1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#121 07.04.2006 10:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

mul o keltane


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#122 07.04.2006 10:08

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

keltainenhan taisi olla ruotsi-painos tai jotain, niin siksi niitä eniten näkyykin.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#123 07.04.2006 10:10

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

no mutta tarkistakaapas omistanne mitä niihin on kaiverrettu!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#124 07.04.2006 10:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

porukat on varmaan polttaneet mun levyt jo...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#125 07.04.2006 10:31

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: New Order

Tai ehkä pelkät Riden eepeet.

Latasin tuon zipin silloin joskus mutten muistanu purkaa ja taisin tuhotakin sitten. Lataanpa uudestaan...

Offline

#126 07.04.2006 10:46

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

vois siirtää tään kokoelmakeskustelun vaikka nowavetopikkiin kun tossa pari sellastakin bändiä on


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#127 07.04.2006 10:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

arctic monkeys topicissa nämä centerangrycenter

mutta takaisin asiaan, tämmöistäkin tietoa on juuri tuosta italian  painoksesta:

7": PG 1981 (Factory/Vimusica VFACT 110-2) *****

***** Blue graphics with grey background, mispress with reversed labels exists.

enpä nyt muista onko etiketit tuossa oikein  päin,  pitänee kuunnella... jos on etiketit väärin niin nuo kaiverrukset kuitenkin varmaan oikein... jännitys tiivistyy...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#128 07.04.2006 23:41

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

joopa joo, niinhän siinä sitten kävi, että kuuntelin sinkun ja... etiketit tosiaan väärin päin, joten ==> procession on kuin onkin a-puoli...  ihme homma, mutta uskottava kai se on.

on muuten ihan tajuttoman kova sinkku, kumpikin biisi täyden kympin arvoisia... täytyy alkaa metsästämään niitä erivärisiä kansia seuraavaksi.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#129 07.04.2006 23:49

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

joo, äsken asiaa tarkistelimme kun hookyn kellarissa soiteltiin. Tai siis kysyin ja hän jakoi tietoaan. Mutta totta, varsin iskevä sinkku! Noita erivärisiä kansia on kyllä varsin harvoin liikenteessä. Josko vaikka siellä hyvinkäällä 22. päivä osuisi silmiin....


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#130 07.04.2006 23:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

joo, äsken asiaa tarkistelimme kun hookyn kellarissa soiteltiin. Tai siis kysyin ja hän jakoi tietoaan. Mutta totta, varsin iskevä sinkku! Noita erivärisiä kansia on kyllä varsin harvoin liikenteessä. Josko vaikka siellä hyvinkäällä 22. päivä osuisi silmiin....

hyvinkään levymessut? pistetään harkintaan... palkkapäiväkin ollut siinä just sopivasti...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#131 09.04.2006 22:59

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:
aqzu wrote:

joo, äsken asiaa tarkistelimme kun hookyn kellarissa soiteltiin. Tai siis kysyin ja hän jakoi tietoaan. Mutta totta, varsin iskevä sinkku! Noita erivärisiä kansia on kyllä varsin harvoin liikenteessä. Josko vaikka siellä hyvinkäällä 22. päivä osuisi silmiin....

hyvinkään levymessut? pistetään harkintaan... palkkapäiväkin ollut siinä just sopivasti...

Hmm, en ole ikinä käynyt Hyvinkään levymessuilla. Jos ja kun Tampereen sankarit on menossa sinne autolla, niin mahtaisiko autossa olla tilaa yhdelle, joka...? (En tiedä olisinko tosissani lähdössä, tuli vaan mieleen.)

Offline

#132 09.04.2006 23:06

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

jatkan vielä suosittua everything's gone green -aihetta. tuossa singles-kokiksen vihkosessa on EGG:n kohdalla hämäävästi sen 1981-1982 mini-lp:n kansi eikä alkuperäisen 12":n kantta. tuolla factory us:n julkaisemalla mini-lp:llä EGG on eka biisi, sitten procession ja sitten mesh, joten sekin kyllä korosti tuota a-puoli statusta, mutta kuten edellä todettu, uskottavahan se kai on. tuosta mesh-sekaannuksesta puolestaan, että olihan tuo mini-lp:n biisi mesh eikä cries and whispers? ei sen puoleen, nuo kaksi biisiä on varmaan suunnilleen turhimmat 80-luvun new order biisit.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#133 10.04.2006 08:41

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

lintumies wrote:

Hmm, en ole ikinä käynyt Hyvinkään levymessuilla. Jos ja kun Tampereen sankarit on menossa sinne autolla, niin mahtaisiko autossa olla tilaa yhdelle, joka...? (En tiedä olisinko tosissani lähdössä, tuli vaan mieleen.)

taitaa meidän retki kuihtua kasaan, budjetti ei nouse tarpeeksi suureksi että matkoineen sinne jäisi tarpeeksi rasaa niin massiivisiin kokoelmiin. Siellä Villatehtaassa on niin käsittämättömän paljon myyjiä että ei sinne millään pienellä budjetilla kannata mennä - tulee vaan paha mieli. Messut tosiaan jatkuvat sunnuntaina 23.4. Hämeenpuistossa NMKY:n salissa (Hämeenpuisto 14), pitää sieltä käydä tsekkaamassa mitä on jäljellä..


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#134 10.04.2006 08:49

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

jatkan vielä suosittua everything's gone green -aihetta. tuossa singles-kokiksen vihkosessa on EGG:n kohdalla hämäävästi sen 1981-1982 mini-lp:n kansi eikä alkuperäisen 12":n kantta. tuolla factory us:n julkaisemalla mini-lp:llä EGG on eka biisi, sitten procession ja sitten mesh, joten sekin kyllä korosti tuota a-puoli statusta, mutta kuten edellä todettu, uskottavahan se kai on. tuosta mesh-sekaannuksesta puolestaan, että olihan tuo mini-lp:n biisi mesh eikä cries and whispers? ei sen puoleen, nuo kaksi biisiä on varmaan suunnilleen turhimmat 80-luvun new order biisit.

Vuorovaikutussuhde parhaimmillaan, nyt minä totesin ääneen "aaa" kun luin faktojasi. Ja kyllä, kyseessä on Mesh, Morris korjasi asian Retro-boxin vihkosessa Cries&Whispersin kohdalla. Itse muuten pidän C&W:sta, kiva tuo rumpufillitys.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#135 10.04.2006 09:02

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Messut tosiaan jatkuvat sunnuntaina 23.4. Hämeenpuistossa NMKY:n salissa (Hämeenpuisto 14), pitää sieltä käydä tsekkaamassa mitä on jäljellä..

icon_eek

No niin muuten pitää. Ei-Vinylmania-levymessut Tampereella, jo on aikoihin eletty!

Offline

#136 10.04.2006 09:05

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

lintumies wrote:
aqzu wrote:

Messut tosiaan jatkuvat sunnuntaina 23.4. Hämeenpuistossa NMKY:n salissa (Hämeenpuisto 14), pitää sieltä käydä tsekkaamassa mitä on jäljellä..

icon_eek

No niin muuten pitää. Ei-Vinylmania-levymessut Tampereella, jo on aikoihin eletty!

Niinpä! Tuota hyvinkäätä varten otin vaan töistä aikanaan vapaata ennenkuin tampereen versiosta kerrottiin. Ja oli niin vaikuttava kokemus viime vuonna koska se on niin hiton iso halli, mutta kyllä tuo Tampere saa riittää.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#137 10.04.2006 09:11

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: New Order

Jos siellä kerran on kaikki ulkomaiset myyjät mukana, niin riittää kyllä mulle. Kotimaisiahan nyt näkee muutenkin... Hitto, en meinaa uskoa uutista todeksi, vuodesta 95 asti olen käynyt Vinylmaniassa eikä koko sinä aikana ole ollut mistään muista messuista tietoakaan.

Offline

#138 10.04.2006 09:15

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Vuorovaikutussuhde parhaimmillaan, nyt minä totesin ääneen "aaa" kun luin faktojasi. Ja kyllä, kyseessä on Mesh, Morris korjasi asian Retro-boxin vihkosessa Cries&Whispersin kohdalla. Itse muuten pidän C&W:sta, kiva tuo rumpufillitys.

joo eihän ne huonoja ole, mut jotenkaan ei ihan klassikoita kuitenkaan. paljastuksi-sarjassa voisin todeta tässä vaiheessa etten vieläkään omista retro-boksia... tosin se bonuslevy mulla on, käsittämätön idea laittaa mielenkiintoisimmat biisit rajoitetulle bonuslevylle... mistähän  moinen? alunperin muistan boksihuhut, joiden mukaan boksin piti olla nimeltään recycle ja sisältää kaikki singlet. semmoiset näköispainos-kannet ja kaikki eri formaattien biisit mukana -systeemi olis aika unelmajulkaisu.

itse ajattelin mennä hyvinkään messuille mutta saa nyt nähdä. en olekaan siellä pariin kolmeen vuoteen käynyt.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#139 10.04.2006 09:24

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

alunperin muistan boksihuhut, joiden mukaan boksin piti olla nimeltään recycle ja sisältää kaikki singlet. semmoiset näköispainos-kannet ja kaikki eri formaattien biisit mukana -systeemi olis aika unelmajulkaisu.

Joo, ja Grettonillahan oli joskus idea että jokainen fani tilaisi listasta juuri omanlaisensa boxin omilla biisivalinnoilla ja täten jokainen boxi olisi originaali. Ymmärrettävästi Warnerin ihmiset idean tyrmäsivät taloudellisiin tosiasioihin vedoten. icon_smile
Ei tuo Retro-boxi mikään pakollinen hankinta ole, eipä siinä lopulta fanille ihan hitosti ole tarjottavaa. Sain hyväkuntoisen käytetyn edullisesti joskus ja niinpä tartuin. Itse en edes sitä viitos-levyä omista, mutta kuolannut netissä sen perään kun biisilistaa lukenut. icon_wink


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#140 10.04.2006 09:28

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Joo, ja Grettonillahan oli joskus idea että jokainen fani tilaisi listasta juuri omanlaisensa boxin omilla biisivalinnoilla ja täten jokainen boxi olisi originaali. Ymmärrettävästi Warnerin ihmiset idean tyrmäsivät taloudellisiin tosiasioihin vedoten. icon_smile

muistelen että select-lehdellä oli joskus kilpailu jossa sai keksiä mieleisensä new order -kokoelman, ja yksi niistä valittiin ja voittajalle tehtiin juuri sellainen kokoelma. siihen piti tulla myös joku mahdollisesti ennenjulkaisematon yllätysbiisi mukaan, en kyllä muista tuliko.

aqzu wrote:

Ei tuo Retro-boxi mikään pakollinen hankinta ole, eipä siinä lopulta fanille ihan hitosti ole tarjottavaa. Sain hyväkuntoisen käytetyn edullisesti joskus ja niinpä tartuin. Itse en edes sitä viitos-levyä omista, mutta kuolannut netissä sen perään kun biisilistaa lukenut. icon_wink

voin tarvittaessa kopsata. upsetter sen mulle joskus ebaystä metsästi. kyllähän  tuo boksi pitäis joskus ostaa, eipä vain ole tullut tarpeeksi edullisesti vastaan. miksei anttila laita alennukseen?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#141 10.04.2006 12:57

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

NewOrderOnline wrote:

NEW ORDER TO RELEASE LIVE DVD IN JUNE
A DVD will be released in June featuring 2 concerts from 2005.

- Hammerstein Ballroom in New York City, USA
- Hyde Park in London, UK

The DVD will be released on June 19

Tämähän kuulostaa vallan hienolta! Viitaten keskusteluun, todettakoon että New Orderin piti soittaa tuolla Hyde Parkissa juuri EGG pitkästä aikaa livenä. Tämä kuitenkin epäonnistui teknisten ongelmien takia ja soittivat sen sitten Torinossa. Kuitenkin parhautta saada tuollainen paketti, nähtiinhän mekin nuo vain pari viikkoa Hyde Parkin jälkeen!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#142 11.04.2006 15:39

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

kyllä ne vois julkaista ihan perinteisen livelevynkin, vai tekeekö kukaan enää sellaisia näin dvd-aikana...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#143 11.04.2006 15:41

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

kyllä ne vois julkaista ihan perinteisen livelevynkin, vai tekeekö kukaan enää sellaisia näin dvd-aikana...

totta, olisi taas kivan erilaista tältä yhtyeeltä tänä nykyaikana. Sellainen kunnon paketti pelkkää audiota. (tähän joku heittää "bootleg"-kortin kuitenkin...)


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#144 11.04.2006 15:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

totta, olisi taas kivan erilaista tältä yhtyeeltä tänä nykyaikana. Sellainen kunnon paketti pelkkää audiota. (tähän joku heittää "bootleg"-kortin kuitenkin...)

niinpä, mut eihän se oo sama. se muutaman vuotinen roskildekeikka joka tuli radiosta oli ihan mieletön, oon aika paljon kuunnellut.

new order olis varmaan ainoa bändi jonka takia lähtisin vaikka johonki festareille, tosin ei kyllä  ulkomaille tuu lähettyä. joku sais järkkää nää suomeen...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#145 11.04.2006 15:53

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

new order olis varmaan ainoa bändi jonka takia lähtisin vaikka johonki festareille, tosin ei kyllä  ulkomaille tuu lähettyä. joku sais järkkää nää suomeen...

Eihän ne tänne tuu... Jos ei Duran Duraneittenkaan myyntivoimaan uskottu täällä niin näihin vielä vähemmän.
Ei se matka kyllä tuntunut missään viime vuonna ruotsissa kun yhtye astui lavalle. Mieletön livekunto herroilla kyll vieläkin, Hookyn maaninen tuijotus kainalon alta riffien keskellä oli kyllä jotain isoa, ja Barneyn ja Hookyn vittuilu toisilleen ja keikan lopettanut basson lentäminen teatraalisesti käsistä lavalle.  sydan
Mutta noi tän vuoden tulevat keikat lupaa aktiivisuutta toivottavasti myös studion puolelta!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#146 11.04.2006 15:54

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

parani muuten oma avatari kerrasta uusiin sfääreihin.  sydan


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#147 23.04.2006 22:20

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

ja nyt kaikki meni taas vihreäksi... tai ehkä ruskeaksi, kannen väri on kieltämättä hieman epämääräinen:

fac53brownsmall.gif

tämä taitaa olla alkuperäinen englannin painos, mutta vaikka kuinka tutkii vinyyliä ja sen raaputuksia, niin mitään a- tai b-puolimerkintöjä ei löydy, ihan samat numerot sun muut molemmilla puolilla, ainoa ero että toinen puoli on "hard" ja toinen "soft". näin ollen tekee vielä kerran mieli kyseenalaistaa processionin a-puolistatus... onkohan asia koskaan noussut esille new order -foorumilla... aqzu?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#148 24.04.2006 10:27

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

En muista tuollaista keskustelua, mutta se taas heijastaa yhteiskunnan yleistä tilaa; ihmiset hyväksyy totuuksina jonkun laukomia mielipiteitä eivätkä ala kyseenalaistaa asioita. Tuo "hard" "soft" -vastakohtaisuusteemahan näkyi myös "Still" ja "Movement" -levyparissa.

Tein hyvän ostoksen huutonetistä, Ceremonyn 7" alle kympillä hyväkuntoisena. Nam nam.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#149 24.04.2006 11:03

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Tuo "hard" "soft" -vastakohtaisuusteemahan näkyi myös "Still" ja "Movement" -levyparissa.

tosiaan, tuokin selvisi mulle vasta joskus pari vuotta sitten...

aqzu wrote:

Tein hyvän ostoksen huutonetistä, Ceremonyn 7" alle kympillä hyväkuntoisena. Nam nam.

hienoa. mua harmittaa hiukan kun jäi taas "cream"-kantinen ceremony 12" ruåtsalaiselle kauppiaalle, enkä koskaan muista missä noista on mikäkin versio ceremonystä. vihreäkantinen löytyy hyllystä, mutta sehän taitaa olla yleisempi. jos vielä kansiasiaa, vähän on ihmetyttänyt että joka paikassa on yleensä kuva kokonaan hopeakantisesta perfect kiss -maxista vaikka harvoin niitä näkee, yleisempi on mielestäni se mullakin oleva valkokantinen versio, jossa vain tekstit on hopealla. sisältö lienee kummassakin sama, mutta olisipa hienoa joskus saada se amerikkalainen video-mixin sisältävä versio. olikos se sama  mikä retro-bonuslevyllä vai videon kanssa identtinen, muistan lukeneeni että retro-bonuksen versio on hieman eri, mutta samoista sessioista kyllä.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#150 24.04.2006 11:16

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

psychocandy wrote:

joka paikassa on yleensä kuva kokonaan hopeakantisesta perfect kiss -maxista vaikka harvoin niitä näkee

mullon tollane. paras piisi, paras maks, paras späm


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB