1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » ac/dc

#1 23.07.2006 05:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

ac/dc

it's a long way to the top (if you wanna rock n roll) yeah. näillä mennään peuk


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#2 23.07.2006 13:48

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: ac/dc

that's the way i wanna rock n roll


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#3 23.07.2006 19:46

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: ac/dc

Pullo pois.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#4 23.07.2006 22:23

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: ac/dc

Jailbreakin videota tuli viikonloppuna katsottua ja naurettua. Ne muutkin 70-luvun videot on klassikoita. Miten voi olla noin huonoja ja täytyy kyllä sanoa myös, että saattaisivat hyvinkin voittaa rumin bändi-kilpailun... Mutta on niillä toki hyviä biisejä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#5 24.07.2006 23:31

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,534

Re: ac/dc

Highway To Hell on ehkä paras tanssibiisi ikinä.

Offline

#6 25.07.2006 16:18

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: ac/dc

Olen nähnyt kahdesti livenä  icon_redface [/u]


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#7 25.07.2006 19:22

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: ac/dc

Kuudella luokalla vaihdoin koulua. Tutustuin etunimikaimaani ja hänen parhaaseen koulukaveriinsa. Molemmat edellä mainituista pitivät sekä AC/DC:stä että Klamydiasta, mikä aiheutti ongelmia, koska aina kun vierailin hänen luonaan kuuntelimme pelkkää AC/DC:tä, myöhemmin pelkkää AC/DC:tä ja Klamydiaa.

Kyllä minä yritin. Lainasin jopa Back in Black -kasetin, ja väitin sen olevan "ihan hyvä". Taisin kuunnella kerran läpi. Yritin soittaa samalle ystävlle R.E.M.:n Automatic for the Peoplea (silloinen lempikasettini), mutta ei taitanut oikein tippua.

Ei siitä mitään tullut. En koskaan oppinut pitämään tästä, ja me kasvoimme osaksi tämän seurauksena erillemme. Löysin uusia ystäviä/koulukavereita...

...joiden lempibändi oli AC/DC. Hemmetti.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#8 25.07.2006 20:54

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

Niin, jos joq indiebändi olisi alkutaipaleillaan takonut kultaa, ja miehistömuutoksen jäljiltä tekisi juustoa (back in black), tämä ei haittaisi, koska alkutuotannon jälkeinen kehnostuminen on vain indierokkiyhtyeiden eristetty ilmiö?

Vielä kun lisätään ala/ylä-asteen sosiaaliset tekijät, pahat pojat pilottitakeissa räkimässä kintuille, niin konstruoidaan edellisen tekstin ja itsenkin ac/dc+monet muut vastaavat bändit -antipatiat.

Mut niinhän se on, että näilläkin se hedelmällinen aika on ollut silloin alkutaipaleella. En tuomitse Wireä Manscapen perusteella, mutta näitä paljon helpommin. Ei siinä, että kaikki Wirestä pitävät välttämättä tästä pitäisivätkään, tai näin tulisikaan olla, mutta kyseessähän on sosiaalisista ja kulttuurisista tekijöistä, ja siitä kun tuntuu että musiikin lajit loppuvat, kaivetaan nekin esiin jotka aiemmin olivat rovio-osastoa.

Et joo, silleen  icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#9 25.07.2006 21:01

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: ac/dc

Jaa-a, minusta Back in Black on parasta aikaa, edelleen, koska en oikein voi sietää Bon Scottin lauluääntä.

Sitä paitsi, ne minun ystäväni eivät olleet pilottitakkisia, kaikkea muuta... Ensin mainittu ex-ystävä oli myös hanuristi ja yläastetoveri luokan priimus.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#10 25.07.2006 21:12

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

ex-kolja wrote:

Sitä paitsi, ne minun ystäväni eivät olleet pilottitakkisia, kaikkea muuta...

Mut mulla oli icon_wink Ei padasjoella muuta ollukaa...ei siinä, tuli niittenkin kanssa toimeen yya-hengessä, mutta kun olin jo musiikkielitistin siemenen itseeni kylvänyt, heidän makunsa oli auttamatta minulle kamala. Nyt kun sais juuretkin hiuksista vittuun heivattua...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#11 26.07.2006 11:27

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: ac/dc

Back In Black on selkeästi näiden paras levy. Ei niitä muita jaksa edes vähää alusta.

Dandy Warholes on muuten tehnyt on kohtuullisen coverin Hells Bellsistä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#12 26.07.2006 11:42

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

Jåå no ei se back in black sentään mikään juustonaksu olekaan, kunhan vähän tökin kepillä jäätä....mut enpä itekään niin syvällisesti ole vielä diskografiaan tutustunut, kunhan rokkailin Poweragea kun tään perustin. Se ny ainaki o hyvä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#13 13.08.2006 08:10

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

live wire o ehkä maailman paras rokkibiisi <333333333

alxityn kannattanee tarkistaa teoriotaan, väitän että tykkäät tästä enemmän kuin entinen hullu ruispuurosta =)

ei pelkästään tämä kappale,eikä pelkästään se sustain mikä lävistää kappaleen lopussa kaikkeuden...1976! bon scott! bon voyage!

hirveetä indierunkkarimielipidettä täynnä tämäkin otsikko...ottakaa nyt se vittu pois päästänne

saan varmaan bannit jos perustan tänne zz top topikin.........mut vittuku pitäs


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#14 11.10.2006 14:39

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: ac/dc

Sanotaanko että "Flick of the Switchiin" saakka tuli hyvää musaa, ajoittain jopa loistavaa. "Fly on the Wallista" edespäin on rallalteltu iloista alamäkeä ja "Thunderstruck" on todellakin karseimpia piisejä mitä tiedän, haistakaa entiset yläkerran naapurit pesemätön katiska  center

Askodisko eli Eissarit kääntyy kuitenkin helposti   peuk :n puolelle.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#15 11.10.2006 14:50

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,527
Website

Re: ac/dc

i've  got big balls eiq

mix toi nimi on kirjotettu pienellä?

spåm


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#16 11.10.2006 15:08

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

[quote:a0b4f33f74="psychocandy"]i've  got big balls eiq

mix toi nimi on kirjotettu pienellä?

spåm[/quote:a0b4f33f74]

varmaan ollu kapsit päällä ku ollu kello 3 aamulla

perkele, yhessä kaupassa on aina paljon näitten vinyylejä käytettynä, mutta niitten hinnat on pelkkää perseilyä...

no ei pitäs olla vaikee löytää muualtakin, kunhan lakko loppuu. Bon Scottille varaukseton peuk

Bon Scotthan soitti/lauloi aiemmin purkkapopbändissä the Valentines, ja oli skottitaustansa vuoksi mm. taitava säkkipillisti, runpalinakin oli ilmeisesti pätevä, niin ja ryyppääjänä tietty icon_redface


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#17 11.10.2006 16:39

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: ac/dc

mulla on high voltage. roknrl

Offline

#18 12.10.2006 09:53

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

tähtää pönttöön kun seuraavan kerran annat ylen


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#19 12.10.2006 10:12

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: ac/dc

Mun faija näki AC/DC:n livenä Lontoossa ihan 70-luvun lopussa (1979?), ja kadehdittavaksi ton tekee seikka, että kyseessä oli nimenomaan Bon Scottin AC/DC. Oli keikalla työn puolesta, kun oli silloisen Finnlevyn (nyk. kait Warneria vastaava lafka) PR-päällikkö. Ei siis paikalla varsinaisesti fanina. Sekin on jäänyt tosta vielä mieleen, että lämppärinä soitti nuorten poikien bändi nimeltä Def Leppard. Itte oon nähnyt AC/DC:n livenä kerran, jäähallissa ja oiskohan vuosi ollut 1988.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#20 16.11.2006 17:59

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: ac/dc

Kuuntelen tässä pitkästä aikaa Let There Be Rockia. Kyllähän tällainen suoraviivainen "äijämeno" aina välistä jaksaa innostaa. Ei mitään turhaa kikkailua vaan säröriffejä tiukan kompin päälle. Kyllähän Bon Scottinkin laulua ihan hyvin jaksaa, vaikka yleensä taidankin pitää Brian Johnsonia parempana laulajana. Aika jännän kumea rumpusoundi muuten tällä levyllä...

Täytyy kuitenkin loppuun todeta, että on se Black Sabbathin jazzkikkailurummutus & Iommin kitarointi vaan siltikin kovempaa. Mutta hyvänä kolmosena nämä näistä pappahevibändeistä tulevat. Niin ja kakkonen on tietysti Led Zeppelin. Tosin en aina jaksa niitä ihmekikkailuja. Ainakin live-dvd:ltä seurattuna ne tuntuvat todella puuduttavilta.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#21 17.11.2006 11:10

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: ac/dc

Suuria musiikkihetkiä osa x:
Telttailua armeijassa keskellä metsää, Radiomafian Ulmasella ja Roihalla menossa joku kilpailu, jossa soittajien pitää esittää AC/DC:n kappaleita (sekä laulu- että kitaraosuudet, tietty).

Offline

#22 17.11.2006 16:25

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: ac/dc

En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...ei mitään järkeä, mutta kukin taaplaa tyylillään...

Powerage on paras, en nyt sit tiiä pitääkö olla hirvee lädivaihde päällä tätä kuunnellakseen, energistä meininkiä siinä missä moni muukin. Enkä kyllä sabbathiin vertailisi ollenkaan...yhteys on se, et molemmilta on tullu levyi 70-luvulla? Mieluummin jopa Van Haleniin, jota on tullut viime aikoina kuunneltua jonkin verran...Fair Warning on pirun hyvä levy, ja deby tietty klassikko Kinks-kovereineen ja atomic punkkeineen


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#23 17.11.2006 16:35

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: ac/dc

babriga wrote:

En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...ei mitään järkeä, mutta kukin taaplaa tyylillään...

Lähinnä vertasin vain noita kahta laulajaa toisiinsa. Kyllähän Scottin vaihe kokonaisuudessaan on kovempi kuin Johnsonin, mutta jos yksittäisistä levyistä puhutaan niin Back In Black on minusta silti ykkönen.

babriga wrote:

Enkä kyllä sabbathiin vertailisi ollenkaan...yhteys on se, et molemmilta on tullu levyi 70-luvulla?

Nimenomaan tuon aikayhteyden vuoksi vertaisin. Eihän ne tosiaan kovin samanlaisia ole, mutta miksei sitä silti voisi vähän verrata... Ja huomaa, että laitoin sen "äijämeiningin" lainausmerkkeihin. Voihan tätä ihan samalla tavalla kuunnella kuin muutakin musiikkia, mutta en minä aina jaksa esim. indiepoppailua, psykedeliaa, punkkia tai heviäkään. Tarkoitin vaan että kun tällasta tekee mieli kuunnella niin sillon toimii.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#24 17.11.2006 16:39

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: ac/dc

babriga wrote:

En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...

No tietysti Johnsonin kausi on osaltaan helpommin lähestyttävää, sisältyyhän tälle neljännesvuosisadalle osaltaan yhtä vaille kaikki suuren yleisön tuntemat klassikkoviisut (tai no oikeastaan kahta, oi oi oi), mutta itse kyllä myös pidän Bonia oikeana aitona solistina. Silloin pojat olivat vielä poikia ja meininki oli puhtaan hauskaa.

babriga wrote:

Powerage on paras

sydan  sydan   icon_cool peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#25 20.11.2006 21:52

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: ac/dc

Lemmy ja Bruce oli käymässä särkänniemen akvaariossa:
Lemmy: kato, ahven.
Bruce: aces high.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#26 20.11.2006 22:29

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: ac/dc

[quote:f5b062b43b="ILR"]Lemmy ja Bruce oli käymässä särkänniemen akvaariossa:
Lemmy: kato, ahven.
Bruce: aces high.[/quote:f5b062b43b]
heheh peuk

Offline

#27 16.01.2007 12:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: ac/dc

1135224056039.gif


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#28 16.01.2007 17:12

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: ac/dc

Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.
Kaivoin muuten pitkästä aikaa Powerragen kuunteluun joskus ennen joulua ja olihan se paljon kovempi kuin muistin. Vois taas joskus kuunnella. Tätä pitää soittaa stratumille ens viikonloppuna Brucen Seeger Sessioneitten, Killersin uuden ja Pmmpin Rusketusraitojen välissä  grin


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#29 16.01.2007 17:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,381
Website

Re: ac/dc

Alxity wrote:

Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.

on se hyvä, ja piti laittaa tuoreeltaan mut aina unohdin. dementia ei tule... öh... mites "se" olikaan...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#30 16.01.2007 21:02

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: ac/dc

[quote:779eeecdd8="Alxity"]Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.
Kaivoin muuten pitkästä aikaa Powerragen kuunteluun joskus ennen joulua ja olihan se paljon kovempi kuin muistin. Vois taas joskus kuunnella. Tätä pitää soittaa stratumille ens viikonloppuna Brucen Seeger Sessioneitten, Killersin uuden ja Pmmpin Rusketusraitojen välissä  grin[/quote:779eeecdd8]
center :lol apua: center

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » ac/dc

Board footer

Powered by FluxBB