1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#91 13.03.2006 14:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

luin että singlesillä on muitakin virheitä, run 2 ei olekaan run 2 vaan albumiversio... no höh!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#92 13.03.2006 15:32

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

pohdin itse sitä silloin kun tuon kokiksen ostin. Juttuhan oli niin että siitä tuli tekijänoikeuskiista ja siksi ei Run2:sta julkaistu koskaan kuin ne 20000 (?) maxia ja tosi vähän seiskoja..


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#93 13.03.2006 15:38

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

niin  joo, se oli se joku paul, mary & jotain, leaving  on a jet plane... onneksi löysin sen seiskan aikoinaan muistaakseni 5 markalla oskun divarista... muistaakseni 500 oli painos.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#94 13.03.2006 17:35

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

icon_eek
joo, taisi olla 500 painos seiskoissa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#95 15.03.2006 22:43

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

uusi Singles -kokoelma tippui kympin luokkaan

ei ainakaan city-anttilassa, siellä mainostettiin keskusvaraston tyhjennystä ja singlesiä isot läjät mukavaan tarjoushintaan 21,95. jäi ostamatta tällä kertaa...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#96 21.03.2006 11:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:
aqzu wrote:

uusi Singles -kokoelma tippui kympin luokkaan

ei ainakaan city-anttilassa, siellä mainostettiin keskusvaraston tyhjennystä ja singlesiä isot läjät mukavaan tarjoushintaan 21,95. jäi ostamatta tällä kertaa...

niin, ja ilmeisesti kävin  paikalla juuri ennenkuin alennuslaput lätkittiin levyihin, seuraavana päivänä samassa hyllyssä olleita näkyi hintaan 6,95 mutta kaikki new orderit olivat mystisesti kadonneet... taitaa jäädä ikiajoiksi saamatta tuo...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#97 21.03.2006 13:32

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 1,957

Re: New Order

psychocandy wrote:
psychocandy wrote:
aqzu wrote:

uusi Singles -kokoelma tippui kympin luokkaan

ei ainakaan city-anttilassa, siellä mainostettiin keskusvaraston tyhjennystä ja singlesiä isot läjät mukavaan tarjoushintaan 21,95. jäi ostamatta tällä kertaa...

niin, ja ilmeisesti kävin  paikalla juuri ennenkuin alennuslaput lätkittiin levyihin, seuraavana päivänä samassa hyllyssä olleita näkyi hintaan 6,95 mutta kaikki new orderit olivat mystisesti kadonneet... taitaa jäädä ikiajoiksi saamatta tuo...

Stupidossa oli halvalla ainakin eilen. Tämä siis luonnollisesti Turussa.

Offline

#98 21.03.2006 15:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

kyllä se hyvinkin mid-price -panostuksen arvoinen on. Niputtaa kuitenkin hyvin ne seiskat digitaaliseen muotoon.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#99 31.03.2006 23:01

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

kannattaisko hankkia item dvd vai ne 2 erikseen? millainen se story, onko pakkohankinta?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#100 02.04.2006 13:44

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Item on vaan erilaiset pahvikuoret jonka sisällä on ne molemmat dvd:t omissa koteloissaan. Ainakin täällä ei silloin ilmestymisen aikoihin ollut Itemiä  vaan juurikin vaan niitä kahta erikseen. New Order Story on parituntinen vuonna 1993 tehty video joka käy yhtyeen uran läpi aina JD:n alusta Republiciin.
Ihan mukava video, aika paljon videoita on ängetty mukaan ja niiden välissä tulee sitten tv-esiintymisiä ja haastiksia ja muita juttuja. Mukana ovat kaikki Grettonista Wilsoniin kertomassa omia näkemyksiään asioista. Lopussa on puolisentuntinen esiintyminen vuodelta ysikolme jota edeltää yhtyeen humalainen pyötäkeskustelumuistelu uran kommelluksista.
Ei mitenkään pakollinen hankinta, fani saa paljon irti mutta kyllähän se tosiaan vaatii voimia katsella pari tuntia tuollaista. Kertojanaisen ääni on kyllä seksikkäin ikinä, siitä plussaa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#101 02.04.2006 16:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Kertojanaisen ääni on kyllä seksikkäin ikinä, siitä plussaa.

jaha, menee siis hankintaan... thänks.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#102 04.04.2006 19:24

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

no niin, nyt löytyi singles-tupla city-anttilasta, hintalapussa luki 11,95 mutta kassalla hinta olikin 6,95... eli kannattanee muidenkin käydä etsimässä ennenkuin taas loppuu... ne ei olleet vielä hyllyssä vaan siinä kassan lähistöllä laatikossa.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#103 04.04.2006 20:20

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#104 05.04.2006 20:49

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

nyt täytyy taas kysyä viisaammalta (eli aqzulta) että mistä lähtien procession on ollut sen seiskan a-puoli? hyviä biisejä toki molemmat, mutta kyllä se ennen oli b-puoli ja everything's gone green a-puoli... eikö?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#105 05.04.2006 21:04

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

no siis, nythän on niin että...
Procession julkaistiin syyskuussa 1981 seitsemällä erivärisellä kannella EGG b-puolenaan. EGG julkaistiin joulukuussa 1981 Fac Beneluxin toimesta 12":na b-puolinaan Mesh ja Cries&Whispers, tosin väärinpäin merkittyinä. Tuo singlesin sisältämä kansi EGG:stä on kyllä outo. Mutta siis Procession lasketaan a-puoleksi koska EGG julkaistiin omana sinkkunakin, muistan kyllä että merkintä on jotenkin kummallinen itse sinkussa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#106 05.04.2006 21:09

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

mun pitää kaivaa oma seiska esille ja tutkia mitä siinä lukee, mutta aina on mun mielestä EGG (hauska lyhenne) soinut a-puolena ja niin voisi päätellä myös substance-kokoelman perusteella... että tämä processionin a-puoli status tulee kyllä vähän yllätyksenä näin vuosien jälkeen...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#107 05.04.2006 23:48

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Tietysti tämä on aika näperrystä, koska tuo EGG:n 12" julkaistiin vaan FacBeneluxin kautta, itse tosin olen oppinut sen että Procession on yksi sinkku mutta minähän olen aika junnusarjaa fanina.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#108 06.04.2006 09:19

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

on kyllä vähän outoa että miksi factory benelux olisi laittanut b-puolen a-puoleksi ja jättänyt varsinaisen a-puolen pois (toisaalta vrt. thieves ja murder) mutta muistan aikanaan että aina on joka paikassa EGG soinut a-puolena, ja tosiaan miksi sitten procession oli substancellakin b-puolena... mut täytyy tutkia mitä siihen vinyyliin on raaputettu kunhan muistan.

double a-sideksi tuota voisi tietty myös kutsua (vrt. blue mondayn varhainen arvostelu jossa se luokiteltiin double b-sideksi...)

(tämä keskustelu ei taida kovin monia kiinnostaa, joten) spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#109 06.04.2006 10:29

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

(tämä keskustelu ei taida kovin monia kiinnostaa, joten) spåm!

Itse asiassa kiinnostaa enemmän kuin eräät muut viimeaikaiset keskustelut. Joten zböm!

Offline

#110 06.04.2006 10:47

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

on kyllä vähän outoa että miksi factory benelux olisi laittanut b-puolen a-puoleksi ja jättänyt varsinaisen a-puolen pois (toisaalta vrt. thieves ja murder) mutta muistan aikanaan että aina on joka paikassa EGG soinut a-puolena, ja tosiaan miksi sitten procession oli substancellakin b-puolena...

pitää muistaa kuitenkin että mikä levy-yhtiö on kyseessä... icon_wink
ehkä se nyt sitten on warnerille helpompaa merkitä molemmat omiksi sinkuikseen, menee muuten normaalilla warnerin asiakkaalla sormi suuhun. Vieläkin enemmän minua häiritsee singlesillä tosiaan tuo 1963, joka on se true faithin b-puoli-versio kun vaikka vihossa on kuva siitä ´95 -mixistä joka omana sinkkunaan julkaistiin.

Mutta palatakseni aiheeseen henkilökohtaiselta tasolta tarkastellen; itse pidän EGG:stä Processionia enemmän.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#111 06.04.2006 14:02

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

joo, tuossa singles-kokiksellahan näitä pikkuvirheitä taitaa olla, että ajattelin tuon a/b-jutunkin liittyvän lähinnä siihen. ja mitä biisien  hyvyyteen tulee niin a-luokan matskua kumpikin, ehkä tosiaan egg aavistuksen verran parempi, tai emt. egg  enempi hulinaa, procession fiilistelyä että riippuu vähän millä tuulella on.

(kyyllähän tämä keskustelu aina arctic monkeys -jankkauksen voittaa imho) spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#112 06.04.2006 14:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

joo, tuossa singles-kokiksellahan näitä pikkuvirheitä taitaa olla, että ajattelin tuon a/b-jutunkin liittyvän lähinnä siihen. ja mitä biisien  hyvyyteen tulee niin a-luokan matskua kumpikin, ehkä tosiaan egg aavistuksen verran parempi, tai emt. egg  enempi hulinaa, procession fiilistelyä että riippuu vähän millä tuulella on.

Joo, ei kummassakaan mitään valittamista ole. Alkuaikojen (esim. Tara Shevchenkolla) keikkataltioinneilla on jännä kuulla kuinka Temptation ja EGG kuulostavat vielä enemmän toisiltaan - siis ennenkuin Temptation julkaistiin ja hiottiin studiossa siihen muotoon minä kaikki sen tuntevat. Olisi jännä ollut kuulla miltä ihka eka Temptation-versio kuulosti kun se sai ensiesityksensä Helsingin Kulttuuritalolla syyskuun 6. 1981.

(niin ja tässä sentään keskustelemme ja viemme asioita eteenpäin rakentavassa hengessä)


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#113 06.04.2006 14:42

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Olisi jännä ollut kuulla miltä ihka eka Temptation-versio kuulosti kun se sai ensiesityksensä Helsingin Kulttuuritalolla syyskuun 6. 1981.

niinpä... oliko kukaan paikalla (upsetter?), itse olin sentään jo tuolloin fani ja muistan harmitelleeni kun eivät antaneet haastattelua mutta rockradiossa sentään soitettiin lohdutukseksi ekan sinkun kummatkin puolet joten sain viimeinkin in a lonely placen kasetille. lämppärin (section 25) haastis kuultiin ja joku tosi hieno biisi jonka nauhoitin (siinä laulettiin jotain silences everywhere tms). pitäis niidenkin levyjä hommata joskus... babriga ainakin näyttää kuunnelleen.

jatkan kyselykauttani: mistä ja milloin onkaan pumped full of drugs ja onko sitä tullut dvd:nä?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#114 06.04.2006 14:51

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

psychocandy wrote:

niinpä... oliko kukaan paikalla (upsetter?), itse olin sentään jo tuolloin fani ja muistan harmitelleeni kun eivät antaneet haastattelua mutta rockradiossa sentään soitettiin lohdutukseksi ekan sinkun kummatkin puolet joten sain viimeinkin in a lonely placen kasetille. lämppärin (section 25) haastis kuultiin ja joku tosi hieno biisi jonka nauhoitin (siinä laulettiin jotain silences everywhere tms). pitäis niidenkin levyjä hommata joskus... babriga ainakin näyttää kuunnelleen.


juuu...muistaakseni joskus laitoin yousendittiin tollasen paketin missä oli new wave-postpunk -nowave seiskatuumasia joita joku setä oli digitoinut levyiltään, harvinaisempaa matskua ja silleen. mut ei sitä kukaan tainnu hakea! siinä on section 25:äkin, ja kaikkee parhutta. voin toki laittaa uudelleen jos jaksan ja jotain kiinnostaa, mut en pidä sit sitä ylhäällä kauaa


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#115 06.04.2006 14:52

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

jatkan kyselykauttani: mistä ja milloin onkaan pumped full of drugs ja onko sitä tullut dvd:nä?

Sehän on Japanista 1985 (Shinjuku Kosei Nenkin Hall, Tokyo, Japan, 5/2/85) ja näköjään ainoastaan japsi-markkinoille dvd:nä julkaistu.
Täältä löytyy kattavasti ja ihanan kevyesti rakennetut sivut:
http://www.niagara.edu/neworder/


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#116 06.04.2006 15:07

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:
psychocandy wrote:

jatkan kyselykauttani: mistä ja milloin onkaan pumped full of drugs ja onko sitä tullut dvd:nä?

Sehän on Japanista 1985 (Shinjuku Kosei Nenkin Hall, Tokyo, Japan, 5/2/85) ja näköjään ainoastaan japsi-markkinoille dvd:nä julkaistu.
Täältä löytyy kattavasti ja ihanan kevyesti rakennetut sivut:
http://www.niagara.edu/neworder/

thänks. näköjään mulla oli omillakin sivuilla linkki tonne, en vaan  ollut aikoihin käynyt.


babriga wrote:

juuu...muistaakseni joskus laitoin yousendittiin tollasen paketin missä oli new wave-postpunk -nowave seiskatuumasia joita joku setä oli digitoinut levyiltään, harvinaisempaa matskua ja silleen. mut ei sitä kukaan tainnu hakea! siinä on section 25:äkin, ja kaikkee parhutta. voin toki laittaa uudelleen jos jaksan ja jotain kiinnostaa, mut en pidä sit sitä ylhäällä kauaa

yousendit on vaan menny ihan pilalle, saisitkos parit biisit heitettyä vaikka omille sivuilles hetkeksi tai jotai... tai lista biiseistä. toisaalta, ämpäreitä tulee kuunneltua tosi nihkeesti kun ei oo oikein kunnon vehkeitä... ehkä sit kun ostan kannettavan.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#117 06.04.2006 15:22

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

jåå laitankiin ne omille sivuille hetkeks...voin toki nikkaroida tähän piisilistankin ku tekee mieli löysäillä ja asiakeskustelun aika tuolla toisaalla päättyi icon_redface

blue orchids - work
blue orchids - house that faded out
blurt - get
blurt - my mother was a friend of an anamy of the people
blurt - trees
blurt - some come
blurt - fish needs a bike
blurt - this is my royal wedding souvenir
cabaret voltaire - seconds too late
cabaret voltaire - control addict
delta 5 - anticipation
delta 5 - you
factrix - empire of passion
factrix - splice of life
the fall - how i wrote elastic man
the fall - city hobgoblins
the fall - look know
the fall - i'm into cb
the fall - totally wired
the fall - putta block
fire engines - get up and use me
fire engines - everythings roses
gods gift - discipline
gods gift - then calm again
in camera - final achievment
in camera - die laughing
j'nitors united c.o.d. - brick business
j'nitors united c.o.d. - security vinyard
j'nitors united c.o.d. - silent tap
j'nitors united c.o.d. - human suffering
josef k - chance meeting
josef k - pictures of cindy
josef k - the missionary
josef k - one angle
josef k - sorry for laughing
josef k - revelation
london underground - train of thought
london underground - all too many
mania d - joq biisi
mania d - herzschlag + kinderfunk
nightingales - it's a cracker
nightingales - here we go now
the prefects - going through the motions
the prefects - things in general
princess tinymeat - a bun in the oven
princess tinymeat - wigs on the green
marc riley - favourite sister
marc riley - carry mi card
robert rental - acc
robert rental - paralyses
scars - horrorshow
scars - adultery
section 25 - charnel ground
section 25 - haunted
siluetes 61 - wo ist der dom
throbbing gristle - five knucke shuffle
throbbing gristle - we hate you little girls
tools you can trust - cut a new seam
tools you can trust - a knock for the young
tools you can trust - working and shopping
tools you can trust - show your teeth
tools you can trust - the work ahead of us
tools you can trust - messy bloody thrust

http://www.niksula.hut.fi/~jhame/kiinno … ia/mmm.zip

ja nyt takas töihin


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#118 06.04.2006 15:29

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: New Order

hei tänks peuk
yritin joskus ladata ton mutta jäi kesken, tai jotain.

Offline

#119 06.04.2006 15:45

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

hirvee jöötti, en oikein tarttis kuin nuo section 25:t tässä vaiheessa... mut jospa siirrettäis arctic  monkeys tai musaspäm -topicciin?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#120 07.04.2006 10:05

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

palataan asiakeskustelun pariin... muistin viimeinkin tarkistaa ja kyllähän mun seiskaan on everything's gone green -puolella raaputettu vinyyliin selvä A ja procession-puolelle B... mutta hieman epävarmuutta lisää se kiistämätön tosiseikka, että kyseessä on italialainen painos. jossain vaiheessa  ajattelin, että voisi alkaa  keräilemään niitä erivärisiä kansia, mutta enpä ole jaksanut, vaikka aina välillä niitä näkee, ainakin keltaista ja violettia on näkynyt, itselläni on sininen (ks. kuva alla). nyt siis metsästämään brittipainosta miel. erivärisellä kannella... vai onks kellään?

fac53bluesmall.gif


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB