1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#271 05.10.2006 10:50

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

new-order.jpg
NewOrderLg.jpg
new%20world%20order%20world%20government%20conspiracy%20theories%20tin%20foi.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#272 05.10.2006 10:52

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Nyt tämä pitää lopettaa. Foorumin asiapitoisin topikki on joutumassa spämmihyökkimisen kohteeksi.  icon_eek
fac51neworder8uf8.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#273 05.10.2006 10:54

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

aqzu wrote:

Nyt tämä pitää lopettaa. Foorumin asiapitoisin topikki on joutumassa spämmihyökkimisen kohteeksi.  icon_eek
fac51_new_order_8.jpg

230-chaos-order-front.gif.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#274 05.10.2006 10:56

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Nyt tämä pitää lopettaa. Foorumin asiapitoisin topikki on joutumassa spämmihyökkimisen kohteeksi.

sama

(noi cerysmatic-kuvat ei toimi linkitettyinä, mut voit viedä vaikka imageshackiin kopion)

babsgu korjaa omaan viestiinsä kans?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#275 05.10.2006 11:01

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Korjasin.
Paras New Order -levy: Technique.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#276 05.10.2006 12:07

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

kyllä brotherhood vaan on mun mielestä paras. jotenkin siinä on semmoista rosoista tunnelmaa, varsinkin a-puolen kitaravetoisimmissa biiseissä kuten weirdo, as it is when it was ja way of life, joka päättyy komeasti melkein huomaamattomaan love will tear us apart -melodiaan. b-puoli puolestaan sisältää loistavan bizarre love trianglen johdolla sinfonisempaa menoa, ja all day longin voisin melkein nimetä maailman parhaaksi biisiksi. myös levyn kansi on mielestäni tosi tyylikäs.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#277 05.10.2006 19:55

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Mitäs uutta New Order-maailmaan kuuluu viimeisen seitsemän ja puolen tunnin ajalta?

No, nyt kun kysyit niin lähinnä odottelua ensi maanantai mielissä, kun silloin alkaa pitkään hypetetty Iso-Britannian kiertue Bournemouthista. Millaisen settilistan nerot ovat kehitäneet, onko Barneylle maistunut kesän aikana liikaa kuppi ja miten Hookyn DJ-keikkailu vaikuttaa hänen livekuntoonsa, nämä kaikki ovat kysymyksiä jotka saavat fanien yöunet rakoilemaan ympäri tunnetun maailman. Tiistaina olemme näissä kaikissa asioissa huomattavasti viisaampia ja tiedämme kateutemme määrän keikoille pääseviä ihmisiä kohtaan.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#278 05.10.2006 21:31

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Ostin Singles-kokoelman kun kympillä sai Anttilasta. Ilmeisesti aika pitkälle samanlainen kokoelma kuin Substance, mutta Temptationista oli joku ihme versio, joka ei oikein korvaa miellyttänyt. Tarkempi tarkastelu osoitti että kyseessä on 12" versio ja se tunnetumpi on vissiin 7" versio. Muuten vaikutti hyvältä paketilta ja tämän jälkeen International-kokoelma jää melko turhaksi.

Blue Monday 88-versio oli muuten hemmetin hyvä!


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#279 05.10.2006 21:42

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Ilmeisesti aika pitkälle samanlainen kokoelma kuin Substance, mutta Temptationista oli joku ihme versio, joka ei oikein korvaa miellyttänyt. Tarkempi tarkastelu osoitti että kyseessä on 12" versio ja se tunnetumpi on vissiin 7" versio.

tuota hmm. singlesillä on siis tuo 7" versio ja substancella on 1987-mix. 12" on Retrolla.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#280 05.10.2006 23:39

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

Temptationin 12"-versio on rakkaus


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#281 06.10.2006 10:40

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Ostin Singles-kokoelman kun kympillä sai Anttilasta. Ilmeisesti aika pitkälle samanlainen kokoelma kuin Substance, mutta Temptationista oli joku ihme versio, joka ei oikein korvaa miellyttänyt. Tarkempi tarkastelu osoitti että kyseessä on 12" versio ja se tunnetumpi on vissiin 7" versio.

sanottakoon vielä, että mielestäni tuo 7"-versio on oikein hieno, ja pääero singlesillä ja substancella on, että substancella 12" versiot, singlesillä 7" versiot, tosin substancella siis temptation ja confusion uudelleenäänitettyinä 1987-versioina. international on kieltämättä hieman turha kokoelma, mutta silleen "ihan kiva" kuitenkin.

sarjassamme paljastuksi: multa puuttuu edelleen (best of) ja (rest of), pitäisi kai hankkia, vaikka varsinkaan jälkimmäistä tuskin tulisi kuunneltua. ja itse asiassa (best of) jenkkiversio löytyy, mutta siinähän on ihan eri biisit, sen erottaa erivärisestä kannesta, ja löysin sen jokunen vuosi sitten vanhan levymessuilta halvalla, syy hankintaan oli let's gon laulettu versio, jota ei muualta löydy (paitsi 1963-sinkun limited versiolta, jota mulla ei ole). muutenkin tuo (jenkkiversio) on aika jännä kokoelma, silleen selkeästi albumi- ja kitarapainotteisempi kuin "oikea" versio.

Q: Why is the tracklisting so diferrent between the US issue and the rest of the world?
A: "Qwest records didn't want some tracks appearing on Substance 1987 to appear on the best of NewOrder. That's why Shellshock, The Perfect Kiss, Thieves Like Us didn't make it to the CD. They decided to include one track from each album instead, and they are said to have asked some fans before about which tracks to include... Hence those tracks, Dreams Never End, Age of Consent, Love Vigilantes..." - Antoine Barbet


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#282 06.10.2006 13:19

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Tajusin just ettei tuolla Singlesillä ole ollenkaan b-puolia, eli voi olla että joudun silti joskus ostaa Substancen... No ei se mitään.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#283 06.10.2006 13:32

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Tajusin just ettei tuolla Singlesillä ole ollenkaan b-puolia, eli voi olla että joudun silti joskus ostaa Substancen... No ei se mitään.

on kaksi, Prosession tai EGG - tulkinnasta riippuen, ja 1963 on se b-puoliversio. Sinkkuna julkaistiin se Arthur Bakerin kikkailema '94-versio.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#284 06.10.2006 13:43

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Prosession tai EGG - tulkinnasta riippuen.

tosin EGG on myös varma a-puoli factory beneluxin julkaiseman maxin ansiosta. vähän harmittaa ettei murderia otettu mukaan singlesille, olisihan se sinne mahtunut, mutta toisaalta seiskaa siitä ei tiettävästi ole julkaistu.

mutta joo alxity, kyllähän substance pitää ostaa vähintään the perfect kissin maxiversion takia, ja b-puolista lonesome tonight on vailla vertaa. ja tosiaan, murder... substancella ne b-puolet löytyvät vain cd-versiolta, mutta ilmeisesti et ollut vinyyliä ostamassa?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#285 06.10.2006 14:21

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

psychocandy wrote:

mutta joo alxity, kyllähän substance pitää ostaa vähintään the perfect kissin maxiversion takia, ja b-puolista lonesome tonight on vailla vertaa. ja tosiaan, murder... substancella ne b-puolet löytyvät vain cd-versiolta, mutta ilmeisesti et ollut vinyyliä ostamassa?

Ihan cd:tä meinasin. Eipä sitä Joy Divisioninkaan Substance vinyylinä olisi kannattanut...

EDIT: oli muuten jännä havaita, että Ceremonysta on Singlesillä paljon paremmin miksattu versio kuin Internationalilla. Kitarat ja basso kuulostavat paljon paremmalta. Kyse lienee remasteroinnista?


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#286 06.10.2006 14:53

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

Alxity wrote:

EDIT: oli muuten jännä havaita, että Ceremonysta on Singlesillä paljon paremmin miksattu versio kuin Internationalilla. Kitarat ja basso kuulostavat paljon paremmalta. Kyse lienee remasteroinnista?

Versiorunkkauksen lietsontaa!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#287 06.10.2006 15:03

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

babriga wrote:

[quote:e3096bb911="Alxity"]EDIT: oli muuten jännä havaita, että Ceremonysta on Singlesillä paljon paremmin miksattu versio kuin Internationalilla. Kitarat ja basso kuulostavat paljon paremmalta. Kyse lienee remasteroinnista?[/quote:e3096bb911]

Versiorunkkauksen lietsontaa!

kyseessä on siis tosiaan eri versio, singlesillä alkuperäinen 7", internationalilla (ja substancella yms) gillianin kanssa uudelleenlevytetty versio.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#288 06.10.2006 15:05

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

EDIT: oli muuten jännä havaita, että Ceremonysta on Singlesillä paljon paremmin miksattu versio kuin Internationalilla. Kitarat ja basso kuulostavat paljon paremmalta. Kyse lienee remasteroinnista?

Tämä singlesin versio on tuo 7" ja 12" vihreäkantisella oleve aiemmin äänitetty. Internationalilla ja yleisesti tunnetumpi on tuo kermanvärisellä 12" oleva nelihenkisenä äänitetty tekele. Singles on eka jossa on tuo 7" versio digitaalisena julkaistu. Runkkarit voisi keskustella versioista ikuisuuden.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#289 06.10.2006 15:06

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

meitä kellottajia tosiaan on kaksi tässä topikissa.  icon_eek  icon_smile  icon_biggrin  icon_wink  peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#290 06.10.2006 15:07

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

haluisin tuon kermakantisen!

ceremonyblue.jpg


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#291 06.10.2006 15:09

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

olen pidellyt käsissäni. Eräällä kaverilla on molemmat, muttei seiskatuumaista joka itseltä löytyy. Jos se kaveri joskus tännekin palaisi höpötteleen.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#292 06.10.2006 15:10

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

näin muuten levymessuilla sen seiskatuumasen

ja processionista sinikuvioisen version

ja komakinoflexin

ja transmission 12"n

tähän on menty - en ostanu niistä mitään  eek2


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#293 06.10.2006 15:12

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

*aqzu släps babriga around a bit with a large trout


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#294 06.10.2006 15:12

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

olen pidellyt käsissäni. Eräällä kaverilla on molemmat, muttei seiskatuumaista joka itseltä löytyy. Jos se kaveri joskus tännekin palaisi höpötteleen.

hooky? mulla on seiska ja vihreäkansi, ja oon tuotakin aina joskus vilkuillut levymessuilla, mutta on jäänyt toistaiseksi hankkimatta.

myös state of the nation 7" puuttuu, kiinnostaisi kuulla millainen versio siinä on shame of the nationista. tuo ei varmaan ole vaikea löydettävä, eipä vaan ole tullut etsittyä viime aikoina.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#295 06.10.2006 15:14

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

hooky? mulla on seiska ja vihreäkansi, ja oon tuotakin aina joskus vilkuillut levymessuilla, mutta on jäänyt toistaiseksi hankkimatta.

myös state of the nation 7" puuttuu, kiinnostaisi kuulla millainen versio siinä on shame of the nationista. tuo ei varmaan ole vaikea löydettävä, eipä vaan ole tullut etsittyä viime aikoina.

hänpä hän. Tuosta seiskasta en kyllä osaa sanoa itsekään, löytyy kans vaan maxina hyllystä. Odotan joulukuun lontoonreissua, jos sieltä saisi sopuhintaan NO-täytettä hyllyyn.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#296 06.10.2006 15:15

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

Sitä transmissionin 12"ta en ollukaan ennen nähny..hino kansi

NO:n peelosessiotkin oli, joku outo kansi...jenkki?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#297 11.10.2006 11:53

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Tällaista soittivat toissapäivänä:
bicrw6.jpg
Who's Joe on varmasti parhautta livenä, soittivat sitä viime vuonna aluksi muttei enää kesän kiertueella. Näyttää hyvältä, not your ordinary Joy Division songs, I suppose. Jännä että Jopu Doihibidov -settiä molemmat encorebiisit, mutta mutta! True Faith on otettu pois. Onko pitkäikäistä, vihje jostain isommasta - vaiko vain kierrätystä, se selviää ekan kerran jo tänä iltana kun arvoisa Newscastlen panimokaupunki saa osansa näistä pro-lädien kuninkaista.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#298 11.10.2006 13:59

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

these days on kyllä jännä veto tuolla... mutta hieno biisi peuk


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#299 11.10.2006 14:45

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Tässä videoo keikasta:

Pätkiä BLT:sta, Blue Mondaysta ja Shadowplaysta. Laatu ei päätä huimaa, mutta kyllä sieltä löytää BLT:sta Barneyn tanssin, Blue Mondayn "now I stand here waiting.." linjan jälkeen herraq seisoskelee lavalla ja katselee kelloaan..  icon_biggrin  icon_biggrin


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#300 12.10.2006 11:21

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Eilinen settilista:

Crystal
Regret
Ceremony
Who's Joe
These Days
Transmission
Krafty
WFTSC
KW1
Guilt Is A Useless Emotion
BLT
Temptation
TPK
BM

encore

Shadowplay
LWTUA


uutuutena siis GIAUE. Millainen se on livenä, hmm.  icon_eek  :?  icon_cry


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB