1. Index
  2. » Sporttila
  3. » Jenkkifutis

#31 17.01.2007 21:16

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Jenkkifutis

forssto wrote:

Mä syön täyteleipää aika usein - öisinkin, mutta en koe olevani kovin äijä.

pl


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#32 17.01.2007 21:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Jenkkifutis

[quote:66cc532191="kraakku"]Ja nää jannut pelaavat vieläpä ilman isompia suojia, toisin kuin ameriikan puppelit.

rugbypic2.jpg[/quote:66cc532191]

Noi puppelit sentään pelaa tollasella pehmolelua muistuttavalla vempeleellä eikä niillä oo ees kättä pidempää mukana.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hurling

Enter hurling; rugbyn ja maahockeyn sekasikiö.

hurling.jpg

hurling-2.jpg

hurling.jpg

hurling_03.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#33 18.01.2007 08:04

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

[quote:e26878b74f="aqzu"]Äijäilyhän riippuu paljolti mitä sinne täyteleipänsä väliin laittaa. Täälläkin on aina Superbowl -valvojaisissa pöydät täynnä mättöä, ekalla kerralla eräs kaksikko tuli mukanaan 16 juustohampurilaista (no okei, ne oli asteen lätköjanareita) ja aina kaikilla on kunnon möyssytykset mukana. Tietysti järkevää hereilläpysymistaktiikkaa ei ole mässätä täyteleipiä mutta ei se silti tee kenestäkään lätkäjanaria tai pahempaa, vaikka sellaisia yön tunteina mässyttäisikin.

Jenkkifutisottelu yöllä on kuitenkin tapahtuma joka ei voi vaan lipua ohi vaan vaatii rinnalleen kunnon oheistuoteperheen. Jenkkifutiksen ja lätkän side on kyllä tässä maassa rakennettu mielikuvatasolla, mutta se on kuitenkin aika kaukainen oikeasti jos lajeihin perehtyy.[/quote:e26878b74f]

Aika paljon komppia tälle! Taas tullu katottua pari viimeistä bowlia. Mielestäni syöminen on kuitenkin hyvä hereilläpysymistaktiikka - pitää vaan syödä jotain koko ajan!

Seuraavassa bowlissa on kai Prince väliajalla! Viimekshän oli Rollarit, ja jumalauta, sehän olikin aika rouheeta meininkiä. Ne soitti ja soundas paljon mielenkiintoisemmalta, ku mitä olin luullut.

Nii vittu. Kyl mä kattoisin joskus änäriäkin, mutta ei ole niitä kanavia.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#34 18.01.2007 08:05

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Hurling on kyllä kreisi laji!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#35 18.01.2007 08:06

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

[quote:e9622e307a="aqzu"]
Päinvastoin, typerä provoyritys. Jenkkifutiksessa näkyy äkkiä vain kolina ja uhoaminen mutta todellisuudessa se on täyttä shakkia vihreällä alustalla. Kestää hetken päästä lajin hienouksien pariin kiinni, mutta suosittelen silti. Ja jenkkifutiksessakin palloa potkitaan, suurin osa vkl:n pisteistäkin tuli potkumaaleista.[/quote:e9622e307a]

Tuomarien sääntökirjakin on kuulemma puhelinluettelon paksuinen, joka pitää osata kannesta kanteen. Ainakin meikäläisestä aika siistiä!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#36 18.01.2007 21:44

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Katkennut petsari wrote:

Kolmoskanavahan näytti jopa NFL-matseja viikon verran jälkikäteen, Super Bowlia televisioitiin Suomessa pitkälle 90-luvulle saakka. Hyvinkin muistan hotelli Inter-Continentalista lähetetyn Super Bowl- gaalalähetyksen, jonka yhteydessä oli tietenkin cheerleaderien vauhdikas esitys, erään mimmin  toppi petti ja hän jorasi pitkät tovit tissi paljaana suorassa lähetyksessä. Oli hieno hetki.

Oliko tämä enne tulevasta..?


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#37 20.01.2007 10:53

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Jenkkifutis

Kellään tietoa mikä on paras jefu-simu/peli? Sellainen minkä saa tolle nakkiboxille ja.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#38 20.01.2007 11:16

kaakku
ärrävikanen pelle
Registered: 23.06.2005
Posts: 13,960

Re: Jenkkifutis

Tsekkasin nopeasti pelit.fin arvosteluarkistosta ja selvisi että ostat sitten ESPN NFL 2k4:n tai Maddenin, saat hyvän pelin.

Uusin Madden tais saada 88 ja ESPN 91 pistettä, mutta ESPN on jo muutaman vuoden vanha.


Varikset komentavat

Offline

#39 20.01.2007 20:29

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

[quote:5021f5b4e3="forssto"]Se on jalka, koska siinä pelataan esineellä, jonka muoto on pallonkaltainen ja kaikilla pelaajilla on jalat.

Kysymyksiä?

(Kohta babbis kaivaa jostain kuvia jostain para-jenkkifutisskaboista...)[/quote:5021f5b4e3]

Vaikka Foppa on mielestäni asiakeskustelun virtuooseja, tämä selitys footballin etymologiasta ei vakuuta minua. Vai onko tämä nyt jotain sarkasmia, mitä en tajua? Kyllähän pelissä potkitaankin palloa, aina vuoron siirtyessä, "field goalissa" ja ekstrapisteessä. Olisi jo aika saada jotain selvyyttä tähänkin asiaan! Joten jos jollain on varmaa tietoa asiasta, sen todistakoon.

Syntyikö idea lajiin muuten siitä, että joku turhautunut soccer-valmentaja nappasi joskus kesken pelin pallon kainaloonsa, ja juoksi kentän päästä päähän? Vai syntyikö tästä rugby vai joku muu? Vai onko koko homma silkkaa legendaa?


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#40 20.01.2007 20:33

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Jenkkifutis

risto_m wrote:

Kellään tietoa mikä on paras jefu-simu/peli? Sellainen minkä saa tolle nakkiboxille ja.

En tajunnut tuosta paljoakaan. Drive Like Jefu -späm.

Offline

#41 21.01.2007 00:59

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Jean-Babtiste wrote:

Syntyikö idea lajiin muuten siitä, että joku turhautunut soccer-valmentaja nappasi joskus kesken pelin pallon kainaloonsa, ja juoksi kentän päästä päähän? Vai syntyikö tästä rugby vai joku muu? Vai onko koko homma silkkaa legendaa?

Eikös rugby syntynyt Rugbyn koulussa alunperin emo-futiksesta. Jenkkifutis syntyi alunperin ainoastaan tyydyttämään jenkkien tilastojen imemisnälkää.


eiq.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#42 22.01.2007 14:20

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Joo, konferenssifinaalit takana. Huh huh!!! Chicago meinasi sössiä hyvän johdon mutta lopulta kotijoukkueen takana ollut fanaattinen yleisö ja pakkassää saivat aikaan pari virhettä ja tulvajoukkue päätyi katsomon puolelle. Hieno peli, vaikka kenttä olikin kamalassa kunnossa ja aiheutti paljon virheitä!

Mutta mutta.
Mitä illan toinen peli, AFC:n finaali pystyikään tarjoamaan!!! Patriots johti parhaimmillaan 21-3, mutta niin vain Colts tuli ja ohitti. Se hetki kun viimeisellä minuutilla Bradyn passi katkaistiin ja Coltsien ja Manningin unelmasta tuli totta oli jopa puoli viideltä Suomessa aamulla mieletön tapaus. Huh huh. Mikä peli! Eihän se ole koskaan kaunista seurata kun kämmejä ja maaleja alkaa tulla, mutta tuollainen peli oli kyllä massiivinen. 38-34 ei välttämättä ole sitä mitä kahden titaanin kohtaamisesta oletettiin, mutta olihan dramatiikkaa. Manning on hakenut pitkään menestystä ja luulenpa että Colts tuon hoitaa nyt kotiin.

Keksin muuten yöllä miten ihmiset saa Superbowlin näkymään - jos on kaapelikortti ja digiboxi niin Viasat tarjoaa kahden viikon ilmaisen kokeilujakson, ja Superbowliin on alle kaksi viikkoa aikaa. MTV3 ei tosiaan lähetä kyseistä tapahtumaa enää ollenkaan.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#43 22.01.2007 14:23

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Jenkkifutis

aqzu wrote:

MTV3 ei tosiaan lähetä kyseistä tapahtumaa enää ollenkaan.

center


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#44 22.01.2007 14:43

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Miksei Maikkari hoida MAXille oikeuksia Superbowliin? Jos laji kerta on niin macho, kuin väitetään, eikö sen just pitäisi olla MIESTEN kanavan antia?

Antaisi mullekin ekan syyn edes kelata sen kanavan hankkimista.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#45 22.01.2007 15:11

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

[quote:42ed48e7bd="forssto"]Miksei Maikkari hoida MAXille oikeuksia Superbowliin? Jos laji kerta on niin macho, kuin väitetään, eikö sen just pitäisi olla MIESTEN kanavan antia?

Antaisi mullekin ekan syyn edes kelata sen kanavan hankkimista.[/quote:42ed48e7bd]
jpp, oon ihan samaa mieltä. Mikä onkaan rajumpaa miesurheilua kuin tuo... Sit tulee jotain Mika&Juti selostaa euroopan kääkkäseurojen mestaruusturnausta. _b


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#46 22.01.2007 21:20

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Jaaha, painostus toimii:
[quote:6503c04364]MTV3 televisioi Super Bowlin

Amerikkalaisen jalkapallon NFL-sarjan loppuottelu, Super Bowl, pelataan sunnuntain 4.2. ja maanantain 5.2. välisenä yönä.

MTV3 televisioi ottelun suorana lähetyksenä alkaen klo 01.05.

Super Bowl on järjestyksessään 41:nen. Siinä kohtaavat Chicago Bears ja Indianapolis Colts.

Ottelun selostaa Oskari Saari ja kommentaattorina toimii Tuomas Heikkinen.[/quote:6503c04364]


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#47 22.01.2007 22:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Jenkkifutis

[quote:56331c6536="aqzu"]Jaaha, painostus toimii:
[quote:56331c6536]MTV3 televisioi Super Bowlin

Amerikkalaisen jalkapallon NFL-sarjan loppuottelu, Super Bowl, pelataan sunnuntain 4.2. ja maanantain 5.2. välisenä yönä.

MTV3 televisioi ottelun suorana lähetyksenä alkaen klo 01.05.

Super Bowl on järjestyksessään 41:nen. Siinä kohtaavat Chicago Bears ja Indianapolis Colts.

Ottelun selostaa Oskari Saari ja kommentaattorina toimii Tuomas Heikkinen.[/quote:56331c6536][/quote:56331c6536]

Kas, muistin yhtäkkiä, että katsoin viime vuonna puoliaikashow'n. Säännöt olivat todella kimurantit, mutta ilmeisesti se oli Macca joka yritti voittaa yleisön puolelleen taklaamalla muutamaa beatles-klassikkoa ja kuljettamalla muutaman soolohittinsäkin kohti vastapuolen maalia. Mielestäni hän onnistui siinä hyvin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#48 23.01.2007 00:39

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Jenkkifutis

Njoo, saattoi olla rollarit viime vuonna, jonka katsoin myös. 1/4-Beatles kyllä vei voiton...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#49 23.01.2007 05:53

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Jean-Babtiste wrote:

Seuraavassa bowlissa on kai Prince väliajalla! Viimekshän oli Rollarit, ja jumalauta, sehän olikin aika rouheeta meininkiä. Ne soitti ja soundas paljon mielenkiintoisemmalta, ku mitä olin luullut.

Niin että center center  center  center  center vaan tekin.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#50 04.02.2007 14:14

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Jenkkifutis

Yöllä "se" sitten tapahtuu. Olisiko karmea virhe sijoittaa Chicagoon?

footballs.jpg


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#51 04.02.2007 14:17

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Melkein joo, mutta tosin noi on aina niin pahoja paikkoja. Manningin käden mukana Colts kaatuu tai loistaa. Kisastudiota täällä aletaan rakennella, statseja kohta tulostelemaan.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#52 04.02.2007 14:33

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Hitto, pelaisikohan yöllä kiima jaksaa katsoa? Ehkä vähän alusta... Shitte vielä pari downia. Shitte ehkä vielä pari lisää. No jos tän quarterin viäl loppuu... Onpas pylly tolla cheerleaderilla. Jopas meni jännäks. Pakko kai kattoa loppuun.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#53 04.02.2007 19:44

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

forssto wrote:

Onpas pylly tolla cheerleaderilla. Jopas meni jännäks. Pakko kai kattoa loppuun.

Jotakuinkin näin. Pitääkin hakea kaupasta hamppareita ja kolaa. Mitäs muuta mahd. amerikkalaista sitä voisi yöllä syödä? Ehdotuksia.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#54 04.02.2007 21:10

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Itse ostin pakastepitsan ja kolaa. Studion jokainen katsoja antaa omaa panostaan mättöön, joten niitä normisilppuja on toki varmasti täällä. Siinähän on juuri se, ettei liian rasvaista voi olla jottei ähkyynny. Ottelumätön oikea suhde ja määrä on taitolaji, siinä missä onnistuneen blitzin tekokin.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#55 04.02.2007 21:53

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Jenkkifutis

aqzu wrote:

Itse ostin pakastepitsan ja kolaa. Studion jokainen katsoja antaa omaa panostaan mättöön, joten niitä normisilppuja on toki varmasti täällä. Siinähän on juuri se, ettei liian rasvaista voi olla jottei ähkyynny. Ottelumätön oikea suhde ja määrä on taitolaji, siinä missä onnistuneen blitzin tekokin.

Täällä on mäyräkoira, ranskiksia ja tykötarpeet herkkupatonkeihin. Täytyy olla tarkkana tuon oluen kanssa toki ettei nukahda. Ajattelin kyllä kouluunkin mennä huomenna.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#56 04.02.2007 22:11

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Säkissä on pari cheeseburgeria, 1,5 l koka kolaa (ostin kokista 1,5 l ekan kerran moneen vuoteen!), kahvin kanssa kinuskijädeä, voin makuista pop kornia ja pari ykkösolutta. Eiköhän noilla pärjää.

Mähän tietty väijyn ton himassa yksin, pystyy keskittymään parhaiten. Juopuminen ei itselläni kuulu asiaan.

Kohta tuleekin Osasuna-Barca lämmittelynä (toivottavasti Osasuna voittaa), ja välissä pitäis kai kattoo X-files ja NYPD Bluen vika jakso. Nyt vähän voimailua ja sitten safkaa. Excellent! Sairasta


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#57 05.02.2007 01:59

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Hei, koht lähtee!


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#58 05.02.2007 02:05

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Ei vitu, olin jo "unohtanut" ja menossa goijjaa. Ei tuu mitn. Pakko katsoa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#59 05.02.2007 02:07

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Msä plaa ääni?


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#60 05.02.2007 02:11

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Toi suomenkielinen dubbaus ei oikein toimi. Suut liikkuu ihan eri aikaan.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

  1. Index
  2. » Sporttila
  3. » Jenkkifutis

Board footer

Powered by FluxBB