#1 25.09.2017 12:22

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

11. Tampereen NHL95-turnaus 4.11.2017 - Vieläkö tätäkin pelataan...?

Tsuipa duipa,

taas mennään! Yhdettätoista kertaa otetaan yhteen änärin tiimoilta taas Tampereen sydänmailla. Rotseja/foorumisteja on ollut joka vuosi paikalla, joten mites tällä kertaa? Puitteethan ovat viime vuoden tasoa, eli neljä konetta joista isoin tykillä scriinille, sauna, terassi, keittiö ja kunnon lounge-tilat.
Ulvis ei pääse, mutta mites muut?

Viime vuoden juhlaturnauksen raportti.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#2 17.10.2017 10:53

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: 11. Tampereen NHL95-turnaus 4.11.2017 - Vieläkö tätäkin pelataan...?

Tällä hetkellä taas mukavasti yli 20 ilmoittautunutta - harmillisen vähän vain foorumisteja, eli käytännössä ainoastaan Tampereen perusjengi. Kiima kasvaa ja ekaa kertaa varmaan kahdeksaan vuoteen on tullut jopa reenailtua ennen turnausta, sen verran korpeaa noiden idän ihmeiden kaksi viimeisintä turnausvoittoa.
Aikamoista että perjataina 20.10. tulee tasan kymmenen vuotta ensimmäisestä turnauksesta. #nostalgia #ylpeys #typerääkintyperämpiturnaus


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#3 05.11.2017 18:37

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: 11. Tampereen NHL95-turnaus 4.11.2017 - Vieläkö tätäkin pelataan...?

Yhdestoista vuosittainen turnaus oli eilen, ja oli kyllä yksi kiimaisimmista! Pelaajia saatiin kaikkiaan 23 - kyseisessä joukossa oli useita uusia pelaajia, joten turnauksen jatkuvuuskin on monilta osin varmistettu. Kovaa vääntöä jälleen, itse sijoituin neljänneksi mutta pelasin yhden urani parhaista peleistä Ossia vastaan semifinaaleissa. Täydellistä neroutta, kaunista runoutta. Niin upeaa pelaamista kahdelta pelaajalta kuin vain voi NHL95-pelissä saada aikaan. Senpä takia edes häviö ei haitannut, koska kyseessä oli kuitenkin oman urani yksi parhaista peleistä. On tämä vaan huikea peli, taas vietiin evoluutiota eteenpäin ja löydettiin uusia kikkoja.
Turnaus itsessään meni mahtavasti. Tämän vuoden tärkeimpänä uutuutena oli molempien sarjojen finalistien esitteleminen areenallesaapumismusiikkeineen (Eye of the Tiger nelinpelisarjassa ja Sirius pääturnauksessa). Todella toimivaa, sillä se toi hyvän sekavaa festivaalimeininkiä koko touhuun. Tänä vuonna myös kansallisuuksia oli Etiopiasta Etelä-Afrikkaan ja Saksasta Sveitsiin, joten intternationaalia touhua.

Ps. Torontoon puuhataan vuodelle 2020 Sega NHL95 MM-kisoja, ja maajoukkuemeininkejä alettiinkin jo viritellä. Me, Minnesotan Segathon, Toronton jengit ja toinen kanalainen posse. Game on! Oli ilo huomata että touhu rullaa ja kehittyy näin vuosienkin jälkeen. peuk



"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

Board footer

Powered by FluxBB