#1 05.03.2018 19:44

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Nurse With Wound

Ei löytynyt tätä täältä vielä, ja pidän ihmeenä  icon_eek   icon_eek

Huomasin just tänään, että NWW:ltä ilmestynyt uusi CDR - ja OK, menin kattomaan että josko ostais ja paljonko maksais... mut olivatkin heti menneet... ja ihan hyvällä hinnalla  icon_eek . Ei taida NWW-faneja pakottaa päässä, vaikka formaatti olisikin näin epämuodikas. Tosin, veikkaan että osa ostajista varmasti tiesi, että jo viikon päästä tuo myy tuplasti kalliimmalla, ellei jopa enemmällä (on sekin melkoista toimintaa, mutta tavallaan sillä voi hankkia itselleen oman kappaleen ilmaiseksi, jos siis saa myytyä sen toisen tuplana ulos)

EDIT: ei ollutkaan heti menneet. sivulla oli kaiketi bugi... yhä on myytävänä, ei tosin varmaan pitkään.

10yoo3o.jpg

Last edited by ba (05.03.2018 23:41)

Offline

#2 05.03.2018 19:50

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: Nurse With Wound

viime vuonna julkaistu cdr liikkuu jo kovissa hinnoissa... myyty jo satasella  icon_eek

1ze83yw.jpg

Offline

#3 05.03.2018 20:06

dadadrlrl
Member
From: Märzbau
Registered: 01.03.2018
Posts: 3,857
Website

Re: Nurse With Wound

Kova skene.

Mitkäs on forkkalaisten NWW-lemppareita? Itelle suurimmalta osin aika vierasta. Kaverin luona kuulin joskus sellasta levyä, jonka nimiset löytyy sekä Currentin että Nursen tuotannosta. On pitänyt tarkistaa jo ties kuinka kauan, koska se oli hyvä levy.

Iteltä löytyy kassubootlegi Homotopy for Mariesta, joka onkin aikas hyvä albumi. Kirjastosta sit välillä lainaillut jotain, mutta jostain syystä jäänyt vaan tutustumatta laajemmin, vaikka HelMetin kokoelmissa on yhtä jos toistakin. Soliloquy for Lilith teki aikamoisen vaikutuksen. Sen vois haluta omaan hyllyynkin, koska jos tarvii kolme cd:llistä no input-tekniikalla toteutettua ääntä omistaa, niin voi huonomminkin valita.

Offline

#4 05.03.2018 21:28

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: Nurse With Wound

oon kuunnellu melko randomina suurimman osan tuotannosta läpi, en muista paljoakaan mikä on mikäkin levy sisällöltään... mut itellä mulla on tollanen mix-levy kuin Paranoia in Hi-Fi - mikä on kyllä hyvä setti NWW:tä. Myös Dark Fat on viimeisimmistä hyvä, kannattanee tsekata. On pitänyt hommata, mut jäänyt vaan (ja kuunnellut tuolta bandcampin kautta). Paljon hyvää... mut myös tylsempääkin seassa, mutta eipä toisaalta ihme - onhan tuota matskua melkoinen läjä. Ja ehkä ne tylsätkin on toisena päivänä mannaa... tai nannaa. Oon myös huomannu, että samoja sampleja saattaa löytyä useilta eri levyiltä... mikä jättää melko hämmentyneen olon.

Offline

#5 05.03.2018 23:09

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,146

Re: Nurse With Wound

Joo, tuotanto on niin rönsyilevä et hankaluuksia ottaa haltuun. Thunder Perfect Mind tietty kova, ja Salt Marie Celeste miellyttävää kohinaa. Onnistuin näkemään livenä Primaverassa 2013 mut en kyllä muista keikasta juuri mitään  icon_surprised


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#6 06.03.2018 13:04

Veke
Member
From: Turku
Registered: 27.02.2018
Posts: 17

Re: Nurse With Wound

Thunder perfect mind ja Spiral insana meikäläisen suosikit vanhemmasta kamasta. Huffin' rag blues hyvää psykedelia häröilyä uudemmista. Useempi levy löytyy hyllystä ja tämä on niitä bändejä jonka tuotantoa ostan ihan sokkonakin aina kun tulee vastaan. Soliloquy ja Homotopie.. seuraavana hankintalistalla. Ettei ihan turhaks spämmiksi mene, niin tätä tulin suosittelemaan:

https://youtu.be/Aw1OFOJcZ4g

Todella mielenkiintoinen dokkari Stapletonin Cooloortaa maatilasta icon_smile Itse olen katsonut tuon jo useampaan kertaan.

English hidden reverse kirjan perusteella hieno äijä ja loppujen lopuksi jopa "järkevin" tuon skenen hahmoista peuk

Edit: CD-r kelkkaan en ole vielä hypännyt.

Last edited by Veke (06.03.2018 13:06)

Offline

#7 06.03.2018 13:46

ba
Member
Registered: 10.06.2017
Posts: 1,563
Website

Re: Nurse With Wound

Veke wrote:

https://youtu.be/Aw1OFOJcZ4g

Todella mielenkiintoinen dokkari Stapletonin Cooloortaa maatilasta icon_smile Itse olen katsonut tuon jo useampaan kertaan.
.

Jep! tullut katottua, oli ihan kiinnostava kuunnella höpinöitä ja kattella sitä ympäristöä. useampaan kertaan en oo kyl viel viittiny icon_biggrin

Offline

#8 30.10.2018 17:25

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,146

Re: Nurse With Wound

ens huhtikuussa tää olis tukholmassa keikalla. joutuu ehkä lähteen kahtomaan jos ei nyt sit samalla vaivalla tuu hesoihin keikalle.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#9 27.08.2019 13:44

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,146

Re: Nurse With Wound

Kyllähän näitä levyjä pitäis alkaa hyllyynkin hankkimaan. Echo Poeme no.2 tässä luureissa, hyvää a capella -hönkäilyä peuk eniten miellyttää kyllä just nää ambientimmat jutut tyyliin soliloquy for lilith, salt marie celeste jne.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#10 28.08.2019 09:27

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,146

Re: Nurse With Wound

ba wrote:
Veke wrote:

https://youtu.be/Aw1OFOJcZ4g

Todella mielenkiintoinen dokkari Stapletonin Cooloortaa maatilasta icon_smile Itse olen katsonut tuon jo useampaan kertaan.
.

Jep! tullut katottua, oli ihan kiinnostava kuunnella höpinöitä ja kattella sitä ympäristöä. useampaan kertaan en oo kyl viel viittiny icon_biggrin

tää oli mainio pätkä. "here's my hip hop collection" peuk


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#11 28.08.2019 15:57

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,146

Re: Nurse With Wound

jookcha wrote:

Kyllähän näitä levyjä pitäis alkaa hyllyynkin hankkimaan. Echo Poeme no.2 tässä luureissa, hyvää a capella -hönkäilyä peuk eniten miellyttää kyllä just nää ambientimmat jutut tyyliin soliloquy for lilith, salt marie celeste jne.

+spiral insana, gulls just wanna have fun ja shipwreck radio peuk

Last edited by jookcha (28.08.2019 16:00)


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB