1. Index
  2. » Sporttila
  3. » Jenkkifutis

#121 04.09.2007 20:55

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Jenkkifutis

Salasana: joksionhomo

Offline

#122 04.09.2007 22:03

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

joo voisin kyllä osallistua, nyt kun on aikaa ja porvarikanavat näkyy niin on tazrkoitus katsoa helvetisti NFL-pelejä - alkaen to-pe -yöstä.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#123 05.09.2007 13:52

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Jenkkifutis

Ja liigan ID on 694427

Offline

#124 05.09.2007 13:57

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

olen mukana ja aion voittaa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#125 05.09.2007 14:17

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Hitto, olisi kyl siistiä, mutta mä olen niiiiin pihalla NFL:n meiningeistä, että enpä kuule taijja.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#126 05.09.2007 17:23

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Jenkkifutis

Drafti alkaa 5 minsan päästä, aqzuuu.

Offline

#127 05.09.2007 17:43

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Ulvis wrote:

Drafti alkaa 5 minsan päästä, aqzuuu.

kyl mä tiiän


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#128 07.09.2007 11:24

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Viime yön Colts-Saints oli kyllä todella paljon Coltsin hyökkäyksen ilotulitusta. Wayne nappasi kaiken kiinni mitä Manning tarjoili ja Addai juoksi hitosti vaikka jättikin ekalla neljänneksellä kentän hetkeksi loukkaannuttuaan. Lukemat 41-10 eivät vielä edes paljasta sitä että ainut Saintsin TD tuli syötönkatkon jälkeen juostuna, eli heidän hyökkäys teki tasan yhden potkumaalin ja lopussa oli jopa lähellä ettei QB Brees tehnyt uutta NFL-ennätystä lyhimmän syötönpituuskeskiarvon kategoriassa, mutta sai viimeisessä pelissä yhden onnistuneen pitkän syötön. Toki on myönnettävä ettei Coltsienkaan puolustus parasta ollut mutta silti ei niin juoksuilla aukeavaa kuin viime kaudella.

peukut:
Manning  peuk  peuk  peuk
Wayne  peuk
Saintsin puolustus  tongue  tongue
Al Michaels & John Madden  sydan


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#129 07.09.2007 15:07

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Jenkkifutis

Tuolla FF:n puolella olikin juttua, että Colts heitti kolme TD:tä joukkueesta lähteneen Jason Davidin taakse. Kaverin tunnetut heikkoudet hyödynnettiin ja uusi hankinta on nyt silkkaa paperia. Vaan ei tuolla Saintsin hyökkäyksellä päästä edes WC-peliin.

Offline

#130 07.09.2007 15:24

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Ulvis wrote:

Tuolla FF:n puolella olikin juttua, että Colts heitti kolme TD:tä joukkueesta lähteneen Jason Davidin taakse. Kaverin tunnetut heikkoudet hyödynnettiin ja uusi hankinta on nyt silkkaa paperia. Vaan ei tuolla Saintsin hyökkäyksellä päästä edes WC-peliin.

Joo, oli hassua katsoa että saman tyypin yli samalla lailla joka kerta. Saintsin hyökkäys oli jotenkin todella todella helisemässä ja "president" Bush ei ollut kyllä minkään hypen arvoinen.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#131 07.09.2007 17:02

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Munkka Colts oli aika tiukka vastus aikoinaan lippupallon D-junnuaikoina. Olivat kyl lisäksi ihan hyvää jengiä. Oli hauskaa pelata niitä vastaan.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#132 10.09.2007 10:26

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Eilen jaksettiin kaksi peliä; ekassa Patriots oli aika ylivoimainen Jetsejä vastaan - ei vaan Jetsien hyökkäyksestä tullut mitään ja Patriotsin 108 yardin potkunpalautusTD oli aika musertava. Toinen peli oli todella hyvä, Bears ja Chargers tahkosivat hyvinkin puolustusvoittoista vääntöä. Monta pelaajaa jäi mieleen, esim Chargersin #76 Williams oli parhautta hyökkäyksen linjassa ja Tomlinson väläytteli jopa syöttämällä yhden TD:n. Bearsin  puolustus on kyllä aika kova ja agressiivinen mutta Grossman taas ei vakuuttanut jotenkin yhtään.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#133 22.10.2007 04:42

Kiiminkijoen rantatörmä
HOT DOG STUFFED CRUST PIZZA
Registered: 16.06.2005
Posts: 15,103

Re: Jenkkifutis

MVP:n voi jo käytännössä ojentaa Tom Bradylle. Seitsemän peliä ja 27 TD-heittoa. Pahin uhkaaja on saman joukkueen elämänsä kevättä pelaava Randy Moss. En kyllä pysty ymmärtämään miten tuo pakka voidaan pysäyttää, edes yhden runkosarjamatsin verran. Puolustus on päästellyt viime matseissa enemmän ku tarttis, mutta tällä menolla tuo joukkue raivaa tiensä Super Bowlin voittoon vaikka Bengalsin puolustuksella. Ehdottomasti yksi ylivoimaisempia joukkueita jonka olen ikinä nähnyt missään lajissa. O-line on jäätävä ja jopa Rex Grossman heittäisi tuossa taskussa 30 TD:tä. Tai no ehkei sentään, siinä on kyllä niin uskomattoman paska QB.

Seahawks saa taas helpon kyydin jatkopeleihin umpisurkeasta NFC Westistä. Eikä kyllä jaksa nostaa hattua päästään NFC Southistakaan puhuttaessa. 44-vuotiaan Vinny Testaverden johdolla Super Bowliin?

Toivottavasti Packers jatkaisi vielä lentoaan bye weekin jälkeen. Toinen takaisin 90-luvun lukemiin palannut joukkue Dallas Cowboys on hyökkäykseltään erittäin vakuuttava ja juoksupelissä voittaa Patriotsin, mutta puolustus ei vielä tässä vaiheessa riitä. Silti suosikki Patriotsin vastustajaksi Super Bowliin.

Offline

#134 23.01.2008 17:36

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Oisko parin viikon päästä taas nämä? Onko Foppa mukana yöllisissä kommentointisessioissa? icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#135 23.01.2008 17:36

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

Vai tuleeko jostain vitun MAXilta biggrin


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#136 23.01.2008 19:02

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

shanks wrote:

[quote:276810d4be="Jean-Babtiste"]Vai tuleeko jostain vitun MAXilta biggrin

Ei kyl ihan normi maikkarilta tulee. peuk[/quote:276810d4be]Laitakko pvm samalla, ei jaxais guuglata


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#137 23.01.2008 22:06

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Minä porvarikanavini olen noin 40 peliä tällä kaudella katsonut ja kiima nousee SuperBowlia odotellessa. Jos joku on Tampereella niin tervetuloa perinteisiin SB-valvojaisiin tänne Aleksanterinkadulle - paljon äijäenergiaa ja tunnetta sekä tuuman paksuudelta tilastoja.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#138 24.01.2008 00:28

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Ei vittu. Salettiin kyl katon SB:n, mutta ois hiukka siistiä katsoa se vaikka Tampereen SuperBowl-valvojaisissa! Pitää kattoa josko tulisi sinne varta vasten! Ei ole täysin mahdoton ajatus!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#139 24.01.2008 00:33

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

forssto wrote:

Ei vittu. Salettiin kyl katon SB:n, mutta ois hiukka siistiä katsoa se vaikka Tampereen SuperBowl-valvojaisissa! Pitää kattoa josko tulisi sinne varta vasten! Ei ole täysin mahdoton ajatus!

Jos Foppa lähtee niin mä kans! Pääsisin kyl vasta sit iltasella lähtee.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#140 24.01.2008 00:37

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Vai pitäiskö järkkää SuperBowl-studio Stadissa? Ulvis, J-B, ketä muita?!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#141 24.01.2008 00:39

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

Tyttöystävä on vissiin silloin poissa kaupungista, eli Ruoholahdessa vois pelata Superbowl-studio...


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#142 24.01.2008 01:16

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

UUJEA! Sinänsä hauskaa ois mennä Tampereellekin taas joskus käymään, mutta ehkä paremmalla ajalla.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#143 24.01.2008 11:01

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Tervetuloa vaan jos kiinnostaa, tila ei ainakaan lopu kesken täältä sohvien valtakunnasta. SuperBowl on niin loistava tapahtumana kun osa seuraa peliä, osa odottaa väliaikashowta, osa heittelee kommentteja tyyliin "eihän tämä ole kuin taklauksia, ei tässä oo mitään järkeä."
Tämä viimeksimainittu osa on ehdottomasti antoisin koska kun heille alkaa selittää mistä on kysymys, miksi joku teki jotain, mitä keltainen liina ilmassa tarkoittaa, miksi joku puolustajista onkin tuolla taustalla, miten on mahdollista että WR juoksee 30 jaardia ja kääntyy ja samalla hetkellä pallo napsahtaa hänen syliinsä, mikä on WR, jnejne - niin he hiljentyvätkin hyvin nopeasti ja lumoutuvat pelistä kiitellen ottelun jälkeen hienosta tapahtumasta.
SB on aina ollut sellainen hieno paketti vaikkei muita pelejä seurannutkaan, siinä on vielä jotain mukavan "kiellettyä" pistää valvojaiset pystyyn arkipäivän vastaisena yönä.

Jengeistä Ulvis voi heittää vielä parempaa knoppailua mutta todettakoon että kyllä Patriots on suuri suosikki puhtaan kautensa myötä. Bradyn käsi toimii loistavasti, hän saa aikaa heiton suorittamiseen, vastaanottajat ovat olleet ykkösluokkaa tällä kaudella (Moss, Welker, jne) mutta viime pelissä Chargersin puolustus kyllä pelasi hienosti New Englandin heittopelin takaisin normaalien kuolevaisten joukkoon, olivat lukeneet loistavasti heidän kuvionsa ja ehkä San Diegon juoksijan LaDainian Tomlinsonin jalkavamma oli suuri syy siihen että lopulta ottelu meni jälleen lukemien valossa selvästi  Patriotsille.
New York Giants taas on ainakin omasta mielestä suuri yllättäjä loppuottelussa, pikkuveli-Manning ei ole vielä hermoraunioitunut yhdessäkään pelissä heittoineen ja Green Bay kaatui hyytävässä kylmyydessä sunnuntaina jatkoajalla hienoon potkumaaliin. Ulvis voikin katkerana kertoa paremmin mielipiteitään tästä Brett Favren tiputtaneesta jengistä, itse sammahdin hieman ennen tuon pelin alkamista ja missasin tuon jännitysnäytelmän. Patriots ja Giantshan kohtasivat runkosarjan viimeisellä kierroksella ja tuota ottelua on yleisesti pidetty täpärimpänä Patriotsin voitoista joten siinä mielessä kaikki on mahdollista SB:ssa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#144 24.01.2008 11:02

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#145 24.01.2008 12:34

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Jenkkifutis

aqzu wrote:

"eihän tämä ole kuin taklauksia, ei tässä oo mitään järkeä."

Joo, nämä pihalle kisastudiosta jo kolikonheiton yhteydessä.

ULVIS, TUUTSÄ MEIÄN SUPERBOWL-STUDIOON?!?!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#146 24.01.2008 12:43

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Jenkkifutis

forssto wrote:

[quote:3858477497="aqzu"]"eihän tämä ole kuin taklauksia, ei tässä oo mitään järkeä."

Joo, nämä pihalle kisastudiosta jo kolikonheiton yhteydessä.

ULVIS, TUUTSÄ MEIÄN SUPERBOWL-STUDIOON?!?![/quote:3858477497]Ulvis stalkkaa Pamela-ketjua. Varma tieto peuk


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#147 24.01.2008 12:50

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Jenkkifutis

[quote:2ef30ad852="looramerri"]Joo eli:


Olin eilen Turku Trojans - Jyväskylä Jaguars -pelissä ja oli ihan ylisiistiä. Alan NIIN seurata tota lajia ja käyn ens kaudella joka pelissä. Aivan parasta. Mieletön sääntöviidakko. Silti jotain tajuaa. Mieletön testosteronin katku. Toisaalta pelaajat läpsii toisiaan koko ajan pepulle. Turkuäijät halailee mustia vahvistuksia hyvin epärasistisesti. Jotenkin liikutti. Hitto ku ei ollu käteistä mukana ni en saanu krillimakkaraa "erätauolla". Cheerleaderit noin 11-vuotiaita ja tanssi vääräntempoisia piisejä.


GO TROJANS!!![/quote:2ef30ad852]
looramerri, mites seuraaminen sujui?


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#148 24.01.2008 13:00

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Jenkkifutis

Ai niin, mainitaan vielä että Tampereellakin on ensi kesänä pitkästä aikaa Vaahteraliigajengi kun Tampere Saints voitti viime vuonna ykkösdivarin. peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#149 24.01.2008 14:29

looramerri
Guest

Re: Jenkkifutis

[quote:b2681894b3="noiseidea"][quote:b2681894b3="looramerri"]Joo eli:


Olin eilen Turku Trojans - Jyväskylä Jaguars -pelissä ja oli ihan ylisiistiä. Alan NIIN seurata tota lajia ja käyn ens kaudella joka pelissä. Aivan parasta. Mieletön sääntöviidakko. Silti jotain tajuaa. Mieletön testosteronin katku. Toisaalta pelaajat läpsii toisiaan koko ajan pepulle. Turkuäijät halailee mustia vahvistuksia hyvin epärasistisesti. Jotenkin liikutti. Hitto ku ei ollu käteistä mukana ni en saanu krillimakkaraa "erätauolla". Cheerleaderit noin 11-vuotiaita ja tanssi vääräntempoisia piisejä.


GO TROJANS!!![/quote:b2681894b3]
looramerri, mites seuraaminen sujui?[/quote:b2681894b3]

noku se kausi loppu sillon. ei kai se uus oo viä alkanu?

#150 24.01.2008 15:41

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Jenkkifutis

[quote:b8a0fabd87="looramerri"][quote:b8a0fabd87="noiseidea"][quote:b8a0fabd87="looramerri"]Joo eli:


Olin eilen Turku Trojans - Jyväskylä Jaguars -pelissä ja oli ihan ylisiistiä. Alan NIIN seurata tota lajia ja käyn ens kaudella joka pelissä. Aivan parasta. Mieletön sääntöviidakko. Silti jotain tajuaa. Mieletön testosteronin katku. Toisaalta pelaajat läpsii toisiaan koko ajan pepulle. Turkuäijät halailee mustia vahvistuksia hyvin epärasistisesti. Jotenkin liikutti. Hitto ku ei ollu käteistä mukana ni en saanu krillimakkaraa "erätauolla". Cheerleaderit noin 11-vuotiaita ja tanssi vääräntempoisia piisejä.


GO TROJANS!!![/quote:b8a0fabd87]
looramerri, mites seuraaminen sujui?[/quote:b8a0fabd87]

noku se kausi loppu sillon. ei kai se uus oo viä alkanu?[/quote:b8a0fabd87]
Jenkkifutis lumipyryssä vois kyllä olla aika jees, pelashan ne nyt pakkasessa noita pleijareita NFL:ssäkin.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

  1. Index
  2. » Sporttila
  3. » Jenkkifutis

Board footer

Powered by FluxBB