1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » LCD Soundsystem

#1 09.07.2005 19:14

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

LCD Soundsystem

Nyt harmittaa - miksi jatin naitten levyn suomeen?? Ostin Disco Infiltrator seiskan, b-puolen Siouxie-koveri Slowdive on hienoa kraut-poljentoa tutuilla vokaaleilla. James Murphy olis sunnuntaina dj-keikalla taalla, mut hei 15 euroo, taitaa jaada valiin. LCD soittais oxegenissa varmaan tanaan, mutta kun ovat festareiden ainoa todella mielenkiintoinen nimi New Orderin ohella, ei oikein innosta maksaa liikaa.

Hei hei, mut edelleen ehka ne ekat 12"t ovat parhaita -

[quote:5c83e1a0db]I hear that you and your band have sold your guitars and bought turntables.
I hear that you and your band have sold your turntables and bought guitars.

I hear everybody that you know is more relevant than everybody that I know.

But have you seen my records? This Heat, Pere Ubu, Outsiders, Nation of Ulysses, Mars, The Trojans, The Black Dice, Todd Terry, the Germs, Section 25, Althea and Donna, Sexual Harrassment, a-ha, Pere Ubu, Dorothy Ashby, PIL, the Fania All-Stars, the Bar-Kays, the Human League, the Normal, Lou Reed, Scott Walker, Monks, Niagra,

Joy Division, Lower 48, the Association, Sun Ra,
Scientists, Royal Trux, 10cc,

Eric B. and Rakim, Index, Basic Channel, Soulsonic Force ("just hit me"!), Juan Atkins, David Axelrod, Electric Prunes, Gil! Scott! Heron!, the Slits, Faust, Mantronix, Pharaoh Sanders and the Fire Engines, the Swans, the Soft Cell, the Sonics, the Sonics, the Sonics, the Sonics.[/quote:5c83e1a0db]


smaa  icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#2 10.07.2005 14:30

mattti
Member
From: turku
Registered: 14.06.2005
Posts: 305

Re: LCD Soundsystem

tosta puuttu daft punk

eiq

icon_redface

Offline

#3 19.07.2005 19:32

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

onpas väsyny video http://www.virgin.net/music/musicvideos … or_hi.html  icon_rolleyes

alkaako heppuja väsyttämään jo???

no syysqssa näkee nää sitten täällä festareilla jos vielä asuu maisemissa. tätä pidän mukavana asiana


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#4 21.07.2005 08:43

Plush
Member
From: Turku
Registered: 19.06.2005
Posts: 148

Re: LCD Soundsystem

[quote:694bee7849="babriga"]onpas väsyny video http://www.virgin.net/music/musicvideos … or_hi.html  icon_rolleyes

alkaako heppuja väsyttämään jo???[/quote:694bee7849]

Eikös ne tossa videossa herää alussa? Ehkä siinä selitys. Kyllä minuakin väsyttää aamulla. icon_surprised

Mutta ihan oikeesti, tykkään ainakin siitä Daft Punk biisistä! Ja levykaupassa näin vielä sen levyn. Päätin kuitenkin harmikseni hillitä itseni kun se oli niin kallis.  icon_sad

Offline

#5 27.09.2005 21:28

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: LCD Soundsystem

Innostuin tästä kovasti joskus viime keväänä, mutta nyt levy on harmittavasti jäänyt hyllyyn pölyttymään. En kyllä ymmärrä miksi, Tribulations ja Movement ovat sellainen biisikaksikko ettei mitään rajaa.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#6 28.09.2005 19:39

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: LCD Soundsystem

Vaihtelevuudessaan oikein hyvä levy kyllä tuo, omat suosikkibiisit taitavat tällä hetkellä olla Thrills, Too Much Love ja On Repeat. James Murphyn härskit Mark E. Smith / Prince / Jon Spencer / Beck -imitaatiot  peuk


This must be what jail / I will scratch

Offline

#7 29.09.2005 08:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

Siouxie-koveri vainoaa minua edelleen...yksi parhaita LCDn biisejä  hand
kuin elektronisempaa circleä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#8 11.10.2005 00:16

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,900
Website

Re: LCD Soundsystem

Saha-aaltobassolinjat, vanhat rumpukoneet & sekvenssit sekä syntikkapopista tutut vokaalisovitukset eivät tällaisena yhdistelmänä ole minun musiikkiani. LCD Soundsystem ei siksi  säväyttänyt ollenkaan.

Vanhoista Rolandin rumpukoneista saa irti vaikka millaista parhautta, otetaan esimerkiksi vaikka Aphex Twinin Analordit (erityisesti Analord 10), rumpusaundit ovat maagiset, vaikka ihan oldschoolia ovatkin. Suoraviivaista rumpukonesaundia myös tavoittelevat LCD Soundsystem tai M83 eivät puolestaan kolahda minuun. Tuntuu jotenkin niin tylsällä tavalla kliseeltä näiden musiikki. Herää mielikuvia kerroksista, joilla ei sinänsä ole mitään aitoa tai puhuttelevaa suhdetta toisiinsa. Musiikki on vain bassolinjoja kerroksena, rumpukoneita kerroksena, ja sitten laulua viimeisenä kerroksena. Ilmaisun syvällisyydestä ei ole tietoakaan.

LCD Soundsystem onkin kuunneltavaa silloin kun konepoppi vaihtuu rokiksi ja laulaja vähän irrottelee, esim Movement-biisissä. Muutenkin on "ihan kivaa" silloin kun koneiden ja oikeiden soittimien tasapaino on kääntynyt jälkimmäisen hyväksi. En kuitenkaan usko että tätä tulee muutamista hyvistä hetkistä huolimatta kuunneltua kovinkaan paljoa.

Selvennän vielä sen verran, että vokaalit eivät välttämättä muistuta syntikkapoppivokaaleja, minulle tulee vain samanlainen olo niitä kuunnellessa, sellainen, että vokaaliraidat ovat kovin irralliset musiikin kanssa. Kuten huomaatte, en lähtökohtaisesti ole syntikkapopin suuri ystävä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#9 11.10.2005 16:21

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: LCD Soundsystem

Mun mielestä LCD Soundsystems (tai James Murphy ihan miten vaan) ei edes pyri lopulta vakaannuttamaan saundiaan ihan puhtaasti elektrogenrejen alle. Siis ei edes ns. "koneempia" elementtejä sisältävillään "Beat Connection", "Disco Inflitrator" tai vaikka "Yeah" biiseilään. Itse asiassa bändi voisi hyvin sijoittua tälläkin foorumilla myös tuonne Kevyempää otsikon allekkin (ihan sama sinäänsä ja  merkityksetöntä kategorisointia jne).

Kuinka paljon noissa "koneemmissa" kappaleissa on edes käytetty rumpukoneita ja missä määrin oikeita rumpuja...? Eli jälkimäisiäkin kyllä on varmasti.

Niin tästä varmaan pystyy aika hyvin lukemaan rivien välistä että kyllä touhu uppoa allekirjoittaneelle, sekä rokimmat että koneemmat vedot. Jotenkin tuo käyttämäsi vertailu ei oikein sointunut mun mielikuviin Laatu. Siis en ihan heti näe Aphex Twiniä ja LCD Soundsystemsiä samoissa sfääreissä esim tekniikan hyväksikäyttäjinä tai ylipäätään musiikin tekijöinä oli genre nyt mikä tahansa sitten. Mulla tulee mieleen että Richard on enemmänkin juuri sellainen joka hakee sieltä rolandista sen open hi-hat soundin millisekunnileen kohdalleen siten että se suorastaan pudottaa snaresoundin hetkeksi sen upean biittimassan vallitsevaksi prisessaksi.... kun taas James on enemmänkin mun mieliini sitten sitä tyyppiä joka ostaa liikeestä parhausrumpumikkisetin ja asentaa sen hi-hat mikin aivan ideaaliseen asentoon/etäisyyteen siitä hi-hatistä ja hoitaa miksauspöydällä loput kuntoon   icon_smile


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#10 11.10.2005 16:28

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,900
Website

Re: LCD Soundsystem

hooky wrote:

Mulla tulee mieleen että Richard on enemmänkin juuri sellainen joka hakee sieltä rolandista sen open hi-hat soundin millisekunnileen kohdalleen siten että se suorastaan pudottaa snaresoundin hetkeksi sen upean biittimassan vallitsevaksi prisessaksi.... kun taas James on enemmänkin mun mieliini sitten sitä tyyppiä joka ostaa liikeestä parhausrumpumikkisetin ja asentaa sen hi-hat mikin aivan ideaaliseen asentoon/etäisyyteen siitä hi-hatistä ja hoitaa miksauspöydällä loput kuntoon

Käytin tuota vertausta selittämään, että ensiksi mainittu tapa on minulle se parempi. Menee aika detalji-tasolle arvuuttelumme, mutta vertasin kyllä mielestäni ihan aiheesta kun puhuin itse vain siitä lopputuloksesta, eli miltä saundi kuulostaa. Vanhoja rumpukoneita, joilla sitten LCD-systeemissä mennään presettiohjelmoinnilla, siinä missä joku Richard D tekee juttunsa paljon vaikeamman kautta. Eihän näitä musiikillisesti voi muuten verrata. Vanhojen rumpukoneiden magiikan taltioinnista puhuin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#11 11.10.2005 16:37

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: LCD Soundsystem

Jees, en lukenut riittävän hyvin.. tai oikeastaan paremminkin pysähtynyt miettimään tuota sun lopulta varsin ilmeistä pointtia.

Pitäisikin kyllä ottaa nuo Analordit joskus jotenkin kuunteluun.. salaa toivon että julkaisisi jonkun kokoavan cd:n niistä... ohops.. ja tsori off-topicista.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#12 11.10.2005 16:46

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

biisit ratkaisee ja itse jaksan LCD Soundsystemin biisejä paljon pitemmälle kuin analoordeja. Biiseistä löytyy vaihtelua ja suhteellisen freesiä ideaa kun taas analooordimatsq on jäänyt mielestäni vähän tylsistyneille aphex-acieed-raiteille. Siinä ei sitten paljoa paina, miten niitä nappuloita on lopulta twiikattu........................... icon_rolleyes


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#13 11.10.2005 16:48

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: LCD Soundsystem

Cittu kun oli hienoa joraa Leedsissä putkee LCD Soundsystemii ja huutomerkkihuutomerkkihuutomerkkii!!! Pitäis ehkä oppii tätä LCD:tä levylläkin paremmin. Jotenkin tyssähtää aina parin biisin jälkeen.

Offline

#14 11.10.2005 21:38

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,900
Website

Re: LCD Soundsystem

babriga wrote:

biisit ratkaisee ja itse jaksan LCD Soundsystemin biisejä paljon pitemmälle kuin analoordeja. Biiseistä löytyy vaihtelua ja suhteellisen freesiä ideaa kun taas analooordimatsq on jäänyt mielestäni vähän tylsistyneille aphex-acieed-raiteille. Siinä ei sitten paljoa paina, miten niitä nappuloita on lopulta twiikattu........................... icon_rolleyes

Olen musiikin suhteen aika samaa mieltä. Analordit ovat tylsiä, paitsi että kymppi on Ihan Parhautta. Rumpusaundit ovat kuitenkin timanttia, mikä edelleen oli se pointti...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#15 11.10.2005 21:41

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: LCD Soundsystem

Laatu wrote:

[quote:dc4d592d6c="babriga"]biisit ratkaisee ja itse jaksan LCD Soundsystemin biisejä paljon pitemmälle kuin analoordeja. Biiseistä löytyy vaihtelua ja suhteellisen freesiä ideaa kun taas analooordimatsq on jäänyt mielestäni vähän tylsistyneille aphex-acieed-raiteille. Siinä ei sitten paljoa paina, miten niitä nappuloita on lopulta twiikattu........................... icon_rolleyes[/quote:dc4d592d6c]

Olen musiikin suhteen aika samaa mieltä. Analordit ovat tylsiä, paitsi että kymppi on Ihan Parhautta. Rumpusaundit ovat kuitenkin timanttia, mikä edelleen oli se pointti...

En ymmärrä ollenkaan, miksi nuo rumbusaundit ovat niin tärkeitä.  icon_lol

En myöskään ole koskaan oikein tykästynyt ko. artistin tekeleisiin...


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#16 11.10.2005 21:56

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,900
Website

Re: LCD Soundsystem

[quote:d825b93c37="ex-kolja"]En ymmärrä ollenkaan, miksi nuo rumbusaundit ovat niin tärkeitä.  icon_lol

En myöskään ole koskaan oikein tykästynyt ko. artistin tekeleisiin...[/quote:d825b93c37]

Saundit ovat konemusiikissa tärkeä osa kokonaisuutta. Boards Of Canada juuri sanoi hiljattain, että he saattavat viettää viikon hioen yhtä hihat-saundia. En tietenkään halua ylikorostaa tätä puolta musiikista ihmisille, jotka eivät ehkä edes tiedä mikä hihat on. Kerronpa vain, että itse osaan arvostaa tällaisia juttuja..


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#17 11.10.2005 22:01

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: LCD Soundsystem

[quote:cc350085cc="Laatu"][quote:cc350085cc="ex-kolja"]En ymmärrä ollenkaan, miksi nuo rumbusaundit ovat niin tärkeitä.  icon_lol

En myöskään ole koskaan oikein tykästynyt ko. artistin tekeleisiin...[/quote:cc350085cc]

Saundit ovat konemusiikissa tärkeä osa kokonaisuutta. Boards Of Canada juuri sanoi hiljattain, että he saattavat viettää viikon hioen yhtä hihat-saundia. En tietenkään halua ylikorostaa tätä puolta musiikista ihmisille, jotka eivät ehkä edes tiedä mikä hihat on. Kerronpa vain, että itse osaan arvostaa tällaisia juttuja..[/quote:cc350085cc]

Tiedän, että osaat.  icon_wink

Kyllä minäkin näen (kuulen?), että konemusiikissa on saundit tärkeät, mutta hyvän saundin voi määritellä niin monella tavalla. Tiedän, mikä hihat on, mutta tuo mainitsemasi tieto ei aiheuta minussa minkäänlaisia tuntemuksia. Sitä paitsi, minusta BoC ja tämä ovat kaikki ihan eri planeetoilta, eikä niitä tulisi verrata toisiinsa tuolla tavalla. Mielestäni.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#18 13.10.2005 11:35

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: LCD Soundsystem

Miksi en ole kirjoittanut tähän mitään? Jaksan vieläkin enemmän kuin vähän alusta.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#19 17.10.2005 15:28

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: LCD Soundsystem

Sen jälkeen kun Stephen Morris ja Martin Hannet laitetettiin samaan koppiin Mansesterissa joskus 70-luvun lopulla, on rumpusoundit olleet kasvavassa merkityksessä tietynlaisen musisoinnin piirissä.

Toisin sanoen sen jälkeen kun tajusin "Procession"in kaltaisten kappaleiden nerokkaan yksinkertaisten mutta dynaamisten rumpulinojen voiman kappaletta eteenpäin työntävänä voimana...

Edelleenkin James Murphy on enemmän mielestäni sellaista Talking Heads/Chris Frantz tyylisen tanssirumpsoundin perään enemmänkin kuin puhtaasti elektroniseksi jyystöksi luokiteltavan soundin. Luultavasti olen tässä väärässä jos kysyttäisi mieheltä itseltään.

"Beat Connection" on ehkä mun suosikki tällä hetkellä.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#20 17.10.2005 15:53

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

mulla potkii edelleen tuo nerokas siouxie & the banshees-koveri, mahtavaa diskokrauttia ja jamesin vokaalit juuri sopivasti narinaanpäin muttei liikaa. sellanen valkosen miehen jalkaa vipatattava kruuvi päällä koko ajan

tällaisessa konepopissa, jossa leikitään paljon retroaineksilla, syntyy yleensä timanttikasan yhteydessä kasa paskaa. näiltä en ole kuullut vielä kuin pari paskemmanpuoleista biisiä, loput hyviä tai todella hyviä. peukkua peukkua peukkua


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#21 17.01.2007 16:09

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

Uus albumi Sound of Silver: http://www.sendspace.com/file/zu1a43


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#22 18.01.2007 14:48

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: LCD Soundsystem

712947kz2.jpg

THERE IS NO SPOON

Eiq

Onhan tää uus levy aika hiton kova Eipä tästä kierrättelevä metapoppi paljoo parane. Enoa ja Fallia ja New Orderia ja Bowieta tässä näpistellään


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#23 18.01.2007 15:08

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: LCD Soundsystem

minäkin tykkään siitä ekasta levystä (kai se s/t on eka levy?)!

daft punk is playing at my house, on repeat, movement ja vika biisi on varmaan parhaita. pitäisi noita muitakin julkaisuja hankkia kuunteluun.

Offline

#24 19.01.2007 00:58

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: LCD Soundsystem

Olipas oikeastaan aika hhmmm... kuuntelijaystävällisen oloinen tuo Sound Of Silver. Ei jäänyt mieleen oikeastaan mitään yksittäistä biisiä ja toisaalta ennustaisin ettei ehkä debyytin ajoittaiseen parhauteen tuo useammallakaan kuuntelulla yllä.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#25 19.01.2007 19:48

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: LCD Soundsystem

Minäkin tykkään tästä uudesta, vanhasta tietty myös. Kuulin aiemmin tuon North American Scumin ja herätti aika pahoja ärsytysreaktioita, mutta kokonaisuudessaan tosiaan siisti levy. Tyylishoppailua kuten HUIGgi sanoi. Eka biisi alkaa Jamesin omalla Losing My Edge -rumpupatternilla, sitten kehiin tulee Kraftwerkin Robots-bassolinja ja siitä sitten lopulta kova piisi.

Popimmista kappaleista Time to get away oli heti tarttuva, kiva, ja levyn päättävä New York -tsibale yllättävän komea. Hyvä muuten että säästi pakollisen slovarin levyn vikaksi toisin kuin edellisellä albumilla. Ja All My Friendsin laulumelodia on pöllitty jostain, en nyt keksi mistä.

Ennustan että kahden kuukauden kuluessa joku suomalainen musiikkitoimittaja tekee Jamesin kanssa puhelinhaastattelun ja käyttää suurimman osan haastattelusta selvittääkseen, että "north american scum ja new york i love you but you're bringing me down että mitä sää james nyt oikein yrität sanoo?"


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#26 13.03.2007 20:34

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: LCD Soundsystem

Ostin uuden ja kyllähän tää... KOVENEEEEEE!!!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#27 13.03.2007 23:31

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: LCD Soundsystem

Olin Stupidossa tänään kun soittivat ja siinähän oli oikeita biisejä... Kuulosti hyvältä.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#28 13.03.2007 23:51

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: LCD Soundsystem

arttu wrote:

Olin Stupidossa tänään kun soittivat ja siinähän oli oikeita biisejä... Kuulosti hyvältä.

Mekin oltiin siellä ja se soi. Ollaan oltu melkein samaan aikaan sydan


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#29 14.03.2007 00:05

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: LCD Soundsystem

Tai sit sitä on huudatettu koko päivä... Olin varmaan joskus snadisti yhden jälkeen...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#30 14.03.2007 00:41

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: LCD Soundsystem

Laatu wrote:

Boards Of Canada juuri sanoi hiljattain, että he saattavat viettää viikon hioen yhtä hihat-saundia.

mä taas luulen et ne hieroo munaansa viikon siihen haitsuun.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

  1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » LCD Soundsystem

Board footer

Powered by FluxBB