#1 02.04.2017 18:34

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Vuosi on 2003, minä + 2 muuta olemme matkalla (minulle) ensimmäisille festareille Ilosaarirockiin. Suurimpana motivaattorina reissulle tietysti sonic youth. Olemme kaikki 17vee. Ulkoiselta habitukselta minä olen se, jolla on paras sauma ostaa kalajoo. Tilanne on tiukka, sillä juna saapuu Joensuuhun n.20-10 vaille yhdeksän. Kaupunki on tietysti täysin vieras, joten jätän kantamukseni kavereille ja lähden juoksemaan randomisti johonkin suuntaan löytääkseni minkä tahansa kaupan. Tilanne päättyy onnellisesti ja saalinaa on kaksi mäyräkoiraa.
   Festarit sujuvat tyypillisesti kaljaa juoden ja tupakkaa poltellen, on kuuma kesä. Katsomme CMX:n keikkaa ja kun lopettavat, rynnimme eturiviin, tunnin odotus ja sitten se Juutti. Keikka on hyvä, sitten juomme taas kaljaa. Muitakin hyviä esiintyjiä oli, ainakin YUP, ehkä muitakin. Loppu.

Last edited by KZ (02.04.2017 18:34)

Offline

#2 02.04.2017 18:50

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Muistan että toi settilista oli suurimmaksi osaksi ihan vitun hyvä, mutta mitä vittua jengin piti läpsiä käsiään Shadow of a doubtin tahtiin kuin ois mikäkin Bon Jovi lavalla? Pilasi suosikkibiisikokemuksen aika totaalisesti. Muuten maagista menoa.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#3 02.04.2017 19:13

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

No muistellaan sitten samaa festaria... Juutteja olin jonkin verran kuunnellut aiemminkin, mutta Ilosaarta ennen tuli haalittua levyjä paljon lisää. Ei tosin Murray Streetiä, jolta muistaakseni soittivat jonkin verran biisejä.

Foorumistiporukalla oltiin reissussa ja tultiin paikalle jo perjantaina. Junamatkaan mulla meni joku 8 h ja 3 vaihtoa. Viimeisin vaihto oli muistaakseni Pieksämäellä, josta tuli enemmänkin festareille menossa ollutta porukkaa kyytiin. Loppumatka menikin mukavasti viereisille penkeille tulleiden tyttöjen kanssa lonkeroa juodessa. Sitten vaan kiireellä teltta pystyyn keskelle ravirataa, jotain teiniviinaa suuhun ja avajaisklubille (oliskohan siellä Manifesto Jukebox soittanut). Yöllä en meinannu millään löytää takas teltalle pimeässä.

Sen jälkeen muistan lähinnä hirveän paahtavan auringon, jolta ei raviradalla päässyt piiloon, mutta onneksi lähellä oli uimaranta, Joensuun Alkon edessä esiintyneet katusoittajat: "mies laulaa naiselle, nainen laulaa miehelle, jne" ja Sigur Rosin tahtiin nussivat shanksin (?) telttanaapurit. Niin ja tyttöporukan, joka luukutti PMMP:n Rusketusraitoja mankasta kierrellessään ympäri leirintäaluetta. Tuli yksi niistä istumaan munkin viereen viimeisenä iltana, mutta olin sillon niin ujo, että ahdistuin, enkä osannu sanoa yhtään mitään.

Sonic Youhin keikan kohokohta oli muistaakseni Catholic Block. Odotukseni olivat olleet suuret ja humalatila keikalla taisi lipsahtaa liiallisuuden puolelle. Tulipa nähtyä, mutta juurikaan en mitään suurempaa muista kokeneeni. Bootleggia olen jälkeenpäin kuunnellut ja hyvältä se nyt jälkikäteen kuulostaa.

Viimeisenä iltana Bedderin tukka ajeltiin pois ennen inttiin lähtöä, mutta minun ei annettu koskea leikkuriin kuin vain pienen hetken ajan. Olin mukamas liian humalassa ja pitelin savukettani varomattomasti.  grin

Paluumatkalla maanantaina väsytti. Aina kun pikajuna ajoi tunneliin ja ikkunaluukku paukahti kiinni, niin viereisellä penkillä istunutmies tökki mut hereille, että avaapas se ikkuna. Kuuma oli.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#4 02.04.2017 19:25

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Sain festarilipun ilmatteeksi, en varmaan olisi muuten lähtenyt. En ollut silloinkaan ns. festari-ihminen. Kaveri salakuljetti punaviinipullon alueelle (ja toki jäi n. 15 min jälkeen kiinni kun joi siitä reteästi keskellä aluetta). En muista että oltaisiin katteltu muita keikkoja kuin Deep Turtlen jollain rekkalavalla ja sitten SY, jonka settilistasta ei ole muuta muistikuvaa kuin että toki pidin mutta jatkuvasti mietin miten paljon parempi bändi olisi sisätiloissa. Olin eturivissä ja varmaan vähän PA-katveessa.

Joskus ehkä Läsnärock-muistelut 1995-1998. Ne ovat tosin aika tylsiä. Olin enimmäkseen selvinpäin, vitusti hyviä bändejä. Ehkä se tuli sitten tossa.

Last edited by Luppakorva sikailee taas (02.04.2017 19:25)


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#5 02.04.2017 19:26

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

rc-lungen wrote:

mitä vittua jengin piti läpsiä käsiään Shadow of a doubtin tahtiin kuin ois mikäkin Bon Jovi lavalla? Pilasi suosikkibiisikokemuksen aika totaalisesti.

No nyt lurpsahti vähän "kyllä minä niin cool punkrockaripoikana mieleni pahoitin"-osastolle.

Bootleggi löytyy tosiaan ja sehän on äänenlaadultaan verrattaen hyvä.

Offline

#6 03.04.2017 08:37

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

KZ wrote:

No nyt lurpsahti vähän "kyllä minä niin cool punkrockaripoikana mieleni pahoitin"-osastolle.

Antaa lurpsahtaa.
Niin, Deep Turtle tais olla Töminässä samana vuonna? Pää vähän räjähti, että "onko täällä tällasia bändejä".

Last edited by rc-lungen (03.04.2017 08:37)


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#7 03.04.2017 15:07

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

2003 jatkoa:
Sunnuntaina soitti Kauko Röyhkä, jonka musiikkiin olin vasta tutustunut, joten biisejä en kauheesti tunnistanu. Keikka oli teltassa, helvetin kuuma. Aikaa laimeelta artistikattaus näyttää noin muuten, luultavasti katsoin ismoa Alankoa, ehkä Zen cafeeta. Aloitus/lopetus-klubeilla ei käyty, Deep turtle siellä tosiaan näytti soittavan, mutta itse en ollut vielä tuolloin niin syvällä Mitään UG:tä ei ole olemassa:ssä.

Ilosaarirock 2003

Offline

#8 03.04.2017 15:16

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,070

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

KZ wrote:

2003 jatkoa:
Sunnuntaina soitti Kauko Röyhkä, jonka musiikkiin olin vasta tutustunut, joten biisejä en kauheesti tunnistanu. Keikka oli teltassa, helvetin kuuma. Aikaa laimeelta artistikattaus näyttää noin muuten, luultavasti katsoin ismoa Alankoa, ehkä Zen cafeeta. Aloitus/lopetus-klubeilla ei käyty, Deep turtle siellä tosiaan näytti soittavan, mutta itse en ollut vielä tuolloin niin syvällä Mitään UG:tä ei ole olemassa:ssä.

Ilosaarirock 2003

deep turtlehan soitti kaks keikkaa tuolloin, perjantaina töminässä ja lauantaina toi "rekkalavakeikka" festarialueella heti SY:n perään, vissiin paikkasivat jotain peruutusta siinä. toi röyhkän paahtava telttakeikka on kans jääny mieleen. keikan jälkeen menin sössöttämään sille jotain että jee vitun kova keikka ja se kirjoitti nimmarin tussilla silloisen tyttöystävän käteen spede mieleen jäänyt myös sunnuntai-iltana raviradalla munasillaan kilpaa juosseet janarit.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#9 03.04.2017 16:07

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

En tosta paikkauksesta tiennyt. Itse ryntäsimme sitä Nummisen luotsaamaa Underground-orkesteria katsomaan. Turtlen ois voinut kyllä mielellään nähdä uusiksi.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#10 03.04.2017 21:27

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Kerro Pontsovejätyksestä.

Offline

#11 03.04.2017 21:36

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,233
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Luppakorva sikailee taas wrote:

En ollut silloinkaan ns. festari-ihminen.

Sama. Paitsi että kaupunkifestarit nykyään kelpaa, koska pääsee kotiin nukkumaan.

Ruisrockissa olin kerran ja siitä jäi RATM:n lisäksi parhaiten muistiin se kun piti heti aamutuimaan jeesata jotain äijjää pesemään menkkaverinen kullinsa  viha

Offline

#12 03.04.2017 22:10

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Firon wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

En ollut silloinkaan ns. festari-ihminen.

Sama. Paitsi että kaupunkifestarit nykyään kelpaa, koska pääsee kotiin nukkumaan.

Ruisrockissa olin kerran ja siitä jäi RATM:n lisäksi parhaiten muistiin se kun piti heti aamutuimaan jeesata jotain äijjää pesemään menkkaverinen kullinsa  viha

Hitto sulla on ollu hieno elämä icon_cool


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#13 03.04.2017 22:36

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

stratum wrote:

Kerro Pontsovejätyksestä.

En enää oikein muista... Olikos se joku meiän telttanaapuri vai mikä se olikaan? Joku heitti jotain patterilla?


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#14 04.04.2017 10:02

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Ilosaarirockin Töminäklubi on kyllä muutenkin ollut joskus tosi tärkeä tekijä oman musiikkimaun muokkaamisessa. Sen vuoksi oli sitten myöhemmin tosi perseestä, kun siitä tuli yhtäkkiä skenedogmaattinen tapahtuma, jonka ohjelmistosta hävisi kaikki hyvät bändit. Tässä lista Töminä-klubilla nähdyistä bändeistä, joista tykkään edelleen:

Sur-Rur
Fun
Cleaning Women
Manifesto Jukebox
Hero Dishonest
Deep Turtle
Mana Mana

Kroko oli myös joskus, saiskohan niitten levyjä vielä jostain?


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#15 04.04.2017 10:08

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

rc-lungen wrote:

Ilosaarirockin Töminäklubi on kyllä muutenkin ollut joskus tosi tärkeä tekijä oman musiikkimaun muokkaamisessa. Sen vuoksi oli sitten myöhemmin tosi perseestä, kun siitä tuli yhtäkkiä skenedogmaattinen tapahtuma, jonka ohjelmistosta hävisi kaikki hyvät bändit. Tässä lista Töminä-klubilla nähdyistä bändeistä, joista tykkään edelleen:

Sur-Rur
Fun
Cleaning Women
Manifesto Jukebox
Hero Dishonest
Deep Turtle
Mana Mana

Kroko oli myös joskus, saiskohan niitten levyjä vielä jostain?

Löysin muuton yhteydessä boxillisen niiden ekaa levyä, eli ainakin tuota saa.


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#16 04.04.2017 12:53

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Alxity wrote:
stratum wrote:

Kerro Pontsovejätyksestä.

En enää oikein muista... Olikos se joku meiän telttanaapuri vai mikä se olikaan? Joku heitti jotain patterilla?

Vai oliko se Provinssissa? En itse ole kohdannut mutta epämääräisiä juttuja kuullut.

Offline

#17 04.04.2017 13:51

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Luppakorva sikailee taas wrote:
rc-lungen wrote:

Ilosaarirockin Töminäklubi on kyllä muutenkin ollut joskus tosi tärkeä tekijä oman musiikkimaun muokkaamisessa. Sen vuoksi oli sitten myöhemmin tosi perseestä, kun siitä tuli yhtäkkiä skenedogmaattinen tapahtuma, jonka ohjelmistosta hävisi kaikki hyvät bändit. Tässä lista Töminä-klubilla nähdyistä bändeistä, joista tykkään edelleen:

Sur-Rur
Fun
Cleaning Women
Manifesto Jukebox
Hero Dishonest
Deep Turtle
Mana Mana

Kroko oli myös joskus, saiskohan niitten levyjä vielä jostain?

Löysin muuton yhteydessä boxillisen niiden ekaa levyä, eli ainakin tuota saa.

Ja eräs ex-bändikaverisi myy just kakkoslevyä fb vinyylikirpparilla (siis cd:tä).


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#18 04.04.2017 15:20

artsy
Member
From: Tampere
Registered: 19.10.2005
Posts: 2,169
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Itse olen näköjään tällaisena vuonna ollut paikalla. Tennarit katosi reissussa, paljasjalkaisena paluujunassa ainoa ravinto oli tuubillinen sinappia, Tampereella piti pummata rahat bussiin, että pääsi kotiin lähiöön.

Yesbwana
Chop Suey
Rytke
Xysma
Lehtivihreät
Mjölk
Isebel’s Pain
Punk Lurex OK
Circle
Sonic Rain
Visions
Jolly B Goode
Ma Baker’s Soul Factory
SIG
Sub-Urban Tribe
Sir Elwoodin hiljaiset värit
Die Toten Hosen
Biohazard
Waltari
Tehosekoitin
Kyyria
Deep Turtle
Don Huonot
Sweetheart
Nightingales
Jalla Jalla
Larry & The Lefthanded
Eläkeläiset
Sydänyö
Karkkiautomaatti
Teenage Kicks
Töpseli
Punaiset Messiaat
Apulanta
Love Handles
Greenhouse AC
Weirdtones
Nylon 66’ers
Juliet Jonesin Sydän
Chumbawamba
Aki Sirkesalo & Lemmen Jättiläiset
Dodgy
Ismo Alanko
Pansies
Jing & Jagsters
Laika & The Cosmonauts
Kelpo Pojat
YUP
Funky Chicken
Plum
Wild Willie & NoBigDeal
Keinuva Lahna
Mordicus
Babylon Whores
Xysma


let me fall out of the window
with confetti in my hair

Offline

#19 04.04.2017 15:24

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,270
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

voisko topikin otsikkoa muokata esim. muotoon Täällä kerromme ilosaari-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic redface_new


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#20 04.04.2017 16:58

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Hyvä idea.

En ole käynyt kyseisiillä festareilla, mutta voin periaatteessa vuokrata huoneen järjestettävästä kaupungista nostaltianälkäänsä poteville foorumisteille suopeaan hintaan.

Muistan kun Sonic Youth oli keikalla täällä, koska nauhoitin videolle Leen haastattelun Sessionsista.


bzort glorf bööth

Offline

#21 04.04.2017 19:04

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

psykokarkki wrote:

voisko topikin otsikkoa muokata esim. muotoon Täällä kerromme ilosaari-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic redface_new

Tai sitten voisit saivartelun sijaan viedä keskustelua johonkin muuhun suuntaan?


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#22 04.04.2017 20:41

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Posts: 12,204
Website

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

psykokarkki wrote:

voisko topikin otsikkoa muokata esim. muotoon Täällä kerromme ilosaari-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic redface_new

Vittuilun vuoksi seuraava muistelo tulee Ilosaaresta 2004.

Offline

#23 04.04.2017 20:43

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

voisko topikin otsikkoa muokata esim. muotoon Täällä kerromme muna-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic redface_new :kavelevakulli:


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#24 04.04.2017 20:43

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,565

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

En oo koskaan käyny Ilosaaressa. Näin muistelen  icon_lol

Offline

#25 04.04.2017 20:52

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

hezma wrote:

En oo koskaan käyny Ilosaaressa. Näin muistelen  icon_lol


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#26 04.04.2017 21:39

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

En oo koskaan käynyt Ilosaaressa. Enkä käy. Näin muistelen. icon_lol

Offline

#27 05.04.2017 00:21

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

ginipoika wrote:
hezma wrote:

En oo koskaan käyny Ilosaaressa. Näin muistelen  icon_lol


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#28 05.04.2017 00:27

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Oon käynyt suunnilleen yhdellä "rock" festarilla elämässäni, Ruisrock 2012. Aurinko paistoi ja vettä satoi. Snoop Dogg meuhkasi pilvenpoltosta. Mars Voltan afrot höyrysivät. Paavo Arhinmäki rynni Pulpissa eturiviin. Mikko Joensuu yksin sillä jollain pikkulavalla kaatosateessa oli hieno. Kävelymatka Ruissalosta bussipysäkille oli joka kerta tuskaa, mutta senhän kaikki tietävät.

Toki Kaustisella nyt on tullut rampattua kohta 10 vuotta ja tietty Flowt ja tämmöiset, ettei niitä lasketa. Oon muutenkin ollut niin nynny, etten oo koskaan sekoillut millään festarireissuilla, ja nyt oon jo liian vanha sellaiseen wanha Ei ole kyllä minun hommaa tuo muutenkaan: kerran kun luuri katosi Folklandialla ehkä vartiksi, lopulta varsin koomisin seurauksin, niin lungen ja silvawhale tuli heti netissä kuittailemaan grin

Last edited by Kalossimies (05.04.2017 00:28)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#29 05.04.2017 10:26

Espoon Prinssi
Member
Registered: 13.04.2008
Posts: 768

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Oon käyny Ilosaaressa 11 kertaa, voisin hyvin mennä uudestaankin  icon_cool


"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"

Offline

#30 05.04.2017 10:31

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 25,998

Re: Täällä kerromme musa-aiheisia elämäntarinoitamme, eli muistelotopic

Espoon Prinssi wrote:

Oon käyny Ilosaaressa 11 kertaa, voisin hyvin mennä uudestaankin  icon_cool

voisit olla

ILOTSAARI


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB