#1 21.06.2017 19:00

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Loiriplukari

“Hel-loo-ouuuu”, avoimen ikkunan alta kajahti.

Kalle Taivainen huokasi syvään. Päivä tatutointiliikkeessä oli ollut raskas. Hän oli joutunut jälleen nöyrtymään.

Kustomoitu, Japanista hankittu antiikkinan bambupiikki oli tänäänkin hakannut asiakkaiden ihoon mitä mielikuvituksettomimpia kuvioita: satunnaisen tribaalin, The 69 Eyes -logon, viivakoodin, pari riviä Lighthouse Family vuoden 1996 hittisinglen Lifted kertosäkeestä (“Oh we could be, lifted up today / Lifted all the way, you and I forever”)…

Ja nyt: juuri kun Kalle oli onnistunut tuudittamaan molemmat lapsensa uneen, sihauttanut auki tumman, dunkel-tyyppisen Laurentina Preta -oluen, istahtanut työhuoneeseensa ja jatkanut Logic Pro X -musiikkiohjelmaan uppotumista, tuo pirteä tervehdys tunkeutui hänen tajuntaansa.

“Hel-loo-ouuuu!”

Kalle laski viiteen ja alkoi laahustaa ikkunan ääreen.

Lasse Norres oli mukava mies ja ammattitaitoinen manageri – eikä hänen merkitystään Taivaisen artistiminän eli Loiriplukarin nousussa kansainvälisen outsider-musiikin kirkkaimmaksi tähdeksi voinut vähätellä, päinvastoin – mutta juuri tällaisina hetkinä Kalle ei olisi jaksanut tämän päällepäsmäröintiä ja ylitsevuotavaa positiivisuutta. Mosambikin helteessä oli muutenkin kestämistä.

“Muista neljä kolmekymmentä! Risto ja Linda! Kaksi kärpästä yhdellä iskulla”, Norres lirkutti kuin Romeo Julialle.

“Kirottua”, Kalle ajatteli. “Störstä möjligä ÄH!”

Hän ei nimittäin todellakaan muistanut.

Tämä oli jälleen “yksi niitä ‘kuunaaman’ älynväläyksiä”, joihin Taivainen alkoi olla lopen kyllästynyt. Norres oli sopinut seuraavaksi päiväksi kello 16.30 äänityssession, johon lennätettäisiin – kaukaa Suomesta asti – pianisti Risto Hiltunen ja viulisti Linda Lampenius.

Kaksikon oli määrä soittaa Loiriplukarin uudella kappaleella “Kaikki keittoo”, jonka Taivainen julkaisisi YouTube-tilillään heti äänityssessioiden jälkeen.

Kappaleen musiikkivideo oli jo valmis. Se sisälsi lähinnä lähes tunnistamattomaksi manipuloitua arkistokuvaa 1980-luvun Patakakkonen-ruokaohjelmasta heijastettuna mm. perunaa, porkkanaa, selleriä, paprikaa, sipulia, härkäpapuja, persiljaa, valkosipulia, chiliä, mustapippuria, suolaa ja oliiviöljyä sisältävässä vihanneskeitossa kelluvan Linda Lampeniuksen alastomalle vartalolle.

Videon oli ohjannut yhdysvaltalainen elokuvaohjaaja Harmony Korine 260 000 dollarin palkkiota vastaan.

“Ja lisää rahaa palaisi Riston ja Lindan lentolippuihin”, ajatteli Kalle – ennen kuin loihti huulilleen pakotetun hymyn ja huikkasi Mosambikin yössä kiiltelevälle Lasse Norrekselle: “Muistan toki, Lasse! Hyvää yötä!”

*

Loiriplukarin ura oli käynnistynyt räjähdysmäisesti. Kesäkuu oli ollut yhtä nousukiitoa, eikä Suomi juhannuksena 2017 juuri muuta tehnytkään kuin hoki, että “ei saa laulaa” ja “ei voi laittaa verotukseen”.

Kesäkuu oli kuitenkin lopullisesti ohi – ja niin myös “kuherruskuukausi” artistin ja hänen innosta piukean managerinsa välillä.

Vaikka Norres oli alle viikossa onnistunut hankkimaan Taivaiselle monivuotisen sopimuksen Mute Records -levy-yhtiölle, tukun kuusi- ja jopa seitsennumeroisia sponsoridiilejä sekä kiinnitykset vuoden 2018 Coachellan, Glastonburyn ja Primaveran festivaaleilla, hänestä oli päästävä eroon.

Taivainen ei yksinkertaisesti kestänyt sitä, millaiseksi Loiriplukarin musiikki oli lyhyessä ajassa muuttunut.

Ensimmäiset Loiriplukari-keikat Helsingin Kaikussa sekä Turun Bar Kukassa ja Dynamossa olivat enää muutaman päivän päässä ja Taivainen halusi pelastaa artistisesta integriteetistään sen mikä pelastettavissa oli.

Loiriplukarin uran ensimmäisten kuukausien kappalemateriaali oli ollut silkkaa timanttia. Se muodosti “remarkably consistent body of workin”, kuten Susikoira Roi, yksi Loiriplukaria ensimmäisenä hehkuttaneista tastemakereista totesi New Yorker -aikakauslehteenn kirjoittamassaan esseessä.

Mutta vajaassa viikossa kaikki tuo tuntui hajonneen käsiin.

Millä tavalla Berliinin filmharmonisen orkesterin mahtipontinen pauhu palveli uuden “Tästä minä nautin” -laulun tunnelmaa? Oliko Calvin Harrisin EDM- ja trap-vaikutteinen tuotanto todella oikea ratkaisu leikkisän “Whispilää mä metsästän” -rallin taustalle? Entä Risto Hiltunen ja Linda Lampenius – mitä nyt taas.

Artisti nimeltä Loiriplukari oli yksinkertaisesti menettänyt identeettinsä. Alkuperäisiä faneja hänen nykylinjansa ei miellyttänyt, eikä uusia tuntunut ilmaantuvan – siitäkään huolimatta, että Valaat-kappaleesta julkaistu ja Miki Liukkosen kirjoittamilla bonus-säkeistöillä varustettu 17-minuuttinen ambient-folk-versio oli innoittanut amerikkalaisen musiikkimedian Pitchforkin johdolla julistamaan Loiriplukarin Euroopan vastaukseksi Josh Tillmanille: “Meet the Northern John Misty!”

Vaikka rahaa paloi, Loiriplukarin uusista kappaleista ei enää tahtonut olla viraalihiteiksi. Hype oli lopullisesti haihtumassa.

“Elämänhaluni romahtaa! Tähän tulee vielä traaginen sävy ja itku pitkästä ilosta loppumetreillä, sanokaa mun sanoneen”, jo neljännentoista Laurentina Preta -oluen auki sihauttanut Taivainen vaikersi ja käpertyi kotistudionsa lattialle sikiöasentoon nyyhkyttämään.

Yhtäkkiä ovelta kuului tuskin havaittavaa kynsien rapinaa parkettia vasten, ja sitten: “Mikä sinun on, Kalle?”

“

Susikoira Roi katsoi pitkään suuresti ihailemaansa artistia – tai pikemminkin ihmirauniota – ja ulvaisi surkeasti.

“Voi Kalle, Kalle… eiköhän ruveta hommiin”, koira sanoi ja kääri hihansa.

(Hämmästyttävää kyllä, Susikoira Roin etujalkojen iho oli sillä tavalla irtonainen, että se saattoi “kääriä” “hihansa” eli rullata ihonsa etujalkojen “juureen” niin kuin pitkähihaiseen paitaan “sonnustautunut” ihminen rullaisi hihansa lähelle kainalojaan.)

Roilla oli selkeä näkemys siitä, mikä Loiriplukarin musiikissa oli mennyt vikaan. Ja hän aikoi kertoa sen Kalle Taivaiselle. Ja näin hän sen kertoi:

“Sä et voi selittää todellisuutta yhdestä perusperiaatteesta käsin. Sun Kalle pitää käsitellä sun jokaista kappaletta omana yksilönään. Sä et voi soveltaa samoja menetelmiä sun kaikkeen tekemiseen. Ei oo niin, että ois vaan yks substanssi; että todellisuus muodostais jakamattoman kokonaisuuden ja erillisyys ois näennäistä. Jos Spinoza – tai Lasse Norres – sulle on näin väittänyt, niin sulle on valehdeltu.”

Kalle ei oikein ymmärtänyt – mutta kuitenkin ymmärsi. Hän oli tapaillut ontologian, metodologian ja etiikan alkeita Xysman keikkareissuilla 1990-luvulla siinä määrin, että tunnisti monismin eli yhteen alkuperusteeseen nojautuvan todellisuuskäsityksen perusperiaatteet.

Susikoira Roi vihasi monismia. Hän oli piinkova pluralisti (miksi muuten hän olisi aikoinaan otattanut Kallelta Leibniz-tautoinnin! – toim. huom.). Hän tunsi järkähtämättömällävarmuudella, että maailmassa on monia tai monenlaisia substansseja, että yksiarvoisuuden sijaan tulee korostaa moniarvoisuutta ja että tieteessä – ja niin muodoin myös musiikissa! – on käytettävä monia erilaisia menetelmiä.

“Älä pelkää, Kalle. Ei ole sellaista vikaa, mitä minun hento käpäläni ei korjaisi”, Roi lopulta haukahti luennoituaan ensin pitkään ja hartaasti pluralistisen elämänkatsomuksen iloista.

Ja olihan koiran sanoilla katetta. Vuosikymmenten varrella hän oli ollut etsimässä virheitä ja puutteita esimerkiksi Kenny Rogersin, Kenny G:n ja Kenny Logginsin rasvaisesta musiikista ja saanut autettua heistä jokaisen uuteen nousuun.

Roi otti ohjat käsiinsä. Ensin hän kävi huolellisesti läpi Loiriplukarien tulevien kappaleiden materiaalin jokaista instrumenttia, sovitusratkaisua ja ottoa myöten. Sen jälkeen hän analysoi Taivaisen kappaleisiin kirjoittamat tekstit muokaten niiden maailmankuvaa piirun verran pluralistisemmaksi. Sen jälkeen hän kuunteli lopputulokset ja pyrki hiomaan niiden viraalipotentiaalin maksimiinsa.

Kun kaikki oli valmista, hän sanoi Kallelle:

“No niin, mä nyt vähän… heh, ‘plukaroin’ tätä sun matskua. Tästä löytyi aika paljon vikaa. Mutta nyt kun mä tein tästä setistä vähän pluraalimpaa, niin mä luulet et tää kyl menee viraaliks.”

Kalle kuunteli Roin tuunaamaa musiikkia haltioituneena, puhkesi helpottuneeseen nauruun ja sanoi:

“Harva viraalisti plukaroi niin kuin pluraalisti Vika-Roi!


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#2 21.06.2017 20:06

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

peuk


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#3 21.06.2017 21:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Loiriplukari

hyvä piisu! pärjäisi europiisuissa!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#4 21.06.2017 21:34

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Loiriplukari

Loiriplukari rakkaus:peuk: [vitsin kirjoittanut] Antti Lähde rakkaus:peuk:

Last edited by Kalossimies (21.06.2017 21:35)


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#5 21.06.2017 21:39

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Loiriplukari

En jaksanut lukea. Liian pitkä.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#6 21.06.2017 22:00

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

rc-lungen wrote:

En jaksanut lukea. Liian pitkä.

se on vähän niinku ideanan noissa biggrin

pannan vielä tää juttu:
Nyt on erikoista! Mosambikissa asuva Loiri-imitaattori laulaa verotuksen vaivalloisuudesta psykedeelisen jazzpopin tahtiin

ymmärsinköhän  oikein että ylitarkastaja on bookannu tälle jonkun klubikeikan, vois kans flowhun tulla.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#7 21.06.2017 22:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Loiriplukari

Xysman basisti (ei alkup. mut silti kovempi cv merkintä ku magenta skylol) icon_surprised

Hyvää nu bass grimee klubiposselle peuk


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#8 21.06.2017 23:45

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,109

Re: Loiriplukari

tää vitsi vanheni jo tokalla kuuntelukerralla icon_surprised peuk


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#9 22.06.2017 00:13

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Loiriplukari

Tolonen oli kuulemma kans Flowhun kysellyt, mut Taivainen ei vissiin ole silloin Suomessa. Kaikuun aattelin mennä!


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#10 22.06.2017 07:57

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

Itekin mietin Kaikuun menoa.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#11 22.06.2017 08:06

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009
Posts: 2,031

Re: Loiriplukari

jookcha wrote:

tää vitsi vanheni jo tokalla kuuntelukerralla icon_surprised peuk

Noin kolmannen biisin kohdalla icon_surprised peuk


Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

Offline

#12 22.06.2017 08:24

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: Loiriplukari

mikä tää viestiketju on? en tajuu mitää. ei-popimpaa?

Offline

#13 22.06.2017 09:30

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

koska se kaiku-keikka on?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#14 22.06.2017 09:35

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

7.7.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#15 22.06.2017 09:45

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

ok, onks siellä muuta? fb-eventti? ihme salakerholaisuutta tai en tiiö


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#16 22.06.2017 10:20

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

en tiiä


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#17 22.06.2017 14:57

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

Hey! Mental Alaska kerrankin ajan hermolla! Kiitos henkilöiden Tolonen & Soini, 7.7. Kaikun Kammarissa koetaan LOIRIPLUKARI, KEIJUT & MENTAL ALASKA SOUND SYSTEM !!!!


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#18 02.07.2017 19:22

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

BwhkxFn.jpg


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#19 05.07.2017 14:14

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

Loiriplukarin tervehdys Karhuvaltion seuraajille.
"Ei voi laittaa verotukseen" -Tour 2017 pysähtyy 7.7. Hesoissa ja 8.7. Turussa. Loiriplukari -EP julkaistaan vielä heinäkuun aikana Karhuvaltio Recordsin toimesta. Pysy kuulolla, nähdään keikoilla!


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#20 06.07.2017 11:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#21 08.07.2017 19:15

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Loiriplukari

Eilen oli levyä myynnissä tommosena pahviläpyskänä Kaikussa cheer21 En tiiä miten iso painos, mutta hyvin näytti käyvän kaupaksi! Ja mikäs siinä, just hyvää kesämusaa pimppeuk

Keikkahan oli hienoa sekoilua ja stand up -henkisiä anekdootteja liittyen mm. Turkuun ja Mosambikiin!


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#22 08.07.2017 22:32

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008
Posts: 2,148

Re: Loiriplukari

m olen kyll sit mieltä että loiriplukari on just jees. harmi etten ollu keikalla.

Offline

#23 08.07.2017 23:52

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

sama


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#24 10.07.2017 16:33

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

kiitos-levyn biisilista:

0OoMOWa.png

missä hannele? huhhuh

EDIT: cdr-versiolla ilmeisesti kaksi lisäbiisiä jota ei muualla, olisko siellä? icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#25 11.07.2017 09:36

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Loiriplukari

Mun faijakin kuuntelee Loiriplukaria. icon_surprised

Last edited by barton_funk (11.07.2017 09:37)


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#26 11.07.2017 12:27

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Loiriplukari

Luulin tämän olevan jonkun foorumistin youtube-remix stylen musaproggis. icon_razz Tuleeko levy SVARTilta vai julkaiseeko joku SKENEmpi lafka? LP vai cd-r?


bzort glorf bööth

Offline

#27 11.07.2017 12:39

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

cdr tietty, karhuvaltio julkaisi. seiskatuumainen tai jopa kymppituumainen olis varmaan ideaali, nyt svart hereillä icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#28 11.07.2017 16:07

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Loiriplukari

Karhuvaltiota en muista siitä Wiren kotimaisen metsäfolkin artikkelista. icon_razz

Svartey nyt tosissaan hereillä! Vielä on kesää jäljellä!


bzort glorf bööth

Offline

#29 13.07.2017 20:55

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

psykokarkki wrote:

missä hannele? huhhuh

EDIT: cdr-versiolla ilmeisesti kaksi lisäbiisiä jota ei muualla, olisko siellä? icon_surprised

jep, hannele + ota viis vain fyysisellä levyllä, ilmeisesti koska ovat covereita.

sinä olet lauantain kitarariffistä tulee kyllä kans joku muu biisi mieleen mut en keksi mikä icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#30 31.07.2017 15:24

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Loiriplukari

oliko jo mainittu että flow-lauantaina klo 18:30 keikka. onko muuten dougieplukari jo postattu twin peaks -broileriketjuun? 2 viimeisintä jaksoa katsomatta joten en uskalla itse tarkistaa huig


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB