1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#31 12.08.2005 11:10

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: New Order

Hieno keikkaraportti tosiaankin. Täytyy kyllä myöntää että tulin aika katelliseeksi tuota lukiessani...  icon_redface

Ostin muuten New Orderin uusimman levyn kun tarvitsin uutta matkakuuntelemista junaan ja en ole katunut. Vaikka levy ei olekaan New Orderin parhaita on se silti hyvä kokonaisuus ja osoittaa että bändillä on selvästi edelleenkin jotain annettavaa. Joudun siis perua aiemmat negatiiviset kommenttini levystä. En silti voi varauksettomasti kaikille foorumilaisille suositella, mutta ymmärrän hyvin, miksi NO fanit siitä innostuvat.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#32 13.08.2005 10:40

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: New Order

Hyvältähän tuo uusi kuulosti. Ainakin kaljoittelun taustamusiikkina mainiota. Ehkä jossain vaiheessa pitäisi perehtyä paremminkin.

Offline

#33 13.08.2005 11:57

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Kyllä juurikin näin. Ei fanipohjaa lukuunottamatta luultavasti tarjoa mitään elämää suurempaa, mutta hiton hyviä kappaleita silti. Edelleenkin olen valmis nostamaan levyn nimikkobiisin aina sinne Love Vigilantesin, Paradisen, dreams Never Endin ja muiden klassikkojen kastiin.

Ja ei hätää keikkojen suhteen. Niin nuorekkaassa ja hyvätuulisessa (jopa musiikillisestikin pätevässä) kunnossa olivat, että ensi vuoden alkupuolella alustavien suunnitelmien mukaan julkaistava uusi levy saa varmasti kiertueen osakseen.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#34 14.08.2005 20:52

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Item:

neworder_item.jpg

Disc 1

Blue Monday, Confusion, The Perfect Kiss, Shellshock, State of The Nation, Bizarre Love Triangle, True Faith, Touched By The Hand Of God,
Fine Time, Round & Round, Run, World In Motion, Regret, Ruined In A Day, World, Spooky, 1963, Crystal, 60 MAH, Here To Stay, Krafty, Jetstream. Bonus - alternate videos and new videos "Ceremony" and "Temptation"

Disc 2 - NewOrderStory


glasses


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#35 14.08.2005 23:17

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: New Order

Hinoo.  peuk

Offline

#36 22.08.2005 11:33

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

mun pitää vissiin kaivaa se uusi levy taas roskiksesta tai minne mä sen nyt nakkasinkaan... ehkä siellä pari kohtuullista rallia vois kuitenkin olla. mutta huh, toi keikkaraportti oli kyllä sellanen et ehkä hieman joutuu oleen kateellinen... miksei ne vois tulla suomeen joskus? livelevykään ei olis hullumpi ajatus (vaikka nykyään se olis tietty dvd, plääh).


"Ruotsista löytyi pitkään kokoelmastani puuttunut Blue Monday 88 vinyyli"
muistanko väärin vai onko brittiversion b-puoli beach buggy ja jenkkiversion dub versio erilaiset, toinen taisi olla jopa selvästi parempi...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#37 22.08.2005 11:53

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

uutta lrvyä on mollattu turhaan. Se on monipuolinen poppilevy sisältäen monta loistavaa raitaa. Hinoa matkustusmusaa todellakin.

Nimikkobiisistähän julkaistaan nyt sit sinkku:

[quote:f18e9b2c7f]The following tracklistings have been revealed:

A. Waiting For The Sirens' Call (Rich Costi Remix)
A. Temptation (Secret Machines Remix)

A. Waiting For The Sirens' Call (Band Mix)
B. Everything's Gone Green (Timo Maas Remix)

A. Waiting For The Sirens' Call (JKL Remix)
B. Bizarre Love Triangle (Richard X Remix)

And there is also a 12" (to be confirmed) featuring:

A. Waiting For The Sirens' Call (Planet Funk Remix)
B. Blue Monday [/quote:f18e9b2c7f]

sit viä tietty cd-sinkut ja jenkkiversiot jne. Huh.

Ja tuleehan nyt tuo uusi kokoelmakin lokakuussa:

New Order - The Singles

CD1: Ceremony, Procession, EGG, Temptation, Blue Monday, Confusion, Thieves Like Us, Perfect Kiss, Subculture, Shellshock, State of the Nation, Bizarre Love Triangle, True Faith, Nineteen63, Touched by the Hand of God

CD2: Blue Monday 88, Fine TIme, Round & Round, Run 2, World In Motion, Regret, Ruined In A Day, World (Price of Love), Spooky, Crystal, 60 MPH, Here To Stay, Krafty, Jetstream, Waiting For The Sirens' Call

Miksi normaaliversiot, miksei esim. 12" versioita kappaleista. Loistavia ja hankalasti enää saatavilla.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#38 22.08.2005 11:56

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Ja tuleehan nyt tuo uusi kokoelmakin lokakuussa:

New Order - The Singles

CD1: Ceremony, Procession, EGG, Temptation, Blue Monday, Confusion, Thieves Like Us, Perfect Kiss, Subculture, Shellshock, State of the Nation, Bizarre Love Triangle, True Faith, Nineteen63, Touched by the Hand of God

CD2: Blue Monday 88, Fine TIme, Round & Round, Run 2, World In Motion, Regret, Ruined In A Day, World (Price of Love), Spooky, Crystal, 60 MPH, Here To Stay, Krafty, Jetstream, Waiting For The Sirens' Call

Miksi normaaliversiot, miksei esim. 12" versioita kappaleista. Loistavia ja hankalasti enää saatavilla.

tosiaan, 12" versiot on ne ainoat oikeat! new order saisi tehdä semmoisen cd-sinkkuboksin niinku depeche mode, cocteau twins, duran duran yms...

ps.
jos jollain on myydä noita tuossa mainitsemiani niin ilmoitelkaas...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#39 23.08.2005 20:49

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Varsin turha julkaisu tuo singles kokoelma. Jatkaa ilmeisesti The Smithsinkin omaavaa kokoelmaputkea, taattuun manchesterilaistyyliin. Kauhulla odotamme koska Oasis aloittaa tosissaan vastaavan ruljanssin icon_lol  Taitaa olla jo enemmän kokoelmia kuin studioalbumeita (täytyy muistaa kaikki nuo puolilive sessiolevytkin). Loistavia biisejähän noilla kyllä on ja toki muutama sellainenkin kappale jota ei muilta kokoelmilta kuten esim. The Best Ofilta löydy. Mutta silti. Substancen jälkeen on hyvin vaikea laittaa paremmaksi kokoelmalevysaralla. Se on niin täydellinen. Siinä biiseistä on juuri nuo oikeat pitkät 12" versiot. Hankkikaa siis Substanssia. Kauas jäävät Internationalit sun muut.

Toisaalta, eihän London/Warner noita tekisi ellei ne myisi. Ilmeisesti tuo mainittu Internationalkin on myyny jokseenkin hyvin.. ainakin Internationalia oli ja on vieläkin tosi hyvin saatavilla ja edullisesti. Toisaalta niin on myös Substancea ja the best offia toki hieman kallimpaan hintaan. Outoa kyllä.

muistanko väärin vai onko brittiversion b-puoli beach buggy ja jenkkiversion dub versio erilaiset, toinen taisi olla jopa selvästi parempi...

...joo, ihan oikein muistat nuo versiot. Jenkkimaksillaan oli vielä lisäksi molemmat 12" versiot Touched By The Hand Of God:sta. Ja jottei menisi liian helpoksi, niin brittijulkaisuista löytyy myös dj promo jonka b-puolena on tuo dub label-tekstillä "Dj-only mix"... ja tuosta Beach Buggysta on myös kahta eri pituista versiota  biggrin Tuota dub-versiota en ole kuullut, joten en osaa sanoa kumpi olisi parempi. Outoa kyllä sinäänsä, että juuri tuota 88 Blue Mondaytä ei oikein tahdo millään löytyä. Luulisi että Factory teki niitä oikein urakalla New Orderin huippupäivinä ja täten niitä olisi sitten muutama eksynyt divareidenkin hyllyille. Itse asiassa alkuperäisiä (joskaan ei nyt sentään ihan ensimäisen painoksen hopasisäpussillisia) 83 julkaistuja Blue Monday vinyyleitä on paljon enemmän markkinoilla.. joskin siitäkin on myös Qwestin (Factoryn jenkkijakelija 80-luvulla) outoja versioita liikkeellä.

Niin ja hae tosiaan ihmeessä uusi levy takaisin kuunteluun. Se ei ole ollenkaan hassumpi. Britit on hienoja ihmisiä kun tekevät noinkin valtavan hienoa poppia 50-vuotiaina. Täällä tehdään vaan jotain saatanan juoppuhullukoskenkorvahookoonsininen -iskelmää ja humppaa icon_sad

Niin ja voi kuinka odotankaan noita WFTSC sinkkuja. Kolme seiskatuumaista ihQ


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#40 23.08.2005 22:51

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

tähän väliin pakko harmitella että substancelta ei löydy confusionin alkuperäistä maxiversiota. ei se '87 versio huono ole, mutta ei läheskään alkuperäisen veroinen.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#41 25.08.2005 15:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

onx hookyllä viel tätä? http://home.planet.nl/%7Efrankbri/ltm2400.html

jos joku tilaa niin mäkin voisin...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#42 25.08.2005 22:00

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Ei ole vielä tuota. Joskus olin jo vähällä ottaa tuo hankintaan, mutta taisi mennä vähän liian hankalaksi tällaiselle laiskiaiselle.. Pitäiskö !=!=???


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#43 26.08.2005 11:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

njoo njaa...
eilisissä kekkereissä tuo soipi. tai näkyi, bändi soitti niin ei dvdssä ollu ääniä päällä. ei kovin kummoiselta vaikuttanut, ihan mielenkiintoiselta mutta uudelleenkatsonta-arvo lienee alhainen. sellaista tärisevällä kameralla kuvattua turistimatskua ja kuvaa kun bändit nojailee seiniin ja soittaa flegmaattisesti takatukat heiluen jossain remontin keskellä olevassa känpässä  icon_arrow


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#44 11.10.2005 15:53

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Nyt on ollut niin kovat ajat New Order fanilla että pitää vähän jopa purkaa tuntemuksia tänne.

Julkaisivat viikon sisään kolme uutta seiskatuumaista, kaksi DeeVeeDeetä  ja kokoelman. Huh  icon_eek

Parhautta ovat yllättäen kauttaaltaan. Singles nimeä ja teemaa kantavaa kokoelmaa en kylläkään voi ihan heti suositella kuin faniporukalle. Singles sisältää muutamia mielenkiintoisia vetoja seuratessaan kronologisessa järjestyksessä tuplalevyllisen verran New Orderin julkaisemien sinkkujen a-puolia. Koko homman avaavasta "Ceremony"stä on hienosti osattu ottaa se ihan alkuperäinen hieman pidempi, eteerisempi kaiutettu versio jota ei tähän asti vielä virallisilta cd-versioilta ole löydetty. Tainnut olla vain sillä vihreäkantisella Ceremony 12":lla tähän asti. Myös vaikkapa "Subculture"sta on hienohko (joskaan ei Low-lifeltä löytyvän levyversion versoinen), joskin hiton lyhyt seiskatuumainen sinkkuversio jota en ollut aikaisemmin kuullut. En enempää viitsi spoilailla jos joku vaikka innostuisi hankkimaan New Order kokoelman puutteessa. Sen vain sanon, että ainakin mielestäni huomattavasti relevantimpi tapaus kuin vaikkapa The Best Of... tai International, joskaan ei mitään verrattuna Substanceen  :?

Nuo muut julkaisut ovatkin sitten pelkkää rautaa! A Collection DVD on aivan huippukamaa. Loistavia videoita muutamaa pakollista poikkeusta lukuun ottamatta ( Spookyn ysäritesnoversio ja video sick ). "True Faith", "Regret", "Confusion" ja ennen kaikkea "The Perfect Kiss".. ehkä paras musavideo jota koskaan on tehty Näiden klassikoiden lisäksi mukana vähän extraakin. "Ceremony"sta ja varsinkin "Temptation"ista hienot ihan uudet videot, 3 16 DVD:ltä tuttu "Temptation" live ja sitten jotain omaa playlist mahkuakin oli.

Toinen julkaistu DVD on myös hieno, nimittäin vaatimattomasti kaiken London Recordsin 1993 aiheuttaman mammuttitauden keskellä nimetty New Order Story. Hiton pitkä mutta suhteellisen hienosti tehty. Sisältää paljon tuolta edeltämainitulta pitkään himoitulta videokokoelmaltakin tuttua kamaa mutta myös loistavaa live taltiointia (varsinkin 1993 kiertueelta) ja huippukeskusteluja. Varsinkin Montreaux:n jatsihäpeningeillä 1993 nauhoitettu keikkamateriaali ja varsinkin pienessä viinimaistissa, bändin taholta siis, nauhoitettu keskustelu on todellista parhautta. Niin ja Bono on MULKKU, Anthony Wilson RUNKKARI, Keith Allen THÖ LÄD ja John Barnes muuten vaan cool ysäriräppäri icon_biggrin

Nuo kolme uutta seiskatuumaista (ensimäiset lajissaan muuten sitten Regret seiskojen vuodelta 1993 ellen aivan väärin muista) ovat kaikki eri versioita toistaiseksi uusimman Waiting for the Sirens' Call levyn upesta nimikkobiisistä. Kannet ovat aivan kertakaikkisen upeat ja muutenkin tuote on tuttuun tyyliin hienosti huoliteltu. B-puolilta löytyy klassikkokamaa uudelleenmiksattuna joita varsinkin sinkku numero kakkosen "Everything's Gone Green (Cicada Remix)" on timangia!

Kuvat tällä teemalla  pus  :

6951.1855.large.jpg

Ei muuta q lädit levykaupoille ja icon_arrow   hand   peuk   huig   tongue   tongue    tongue  glasses


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#45 11.10.2005 15:59

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

tohon oo taas mitään lisättävää  peuk

Pitää vielä korostaa Perfect Kissin videota, sitä ei koskaan vaan voi ylistää liikaa. Ne Gillianin ilmeet, Hookyn leijonanharja...  icon_razz

Kaikki kolme seiskaakin tosiaan ansaitsevat olemassaolonsa, jokainen niistä a-puolen mixeistä on ainakin omaan korvaan loistava ja ovathan ne kannet hienoja seinällä.

Pelkkää läditystä sitten vaan.
tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue  tongue


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#46 11.10.2005 16:06

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

jees, seiskat ovat mahtavia! hmm, ehkä tuo sinkkukokiskin pitää hoitaa ja noi dvd:t vaikkei ole vielä edes soitinta... ja perfect kissin täydellisyydelle tietty smaa, harmitti vaan aikoinaan kun sitä pitkää introa ei ollut levyllä, mutta onneksi tuon sittemmin sai sillä retron bonus-levyllä. muutenkin yksi parhaista biiseistä ikinä.

tämä oli muuten postaus nro 5-8-6


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#47 11.10.2005 16:07

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

icon_eek


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#48 11.10.2005 16:18

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#49 11.10.2005 16:22

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

tämä oli muuten postaus nro 5-8-6


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#50 11.10.2005 16:23

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: New Order

New Order on yksi niistä pyhistä lehmistä, joita en vaan osaa.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#51 11.10.2005 16:43

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,530

Re: New Order

Laatu wrote:

New Order on yksi niistä pyhistä lehmistä, joita en vaan osaa.

smaa
(taisi kyllä olla tiedossa jo)

Offline

#52 11.10.2005 16:50

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Ei njyy odaah ole pyhä lehmä kuten monet muut foorumin bändit tuntuvat olevan, se on ihan tavallinen mansikke siellä villilampaitten seassa. Siksi se onkin niin rakas ja ihana lehmä. New Order on myös alituiseen varsin mulkku lehmä ja se ottaa kunniaa jostain tietyistä asioista, mistä väsykkälehmät ei tajua itselleen ottaa.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#53 11.10.2005 16:55

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: New Order

On New Order omallaan tavallaan jonkinlainen pyhä lehmä. Tosin ei siinä määrin kuin esim. Velvet Underground tai Sonic Youth, mutta jonkinlainen pyhä lehmä silti. Itsekään en ole koskaan mitenkään suunnattomasti New Orderista innostunut, mutta onhan näillä toki muutama aivan loistava biisi. Ja uusin levy on todellakin yllättävän hyvä. Tosin en osaa muutenkaan suurinta osaa 80-luvun "pyhistä lehmistä" tai edes niistä vähän vähemmän pyhistä. Kasarimeno ei vaan ole se minun juttuni...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#54 11.10.2005 16:59

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Tosin en osaa muutenkaan suurinta osaa 80-luvun "pyhistä lehmistä" tai edes niistä vähän vähemmän pyhistä. Kasarimeno ei vaan ole se minun juttuni...

makunsa kullakin... kasarimeno on just parasta.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#55 11.10.2005 17:01

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: New Order

Offtopiciksi menee, mutta on tuostakin sitten tietysti poikkeuksensa. Yleisesti ottaen pidän vaan 80-lukua heikompana kuin esim. 60-, 70- ja 90-lukua.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#56 03.11.2005 22:36

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: New Order

Technique taas ollu kuuntelussa. On se vaan hieno levy tokasta biisistä lähtien. Hassua että se on joskus voinut kuulostaa tylsältä. Ekat New Order-levyt ei vieläkään uppoa ihan täysillä jostain syystä. Olipas taas asiaa...


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#57 03.11.2005 23:29

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: New Order

Koita turska Brotherhoodia taas vaihteeksi/seuraavaksi. Se voisi kolista.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#58 04.11.2005 11:12

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

turston wrote:

Technique taas ollu kuuntelussa. On se vaan hieno levy tokasta biisistä lähtien. Hassua että se on joskus voinut kuulostaa tylsältä. Ekat New Order-levyt ei vieläkään uppoa ihan täysillä jostain syystä. Olipas taas asiaa...

miten niin tokasta...?? fine time = parasta ikinä!

hooky wrote:

Koita turska Brotherhoodia taas vaihteeksi/seuraavaksi. Se voisi kolista.

brotherhood on parasta ikinä!(TM)


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#59 04.11.2005 12:12

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

shanks wrote:

nii, kumpi on parasta ikinä..  confused_new

kyllä.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#60 04.11.2005 12:48

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,513
Website

Re: New Order

eiPÅ


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB