä, että toi liveveto oli aika helkkarin kiinnostava. Ehkä Acceleratorin keikka oli Sonic Youthilta kovempi, mutta Ilosaarirock ei ehkä. Bändejä on keskenään aika turha verrata, ku toinen mullisti (mun) maailman ja toinen on tehnyt yhen levyn.

En ollu paikalla eli olis kiva kuulla joltakulta mikä siinä CLM:ssä tökki, aika moni siihen tuntu pettyneen. Levyhän on nimenomaan aika helkkarin kiinnostava. Eiks bändi vaan rokannu tarpeeks, luettiinko liikaa runoja?

Niin no siis mitä luin noita kirjakielellä kirjoitettuja arvioita, ni probleemi tais olla suunnilleen se ettei se ollukaan niin hyvä bändi kuin Sonic Youth, mikä on musta aika kohtuuton vaatimus. Ilmeisesti biisit eivät ole riittävän hyviä (HS) ja joillekin myös loppukeikan haahuilu ei toiminu. Loppupuolella oli jonkun verran enemmän kitaroiden ulisuttamista ja yksi runo.

Mut siis nämä tyypit eivät olleet käsittääkseni levyynkään olleet tyytyväisiä (tai tutustuneet). Musta toi levy on kuitenkin aika paljon parempi kuin moni 2000-luvun Sonic Youthin yrityksistä ja livenä muutama biisi pääsi vaan paremmin esiin (tätä pidin jo aika varmana pelkästään youtubea katselemalla).

Kyllä keikkaa onneksi jotkut internetissä myös kehuivat eikä sitä varsinaisesti kovin moni teilannut (kuin ehkä jookcha).


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#215 09.07.2013 22:45

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuudes Aisti 2013

psykokarkki wrote:
psykokarkki wrote:

ja sitten chelsea light moving, joka kyllä suoraan sanoen jätti hieman kylmäksi, vaikka mukavahan se oli nähdä tämäkin legenda viimein livenä.

täsmennyksenä, että legendalla tarkoitin toki thurstonia, vaikka olihan noi muutkin toki maininnan arvoisia. samara lubelski soittais kai tänän jossain, mut en jaksa mennä ja onhan se jo pari kertaa nähty soolona, moloney nähty pari kertaa sunburned hand of the manin riveissä, aika ikimuistoisia keikkoja muuten, mutta keith woodin näin nyt ekaa kertaa. sinänsä sääli kun en henk koht tavannut, meitsihän julkaisi joskus sen levynkin reilu 8 vuotta sitten (hush arbors).

Olisit tullu Lubelskiin. Wood oli siellä.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#216 09.07.2013 23:00

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuudes Aisti 2013

Mä luulin kans et pleksit oli Meat Loaf-Millerin korvien suojana. Kai se kovimman attackin leikkaa sit ulkoilmassakin.

Mä tykkäsin Chelsean välispiikeistä ja siitä runosta. Thurstonilla on semmonen koko ikänsä lavalla olleen staran vaivaton karisma millä pääsee ihan riittävän pitkälle ja joo, levy on parempi ku iso pino vikoja juutteja (samoin Leen viimevuotinen) mut toi ulkovalo tappo aika hyvin bändin intensiteettiä ja menoa katellessa tuli mieleen et mä en itse asiassa mitenkään erityisesti tykkää isosta osasta Thurstonin kitaransoittomaneereja (mitkä se tekee kyl tosi hyvin). Ja kun toi bändi on tosi paljon Thurstonin varassa (plus vielä et satuin oleen sen puolella lavaa mistä sen kanava tuli tosi kovaa) niin oon vähän väärä mies tolla musalle anno domini 2013.

Maneerit meinaa siis esim. uuden levyn Lipin tyylistä rytmikästä liu'uttelua ja niitä c-osien päämäärättömiä korkeita kielentaivutustilutteluja. Ja sit noissa bändin biiseissä tuntuu aika harvoin olevan mitään rakenteellista punaista lankaa, eli Henry Fordin sanoin vaan just one fucking thing after another. Vähän niinq Meshuggah.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#217 09.07.2013 23:17

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

En ole jostain syystä kaivanut esiin Chelsea Light Movingin levyä kovinkaan montaa kertaa sitten ilmestymisen, mutta tykkäsin myös tuosta niiden keikasta. Luulin pariin otteeseen bändin coveroivan E.J.S,T.a.N.S:n biisejä (oikein hyvä levy, mutta en oo kuunnellut juuri kertaakaan viimeiseen kuuteen vuoteen) eli siis osa biiseistä soundasi ihan Juuteilta. Mikäs siinä kun se nyt on yksi maailman parhaimmista bändeistä.  Niitä runonlausuntoja en pystynyt vieläkään katsomaan vakavalla naamalla, mutta se kertoo vissiin enemmän minusta kuin turskasta.

Milleristä tuli samantien mieleen William H. Macy pitkätukkasena.

Last edited by hiirimattona (09.07.2013 23:17)


bzort glorf bööth

Offline

#218 09.07.2013 23:19

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,320
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

E.J.S,T.a.N.S? confused_new 017


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#219 09.07.2013 23:20

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

psykokarkki wrote:
Kenkä wrote:

Viimeisenä katsoin Ville Leinosen joka yllättäen olikin enempi iskelmä-Villeä. Jos Radiopuhelimet on kovin suomalainen livenä niin olkoon VIlle sitten itselle se koskettavin. Biisit on vaan helvetin kauniita, vähän imeliä runo kukka tyttö juttuja mutta esitetty niin ettei se haittaa. Hieno ja vangitseva esiintyjä johon oli hyvä lopettaa festivaali omalta osalta.

mitäs ihmettä, senhän piti olla camp crystal lakea, rahat takas eiq icon_surprised

Joku olisi voinut laittaa meikäläiselle tekstaria tästä. Experimentaali Leinonen ei vaan lähe yhtä kovaa kuin tuo höpöjä kuiskiva romantikko.


bzort glorf bööth

Offline

#220 09.07.2013 23:21

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

psykokarkki wrote:

E.J.S,T.a.N.S? confused_new 017

220px-SonicYouth-ExpermentalJetSetTrashAndNoStar.jpg


bzort glorf bööth

Offline

#221 09.07.2013 23:22

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,320
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

kiitos ff

mun aivoissa on joku vika, en vaan tajuu ikinä näitä lyhenteitä jos eivät ole vakiintuneita icon_lol


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#222 09.07.2013 23:22

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

Eipä mitään. ff
Emmäkään tavallisesti hoksaa noita. Nyt vähän kato otin ja hassuttelin.

Mites nuo pisteet ja pilkut tulikaan? Tota noin naan niin. icon_razz  icon_razz  icon_razz

Last edited by hiirimattona (09.07.2013 23:25)


bzort glorf bööth

Offline

#223 10.07.2013 08:37

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012
Posts: 4,387

Re: Kuudes Aisti 2013

börjeslandet wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
börjeslandet wrote:

Koska Chelsea Light Movingia niin monessa mediassa haukuttiin, haluaisin fäninä todeta, että KIITOS JÄRJESTÄVILLE TAHOILLE. Esim. Artemi ja 6. aisti. Kymmenen vuoden kuuliaisuus palkittu. Festari ois ollu mun osalta aika paljon henkisesti köyhempi ilman tätä lisämaustetta. Oon kuitenki jonnin verran tommosen kokeellisen skeidan ystävä, että toi liveveto oli aika helkkarin kiinnostava. Ehkä Acceleratorin keikka oli Sonic Youthilta kovempi, mutta Ilosaarirock ei ehkä. Bändejä on keskenään aika turha verrata, ku toinen mullisti (mun) maailman ja toinen on tehnyt yhen levyn.

En ollu paikalla eli olis kiva kuulla joltakulta mikä siinä CLM:ssä tökki, aika moni siihen tuntu pettyneen. Levyhän on nimenomaan aika helkkarin kiinnostava. Eiks bändi vaan rokannu tarpeeks, luettiinko liikaa runoja?

Niin no siis mitä luin noita kirjakielellä kirjoitettuja arvioita, ni probleemi tais olla suunnilleen se ettei se ollukaan niin hyvä bändi kuin Sonic Youth, mikä on musta aika kohtuuton vaatimus. Ilmeisesti biisit eivät ole riittävän hyviä (HS) ja joillekin myös loppukeikan haahuilu ei toiminu. Loppupuolella oli jonkun verran enemmän kitaroiden ulisuttamista ja yksi runo.

Piffillä moni mököttikin tosta loppukeikan intentiseetin tipahtamisesta. Onkohan tossa sit se ku kuiteski soitetaan rokkimusaa pärisevillä kitaroilla niin jengillä on halu verrata SY:hyn ja sit kun se ei rokkaa samalla tavalla niin buuhuu.

Offline

#224 10.07.2013 15:41

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Kuudes Aisti 2013

börjeslandet wrote:
Uudet housut ja paita wrote:
börjeslandet wrote:

Koska Chelsea Light Movingia niin monessa mediassa haukuttiin, haluaisin fäninä todeta, että KIITOS JÄRJESTÄVILLE TAHOILLE. Esim. Artemi ja 6. aisti. Kymmenen vuoden kuuliaisuus palkittu. Festari ois ollu mun osalta aika paljon henkisesti köyhempi ilman tätä lisämaustetta. Oon kuitenki jonnin verran tommosen kokeellisen skeidan ystävä, että toi liveveto oli aika helkkarin kiinnostava. Ehkä Acceleratorin keikka oli Sonic Youthilta kovempi, mutta Ilosaarirock ei ehkä. Bändejä on keskenään aika turha verrata, ku toinen mullisti (mun) maailman ja toinen on tehnyt yhen levyn.

En ollu paikalla eli olis kiva kuulla joltakulta mikä siinä CLM:ssä tökki, aika moni siihen tuntu pettyneen. Levyhän on nimenomaan aika helkkarin kiinnostava. Eiks bändi vaan rokannu tarpeeks, luettiinko liikaa runoja?

Niin no siis mitä luin noita kirjakielellä kirjoitettuja arvioita, ni probleemi tais olla suunnilleen se ettei se ollukaan niin hyvä bändi kuin Sonic Youth, mikä on musta aika kohtuuton vaatimus.

sama! mun mielestä CLM-keikka oli mainio enkä ollut tippaakaan pettynyt. myös parhaat soundit päälavalla näkemistäni keikoista, kaikesta sai suht hyvin selvää. mission burma oli liian bassoinen varsinkin läheltä.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#225 11.07.2013 10:34

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Kuudes Aisti 2013

Mä tykkäsin kanssa CLM:stä kovin, enemmän kuin odotinkaan.


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#226 11.07.2013 11:28

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Kuudes Aisti 2013

kyllä mun mielestä tolta kokoonpanolta olisi ollut lupa odottaa vähän rohkeampaa menoa. mun tylsistymiseen saattoi tosin vaikuttaa sekin, että tulin keikalle suoraan negative approachin pitistä, jossa meno oli melko vauhdikasta.


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#227 11.07.2013 14:58

Markku
Member
From: Huttusen naapurissa
Registered: 20.02.2007
Posts: 1,623

Re: Kuudes Aisti 2013

Kävikö kukaan Haxan Cloakia kattomassa?  Jäi välistä kun ei enää sunnuntaina tullut oltua paikoilla. Hyvää mörköilyä tuo uus Excavation.

Hyvät festarit oli, liikaa tosin Heinekenia ja sössötystä ja liian vähän nähtyjä keikkoja. Radiopuhelimet oli paras.

Last edited by Markku (11.07.2013 15:00)

Offline

#228 11.07.2013 15:21

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Kuudes Aisti 2013

Markku wrote:

Kävikö kukaan Haxan Cloakia kattomassa?  Jäi välistä kun ei enää sunnuntaina tullut oltua paikoilla. Hyvää mörköilyä tuo uus Excavation.

odotukset oli melko korkeat, mutta aika laimeaksihan tuo jäi. ex-forumisti mmm kuvasi keikkaa "lukiolaisten synkistelyprojektiksi", mikä nyt oli ehkä vähän liioteltua. aika paljon köyhemmillä nyansseilla pelattiin kun levyllä.

kuudennen aistin teknikot sai jälleen yhden sulan hattuunsa kun toista puolta salamestan pa:sta ei saatu päälle kuin vasta loppumetreillä ":peuk:"

kyllähän noita kämmejä sattuu kaikille, mutta noilla festareilla lähes jokaisella keikalla jossa kävin oli jotain hässäkkää äänentoiston kanssa.


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#229 11.07.2013 21:06

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011
Posts: 757

Re: Kuudes Aisti 2013

Jottei menisi ihan pelkäksi valittamiseksi, niin täytyy todeta että oli kyllä tosi mukava viikonloppu kaikesta säädöstä ja koheltamisesta huolimatta.

Suurimmat säväyttäjät oli tällä kertaa Richard Bishop, Negative Approach, Hockey Night, El-P ja Lucky Dragons. Killer Miken missaaminen jäi vähän kaivelemaan kun kaikki sitä niin hehkutti. Menen varmasti ensi vuonnakin tongue


Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

Offline

#230 11.07.2013 23:49

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Kuudes Aisti 2013

Nonii muutaman päivän sulattelun jälkeen vähän rapsaa. Festareiden kohokohdat mulle oli MMM, Soundstream ja Atom Mouth Gimlies. icon_cool peuk Radiopuhelimet oli kova mutta ei nyt mikään paras keikka niiltä kuitenkaan. Richard Bishopin tilutukset upposi hyvin, mukavan ilmavaa musaa. Kaikki biisit tais olla siltä yheltä "sunkkari"-levyltä (?). Riitaojasta tykkäsin yllättävän paljon, hyviä biisejä. Madteo oli hyvää anti-yleisönkosiskeluteknoa mutta ei ehkä päässyt sillä salamestan PA:lla ihan oikeuksiinsa, en tiijä.

Tuli taas missattua hirveästi kaikenlaista, esim Nazoranai, Mika Vainio (taas), Lucky Dragons, Killer Mike ja Negative Approach. Hopeajärvi meni puolittain ohi ko alko ahistaa se väenpaljous liikaa ja aloin myös olla aika kåpnissä. Vatican Shadow ois varmaan pitänyt mennä katsastamaan livenä vaikka en ole saanu niistä sen levyistä oikein mitään irti.


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#231 12.07.2013 09:25

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009
Posts: 4,282

Re: Kuudes Aisti 2013

suomenajokoira wrote:

Nonii muutaman päivän sulattelun jälkeen vähän rapsaa. Festareiden kohokohdat mulle oli MMM, Soundstream ja Atom Mouth Gimlies. icon_cool peuk Radiopuhelimet oli kova mutta ei nyt mikään paras keikka niiltä kuitenkaan. Richard Bishopin tilutukset upposi hyvin, mukavan ilmavaa musaa. Kaikki biisit tais olla siltä yheltä "sunkkari"-levyltä (?). Riitaojasta tykkäsin yllättävän paljon, hyviä biisejä. Madteo oli hyvää anti-yleisönkosiskeluteknoa mutta ei ehkä päässyt sillä salamestan PA:lla ihan oikeuksiinsa, en tiijä.

Tuli taas missattua hirveästi kaikenlaista, esim Nazoranai, Mika Vainio (taas), Lucky Dragons, Killer Mike ja Negative Approach. Hopeajärvi meni puolittain ohi ko alko ahistaa se väenpaljous liikaa ja aloin myös olla aika kåpnissä. Vatican Shadow ois varmaan pitänyt mennä katsastamaan livenä vaikka en ole saanu niistä sen levyistä oikein mitään irti.

Madteon missaaminen kyllä kismittää (kiitos jonot!). Demdike Stare taisi olla mulle lopulta viikonlopun paras. Paitsi jotenkin dramaturgisesti ja visuaalisesti hyvä keikka myös sikäli, että ne varsinkin keikan alkupuolella uskalsivat luottaa niihin suhteellisen vähän ilmeistä tarttumapintaa tarjoaviin biiseihin. Kiva että olivat Salamesta ykkösessä, joka oli ehkä noin 20 kertaa viihtyisämpi kuin sisarensa.


Vuoden nuori muotoilija.

Offline

#232 13.07.2013 20:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,320
Website

Re: Kuudes Aisti 2013


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#233 14.07.2013 16:00

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,171
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

On unohtunut mainita yksi festarien kohokohdista. Kun Nazoranai lopetti, spiikkaava deejii takelteli aikansa ja sitten sai lausuttua jotain tyyliin "no mutta tuohan oli raju, melkein lähti.....taju" ja sitten laittoi Britney Spearsin Toxic-biisin soimaan ja huudahteli biisin päälle muutamaan otteeseen "TOXIIIIIC". tämän jälkeen soitteli vielä täysin hillitöntä vanhan liiton drum & bassia. Kruunasi illan.

Last edited by artsy (14.07.2013 16:01)


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#234 18.07.2013 13:40

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Kuudes Aisti 2013

artsy wrote:

On unohtunut mainita yksi festarien kohokohdista. Kun Nazoranai lopetti, spiikkaava deejii takelteli aikansa ja sitten sai lausuttua jotain tyyliin "no mutta tuohan oli raju, melkein lähti.....taju" ja sitten laittoi Britney Spearsin Toxic-biisin soimaan ja huudahteli biisin päälle muutamaan otteeseen "TOXIIIIIC". tämän jälkeen soitteli vielä täysin hillitöntä vanhan liiton drum & bassia. Kruunasi illan.

icon_razz  peuk

Streetspirittiläisia ei ilmeisesti punkrock kiinnosta, koska kukaan ei tsekannut New Bomb Turksia, joka oli kevyesti väkevin punkkigaragerokkishow... koskaan.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#235 18.07.2013 13:47

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,320
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

Joe Caligula wrote:

Streetspirittiläisia ei ilmeisesti punkrock kiinnosta, koska kukaan ei tsekannut New Bomb Turksia, joka oli kevyesti väkevin punkkigaragerokkishow... koskaan.

kellonaika oli hieman haasteellinen, ja yarin ja nazoranain jälkeen ei vaan pystynyt, vaikka kovasti yritit houkutella vielä jonosta mukaan, nyt kävi näin icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#236 18.07.2013 14:05

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Kuudes Aisti 2013

Vähän harmittaa ettei tota Turksia tullu mentyä kattomaan mut jotain siinä mukamas oli sillon ollu just ja ei vaan jaksanu. sadbanana

Offline

#237 18.07.2013 14:18

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

Joe Caligula wrote:
artsy wrote:

On unohtunut mainita yksi festarien kohokohdista. Kun Nazoranai lopetti, spiikkaava deejii takelteli aikansa ja sitten sai lausuttua jotain tyyliin "no mutta tuohan oli raju, melkein lähti.....taju" ja sitten laittoi Britney Spearsin Toxic-biisin soimaan ja huudahteli biisin päälle muutamaan otteeseen "TOXIIIIIC". tämän jälkeen soitteli vielä täysin hillitöntä vanhan liiton drum & bassia. Kruunasi illan.

icon_razz  peuk

Streetspirittiläisia ei ilmeisesti punkrock kiinnosta, koska kukaan ei tsekannut New Bomb Turksia, joka oli kevyesti väkevin punkkigaragerokkishow... koskaan.

Olisi kiinnostanut, mutta kuljettaja halusi mennä nukkumaan. Kuten kaikkina muinakin iltoina elikkäs vikat bändit jäi näkemättä. icon_twisted  icon_razz


bzort glorf bööth

Offline

#238 18.07.2013 14:33

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,171
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

kylhä siellä eturivissä tuli heiluttua

hiirimattona wrote:
Joe Caligula wrote:
artsy wrote:

On unohtunut mainita yksi festarien kohokohdista. Kun Nazoranai lopetti, spiikkaava deejii takelteli aikansa ja sitten sai lausuttua jotain tyyliin "no mutta tuohan oli raju, melkein lähti.....taju" ja sitten laittoi Britney Spearsin Toxic-biisin soimaan ja huudahteli biisin päälle muutamaan otteeseen "TOXIIIIIC". tämän jälkeen soitteli vielä täysin hillitöntä vanhan liiton drum & bassia. Kruunasi illan.

icon_razz  peuk

Streetspirittiläisia ei ilmeisesti punkrock kiinnosta, koska kukaan ei tsekannut New Bomb Turksia, joka oli kevyesti väkevin punkkigaragerokkishow... koskaan.

Olisi kiinnostanut, mutta kuljettaja halusi mennä nukkumaan. Kuten kaikkina muinakin iltoina elikkäs vikat bändit jäi näkemättä. icon_twisted  icon_razz


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#239 18.08.2017 13:39

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,254
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

Just muutama päivä sitten kuuntelin taas Mission of Burman Vs.ää ja harmittelin kun en osallistunut. Osui sellaiseen kohtaan elämässä, ettei paljon huvittanut liikkua ihmisten ilmoilla  icon_neutral

Offline

#240 18.08.2017 14:06

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Kuudes Aisti 2013

Urho Ghettonen wrote:

vähä ikävä tätä festiä

Sama. Mutta luultavasti olis tänä päivänä paisunu niin isoks et olis jo PILALLA, IHAN PILALLA.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB