You are not logged in.
[quote:b6f1c262c6="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:b6f1c262c6]
Hah, mullakin lonkka kipee, mut ei niin kipee.
Meinaatko vakikäyttäjillä siis ihan epävirallista jengiä vai jotain oikeeta sakkia?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e0b055aa88="Jean-Babtiste"][quote:e0b055aa88="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:e0b055aa88]
Meinaatko vakikäyttäjillä siis ihan epävirallista jengiä vai jotain oikeeta sakkia?[/quote:e0b055aa88]
Epävirallista, mut ne on siellä todella usein ja niitä on runsaasti... Voi siis tehä tiukkaa jos teidän mobilisoimana tulee joku 15+ tyyppiä.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:2b0e37cfce="börjeslandet"][quote:2b0e37cfce="Jean-Babtiste"][quote:2b0e37cfce="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:2b0e37cfce]
Meinaatko vakikäyttäjillä siis ihan epävirallista jengiä vai jotain oikeeta sakkia?[/quote:2b0e37cfce]
Epävirallista, mut ne on siellä todella usein ja niitä on runsaasti... Voi siis tehä tiukkaa jos teidän mobilisoimana tulee joku 15+ tyyppiä.[/quote:2b0e37cfce]Saattaa hyvinkin tulla, mut vittuuks sille sit mitään voi. Pelataam 15 v. 15 isolla kentällä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:37cdbcee09="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:37cdbcee09]
Sekakäyttäjiä?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:952b02548c="Joe Caligula"][quote:952b02548c="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:952b02548c]
Sekakäyttäjiä?[/quote:952b02548c]
Öö, voi niistä joku jotain käyttääkin, mutta aika moni niistä on päteviä futaajia.
en ole kolmekybänen emoboy
Kyselin eilen yhtä työkaveria ku en tienny tosta pelaajaryntäyksestä. Mutta ei kai yksi lisäpeluri haittaa?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hey Joe! Parikin tyyppiä on jo esittänyt epäuskonsa, että isompi jengi mahtuis Bragulle torstaina. Onko Plan B:tä? Mennäänkö nyt joka tapauksessa tonne ensin?
Hey Joe! Parikin tyyppiä on jo esittänyt epäuskonsa, että isompi jengi mahtuis Bragulle torstaina. Onko Plan B:tä? Mennäänkö nyt joka tapauksessa tonne ensin?
Kai sitä voi eka sinne ja jos ei niin jonnekin muualla. Turha sitä lähteä arpomaan
[quote:6b60709207="Jean-Babtiste"]Hey Joe! Parikin tyyppiä on jo esittänyt epäuskonsa, että isompi jengi mahtuis Bragulle torstaina. Onko Plan B:tä? Mennäänkö nyt joka tapauksessa tonne ensin?
Kai sitä voi eka sinne ja jos ei niin jonnekin muualla. Turha sitä lähteä arpomaan [/quote:6b60709207]
Nää on aina nää epäuskoiset!
Plan B? Ööö, mitenköhän se Kumpula? Ehdotuksia?
Tosiaan mulla on heittaa 11 peluria tonne, joten aikalailla sakkia näillä näppylöillä..
No siellä joku pallinaama voi valittaa että "tiesin ettei tänne mahdu"..
Joudun muuten tänään brewskille, joten saatte vähän tasoitusta..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:1a2059f816="börjeslandet"][quote:1a2059f816="Joe Caligula"][quote:1a2059f816="börjeslandet"]Kun käytiin joku torstai potkimassa niin tuolla oli bragun vakiokäyttäjät höntsäilemässä...
Jos lonkka paranee niin kai sitä vois tulla kokeilemaan[/quote:1a2059f816]
Sekakäyttäjiä?[/quote:1a2059f816]
Öö, voi niistä joku jotain käyttääkin, mutta aika moni niistä on päteviä futaajia.[/quote:1a2059f816]
Monet parhaista on näitä..
Kyselin eilen yhtä työkaveria ku en tienny tosta pelaajaryntäyksestä. Mutta ei kai yksi lisäpeluri haittaa?
Mestoille vaan. Mahtuminen pelaamaan ei siis ole mitenkään saletti juttu mahdollisten muiden palloilijoiden takia..
Mä taidan skipata. JB, kulmatapaaminen peruttu. Liian kova darra. En uskalla.
Ei vittu, oisinkohan muistanu...Oon välil vähän pöllö. Mut hei, kato ny vielä, jos olo muuttuu. Noista voi tulla ihan mahtihöndet. Tuu vaikka maalille. Ei tarvi mitään päätä pallon eteen laittaa tai muutakaan älytöntä.
[quote:c6fd32981a="leposi"]Mä taidan skipata. JB, kulmatapaaminen peruttu. Liian kova darra. En uskalla.
Ei vittu, oisinkohan muistanu...Oon välil vähän pöllö. Mut hei, kato ny vielä, jos olo muuttuu. Noista voi tulla ihan mahtihöndet. Tuu vaikka maalille. Ei tarvi mitään päätä pallon eteen laittaa tai muutakaan älytöntä.[/quote:c6fd32981a]
Emmä taida
Meen leffateatteriin nyhväämään varmaan. Sori.
Darrapa darra, mutta sen parantaa kunnon potku nivusille!
Huhhuhhuh, mitkä höntsät 9 vs. 9 alle puolikkaalla kentällä + viisi vaihtomiestä per puoli. Näin alussa. Tuonne ei sit enää jatkossa näitä, mutta toki tonne kandee mennä muuten pelailemaan, jos huvittaa.
Omia fiiliksiä masensi vähän Harrin puolivälissä päähän saama tälli, joka tuli kovassa vauhdissa kaatumisesta kentän pintaan. Mies kuitenkin käveli itse kentältä, eikä puhelimessa käydyn keskustelun mukaan ole kärsinyt mistään sen vakavammista jälkiseuraamuksista. Visaankin tulossa. Tarkkana nyt kuitenkin vielä.
Ja tsemppiä, oikeasti helvetin hienoa rakentelua hyökkäyspäässä, joten tuo incidentti oli sen myötä sitäkin valitettavampi. Se on harmillista, että näitä ei oikein opi varomaan kuin kokemalla ne.
Mukavaa, kun vielä joku välittää
Aika lujaa tuli tosiaan kopsautettua, itse kaatumisesta ei ole oikein muistikuvaa. Juoksin puolustajan kanssa kilpaa pallolle ja yhtäkkiä kops. Enpä ihan heti muista vastaavaa, joskus pentuna varmaan, kun oon lentäny suoraan selälle asvalttiin skeitin päältä. Mutta no hard feelings, pallontavoittelutilanne, jossa kävi näin. Vähän kyllä säikähti, kun törkeä kipu iski ja värit harmaantuivat. Vähän hömelönä tuli apteekin kautta kotiin tallattua.
Oli tosiaan porukkaa aika paljon mestoilla, joten ensi kerralla Kumpulaa kohti. Hyvä että Hartsa selvisi jysäyksestään ja palaa kentille astetta armottomampana sentterinä..
Välillä oli kyllä aika makeita sommitelmia ja toki taitopelin ystävänä tuo pienessä tilassa pallon hallitsemisen treenaaminen teki gutaa..
Tein muuten pari pelaajasopimustakin!
Nyt kyllä jomottaa sekä kroppaa että päätä (eksyin Lepiksen keikoille..)
Kiitos kaikille!
Hyvä että Hartsa selvisi jysäyksestään ja palaa kentille astetta armottomampana sentterinä..
Ennen pelotti, nyt on auto-pilotti
[quote:df5efe2d82="Joe Caligula"]Hyvä että Hartsa selvisi jysäyksestään ja palaa kentille astetta armottomampana sentterinä..
Ennen pelotti, nyt on auto-pilotti [/quote:df5efe2d82]
J-B; terävyyttä niin kentällä kuin näppäimistön äärellä
Oisko huomenna työttömän höntsäilyt klo 15 Bragulla mitään
Pitää olla kuudelta jo muualla.
[quote:74b1f2619d="Jean-Babtiste"]Oisko huomenna työttömän höntsäilyt klo 15 Bragulla mitään
Pitää olla kuudelta jo muualla.[/quote:74b1f2619d]
Oon mukana!
Vapaapäivä ois huomenna mutta enpä kuule tiijä kehtaako tollasten sossupummien kans pelata
eli oon siis mukana
Vapaapäivä ois huomenna mutta enpä kuule tiijä kehtaako tollasten sossupummien kans pelata
[quote:1417b768e9="turston"]Vapaapäivä ois huomenna mutta enpä kuule tiijä kehtaako tollasten sossupummien kans pelata
[/quote:1417b768e9]
En saa sossusta mitään, Kelasta ehkä asumistukea jossain vaiheessa, peruspäivärahaa ei..
[quote:830ebbaea3="leposi"][quote:830ebbaea3="turston"]Vapaapäivä ois huomenna mutta enpä kuule tiijä kehtaako tollasten sossupummien kans pelata
[/quote:830ebbaea3]
En saa sossusta mitään, Kelasta ehkä asumistukea jossain vaiheessa, peruspäivärahaa ei.. [/quote:830ebbaea3]
Mä elän liiton rahoilla
Saatan olla messissä. Saa nyt nähdä mitä käy tänään matsissa ja millaset fiilikset on huomenna.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
[quote:246415da9b="leposi"][quote:246415da9b="Jean-Babtiste"]Oisko huomenna työttömän höntsäilyt klo 15 Bragulla mitään
Pitää olla kuudelta jo muualla.[/quote:246415da9b]
Oon mukana![/quote:246415da9b]
Olittexs pelaamassa?
Kävelin viikonloppuna Kumpulan kentän ohi ja hiekkapuoli on käytössä, joten kaiketi sinne..
Ööö, oisko sunnuntaina vapun jälkeiset höntsät mitään? Häh?