#1 12.09.2019 14:06

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Kohtaus 1: Kuntosali

Esirippu nousee. turston, Kiiminkijoen rantatörmä, Okko. Kaverukset siirtävät levytankoa ja painolevyjä pois lavalta. turston on juuri repinyt mavessa 135 kiloa, minkä he ovat tallentaneet videolle. Kolmikko on hilpeällä mielellä, mutta ilonpitoa häiritsee idästä saapuva vääjäämätön nelikymppisyys.

Okko: On se kova!
Kiiminkijoen rantatörmä: Sitten aseet!
turston: Alkaa lihakset näkyä, vittu!

Okko keskittyy tutkimaan kännykkäänsä.

Okko: Saakeli miten hyvin onnistui Noni-huudot. Ja viimeinen Saatana!
Kiiminkijoen rantatörmä: Älä mielellään laita nettiin sitä.
Okko: Tiäkkö mikä ois kova. Jos sais tähän vielä yhdistettyä siikavideon jotenkin. Että ois ne molemmat samassa videossa!
turston: Heh, mitä tarkoitat...
Okko: No tonne taustalle tulis pari tyyppiä. Toinen istuis pilkillä ja toinen kuvaa. Ne hengailee siellä taustalla.
Kiiminkijoen rantatörmä: Mitäs tuolla leuanvetotangolla tapahtuu?
turston: Se on kaakku! Ja shanks! Ei helv....

Esirippu laskeutuu. Ensimmäinen näytös päättyy.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#2 12.09.2019 16:35

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

biggrin tongue


Varikset komentavat

Offline

#3 19.09.2019 13:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Kohtaus 7: Yhä salilla

Okko: Vedä!
Kiiminkijoen rantatörmä: Vedä!
turston: Vedä!
Kaikki yhteen ääneen: Saatana!

Kiiminkijoen rantatörmä: Kaverit hei, saanko kysyä teiltä erään kysymyksen?
Okko: Anna kuulua!

Kiiminkijoen rantatörmä: Oletteko huomanneet, että olemme olleet täällä aika kauan.
Okko: Päivä kuuluu mukavasti treenatessa. Mihinkäs tässä on kiire?
Kiiminkijoen rantatörmä: Sitä juuri tarkoitan. Mihin on kiire? Treenaamme tässä ja nyt, mutta emme ole menossa mihinkään.

turston: Haluatko mennä kisoihin? Heh! Pärjäisiköhän sitä...
Okko: Itseä varten tässä treenataan. Terveys pysyy, kunto säilyy, jaksaa paremmin arjessa.

Kiiminkijoen rantatörmä: Kyllä, allekirjoitan tuon sinun pointin. Mutta kun minusta tuntuu siltä, että me olemme täällä salilla ihan koko ajan.

Okko: Mitä tarkoitat?

Kiiminkijoen rantatörmä: Älkää pitäkö minua hulluna, mutta minusta on alkanut tuntua, että tuntemattomat voimat ohjaavat meitä.
Kiiminkijoen rantatörmä: Muistatteko, miten tulimme tänne? Onko kellään siitä muistikuvaa? Minulta se on kadonnut, aivan kuin joku olisi repinyt sivun pois kirjasta.
Kiiminkijoen rantatörmä: Tai mihin me ylipäätään menisimme, jos tämä treeni joskus loppuisi? En suoraan sanottuna tiedä.

Okko: Seuraavaksi mave, satanen tankoon!
turston: Kiiminki, ystävä hyvä, vaikutat sekavalta. Tule repimään mavea!

Kiiminkijoen rantatörmä: Sinähän, turston, sinä olet kova Sonic Youth -fani, eikö totta?
turston: Se on totta, kuten nimestäkin voi päätellä!

Kiiminkijoen rantatörmä: Kuitenkin asiaa tarkemmin kysyttäessä muistat biisejä vain Sisteriltä ja Daydream Nationilta. Ei kuulosta tosifanilta. Entä keikat, et pysty mitenkään palauttamaan mieleesi millaista oli nähdä juutit livenä Provinssissa.

turston: Mihin pyrit?

Kiiminkijoen rantatörmä: Tai Okko tuossa. Muka pingisvalmentaja. Ei tunne lajin termistöä sanallakaan rystyä ja kämmentä pidemmälle.
Kiiminkijoen rantatörmä: Tai minun jefu-fanitukseni. Tiedän, että minä olen meistä se, joka tuntee lajin paremmin kuin yksikään rotsi. Silti häpeäkseni en pysty palauttamaan mieleeni Tom Bradyn ohella yhtä ainutta pelaajaa. Aivan kuin minä ei olisikaan minä.
Kiiminkijoen rantatörmä: Tämä kirottu sali. Minusta tuntuu, että tämä treeni ei lopu koskaan!
Kiiminkijoen rantatörmä: Kaverit, minä olen alkanut epäillä, että olemassaolomme on harhaa, että olemme vain hahmoja jonkun forumistin spämmissä!

Esirippu laskeutuu. Kohtaus päättyy.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#4 19.09.2019 18:34

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

icon_biggrin

Lähetkö salille?  icon_cool


VFjVKbO.gif

Offline

#5 19.09.2019 21:28

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Lähettiin. Okon kannustamana mavesta: 3x5x100, leuat: 6x6x oma paino


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#6 18.10.2019 20:37

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

oon nykyään vahvasti sitä mieltä että mielummin vajaa kyykkyliike ku kyykky butt winkillä. tossahan on selkä mielettömässä vaarassa ja terveys edellä mennään. vittumaisen vaikea tekniikka mun liikkuvuudella päästä alas takakyykyllä ilman butt winkiä, vaikka videoiden perusteella se onnistuu eli se ei ole liikkuvuudesta, tai edes voimasta, vaan tekniikasta kiinni. harkinnassa on nyt bulgarialaisen askelkyykyn ottaminen kyykyn sijasta ns. pääliikkeeksi, mistään en kuitenkaan löytänyt syytä miksi ei. ihan mahtavan haastava liike jossa on helpompi saada hyvä perstuntuma ja joka kuolettavuudessaan on raskaimpien mavesarjojen tasoa.

video liittyy aiheeseen.  icon_razz


VFjVKbO.gif

Offline

#7 18.10.2019 20:51

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

https://members.thereadystate.com/2013/ … -think-it/ tossa on vähän taustaa noille ajatuksille joihin törmäsin lihastohtorin kommenttiosion kautta.


VFjVKbO.gif

Offline

#8 21.11.2019 23:25

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Yksi viikko jäänyt välistä treeniä tänä syksynä ja heti huomasi että mieliala oli silloin matalampi. Tän vuoden kokemuksen perusteella vaikuttaa siltä, että sali on parasta lääkettä mielenterveyden ylläpitoon. Teen kolmea juttua mielenterveyden tukemiseksi, sali, meditointi ja terapia. Jos pitäisi yksi noista valita tärkeimmäksi, niin kyllä se on toi sali.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#9 28.11.2019 09:27

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi salia, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi salia, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi salia, ei se minua mitään hyödyttäisi.

Sali on pitkämielinen, sali on lempeä; sali ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Sali ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.

Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.

Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

Niin pysyvät nyt meditointi, terapia, sali, nämä kolme; mutta suurin niistä on sali.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#10 28.11.2019 11:32

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Saarnaat väkevästi, veliseni.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#11 28.11.2019 13:57

marjapoimuri
veli käni
Registered: 03.09.2019
Posts: 9,999

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Tuskin menen salille vuonna 2020.


Tuanoi saatana.

Offline

#12 28.11.2019 17:36

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

ILR  icon_lol  tongue  rakkaus  tongue


Varikset komentavat

Offline

#13 30.11.2019 21:35

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

kahen viikon jälkeen kävin eilen taas salilla. hitto että tykkään tästä höpöfiiliksestä mikä on seuraavina päivinä. teki ainakin henkisesti hyvää kun pystyi ASENTEELLA ja ÄHKIEN pusertamaan vaikka olin yksin salilla. ehkä haen jatkossa pienellä riskilläkin kovempia ykkösiä kyykyssä ihan vain pitääkseni hommassa mielenkiinnon ja jonkun kokemuksen kehityksen saavuttamisesta. pieni "body recompisition" on ollu menossa loppukeväästä lähtien, ainakin on kevyempi fiilis ja ei mua pinnallisena ihmisenä haittaa toi visuaalinenkaan puoli tietenkään.


VFjVKbO.gif

Offline

#14 13.12.2019 12:56

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Teen "tätä" aina välillä. En tiedä mistään mitään, kopioin ohjelmani Antti Holman podcastista. Pelottaa, että näytän kohta Henry Rollinsilta. Haluaisin pysyä jotenkin kondiksessa, mutta en halua näyttää nuuskankäyttäjältä. Mitä teen. sadbanana


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#15 13.12.2019 12:56

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010
Posts: 6,352

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Laatun Massaa – SSjr-editionille kyllä peuk:peuk:


Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

Offline

#16 13.12.2019 13:20

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,001

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Kalossimies wrote:

Teen "tätä" aina välillä. En tiedä mistään mitään, kopioin ohjelmani Antti Holman podcastista. Pelottaa, että näytän kohta Henry Rollinsilta. Haluaisin pysyä jotenkin kondiksessa, mutta en halua näyttää nuuskankäyttäjältä. Mitä teen. sadbanana

VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Online

#17 13.12.2019 18:43

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Muuta Tornioon ja näe miltä paikalliset nuuskankäyttäjät näyttää. Jos näytät Henry Rollinsilta, niin sinua ei epäile kukaan nuuskankäyttäjäksi Torniossa.


bzort glorf bööth

Offline

#18 13.12.2019 19:18

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Kalossimies wrote:

Teen "tätä" aina välillä. En tiedä mistään mitään, kopioin ohjelmani Antti Holman podcastista. Pelottaa, että näytän kohta Henry Rollinsilta. Haluaisin pysyä jotenkin kondiksessa, mutta en halua näyttää nuuskankäyttäjältä. Mitä teen. sadbanana

millanen ohjelma?  icon_cool

e: googlasin podcastin ja kuuntelin: leveä ylätalja selälle, rintaprässi (ilmeisesti laite?), hauiskääntö tai ojentajapunnerrus taljassa, vipunostot käsipainoilla sivulle tai eteen olkapäille, jalkaprässi jaloille, russian twist vatsoille kaikki 3*12 45s tauoilla. melkonen bodariohjelma (lyhyt tauot ja 12 toistoo on melko paljo ja yläkroppapainotteisuus) mut varmaan ihan hyvä, vipunostoja en oo koskaan ees kokeillu.  icon_smile

Last edited by Okko (13.12.2019 19:53)


VFjVKbO.gif

Offline

#19 17.12.2019 17:50

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Treeniohjelmavinkkiä edesmenneeltä mestarilta.

LOVE IT, KILL IT!


VFjVKbO.gif

Offline

#20 10.01.2020 12:37

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Varoitus: tässä spämmissä ei sitten ole mitään järkeä, sillä sen on kirjoittanut kuuden markan piraattikopio David Foster Wallacesta.

Olen Elixia-ketjun kuntokeskuksessa Helsingin Kampissa, lasiseinien ympäröimässä tilassa, saarrettuna ruotsalaisen valmistajan tekemillä painolevyillä, jotka on tarkoituksella saatu näyttämään paksummilta ja muhkeammilta kuin mitä niiden todellisen massansa puolesta tarvitsisi olla - mikä antaa minulle salilla käyvänä ihmisenä kitkerän muistutuksen salilla käyvän ihmistyypin turhamaisuudesta, siitä, että jopa suoritusta tehdessä ihmisen pitää näyttää hieman paremmalta kuin mitä todellisuudessa on. Käsissäni ovat nämä painomääräänsä turhan isot käsipainot, joiden paino on 13,5 kiloa ja joita olen hilannut ylös ja alas 90 asteen kulmasta suoraksi ja takaisin ojennettuun tilaan 1,2 minuutin ajan, kun ymmärrän vihdoin, että kolme viikkoa vaivannut kipu kyynärpäässä ei näillä lihasharjoittelun liikkeillä lähtisi itsestään pois. Ei, se vain pahenisi.

Jo samana iltapäivänä teen samoin kuin teen nykyään aina silloin, kun mieleeni juolahtaa jokin kuntoiluun, kehon huoltoon ja ylläpitoon tai yleiseen hyvinvointiin liittyvä kysymys. Avaan punttituben. Hakusanoilla bench press elbow pain - ei ole sattumaa, että tunnen kivun parhaiten juuri penkkipunnertaessa - löydän kaksi kiinnostavaa videota, joista klikkaan oikeanpuoleista siksi, että sen tekijä on minulle entuudestaan tuttu kaveri, omaa kunto-ohjelmasarjaa punttitubessa väsymättömällä intensiteetillä mainostava ja niin sanotun "bro-science" -nimikkeellä netissä suuria yleisöä houkuttelevan Athlean-X-yrityksen perustaja, toimitusjohtaja ja keulakuva Jeff Cavaliere. Hänen mottonsa, jota hän eräässä videossaan toistaa 14 kertaa, on se, että hän voi ottaa paitansa pois 365 päivää vuodessa. Mikä ei keski-iän ylittäneelle miehelle ole ollenkaan kehnompi saavutus varsinkin, kun ajatellaan että juuri tämä ominaisuus on tuonut mukanaan miljoonia katselukertoja, oman hyvinvointibrändin ja valtaisan, amerikkalaista unelmaa henkivän keittiön, jossa Cavaliere useassa videossaan näyttää, miten hän voitelee hillovoileivät tai mitä lisäravinteita hän smoothieensa lykkää. Cavalieren brändi on tarina, jonka mukaan hän on tehnyt matkan, jonka päätepysäkki on treenattu keho, hän on treenannut vartalonsa laiheliinin nörtin epävarmasta kudoksesta lihaskimpuksi, mikä ei jää epäselväksi edes paidan ollessa päällä. ---


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#21 14.01.2020 14:22

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008
Posts: 17,558

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Paljastuksissa tämä: Oon käyny ny muutaman kuukauven salilla.

Alotin ihan nollasta, en oo koskaan ennen käyny. Kunto on ehkä vähän parantunu, mutta en saa tosta kyllä mitään kiksejä.

Online

#22 14.01.2020 18:52

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

Joo sama. 3-4 vuotta sitten onnistuin käymään suht aktiivisesti reilun vuoden, mutta heti kun tuli pieni tauko niin siihen jäi. Täytyis kyl käydä sillä lihaskunto alkaa olla ja aika hälyyttävän huonolla tasolla  icon_neutral

Nyt oon ottanut tavoitteeksi käydä pyörälenkkien ohessa ulkoilmasaleilla vetelemässä leukoja.


Varikset komentavat

Offline

#23 19.01.2020 15:17

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

lähteeks joku ens perjantaina fit247 tai kisiksen salille? ehkä tiistai käy myös, pitää miettii.


VFjVKbO.gif

Offline

#24 14.04.2020 14:39

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,877
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

ÄLÄ VEDÄ, VEDÄ, VEDÄ...SAATANA!!!!!!!


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#25 14.04.2020 16:36

Okko
Kanisteriäijä
From: HS VISIO
Registered: 07.11.2006
Posts: 3,115
Website

Re: Kuntosali 2020 - VEDÄ! VEDÄ! VEDÄ! SAATANA!!!

ootteko kotitreenejä tehny? mul on kahvakuula ni oon aika huonolla motivaatiolla pyrkiny tekemää aina välillä leukoja, bulgarialaisia askelkyykkyjä, vatsalihasjuttuja  ja punnerruksia kuula selän päällä.


VFjVKbO.gif

Offline

Board footer

Powered by FluxBB