You are not logged in.
Tänä vuonna juhlaturnauksessa kaikki on ISOMPAA ja UPEAMPAA kuin ennen. Tila on erillinen sauna/kokoustila, koneita on viisi ja kutsu lähtee ensi kuun alussa kaikille turnauksessa vuosien varrella pelanneille. Ideana siis on, että kaikki vanhat pelaajat voivat tulla pelaamaan jollain niistä joukkueista, joita ovat joskus käyttäneet. Tänä vuonna taas siis muitakin rotseja paikalle kuin pelkkä Ulvis!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Saako tulla ihan ummikkona T. mätin NHL95:sta viimeks joskus ala-asteella
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
En huomannut aiemmin, mutta tottakai - mukaan vaan! Palailen privaviesteillä ensi viikolla asiaan.
Ketäs tänne tulossa? Pohdinnassa on.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Meikä poika aina kin
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ei sovi kalenteriin, ollaan mummolassa
Älä päästä painiks sitä
Kaikki trotsit täältä, sitten suht hyvin muutakin populaa, mutta kyllä rotseja tarvitaan koska foorumin rooli turnauksen historian alkuhavinoissa oli hyvinkin merkittävä! Eli thänne kertaluontoiseen megaturnaukseen!
Ja harmi ILR, on siis vain yksi Whalers...
Tykkään kyllä ideasta, että turnaus kasvaa yli äyräiden.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No hitto, pitää harkita. Tapna ehdottomasti mukaan dominoimaan Tapna Baylla
Last edited by turston (04.10.2016 21:22)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Thänne vaan, tehdään tästä "tulukee kahtoo mikä mötkö!" -kokoluokan turnee.
Ja Tapna Bayn finaalipaikka on toki Walesin kesän tuhkimotarinaan verrattavissa oleva legenda turnauksen historiassa, joten Tapna toki paikalle!
Ei ole varmaa, mutta erittäin todennäköistä, että Tampan luotsaaminen loppuun asti jää tänäkin vuonna jonkun muun vastuulle.
Aijaijai, turnaus jää kaipaamaan vuoden 2011 yllättäjää...
Tänään tilattu pokaalit - tänä vuonna nelinpelisarjassakin palkitaan mitalein kolme parasta kaksikkoa, koska nyt kaikki osallistuvat myös siihen.
Niin ja tosiaan kaikille rotseille onnistuu varmasti yösija yms, piti laittaa jo aiemmin.
Aijaijai, turnaus jää kaipaamaan vuoden 2011 yllättäjää...
Tänään tilattu pokaalit - tänä vuonna nelinpelisarjassakin palkitaan mitalein kolme parasta kaksikkoa, koska nyt kaikki osallistuvat myös siihen.
Niin ja tosiaan kaikille rotseille onnistuu varmasti yösija yms, piti laittaa jo aiemmin.
Siis tuosta on viisi vuotta?! Mitä helevettiä.
Vahvasti kallistun osallistumaan.
turston wrote:
aqzu wrote:Aijaijai, turnaus jää kaipaamaan vuoden 2011 yllättäjää...
Siis tuosta on viisi vuotta?! Mitä helevettiä.
Vahvasti kallistun osallistumaan.
Tää olis huikeeta!
Mites turska ja stratum, mukaan myös?
Bedderi & Toronto is in! Mites muut hesalaiset (stratum&turston)?
Nice, kaveri laittoi infoa tiloista:
"[...] Vieressä on Nekalan Suurjako, josta voi hankkia joutavaa ja syötävää.
Pääovessa on ovisummeri yläkerran neuvottelutiloihin, jota painamalla päästetään sisään.
Tiloissa on hyvin varusteltu keittiö, terassi tupakoitsijoille, isompi ja pienempi neuvottelutila, sekä sauna ja pukuhuonetilat. Pyyhkeitä pitäisi olla tarpeeksi saunojille talon puolesta. [...]"
Hasitan klassikkoturneen, vielä on tilaa. Uusille ja vanhoille.
Tänä vuonna juhlaturnauksessa kaikki on ISOMPAA ja UPEAMPAA kuin ennen. Tila on erillinen sauna/kokoustila, koneita on viisi ja kutsu lähtee ensi kuun alussa kaikille turnauksessa vuosien varrella pelanneille. Ideana siis on, että kaikki vanhat pelaajat voivat tulla pelaamaan jollain niistä joukkueista, joita ovat joskus käyttäneet. Tänä vuonna taas siis muitakin rotseja paikalle kuin pelkkä Ulvis!
En ole saanut kutsua, vaikka olen kertaalleen osallistunut...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
aqzu wrote:Tänä vuonna juhlaturnauksessa kaikki on ISOMPAA ja UPEAMPAA kuin ennen. Tila on erillinen sauna/kokoustila, koneita on viisi ja kutsu lähtee ensi kuun alussa kaikille turnauksessa vuosien varrella pelanneille. Ideana siis on, että kaikki vanhat pelaajat voivat tulla pelaamaan jollain niistä joukkueista, joita ovat joskus käyttäneet. Tänä vuonna taas siis muitakin rotseja paikalle kuin pelkkä Ulvis!
Oho hetkonen! Tää on mennyt ihan ohi kun kilpailijoita skouttailin! Oon selkeästi sekoittanut sut toiseen Aleksiin pöytäkirjoissa, muistan että joku vuosi olit paikalla mutta unohdin osallistumisesi. Piti toki muutenkin tällä viikolla kysellä että mites teikäläisen tuo 22. päivä? Tässä ollut kiireitä ja näitä unohtunut, pahoittelut!
Alxity wrote:aqzu wrote:Tänä vuonna juhlaturnauksessa kaikki on ISOMPAA ja UPEAMPAA kuin ennen. Tila on erillinen sauna/kokoustila, koneita on viisi ja kutsu lähtee ensi kuun alussa kaikille turnauksessa vuosien varrella pelanneille. Ideana siis on, että kaikki vanhat pelaajat voivat tulla pelaamaan jollain niistä joukkueista, joita ovat joskus käyttäneet. Tänä vuonna taas siis muitakin rotseja paikalle kuin pelkkä Ulvis!
Oho hetkonen! Tää on mennyt ihan ohi kun kilpailijoita skouttailin! Oon selkeästi sekoittanut sut toiseen Aleksiin pöytäkirjoissa, muistan että joku vuosi olit paikalla mutta unohdin osallistumisesi. Piti toki muutenkin tällä viikolla kysellä että mites teikäläisen tuo 22. päivä? Tässä ollut kiireitä ja näitä unohtunut, pahoittelut!
Joo no ei hätää. Sharksilla pelasin joskus ehkä 2010. En osaa kyllä vielä sanoa, että pääsisinkö edes paikalle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Alxity wrote:aqzu wrote:Tänä vuonna juhlaturnauksessa kaikki on ISOMPAA ja UPEAMPAA kuin ennen. Tila on erillinen sauna/kokoustila, koneita on viisi ja kutsu lähtee ensi kuun alussa kaikille turnauksessa vuosien varrella pelanneille. Ideana siis on, että kaikki vanhat pelaajat voivat tulla pelaamaan jollain niistä joukkueista, joita ovat joskus käyttäneet. Tänä vuonna taas siis muitakin rotseja paikalle kuin pelkkä Ulvis!
Et kai vaan ole unohtanut Juhon legendaarista sekoamista?
Tällaista en muista, jos ei sillä tarkoiteta Juhon 2010 klassista sanontaa "lähtisin menemään, jos ei olisi oma kämppä"?
Harmillisesti J-Ho ei tänä vuonna pääse Helsingistä paikalle, koska vaimon laskettu aika alle 2vko:n päässä turnauksesta.
Juuri tuo, sehän taisi olla Alxityn aikaansaama reaktio.
Nimimerkki Kenkä hoitaa ykkösareenan näkymään television lisäksi myös videotykillä katsojille, pokaalikaupan jantteri antoi viiskyt euroo alennusta 130 ostoksista koska viime vuoden video, Minnesotan jantterit laittoi eilen tervehdyksen turnaukselle, ja muutenkin kiima nousee. Enää kaksi yötä voja voja!
Kiima alkaa nousta! Turska on myös inessä, ehkä jopa JUNTTISERKKU! Turnauksessa on tilaa, jos jollain virtuaalista kiekkohammasta kolottaa, huominen on isointa ja suurinta virtuaalilätkän historiassa. Aijai. Voja voja!
Oon pikkasen katkera että joudun juuri juhlavuonna luovuttamaan rakkaan Oilersini muiden luotsattavaksi
Mut Puljujärven kanssa VOITTOON tänä vuonna!
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Oon pikkasen katkera että joudun juuri juhlavuonna luovuttamaan rakkaan Oilersini muiden luotsattavaksi
![]()
No itse asiassa Oilers on niin henkilöitynyt teikäläiseen että se pysyy tänä vuonna pois ja on ensi cuonna taas käytössäsi.
Ja kun Puljukin on farmissa...
merrim wrote:Oon pikkasen katkera että joudun juuri juhlavuonna luovuttamaan rakkaan Oilersini muiden luotsattavaksi
![]()
No itse asiassa Oilers on niin henkilöitynyt teikäläiseen että se pysyy tänä vuonna pois ja on ensi cuonna taas käytössäsi.
Ja kun Puljukin on farmissa...
No jopas! Laitetaas se paita sitten takaisin päälle:
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME