#1 26.03.2016 21:03

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Kamasi Washington

Pistetään pitkästä aikaa otsikkoa pystyyn. Eli tämmöseen törmäsi. Jazzin suuruuksilta ammennetaan, mutta oman kuulosta kamaa kuitenkin. The Epic on aika mötkö, triplalevy. Mahtaako hän Sandinista-viittaus The Magnicifient 7 olla tarkoituksellinen? Flowhun tulossa, pakko mennä katsomaan ja kai minä vinyylinkin ostan.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#2 26.03.2016 21:31

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,535

Re: Kamasi Washington

Onko tosta Epicin vinyylistä tullut uusi painos? Ollut loppu jo piiiiitkään se eka. Tosin tän kyl vois ostaa cd:nä joskus, koska tupla- ja triplavinyylit jää kyl aika usein hyllyyn, kun niitä jaksa vemputtaa.

Last edited by leposi (26.03.2016 21:32)

Offline

#3 26.03.2016 21:37

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Kamasi Washington

leposi wrote:

Onko tosta Epicin vinyylistä tullut uusi painos? Ollut loppu jo piiiiitkään se eka. Tosin tän kyl vois ostaa cd:nä joskus, koska tupla- ja triplavinyylit jää kyl aika usein hyllyyn, kun niitä jaksa vemputtaa.

Äxän nettisivujen mukaan vinyylinä pitäis löytyä eli kaipa sitten uus painos jos aiempi on ollut lopussa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#4 27.03.2016 22:08

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Kamasi Washington

Kova levy, ostin tripla-vinyylin syksyllä. Marras-joulukuun taitteen Circus-keikka jäi harmittavasti väliin duunireissun takia, mutta Flowhun on lippu ja paikalla meinaan olla.


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#5 08.04.2016 15:52

hc_jose
Member
Registered: 10.07.2005
Posts: 819

Re: Kamasi Washington

On kyllä helvetin hienoa soundia. Itsekin pohdiskelen formaattien välillä, koska vinyylipaketin hinta on suolainen. Flow-festarit ei sinänsä kiinnosta, mutta tän haluaisin nähdä livenä... Vaikeeta on elämä, mutta onneksi musa kolisee  rakkaus

Offline

#6 08.04.2016 21:27

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Kamasi Washington

hc_jose wrote:

On kyllä helvetin hienoa soundia. Itsekin pohdiskelen formaattien välillä, koska vinyylipaketin hinta on suolainen. Flow-festarit ei sinänsä kiinnosta, mutta tän haluaisin nähdä livenä... Vaikeeta on elämä, mutta onneksi musa kolisee  rakkaus

Onhan tuo vinyyli aika kallis, mutta toisaalta kolme levyä hyvää musiikkia. Nykyään yhdenkin levyn vinyylit ovat reilusti yli 20 €, joten ei tuo minusta siihen nähden ole mitenkään tajuttoman hintainen.

Positiivinen yllätys tämä The Epic joka tapauksessa. Olis mennyt viime vuoden parhaiden levyjen listauksessa aika korkealle, jos olisin löytänyt ajoissa. Mutta parempi myöhään kuin jne...

Toivottavasti Flowssa esiintymisaika on jollain tavalla edes inhimillinen eli ettei sunnuntaina aivan ensimmäisenä eikä toisaalta ihan viimeisenäkään. Keikkaa odotan joka tapauksessa mielenkiinnolla.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#7 20.07.2016 17:57

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Kamasi Washington

eli hyvää kamaa vai mitäs  icon_cool


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#8 29.06.2018 18:22

kumpiseta
Member
Registered: 12.01.2011
Posts: 1,157

Re: Kamasi Washington

Heaven & Earth  dance Aivan hillitön paketti taas, yli 3h musaa, mutta toimii  icon_smile  Onnistuin myös kaivamaan The Choice -piilolevyn esiin suht siististi  smokin

Offline

Board footer

Powered by FluxBB