#1 23.08.2006 11:36

paise
Member
Registered: 01.07.2005
Posts: 1,148

Levyjä huuto.netissä

Enemmän ja vähemmän epämääräisiä kiekkoja löytyy täältä, ja lisää tulee:

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s … t=%&lcat=X

Hinnat on kepillä jäätä, saa ehdotella tarjouksia jos joku sattuu kiinnostamaan. Käteen levyt saa Lappeenrannassa ja Jyväskylässä, välillä muuallakin.


"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

Offline

#2 23.08.2006 13:17

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyjä huuto.netissä

Mulla on itselläni huuto.netissä myynnissä sellaista kakkaa, etten viitsi edes täällä mainita osoitetta niille. icon_smile

Lähinnä jotain 90-luvulla hankittua, mitä oon penkonut esiin laatikoistani. Säälittäviä tekno- ja house-kokoelmia ja sen sellaista.

Muuten, jos jotain kiinnostaa Circlen Tulikoira, mulla ois itselle yksi turha kappale myynnissä. Ei oikein hevimeininki iskenyt tällä erää.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#3 23.08.2006 16:54

paise
Member
Registered: 01.07.2005
Posts: 1,148

Re: Levyjä huuto.netissä

[quote:7cb946e747="sheino"]Mulla on itselläni huuto.netissä myynnissä sellaista kakkaa, etten viitsi edes täällä mainita osoitetta niille. icon_smile

Lähinnä jotain 90-luvulla hankittua, mitä oon penkonut esiin laatikoistani. Säälittäviä tekno- ja house-kokoelmia ja sen sellaista.

Muuten, jos jotain kiinnostaa Circlen Tulikoira, mulla ois itselle yksi turha kappale myynnissä. Ei oikein hevimeininki iskenyt tällä erää.[/quote:7cb946e747]

Heh, ostin Tulikoiran toissapäivänä.


"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho

Offline

Board footer

Powered by FluxBB