You are not logged in.
Mua kädestä!
Smaa.
Tossa mouthbreatherin videossa yksi noista käsistä Yown haarojen välissä on varmaan mun. Se tais olla ainoa paikka mistä miestä pystyi kannattelemaan kun se yhtäkkiä seilasi ylitse.
Mua huvitti ne kaksi jannua ihan eturivissä puristuksissa, joilla oli molemmilla villapaidat päällä ja jotka näytti siltä, että ne pyörtyy minä hetkenä hyvänsä.
Hyvä idis, kundit!
Älä päästä painiks sitä
[quote:81e259dd47="Se Paisti"]Oikeesti, huonoa Lizardi levyä ei ookaa.
Kyllä se Blue on vähän jo rajoilla..[/quote:81e259dd47]
Myy mulle, mulla on poltettu versio noin 10 vuoden takaa.
kunkkuu! en tajunnu et soittavat chromee ja dicksii livenaki. pitka keikka, viis enkorepiisii. chromen aikana surffas baaritiskille - kahet portaat naks anks. shanks on....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ensi viikolla Radio Noisessa haastattelu!
Sent from my iPhone 16
Värinää - The Jesus Lizard
Tämänkertainen ohjelma painottuu meluisampaan jenkki-indieen. Keskipisteessä paluun esiintymislavoille tehnyt noise rock -kvartetti The Jesus Lizard, joka vihdoin saatiin tänne Suomeenkin. Haastattelussa yhtyeen kitaristi Duane Denison.
Ohjelmassa soi myös muita paluun tehneitä indierockin veteraaneja, kuten Polvo, Mission of Burma ja Six Finger Satellite. Nuorempaa polvea edustavat puolestaan Pissed Jeans ja Young Widows.
Sent from my iPhone 16
Kellään havaintoa noista re-masteroiruista?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hei fanipojat. Ois seuraavanlainen kyzzäri: Miten David Yow liittyy oikein Insane Clown Posseen? Tuli vaan mieleen ku nimi tuli vastaan ku äsken katsoin ton ICP Shockumentaryn ja tuli kans Big Money Rustlasin crediteissä esiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Palaa keikoille syksyllä Australiaan ainaskin.
Hei fanipojat. Ois seuraavanlainen kyzzäri: Miten David Yow liittyy oikein Insane Clown Posseen? Tuli vaan mieleen ku nimi tuli vastaan ku äsken katsoin ton ICP Shockumentaryn ja tuli kans Big Money Rustlasin crediteissä esiin.
Muistelin lukeneeni jostain haastattelusta tästä tapauksesta.
Oikein muistelin:
AVC: Youve done a bit of acting as well. And one thing that stands out is your name in the credits for that Insane Clown Posse movie, Big Money Rustlas. How did you manage to get involved with that?
DY: It was being directed by an old friend of mine, Paul Andresen, who had directed at least one video by The Jesus Lizard. He asked me if I wanted to be in a movie, and I said, Okay, sure, and showed up on set. I think I played three different characters, but I dont know if I show up three times. I played a piano player, some bum who got shot, and just a pedestrian. But theres no actual acting in that. I was just sort of standing there.AVC: Its such an odd thing to even see online: David Yow appearing in the Insane Clown Posse clown Western movie.
DY: It was absurd, completely absurd. I cant tolerate their music. It was a weird experience. And whats his name, Ron Jeremy, was there on set, and a handful of B-movie stars and stuff. It was an odd setup.
AVC: Maybe well have to dig up a copy so we can see it
DY: No you dont! You dont have to see it. I wouldnt bother. I havent even seen it.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyllähän toi on jotain näyttelijänhommia tehnyt.
http://www.imdb.com/name/nm0950379/
Pistetään nyt tähän tämäkin:
Goat on näin ensipyöräytyksen perusteella parempi ko Head (ei sillä että Head olis mitenkään kehno). Muita levyjä en ole vielä kuullut, Liar on ainaki vielä ostoslistalla.
Headillä on skidisti käpät soundit. Kova levy, hienoja biisejä jne, mutta Goatin/Liarin kaltaisella tuotannolla vakuuttais vielä enempi. Liarin jälkeen sit Shot ja Down ostoon. Ei ole pitkä aika ku mietin että pitäs kaivaa Blue jostain CD-läjästä ja kuunnella piiitkästä aikaa, ehkä siitä olis oppinut pitämään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Jesus Lizard tehnyt keikkaa ja taas on internet täynnä kännykkävideoita ja vouhottamista. Ihan parhaita bändejä toki, mutta jospa nää todistais relevanttiuttaan tekemällä vaikka pari uutta biisiä tuon best of nostalgiasettilistan sijaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Joo Tavastian keikka oli hiton hyvä. Ehkä tässä hämää taas kerran se kun maailmassa on tuolla saralla tuhat hyvää aktiivista bändiä, mutta internet räjähtää onnesta kun tyypit vetää taas kerran hittinsä.
Jesus Lizard kiertää kesällä jenkeissä. Kyllähän tämä pitäis nähdä vielä joskus.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tänään ilmesty uus biiso ja levy tulossa syksyllä. Euroopan kiertuetta lupailevat kans instassa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?