#301 19.02.2011 15:57

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Joose Keskitalo

janne m. wrote:
hezma wrote:
janne m. wrote:

mp3-latauskoodit pois mun ostamista vinyyleistä kiitos icon_twisted

Väärä bändi, mutta kommentoin tähän; Circlen Odottamaton-seiskatuumasen mukanahan tuli latauskoodi, mut kyll mää silti rippasin sen vinyylin. Latasin tosin myös netistä, ja kerran testasin, mutta muuten kuuntelen kyllä vinyylirippiä.

Vaivannäölle http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif peuk

Noissa vinyyliripeissä on kyl enemmän tunnelmaa, varsinkin kun latailee punkkiblogeista jotain keräilyharvinaisuus-seiskoja. Absurdiahan se tavallaan on. Olen minäkin tuota rippausta harrastanut mutta vain jos ei ole ollut muita vaihtoehtoja tarjolla.


Sent from my iPhone 16

Offline

#302 19.02.2011 16:04

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,573

Re: Joose Keskitalo

Tomsk wrote:
janne m. wrote:
hezma wrote:
janne m. wrote:

mp3-latauskoodit pois mun ostamista vinyyleistä kiitos icon_twisted

Väärä bändi, mutta kommentoin tähän; Circlen Odottamaton-seiskatuumasen mukanahan tuli latauskoodi, mut kyll mää silti rippasin sen vinyylin. Latasin tosin myös netistä, ja kerran testasin, mutta muuten kuuntelen kyllä vinyylirippiä.

Vaivannäölle http://www.punkinfinland.net/forum/imag … _salut.gif peuk

Noissa vinyyliripeissä on kyl enemmän tunnelmaa, varsinkin kun latailee punkkiblogeista jotain keräilyharvinaisuus-seiskoja. Absurdiahan se tavallaan on. Olen minäkin tuota rippausta harrastanut mutta vain jos ei ole ollut muita vaihtoehtoja tarjolla.

Vinyylejä ostan nykysten niin harvoin, että kyllä mä ne uudet ostokset rippaan, muuten kyllä vain semmosia mitä ei muuten netistä löydä, ei mitään mieltä ruveta rippaan yli 1000 vinyyliä, jos voi käyttää oikopolkuja  icon_neutral

Offline

#303 19.02.2011 18:49

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

psykokarkki wrote:

sen verran offtopikkia jatkan että en osaa ripata vinyyleitä enkä todellakaan jaksa. niin ja kaitpa toi uus joose pitää hankkia, vaikka täällä näin nihkeillään. vai haluuko joku antaa mulle "turhan" cd:nsä, sit voisin kuunnella ennen ostopäätöstä icon_cool

Ei ton yhden nihkeilyistä kannata välittää, hyvä levy.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#304 19.02.2011 18:53

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Joose Keskitalo

Neuvostoliitto wrote:

Eiköhän tähänkin joku asiantuntija ala lollottelemaan

Ajattelin bernietä tuota kirjoittaessani, kuinkas muutenkaan biggrinpeuk


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#305 19.02.2011 19:01

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

Ai että ku sie oot hauska.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#306 19.02.2011 19:19

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Joose Keskitalo

jäpän linja näyttää aina vaan pitävän peuk


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#307 19.02.2011 19:56

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Joose Keskitalo

Näin kerran livenä. Paska keikka ja ruma yleisö.

Offline

#308 19.02.2011 20:57

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,175

Re: Joose Keskitalo

Tosta LP+CD jutusta tulee mieleen shellacin uusimman levyn vinyylipainos, jossa se cd on vaan heitetty sinne mukaan ilman mitään suojaa. EDIT: Åhå hantta tosta jo mainitsikin, mutta sivunvaihdon jälkeenhän ei edellistä sivua enää lueta. Kyseessä taisi olla ns. steitmentti, tai albinismi.

Ei mulla mitään erityista tota vastaan ole, mutta eipä sille cd:lle hirveesti käyttöä oo ollu. luulisi myös että se cd:n kuluerä on aika pieni verrattuna siihen, mitä on mennyt vinyylin + gatefoldin julkaisuun.

Last edited by Phlegm (19.02.2011 21:03)

Offline

#309 19.02.2011 21:09

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Joose Keskitalo

Phlegm wrote:

Ei mulla mitään erityista tota vastaan ole, mutta eipä sille cd:lle hirveesti käyttöä oo ollu. luulisi myös että se cd:n kuluerä on aika pieni verrattuna siihen, mitä on mennyt vinyylin + gatefoldin julkaisuun.

On cd tommottiin kannettomanakin kuiteski joitain satasia plus luulen, että bändiläisiä kuuluu teostoon eli mekanisointimaksu kans. Ja koska julkasija tuskin tahtoo hyvää hyvyyttään heittää cd:tä sinne sekaan, täytyyhän sen näkyä hinnassa. Eli  tongue


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#310 20.02.2011 12:00

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Joose Keskitalo

mummeli wrote:

Mä en lähtis vetämään tähän nyt mitään Paavoharjuja mukaan. ff Monestakaan syystä.

lol

Minulla on sellainen kuva, että Paavoharjun Lauri Ainala on pimeimpiä kristittyjä, mitä tämä maa päällään kantaa. <3


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#311 20.02.2011 12:18

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Joose Keskitalo

Ps. Uus levy on hyvä. Runotytöt vittuun tuntuu olevan levyn kantava ajatus. Mikä on hyvä. Tykkään myös siitä, että lp:n mukana tulee cd. Mitään digitaalitiedostoja en harrasta ja kun lp-printit on nykyään vähän mitä ovat (myös kyseinen levy), niin on kiva, että levystä on ns. varmuuskopio.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#312 20.02.2011 12:23

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008
Posts: 6,522

Re: Joose Keskitalo

Pimeille kristityille smokin:peuk:


voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

Offline

#313 21.02.2011 12:31

Napalmipää
Member
Registered: 25.03.2010
Posts: 183

Re: Joose Keskitalo

mummeli wrote:

Pimeille kristityille smokin:peuk:


-

Offline

#314 21.02.2011 12:42

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Joose Keskitalo

icon_lol

energiajuomahyytelö spede  icon_lol


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#315 21.02.2011 19:38

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Joose Keskitalo

Jotenkin harmittaa, että "Kaupungit puristuvat puristimissa" on nimetty juuri tuon biisin mukaan. Tykkään kaikkein vähiten tolta levyltä just siitä biisistä, kun se on aika musertavan musertava. Muuten levyllä ei ole yhtään samanlainen tunnelma, mutta ei usein tee mieli kuunnella koko levyä, kun luonnollisesti tulee aina ekana just se biisi mieleen.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#316 21.02.2011 20:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Joose Keskitalo

mut onhan se ihan jännä nimi. mua sen sijaan ärsyttää että sen yhden biisin melodia on paljon huonompi ku liveversioissa, eikä sitä biisiä tietenkään laitettu millekään livekasetille mad

oon varmaan kertonu tän ennenkin, en nyt muista mistä biisistä oli kyse icon_biggrin


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#317 21.02.2011 21:03

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,353

Re: Joose Keskitalo

Kaupungit puristuvat on aika erikoinen levy. Sillä on helkkarin hyviäkin biisejä, mut jollain tapaa se on vähän jäänyt sellaiseksi väliinputoajaksi, kun Luoja auta ja Kolmas maailmanpalo taas on niin loistavia. Ei silläkään nyt yhtään varsinaisesti huonoa biisiä ole, mutta silti oon Pilkkeen kanssa aika samoilla linjoilla, että koko levyä harvemmin jaksaa kuunnella. Aika painostavaksihan levyn tunnelma loppua kohden menee, kulminoituessa nimibiisi-Koti-ikävä kaksikkoon, jotka on jo raskaudessaan melkein Joykkareiden Closerin Eternal-Decades-parin tasoa. Vastapainona on sitten Ikaros laskee mäkeä ja Kilpa-ajaja, jotka on taas ihan pirteitä vetäisyjä.

Ja mitä varten tolle Kekkulin keittiölle ei tullu jatkoa? Kansa vaatii!


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#318 05.03.2011 12:32

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Joose Keskitalo

Kalossimies wrote:

oon Pilkkeen kanssa aika samoilla linjoilla, että koko levyä harvemmin jaksaa kuunnella.

En mä todellakaan tätä tarkottanu. Kuuntelen ihan mielihyvin koko levyn, kunhan vaan saan se kaivettua hyllystä. Onkin tullu kuunneltua "Kaupungit puristuvat..." monta kertaa edellisen spämmin jälkeen, kun päätin, päästä yli levyn nimen aiheuttamista huonoista fiiliksistä. Onhan tää ihan mestarillinen, ainoastaan just nimibiisi tökkii.

Uutta oon kans kuunnellu paljon, laitan tässä joku päivä siitä jotain spämmiä.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#319 05.03.2011 12:36

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

Pilke wrote:

Onkin tullu kuunneltua "Kaupungit puristuvat..." monta kertaa edellisen spämmin jälkeen, kun päätin, päästä yli levyn nimen aiheuttamista huonoista fiiliksistä. Onhan tää ihan mestarillinen, ainoastaan just nimibiisi tökkii.

Pitäis itekkin varmaan yrittää jotain uudelleenarviointia tuosta, kun oon sitä Joosen heikoimpana pitänyt.

Taidanpa laittaa heti kuunnellen.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#320 05.03.2011 14:21

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Joose Keskitalo

Vaikea noita levyjä on vertailla. Kaupungit puristuvat puristimissa -levyn lopetuskaksikko on kyllä käsittämättömiä biisejä, Joosen parhaita.

Äsken kuuntelin pitkästä aikaa Joose Keskitalo Ja Kolmas Maailmanpalo:n, vitsi että tuo Seitsenkertainen aurinko on hyvä  sydan


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#321 05.03.2011 22:21

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

bernardblack wrote:
Pilke wrote:

Onkin tullu kuunneltua "Kaupungit puristuvat..." monta kertaa edellisen spämmin jälkeen, kun päätin, päästä yli levyn nimen aiheuttamista huonoista fiiliksistä. Onhan tää ihan mestarillinen, ainoastaan just nimibiisi tökkii.

Pitäis itekkin varmaan yrittää jotain uudelleenarviointia tuosta, kun oon sitä Joosen heikoimpana pitänyt.

Taidanpa laittaa heti kuunnellen.

Joo, emmätiiä, nykyään kun tota kuuntelee niin ei oikein ymmärrä, että miksi sitä silloin joskus väheksyi. Ehkä se on vaan sen tähden, että toi iskelmällisempi soundi tuntui jotenkin laimealta debyytin jälkeen, joka oli aika ankara kummiskin. Loistava levyhän tuo on, huippubiisejä.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#322 07.03.2011 20:46

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Joose Keskitalo

Siis onhan tää Maan näkyjäkin aivan mahtava levy. Olisin voinut pettyä, koska ihan alunperin Joosen kohdalla mua viehätti lyriikat ja tällä levyllä sanotukset jää enemmän taka-alalle (komppaan, "On hyvä...": ssä on hienot lyriikat). Enpä kumminkaan pettyny, koska tää vaan on niin hyvä. Multa meni jotenkin hiukan ohi, että uus levy on tulossa, niin en osannu odottakaan juuri mitään, mutta oon silti yllättyny, että tuli näin erilainen lätty. Ainoastaan "Saanen kertoa mitä tapahtui..." on vähän epäilyttävä, mutta tulee mieleen Länsirintamalta ei mitään uutta, ja se on niin hyvä kirja, että assosiaatiotkin on pakosti hyviä. Jamittelut on onnistuneita, Kerrostalot on jo aika krautrokkia, iha vitun jepa. peuk

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#323 07.03.2011 21:51

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

Kerrostalot  rokrok


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#324 13.03.2011 19:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Joose Keskitalo


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#325 15.03.2011 22:56

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Joose Keskitalo

ekaa kertaa soi maan näkyjä, ja ensi fiilikset on kyllä että täähän on aivan mahtava, oon aina tykännyt tämmöisistä hieman sillisalaattimaisista jutuista, jossa on monenlaista mukana. hieno homma myös laittaa cd mukaan, lisää tämmöisiä icon_wink

seuraavaksi vielä gatefold niin eipä oikein valittamisen aihetta enää keksi. tulee muuten paikoin mieleen tuomari nurmio, ehkä jopa enemmän kuin koskaan ennen joosen levyillä icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#326 15.03.2011 23:07

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

psykokarkki wrote:

ekaa kertaa soi maan näkyjä, ja ensi fiilikset on kyllä että täähän on aivan mahtava, oon aina tykännyt tämmöisistä hieman sillisalaattimaisista jutuista, jossa on monenlaista mukana.

Samoja fiiliksiä kyl. Pidemmällä tähtäimellä en usko, että tästä tulee samanlaista suosikkia/klassikkoa (siis henk.koht.) kuin esim. Kolmannesta maailmanpalosta, mut on ihan kiva kuulla Joosea tälleen vähemmän "vakavana". Rempseä sekä letkeäkin meininki levyllä, everything goes.

Last edited by bernardblack (15.03.2011 23:07)


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#327 15.03.2011 23:13

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Joose Keskitalo

Tähänastisia Maan näkyjä -suosikkeja: haitarivalssi-Olisin kyllä tullut, Kerrostalot (tää on kyl tosiaan aika huikee), Rauha rauha, Tunteet, Saanen kertoa...+Taipale ja tietty ihanista ihanin On hyvä että olet surullinen.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#328 04.04.2011 14:11

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Joose Keskitalo


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#329 13.05.2011 19:32

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Joose Keskitalo

Ekaa kertaa soi Maan näkyjä ja tulee tosi vahvasti mieleen Sielun veljet

...mikä on tietysti hyvä asia  peuk


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#330 14.07.2011 22:46

Johan Nyttån DJ
Member
From: Nyslott
Registered: 12.07.2011
Posts: 914
Website

Re: Joose Keskitalo

voi vitja miten haluisin laulaa karaokessa Viis Tyttöä....

tietääkö kukaan missä onnistus?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB