1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#181 03.07.2006 17:19

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Random110.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#182 07.07.2006 15:32

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

electronicilta pukkaa kokoelmaa:

The Best of Electronic will be released on Monday September 18 and will have the following tracklisting:

CD:
Getting Away With It
Get The Message (Single Mix)
Feel Every Beat
Disappointed (Single Mix)
Forbidden City
Vivid
All That I Need
For You
Imitation Of Life
Out Of My League
Like No Other
Twisted Tenderness
Late At Night

DVD:
Getting Away With It
Get The Message
Feel Every Beat
Disappointed
Forbidden City
For You
Vivid


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#183 07.07.2006 15:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

jpp.
mennee hankintalistalle, tosin nuo kaikki videot löytyy siltä Electronic bootleg 2xDVD:ltä, jonka eräät tuolla NOOLissa kehitti. Tietty huonompilaatuisina..


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#184 21.07.2006 15:02

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Muistakaahan kaikki tänä sunnuntaina:

TV2 23.15 Yle Live: New Order

Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#185 23.07.2006 19:56

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

TV2 23.15 Yle Live: New Order

Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.

Nih, on tänään!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#186 23.07.2006 21:07

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,159

Re: New Order

aqzu wrote:
aqzu wrote:

TV2 23.15 Yle Live: New Order

Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.

Nih, on tänään!

Onx tietoo settilistasta?


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#187 23.07.2006 21:22

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

jookcha wrote:
aqzu wrote:
aqzu wrote:

TV2 23.15 Yle Live: New Order

Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.

Nih, on tänään!

Onx tietoo settilistasta?

Nope. Jos on puolen tunnin ohjelma johon sisältyy "haastattelu" niin en usko että kovin montaa tulee. Tämä on taltioitu kuukautta ennen Ruotsin keikkaa jolla oltiin ja voin sanoa että jokainen kappale on katsomisen arvoinen. Itse henkilökohtaisesti haluaisin Run Wildin nähdä koska Arvikassa olivat jo Jet Streamin ja Run Wildin tiputtaneet pois ja paikanneet klassikoilla.
Veikkaan että kuullaan Blue Monday, Crystal, Regret ja Temptation. Saa nähdä montako oikein...


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#188 24.07.2006 13:43

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Ainakin Blue Monday meni oikein. Siinähän oli muuten vissiin Kyllin Can't Get You Out Of My Headiakin mukana välistä. Love Will Tear Us Apart oli toinen biisi, jonka näin (katsoin vähän lopusta). Jotenkin tuntui typerältä kun Barney joka välissä huusi "Come on!" kesken Love Will Tear Us Apartia. Muutenkaan ei oikein toiminut tuommoisena versiona mielestäni.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#189 24.07.2006 14:04

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: New Order

Love Will Tear Us Apartin alussa Barney lauloi ihan väärän ja itsekin meni vähän hämilleen. ,,/ Blue Mondayn aikana Barneyn lädimäinen tanssi kuitenkin jaksaa aina ilahduttaa koomisuudellaan ja Hooky takomassa niitä "juttujaan" siellä taustalla on aika lähellä musiikillista ekstaasitilaa. True Faith kuulosti myös aina niin hienolta (kornista kertsistään huolimatta... icon_wink)

Offline

#190 24.07.2006 15:40

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Eniten henkilökohtaisesti ärsytti miksaus, kappaleet perustuvat bassomelodioille mutta nyt Philin kitara oli aivan liian ylhäällä. Tipahtelin itsekin sille Barneyn virheelle LWTUA:n alussa - jotenkin sympaattista että herra joutuu lunttaamaan kaikki sanat aina näytöltä joka keikalla.  icon_wink
Osasin kaksi oikein, olisin itse jättänyt Kraftyn pois ja jonkun toisen klassikon tilalle mutta kävi noinkin. Pientä katkeruutta siitä ettei meidän keikalla tullut noita Kylie-sampleja - ottivat mukaan ekan kerran NME Awardseissa esiintyessään ja onhan se aika parhautta.
(Niille jotka eivät tiedä taustaa niin kerrattakoon; joku fani väänsi nettiin Can't Get Blue Monday Out Of My Head -miksauksen, jossa oli yhdisteltynä nuo kaksi biisiä. Kylien taustatiimi tuotti oman version samalla idealla ja liitti sen rouvan levyn bonukseksi, sen lisäksi Kylie esitti mm. Brit Awardseissa kyseisen version. Noh, lädit halusivat myös ryhtyä leikkiin ja sämpläsivät syntikkaansa nuo laululinjat.)
Barneyn tanssi on aina yhtä rakastettavaa - tahtoa ja halua ilman taitoa. sydan  sydan  sydan
Väärä kellonaika legendoille esiintyä ja saksalainen yleisö ei ollut ihan täysillä mukana, mutta ainahan se on hienoa kun maailman paras pändi on suomen telkkarissa...  icon_cool


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#191 24.07.2006 16:02

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Acedia wrote:

True Faith kuulosti myös aina niin hienolta (kornista kertsistään huolimatta... icon_wink)

Jep! Tuon biisin kuulinkin jotain muuta puuhatessani ja oli pakko sen takia vääntäytyä vielä tv:n ääreen katsomaan loppu lähetyksestä vaikka nukkumaan olisi jo pitänyt mennä.  Ja Barnen tanssille kyllä repsäsin. Aika hyvin tuo Kyllin biisi kieltämättä sopi Blue Mondayhin. Pitänee etsiä tuo remix netistä joskus...

En tiedä olenko jo kertonut jossain, mutta tajusin yksi päivä kuunnelleeni New Orderia jo yläasteella. Regret nimittäin löytyi joltain kokoelmalta ja olin aivan fiiliksissä kyseisestä biisistä. Harmi etten tutustunut silloin tarkemmin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#192 27.07.2006 13:04

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Hain huvikseni suolesta sen I Can't Get You Out Of My Head On Blue Monday-mixauksen ja se kuulostaa oikein toimivalta. Späm.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#193 27.07.2006 14:36

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

ainahan se on hienoa kun maailman paras pändi on suomen telkkarissa...  icon_cool

smaa peuk tongue

Alxity wrote:

Hain huvikseni suolesta sen I Can't Get You Out Of My Head On Blue Monday-mixauksen ja se kuulostaa oikein toimivalta. Späm.

joku postailee ämpärinä tänne 2 viikon päästä thänx.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#194 27.07.2006 17:46

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: New Order

Ostin tänään Substancen kun cdon ei taida osata sitä toimittaa. Toi live oli aika kova pettymys, True Faith oli jotenki vaisu ja Barney taas pilasi Kraftyn ja Love Will Tear Us Apartin typerillä huudoillaan. Blue Monday taas oli yllättävän hyvä vaikka en siitä ole koskaan erityisemmin pitänyt. Barneyn tanssille  peuk  Taitaa tämä bändi kuitenkin edelleen olla se minkä haluaisin eniten nähdä livenä.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#195 14.08.2006 15:45

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: New Order

MIKSI Elegian full version loppuu töksähtäen kesken 17:31? Kuuluuko sen?   :x

Offline

#196 14.08.2006 16:36

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

public wrote:

MIKSI Elegian full version loppuu töksähtäen kesken 17:31? Kuuluuko sen?   :x

http://www.neworderonline.com/Music/Song.aspx?SongID=83

Mihnä pelaa?


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#197 14.08.2006 17:13

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: New Order

Se vaan menee jotenkin poikki. En tajua miksi. Tuo Retron "täyspitkä" sen pitäisi olla...

Offline

#198 14.08.2006 21:50

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Repsäilin tässä kun luin jostain Mojon haastattelusta, että Bernard oli kuulemma aina Haciendalla ollessaan nojaillut DJ-kopin seinään ja vaatinut DJ:ta soittamaan Blue Mondayn.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#199 23.08.2006 17:55

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order


Nyt on parhautta! Harvoin edes Barneyta näkee noin kåpspds, kiitokset ja conga-pohdinta kohtuullisen syvällistä. icon_biggrin:D


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#200 24.08.2006 01:02

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Luultavasti, eihän tuo hetkessä treenaannu. Kannattaa muuten viljellä tuota tanssia aina pinta-baarien tanssilattialla - saa varmasti kunnolla tilaa ympärilleen.
Nimim. Kokemusta on


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#201 28.08.2006 10:08

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: New Order

Eilen tuli puolenyön aikaan TV2:lta joku pätkä saksanmaan Hurricane-festareista. Näytettiin myös nyykkäreitä soittamassa Blue Mondayta ja Love Will Tear Us Apartia.

En ole ikinä nähnyt mitään niin vitun hirveää. Oikeasti. Barney näyttää tanssivan voskattakin ihan yhtä nolosti ja Hookyn poseeraukset olivat myös aika vaivaannuttavaa kamaa. Sitten vielä ne loputtomat soittomokat ja Barneyn kammottava jatkuvasti hengästynyt (ihmekös, sillä kessillä!) laulusuoritus, niin voi hoh-hoijjakkaa. Eipä ole odotukset kovinkaan korkealla ensi viikonlopun sähköpiknik-keikalle.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#202 28.08.2006 10:12

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

forssto wrote:

Eilen tuli puolenyön aikaan TV2:lta joku pätkä saksanmaan Hurricane-festareista. Näytettiin myös nyykkäreitä soittamassa Blue Mondayta ja Love Will Tear Us Apartia.

En ole ikinä nähnyt mitään niin vitun hirveää. Oikeasti. Barney näyttää tanssivan voskattakin ihan yhtä nolosti ja Hookyn poseeraukset olivat myös aika vaivaannuttavaa kamaa. Sitten vielä ne loputtomat soittomokat ja Barneyn kammottava jatkuvasti hengästynyt (ihmekös, sillä kessillä!) laulusuoritus, niin voi hoh-hoijjakkaa. Eipä ole odotukset kovinkaan korkealla ensi viikonlopun sähköpiknik-keikalle.

center

et vaan osaa... helmiä sioille etc. huonoimmillaankin parasta.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#203 28.08.2006 10:25

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

et vaan osaa... helmiä sioille etc. huonoimmillaankin parasta.

Osaan. Oli ihan helvetin kamalaa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#204 28.08.2006 10:52

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

forssto wrote:

Eilen tuli puolenyön aikaan TV2:lta joku pätkä saksanmaan Hurricane-festareista. Näytettiin myös nyykkäreitä soittamassa Blue Mondayta ja Love Will Tear Us Apartia.

En ole ikinä nähnyt mitään niin vitun hirveää. Oikeasti. Barney näyttää tanssivan voskattakin ihan yhtä nolosti ja Hookyn poseeraukset olivat myös aika vaivaannuttavaa kamaa. Sitten vielä ne loputtomat soittomokat ja Barneyn kammottava jatkuvasti hengästynyt (ihmekös, sillä kessillä!) laulusuoritus, niin voi hoh-hoijjakkaa. Eipä ole odotukset kovinkaan korkealla ensi viikonlopun sähköpiknik-keikalle.

No siis hirveää kuraahan se on. Silti parempaa kuin mikään.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#205 28.08.2006 10:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,534
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Silti parempaa kuin mikään.

kyä näin o peuk


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#206 28.08.2006 10:54

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

No siis hirveää kuraahan se on. Silti parempaa kuin mikään.

Mutta missä pelaa nuorten miesten kiima?! Voskattu tiehensä?!
http://www.youtube.com/watch?v=cZMUkmUVwBc


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#207 28.08.2006 10:56

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

No tuolloin piti olla vaan hiljaa ja synkkinä, kulttimaine rok rok. Kaikki kiteytyy Morrisin silmien pyörimiseen haastattelussa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#208 30.08.2006 18:06

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

http://www.new-order.net/no/audio/

Se kuuluisa EGG:n sisältämä keikka viime kesän Torinosta ja paljon muuta kivaa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#209 05.09.2006 09:39

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: New Order

Oli se vaan yllättävän kova. Eivät taineet ees olla kännissä? Voi olla, että olin belle & sebastianista herkistyny, mutta meinas kyynel tirahtaa kun Ceremony pärähti käyntiin. Mitään vastaavaa ei tapahtunut edes Radioheadin keikalla. "This song was written within four weeks of Ian Curtis' death. This song is called Ceremony"  sydan


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#210 05.09.2006 09:58

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

Moni biisi toimi aivan mojovasti, siis lähinnä sillon kuin sumner keskittyi laulamiseen eikä rääkynyt päälle comeoneja niinku love will tear us apartissa...Temptationinkin yritti pilata, mut ei iha onnistunu  rakkaus


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB