You are not logged in.
uus sinkku, isotype, aika kraftwerkkia eli ihan omd:ltä kuulostaa
OOOOH!!!!
Toi eka näytebiisi oli aika paljon sellaista "tulkaa pojat pois sieltä 1/5" -tasoa, mutta tämähän kolisee! Lähes itkettää, papat pistää parastaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tulevan levyn nimibiisi:
pitäisköhän se uusi levy hankkia?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
perjantaina uusi video kleptocracy:
sinkku ilmestyy fyysisenä maaliskuussa, b-puolella la düsseldorf -coveri silver cloud ja lisäksi remixejä.
ja jos en ole muuten täällä muistanut kertoa, niin tuo uusi bauhaus staircase -albumi on tosi hyvä
vuodelta 1980
täytyy sanoa että OMD on onnistunut tekemään muutaman aivan täydellisen poppibiisin uransa aikana. toki enola gay on sellainen, nerokas kantaaottava sanoitus, täydellinen melodia, hyvät soundit, kaikinpuolin 5/5-klassikko johon ei voi kyllästyä, mutta kolmannella (ja parhaalla) albumillaan architecture & morality on ainakin kolme täydellistä biisiä: souvenir, she's leaving home ja tämä joan of arc, jonka kännykkäni arpoi juuri kun meitsi tarpoi sisään kustannuspaikalle tänä aamuna
ja muistetaanpa vielä, että bändin 14. (?) albumi bauhaus staircase oli viime vuoden parhaita levyjä, papat osaa edelleen, paitsi tulla suomeen soittamaan olisko täydellinen bändi flow-festareille, olisko?