You are not logged in.
Omistettu koljalle
Songs About Fucking
Two Nuns and a Pack Mule
At Action Park & 1000 Hurts
jne.
Mitähän hra Albini nykyään puuhailee levytysrintamalla? Shellac ilmeisesti kuitenkin yhä kasassa, ainakin muodollisesti.
This must be what jail / I will scratch
On olemassa jonkinlainen harhaluulo, etten pidä Steve Albinin tuotoksista. Silloin tällöin harrastan tanssia Songs About Fuckingin tahdissa. Tänään jopa pidin kädessäni Shellac-levyä.
Silti, kyseinen herrasmies vaikuttaa äärimmäisen tympeältä ihmisenä, välillä tuo tympeys vaikuttaa mielestäni myös musiikkiin ja tuotantotöihin. Jälkimmäinen on ainoa asia (sen lisäksi ettei ko. herrasmiestä saa kritisoida hänen taiteellisen näkemyksensä realismipyrkimyksistään), mikä häiritsee minua.
Tai noh, en minä mikään fani silti ole. Pahimmillaan tämä on mitä tylsintä teiniangstia x 10000 + Conor Oberst.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
On olemassa jonkinlainen harhaluulo, etten pidä Steve Albinin tuotoksista.
Kukas nyt tuommoista onkaan väittänyt? Kai sitä saa topikkeja omistella ihmisille ilman mitään sarkastissävytteisiä taka-ajatuksiakin
Kyllä Shellacikin ansaitsee kahdet rokkikädet.
Totta puhut.
/
Jopa minä olen pohtinut onko Steven sävelsuoni totaalisesti kuivunut, vai rahastaako hän nykyään pelkästään paremmin rahaa tuovilla tuottajan töillä. Kyllä Steven kieroutuneelle teiniangstille on tilaa, silloin tällöin.
on on. kohta vaan steve on ahtaalla kun monet tekevät jo ihan samaa. shellacin parhaista hetkistä sais kyllä parhaan stevelevyn mielestäin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tämä kyllä suututtaa monet, mutta olen aina nähnyt Steven henkisenä isänä Eminemille. Toinen luottaa biitteihin ja Dr. Dren laiskoihin/ajoittaisiin hienouksiin, toinen rokrokkitarointiin.
sama
oho väärä nikki
atomizer on ehkä hienointa albinihbulinaa ja Kerosene selvästi paras albinibiisi. KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR PAU PAU PAM
ylös! atomizerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr on edelleen paras pik pök
songs about fucking parempi!!!!!!!!!!!!!!! mutjoo, kerosene on ylittämätön!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ai tälle oli topicci! Mites menikin ohi... No joo, Songs About Fucking on rautaa. Mitäs siitä enempää sanomaan, paitsi että nyt on kerrankin osattu käyttää rumpukonetta ja sähkökitaroita hyvin yhdessä...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
oho sattumalta käytin peräkkäisissä viesteissäni pitkällä aikavälillä rrrrrrrrrrrrrrrrrr-efektiä. kai se liittyy jotenkin atomizerin ja kerosenen soundimaailmaan...................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mistäs sais songs about fuckingin vinyylinä? Tai Atomizerin???
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
songs about fucking-vinyyliä pitäs saada tilattua ihan mihin tahansa kuppaan uutena vinyylinä
atomizerin ite pongasin käytettynä, lieneekö tätä pelata uutena`?
EI NÄY!
Paljon maxo?
Atomizeria saa ainakin cd:nä Rich Man's 8-Track Tapen olomuodossa. Samalle lätylle on ympätty myös A:n aikaisia pikkulevyjä, joten suosittelu lienee selviö. Formaattirunkkaus sitten lienee asia erikseen
Nyt näkyy taas combat rockissa tuo songs.... Atomizerin vois ostaa missä muodossa vain mut songs about fucking pitää olla vinyylinä jo pelkän kannen takia.
Nyt näkyy taas combat rockissa tuo songs.... Atomizerin vois ostaa missä muodossa vain mut songs about fucking pitää olla vinyylinä jo pelkän kannen takia.
Puhut asiaa BigB.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Atomizerin vois ostaa missä muodossa vain mut songs about fucking pitää olla vinyylinä jo pelkän kannen takia.
Kyllä! Sen verran hieno kansi.
Shellacin 1000 Hurts oli kova joskus vuonna 2003 kun ajelin autolla ikkunat auki ja soitin sitä ekaa biisiä täysillä stereoista. Levy jäi kuitenkin aina ostamatta kalliin hintansa vuoksi ja tuskin enää jaksaisin edes samalla tavalla innostua.
Ex-koljan kanssa olen vähän samoilla linjoilla Albinista tuottajana. Tai en minä tiedä tarkkaan millä linjoilla ex-kolja on, mutta minusta joku muu olisi varmasti tehnyt parempaa jälkeä tuottaessaan esim. Pixiesien Surfer Rosaa tai varsinkin PJ Harveyn Rid Of Meta.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
minusta joku muu olisi varmasti tehnyt parempaa jälkeä tuottaessaan esim. Pixiesien Surfer Rosaa tai varsinkin PJ Harveyn Rid Of Meta.
Jälkimmäisen levyn kohdalla samaa mieltä. Sitä en kyllä voi ymmärtää, miten Surfer Rosa olisi voitu tuottaa paremmin. Ehkä jopa tuotanto on lopulta se, mikä tekee siitä paremman kuin Doolittle.
Niin. En minäkään ehkä Surfer Rosan tuotantoa kokonaisuudessaan kritisoi, mutta osa biiseistä olisi varmaankin parempia jonkun muun tuottamana. Mutta toisaalta joku Where Is My Mind? on kyllä aika täydellinen juuri tuollaisena. Ehkä voisin hieman korjata mielipidettäni ja sanoa että Surfer Rosalle Albini oli ehkä sittenkin oikea tuottaja.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Surfer Rosahan on tosiaan täydellinen sellaisenaan, enkä Rid of Me'hinkään tekisi tuotannon puolesta mitään muutoksia. Aina Albinin tuotanto ei toki toimi, mutta noissa tapauksissa mielestäni kyllä.
enkä Rid of Me'hinkään tekisi tuotannon puolesta mitään muutoksia.
smaa!
Alxity wrote:minusta joku muu olisi varmasti tehnyt parempaa jälkeä tuottaessaan esim. Pixiesien Surfer Rosaa tai varsinkin PJ Harveyn Rid Of Meta.
Jälkimmäisen levyn kohdalla samaa mieltä. Sitä en kyllä voi ymmärtää, miten Surfer Rosa olisi voitu tuottaa paremmin. Ehkä jopa tuotanto on lopulta se, mikä tekee siitä paremman kuin Doolittle.
molemmat on mahtavia juuri noin, mutta kieltämättä tykkään enempi giganticin ja river euphrateksen sinkkuversioista, tosin syynä saattaa olla muukin kuin tuotanto.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
DirtyBlueGene wrote:enkä Rid of Me'hinkään tekisi tuotannon puolesta mitään muutoksia.
smaa!
courtney love ei ehkä tykänny siitä tuotannosta mutta so not, kaikki muut tykkää!
leposi wrote:DirtyBlueGene wrote:enkä Rid of Me'hinkään tekisi tuotannon puolesta mitään muutoksia.
smaa!
courtney love ei ehkä tykänny siitä tuotannosta mutta so not, kaikki muut tykkää!
Eikös entisellä rouva Cobainilla ollut antipatioita nimenomaan In Uteron tuotantoa kohtaan?