1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#151 24.04.2006 11:19

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

babriga wrote:
psychocandy wrote:

joka paikassa on yleensä kuva kokonaan hopeakantisesta perfect kiss -maxista vaikka harvoin niitä näkee

mullon tollane. paras piisi, paras maks, paras späm

joo, siitä ei kyllä piisi barane. ja syy siihen miksi yllättävän monien ylistämä low-life on mun mielestä new orderin huonoin  kasarilevy; siinä on se törkeästi raiskattu ja silvottu versio kyseisestä klassikosta. olisivat vaan pitäneet sinkut ja albumit erillään niinkuin  aiemminkin...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#152 24.04.2006 12:26

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

joo, Perfect Kissin 12" on kyllä täydellinen!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#153 09.05.2006 14:55

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

nostetaan ylös ettei tipu kakkossivulle. en keksi nyt muuta asiallista asiaa kuin että tekis melkein  mieli ostaa anttilasta toinenkin singles-kokis (hintaan 6,99) niin vois jättää  sen mökille valmiiksi.

spåm!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#154 09.05.2006 15:12

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

kyllä sillä hinnalla!
Juuri eilen popitettiin puistossa koko kokis ja onhan se varsin mainio ja helposti lähestyttävä kesämusapaketti.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#155 09.05.2006 16:58

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: New Order

psychocandy wrote:

nostetaan ylös ettei tipu kakkossivulle.

icon_rolleyes

Ja mitenköhän tuosta sitten selvittäisiin? Vertaisterapian avulla, ehkä...?


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#156 23.05.2006 11:48

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Äkkiä ylös ennenkuin toisarvoiset yhtyeet ajaa aikamme sankarit toiselle sivulle! Nyt jopa ihan asiaa, NOOL:lla hyvä topikki joka jokaisen pitäisi kuunnella. Itsekin joskus kuunnellut herrojen tuotannon kökköisyyttä cd-versioissa. Joku on sitten tehnyt kunnon vertailua, jokainen voi itse vertailla eroja ja kuinka keskiääniä on enemmän tässä cd-versioinnissa. Yhtye kuitenkin on sellainen pioneeri että kunnon masteroinnit olisivat plussaa. Tietysti tarvitsee kunnon laitteet ja tietysti tämä menee enemmän vinyyli vs. cd -battleksi ja tietysti Laatu kertoo tarkkaan mistä erot johtuvat jne, mutta kuitenkin päätarkoitus kaikella on pitää New Order ekalla sivulla!
Ja sit viä runkkariheittona loppuun haluan mainita että kyllä minäkin mieluummin Ceremonya kotona kuuntelen 7":lta kuin Singles -kokikselta.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#157 23.05.2006 12:39

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Lapko on matkinut levynkannessaan New Orderia-späm.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#158 23.05.2006 13:58

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Lapko on matkinut levynkannessaan New Orderia-späm.

No joo, mutta tämä Wiidakko napsuu minun plagiointi-mittarissani vielä tarkemmin; jos levyn nimi on Uusi Järjestys ja punainen viiva esiintyy kuten samaisessa Get Readyssa niin kyllähän se jostain muistuttaa...


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#159 30.05.2006 10:24

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: New Order

Siirsin otsikon nyt koneempaan, jonne tämä minusta kuuluu. Kevyemmässä voisi olla muutekin siirrettävää, mutta enpä ainaakaan nyt ehdi ruveta talkoilemaan.

Offline

#160 30.05.2006 11:55

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

kunhan  nyt muistetaan että useat new orderin parhaista biiseistä ovat kitarapoppia, esim. lähes koko brotherhood-levyn a-puoli... mutta samapa tuo mulle. sanotaan vain että koneempaa-osasto muuttui nyt aika  lailla mielenkiintoisemmaksi...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#161 30.05.2006 14:58

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,919
Website

Re: New Order

EEEIIIIIIIIIIIIIIIII

Nyt on paras osasto pilalla.

Ainakin siten, että mikään muu tärkeä topicci ei tule olemaan enää ykkösenä. Sopisivat mielestäni paljon paremmin kevyempään...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#162 30.05.2006 15:04

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 1,957

Re: New Order

Perustetaan oma osasto keskustelulle, jossa kiistellään mihin mikäkin bändi/artisti/jne. kuuluu.

Offline

#163 30.05.2006 15:05

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

jospa modet järjestää keskenään äänestyksen tämän  topicin lopullisesta sijaintipaikasta, tai tehdään new orderille kokonaan  oma osasto, niin voi  taas  rauhassa jatkaa asiakeskustelua esim. siitä eri blue monday -painosten vinyyleihin on kaiverrettu (where's murder?). itse kannattaisin  kyllä enempi kevyttä, mutta kuten sanottu,  ihassama. aqzulla  mielipidettä asiaan?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#164 30.05.2006 15:11

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Tuo koneempaan siirto oli kyllä aika natsimodetusta. Kyllähän tämä on kevyemmän juttuja, mutta tietty ihan smaa. Toinen vaihtoehto jota kannatan mainituista olisi tietty että yhtye saisi kokonaan oman osion, saataisiin Electronic, Reverenge, Monaco ja Other Two -keskustelutkin vauhtiin. :p


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#165 30.05.2006 15:14

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Toinen vaihtoehto jota kannatan mainituista olisi tietty että yhtye saisi kokonaan oman osion, saataisiin Electronic, Reverenge, Monaco ja Other Two -keskustelutkin vauhtiin. :p

niinpä, eikös revengen tuotanto ole niputettu tupla-cd:lle jossain vaiheessa, pitäisi varmaan hankkia, sillä revenge oli aina mun suosikki sooloprojekteista.

joy divisionin voinee  siirtää tuohon uuteen osioon myös (olihan niille jo topicci?)


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#166 30.05.2006 16:51

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: New Order

Kokeillaanko raskaampaa seuraavaksi?

Offline

#167 30.05.2006 16:52

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

stratum wrote:

Kokeillaanko raskaampaa seuraavaksi?

mun mielestä crystal jyrää aika raskaasti, ja näähän on soittanu joskus livenä anarchy in teh uk:ta...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#168 30.05.2006 17:31

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

niinpä, eikös revengen tuotanto ole niputettu tupla-cd:lle jossain vaiheessa, pitäisi varmaan hankkia, sillä revenge oli aina mun suosikki sooloprojekteista.

Joo, Reverenge on itsellä vähemmällä tuntemuksella. Jotenkin Hookyn mulletti oli silloin niiiiiin peelottava ettei ole uskaltanut vielä. The Other Two maistuisi ehkä itselle niistä sooloiluista parhaiten mutta kun ei näy levyjä missään, parit hitit vaan kuullut.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#169 31.05.2006 12:47

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Reverenge

niin siis revenge vaan. hooky sanoi muistaakeni jossain haastattelussa ottaneensa nimen george michaelin takinselkämyksestä jollain videolla (muistan kyllä sen videon mut en biisiä spåm).

onkos se monaco mistään kotoisin, en koskaan jaksanut tarkemmin tutustua...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#170 31.05.2006 12:59

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

niin siis revenge vaan. hooky sanoi muistaakeni jossain haastattelussa ottaneensa nimen george michaelin takinselkämyksestä jollain videolla (muistan kyllä sen videon mut en biisiä spåm).

onkos se monaco mistään kotoisin, en koskaan jaksanut tarkemmin tutustua...

oho, faithlessin debyytti puskee ajatuksiin jne...
Monaco on aika kuraa kyllä, ei sitä itsekään jaksa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#171 31.05.2006 13:03

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

the other  twon levy jäi aikanaan ostamatta kun kyllästyin maukkaaseen kalaan  niin nopeasti. eli siis vain maxisinkun ostin. electroniciltakin löytyy vain eka levy, se toinen ei kai paljoa maksais, muistelen että forbidden city oli ihan pl piisi, olikos se sillä tokalla? jotenkin vaan ärsytti electronic kun hookyn basso puuttui.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#172 04.06.2006 13:33

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Nyt kädet tärisee, mahassa vääntää ja suu on korvasta korvaan. New Order heitti Ateenassa eilen kesän ekan keikan ja HITTO MIKÄ SETTI!!!!!!!

1 Love Will Tear Us Apart
2 Crystal
3 Regret
4 24 Hours
5 Krafty
6 WORKING OVERTIME (Debut!!) I got a 1 minute snippet - sounded ace!
7 Transmission
8 Your Silent Face
9 WFTSC then Barney "I know how Ian felt now, this guitar strap's strangling me"
10 Turn
11 BLT
12 True Faith
13 Temptation
14 THE PERFECT KISS!!!!!!!!!!!!! And I heard them all singing along, Jammy bastards!
15 Blue Monday
ENCORE
16 Ceremony
17 Shadowplay.

Tämä siis NOOLin foorumilta. Eräs tyypeistä oli haastatellut Hookya puoli tuntia bäkkärillä ja selvittänyt vastauksia kaikkiin legendaarisiin kysymyksiin "Hookyn holvista" Freebass-projektiin. Odotan innolla haastattelua...


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#173 05.06.2006 09:55

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

laita linqqii haastikseen kun sellanen jostain löytyy, enpä ole itse jaksanut tuolla foorumilla hengailla. en kyllä tiedä mitä ajatella  kun soittavat nykyään niin paljon  joykkari-biisejä... mut toisaalta hyvinhän ne niitä vetää.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#174 07.06.2006 21:08

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Haastattelu kirjattu sivuille:
http://www.neworderonline.com/News/News … ewsID=1231
Aika repsää läditystä lopulta. icon_biggrin:D


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#175 14.06.2006 21:27

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,536

Re: New Order

Eikö täällä ole Joy Division -otsikkoa?

Spämmitään tänne sitten tämä:
http://myoldkyhome.blogspot.com/2006/05 … apart.html

Muutama ihan kiva versio tuosta maailman yliarvostetuimmasta kappaleesta.

Kuuntelin myös Closerin ekaa kertaa elämässäni ja tykkäsin vähän. En enää tappaisi, jos joku antaisi sen lahjaksi  icon_redface

Offline

#176 14.06.2006 21:29

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: New Order

leposi wrote:

Kuuntelin myös Closerin ekaa kertaa elämässäni ja tykkäsin vähän. En enää tappaisi, jos joku antaisi sen lahjaksi  icon_redface

Minä en tappaisi jos saisin lahjaksi pullon viskiä, Laurin ja Albert Ayler -boksin.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#177 03.07.2006 14:51

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

miten ihmeessä tämä oli  valahtanut kakkossivulle?

viikonloppuna kuuntelin taas singles-tuplaa, erityisesti kakkoslevyä ja on se vaan hyvä, jopa republicin sinkut kuulosti ihan kohtuullisilta (regret on tietysti huippu, mutta ne muutkin oli parempia mitä muistin).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#178 03.07.2006 15:16

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

miten ihmeessä tämä oli  valahtanut kakkossivulle?

aqzulla työkiireitä?

Offline

#179 03.07.2006 15:26

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

miten ihmeessä tämä oli  valahtanut kakkossivulle?

Kammottavaa kuinka huonoa musiikkia ihmiset kuuntelevat näin kesäisin kun tällä tavalla pääsee käymään. icon_surprised

lintumies wrote:

aqzulla työkiireitä?

Niinhän sitä saattaisi luulla, mutta yllättävän vähän on kyllä...

psychocandy wrote:

jopa republicin sinkut kuulosti ihan kohtuullisilta (regret on tietysti huippu, mutta ne muutkin oli parempia mitä muistin).

joo, spookystahan on vallan mainio versio ja kyllä ne kaikki toimii! Tähän knoppina mainittakoon että löysin joskus vuoden '93 Suosikin Kultaturbon (kyllä, juuri se missä JonBonJovi on kädet ristissä kannessa) ja siellä Ruined In a Day komeili Suomen virallisen sinkkulistan sijalla kuusi...
Herrojen viime kesän Hurricane -festivaaleilta kuvattu puolituntinen taltiointi tulee muuten kakkoselta 23.7.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#180 03.07.2006 15:29

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Herrojen viime kesän Hurricane -festivaaleilta kuvattu puolituntinen taltiointi tulee muuten kakkoselta 23.7.

jahas, täytyy muistaa virittää videot valmiiksi.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB