You are not logged in.
Mä en ollu, mutta ylihuomenna olin. Muistakaa kaikki tulla eilen paikalle!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mä en ollu, mutta ylihuomenna olin. Muistakaa kaikki tulla eilen paikalle!
Siellä nähdään!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:669d383175="Jean-Babtiste"][quote:669d383175="leposi"][quote:669d383175="turston"]Vapaapäivä ois huomenna mutta enpä kuule tiijä kehtaako tollasten sossupummien kans pelata
[/quote:669d383175]
En saa sossusta mitään, Kelasta ehkä asumistukea jossain vaiheessa, peruspäivärahaa ei.. [/quote:669d383175]
elät pyhällä hengellä?
eiq muuttomiehethän varmaa tienaa ihan hyvi..[/quote:669d383175]
Elän muiden armopaloilla. Muuttohommat lopetin kokonaan, sotkee liikaa aikatauluja, jos joudun suunnittelemaan tutkimusta. En saa työkkärist mitään, ku oon jatko-opiskelija. Sossusta en sais mitään, ku naisella on jonkin verran tuloja, saa opintotukea etc.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:40a564039b="Joe Caligula"][quote:40a564039b="leposi"][quote:40a564039b="Jean-Babtiste"]Oisko huomenna työttömän höntsäilyt klo 15 Bragulla mitään
Pitää olla kuudelta jo muualla.[/quote:40a564039b]
Oon mukana![/quote:40a564039b]
Olittexs pelaamassa?
Kävelin viikonloppuna Kumpulan kentän ohi ja hiekkapuoli on käytössä, joten kaiketi sinne..
Ööö, oisko sunnuntaina vapun jälkeiset höntsät mitään? Häh?[/quote:40a564039b]
Niin huomenna on siis edelleen huomenna
Sunnuntaina taitaa olla oman jengin höntsät Kumpulassa klo 19.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.
[quote:30ad885a05="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:30ad885a05]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.
[quote:75f7fcee33="Jean-Babtiste"][quote:75f7fcee33="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:75f7fcee33]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.[/quote:75f7fcee33]
Oon ihan pihalla... :?
Ööö siis ootte mihin aikaan tiistaina menossa????
Tai on kyllä duunia ja hommia, joten varmaan ei ehdi.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:7c9c2f0b41="turston"][quote:7c9c2f0b41="Jean-Babtiste"][quote:7c9c2f0b41="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:7c9c2f0b41]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.[/quote:7c9c2f0b41]
Tai on kyllä duunia ja hommia, joten varmaan ei ehdi.[/quote:7c9c2f0b41]No siihen aikaan!
[quote:400ac3a13f="Joe Caligula"][quote:400ac3a13f="turston"][quote:400ac3a13f="Jean-Babtiste"][quote:400ac3a13f="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:400ac3a13f]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.[/quote:400ac3a13f]
Tai on kyllä duunia ja hommia, joten varmaan ei ehdi.[/quote:400ac3a13f]No siihen aikaan![/quote:400ac3a13f]
Nää on nää aikahommat vaikeita siellä ja täällä
[quote:bacd17dfa2="Jean-Babtiste"][quote:bacd17dfa2="Joe Caligula"][quote:bacd17dfa2="turston"][quote:bacd17dfa2="Jean-Babtiste"][quote:bacd17dfa2="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:bacd17dfa2]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.[/quote:bacd17dfa2]
Tai on kyllä duunia ja hommia, joten varmaan ei ehdi.[/quote:bacd17dfa2]No siihen aikaan![/quote:bacd17dfa2]
Nää on nää aikahommat vaikeita siellä ja täällä [/quote:bacd17dfa2]
Joo, mut siis klo 15. Sä vaan sekosit siinä aiemman viestin kohdalla, kun luulit kai, että se on lähetetty jo pari päivää sitten. Nacho muuten kyseli tänään paidanpalautuksesta, ottanee yhteyttä s-postilla.
Tiistaina 29.4.2008 klo 15 Bragulla höntsät, siis.
Olispa Megan Fox viilentämässä ja kuumentamassa mua.
krrrr
[quote:a940408298="Joe Caligula"][quote:a940408298="Jean-Babtiste"][quote:a940408298="Joe Caligula"][quote:a940408298="turston"][quote:a940408298="Jean-Babtiste"][quote:a940408298="turston"]Homoja ootte silti. Tuleeko porukkaa? Ois toisaalta säbäkin huomenna. Vois kävästä ku niin harvoin ehtii.
Mä voin kyllä mainostella, mutta paljon jengiä on varmaan vielä kiinni töissä tiistaina tohon aikaan...Meen ite kyllä ihan joka tapauksessa vaikka laukomaan.[/quote:a940408298]
Tuun kans, ehdin tuolta hyvin säbäänkin vielä.[/quote:a940408298]
Tai on kyllä duunia ja hommia, joten varmaan ei ehdi.[/quote:a940408298]No siihen aikaan![/quote:a940408298]
Nää on nää aikahommat vaikeita siellä ja täällä [/quote:a940408298]
Joo, mut siis klo 15. Sä vaan sekosit siinä aiemman viestin kohdalla, kun luulit kai, että se on lähetetty jo pari päivää sitten. Nacho muuten kyseli tänään paidanpalautuksesta, ottanee yhteyttä s-postilla.[/quote:a940408298]
Juuri noin kävi, päivät sekosi.
En kyl ehdi pelaa, kun pitää tehdä duunin hommia just samaan aikaan..
Tattis Nacho tiedotteluista, kausi lähestyy, joten hyvä että paidat palaa kotiin..
Kiitos 2007-2008 talvesta!
Ketäs kaikkia meitä on tulossa huomenna?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mie, sie, turston, lepso, ehkä korhonen ois niinq varmoja, harri ehkä?, muutamia muita kysytty ja tiedotettu on.
Mie, sie.
Myö, työ?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
yötyöt
Varikset komentavat
yötyöt
Shanksin pomon kanssa yövuorossa vois olla lämpöstä
Tennis on enemmän mun laji, koska siinä pelaaja juoksee keskimäärin muutama sata metriä per peli. Jalkapalloa ei pitäisi tällä kunnolla. Ja voi vittu että mä olin pihalla koko ajan tänään.
Tennis on enemmän mun laji, koska siinä pelaaja juoksee keskimäärin muutama sata metriä per peli. Jalkapalloa ei pitäisi tällä kunnolla. Ja voi vittu että mä olin pihalla koko ajan tänään.
Sama. Tai lähinnä myöhässä kun jokainen liike tuntui ihan vitun oudolta. Nilkka
Ihan hyvinhän meiltä meni, väsähdettiin vaan sit lopussa. Ja ei kertaa ilman epäonnea, sillä tällä kertaa turskalla sattui nilkkaan. Ei kai kuitenkaan mitään pahempaa.
Ihan hyvinhän meiltä meni, väsähdettiin vaan sit lopussa. Ja ei kertaa ilman epäonnea, sillä tällä kertaa turskalla sattui nilkkaan. Ei kai kuitenkaan mitään pahempaa.
Jep, ei varmaan mitään kummempaa tullu, painoa tohtii laittaa mutta kaikenlainen vääntely sattuu jonkun verran. Enpä tiijä sitte pitäiskö ton takia ottaa perjantaiks ja lauantaiks saikkua töistä. En ole koskaan mistään suuremmista vammoista urheilun takia kärsiny, varmaan johtuu siitä ku on niin ylivarovainen (ts. pusi) kaikissa kontaktitilanteissa.
Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto. Ja välillä ei tajunnu missä päin kenttää sitä oli ja tuli tehtyä ihan typeriä ratkaisuja.
Monesti turska kyllä sai pallon kiinni, vaikkei olisi enää uskonutkaan eli loppujen lopuksi aika hyvää sijoittumista. Myös maalipaikoissa.
Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto.
Hyvästä jaksosta
Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto.
Ai sä siis olit meitin veska? Vai räG?
[quote:a9ca4f3ebf="Joe Caligula"]Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto.
Ai sä siis olit meitin veska? Vai räG?[/quote:a9ca4f3ebf]
Eiku toi ei vaa osaa quotata
Se veska ei todellakaa oo täällä
[quote:de25535632="leposi"][quote:de25535632="Joe Caligula"]Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto.
Ai sä siis olit meitin veska? Vai räG?[/quote:de25535632]
Se veska ei todellakaa oo täällä [/quote:de25535632]
Quotit ja kuutit hallussa
[quote:694b8ce928="Jean-Babtiste"][quote:694b8ce928="leposi"][quote:694b8ce928="Joe Caligula"]Parin minuutin pätkän olin pelissä ihan hyvin mukana, muuten otti vaikeasti erityisesti sijoittuminen ja pallon haltuunotto.
Ai sä siis olit meitin veska? Vai räG?[/quote:694b8ce928]
Se veska ei todellakaa oo täällä [/quote:694b8ce928]
Quotit ja kuutit hallussa [/quote:694b8ce928]
Mikäs tää veskarisankari ny sitten oli?
Topikkia selaamalla keksinet. Sanottakoon, että mies on sieltä nassesetämäisimmästä päästä, vaikka tänään ottikin rauhallisesti
Topikkia selaamalla keksinet. Sanottakoon, että mies on sieltä nassesetämäisimmästä päästä, vaikka tänään ottikin rauhallisesti
Emmä tajuu. Ihan sama. Ens kerralla ajan sitä.