You are not logged in.
J-M Aaltonen neloskentässä, just joo..
Varikset komentavat
tämmöset kentät itävaltaa vastaa il:n mukaan:
1. kenttä
Hyökkääjät: Mikael Granlund-Aleksander Barkov-Teemu Selänne
Puolustajat: Kimmo Timonen-Sami Vatanen
2. kenttä
Hyökkääjät: Lauri Korpikoski-Olli Jokinen-Tuomo Ruutu
Puolustajat: Olli Määttä-Sami Salo
3. kenttä
Hyökkääjät: Jussi Jokinen-Petri Kontiola-Juhamatti Aaltonen
Puolustajat: Sami lepistö-Juuso Hietanen
4. kenttä
Hyökkääjät: Leo Komarov-Jarkko Immonen-Jori Lehterä
Puolustajat: Ossi Väänänen-Lasse Kukkonen
Kentällisten ulkopuolella: Antti Pihlström, Sakari Salminen
juhamatti
Last edited by ray charlz (10.02.2014 15:41)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kiva, että barkoville ja kulta-mikelle samantien vastuuta toivottavasti kemiat kohtaa ja vanhakin tuossa vierellä vertyy. tosin aika outoa, että jussi jokinen heitetty tonne kolmoseen, ite varmaan oisin koittanu päällikön vierellä.
Last edited by ray charlz (10.02.2014 15:44)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ykkösketjulle :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Immos-Jack
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
teemu kapteeni, timosella ja komarovilla a-kirjaimet. olisin kyl päällikölle antanut kirjaimen, ehkä jopa kapteeniuden.
Komarov yllätti, mut muuten kyl aivan oikeaan osoitteeseen noi kirjaimet. Oon ihan vitun kiimassa tosta ykköskentästä Vähän ihmetyttää Korpedon ja Jjokisen ketjut, odotin menevän toisin päin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei tuu toimiin ykkönen. Tai sitten Barkovin liike onkin kovempaa mitä oon tähän asti nähny.
Korpedo-Barkov-Selänne
Aaltonen-Päällikkö-Ruutu
Jokinen-Kontiola-Komarov
Pihlström-Pihlström-Pihlström
Granlundi ei oikein sovi mun ketjuihin millään paitsi ylivoimaan heittään lättyä Selänteelle.
Varikset komentavat
Vittu toi mun neloskenttä olis kova
Varikset komentavat
Kyllähän toi vähän Bergenheimii ja Filppulaa huutais
Varikset komentavat
Filppula keskittyy tärkeämpiin peleihin. Toivottavasti myös Salo haistattaa pitkät ja nostaa kytkintä ennen avauspeliä.
Aivan hurjassa iskussa on Ruotsi.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
poukal kyl kovaa settii
Aamulla mennään
Viihdyttävä matsi tulossa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Barkov ja Kulli
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tunteikas Olli
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kulli
Barkov ja Kulli
Nää
Puolustus ja Rask oli kyl tänään paskaa.
Vitun Kaj Kunnas
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vitun Kaj Kunnas
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
http://yle.fi/urheilu/pettynyt_zetterbe … aa/7088611
zetterberg ulkona