1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#241 10.09.2006 14:14

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Parhaat sinkut kokikselta aikajärjestyksessä:

hassua, meinasin tehdä new order sinkut top-12 listan ilmestymisjärjestyksessä, mutten vielä ehtinyt. eli siis valitsin jo sinkut mutta ajattelin että vois yrittää vähän asiakirjoittaakin siihen samalla. no ehkäpä tässä joku päivä...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#242 10.09.2006 14:16

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

joo, syväanalyysia saattaa itseltäkin seurata perässä... icon_smile


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#243 10.09.2006 14:25

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

jäämme odottelemaan mielenkinnolla peuk tongue

eilen muuten katsoin läpi sen a collection dvd:n, olipa paljon huippuja mukana, mutta kyllä vaan the perfect kiss on ihan parasta ikinä.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#244 10.09.2006 14:35

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

eilen muuten katsoin läpi sen a collection dvd:n, olipa paljon huippuja mukana, mutta kyllä vaan the perfect kiss on ihan parasta ikinä.

samaa mieltä! Eräiden rotsifoorumistien kanssa katseltiin perjantaina Stop Making Senseä ja en voinut olla painottamatta kuinka Demmen taiteellinen ilmaisu pääsee ehdottomaan huippuunsa kyseisellä videolla, vaikka toki SMS:kin sinänsä on nerokasta kuvankäyttöä..
Lueskelin tätä otsikkoa alusta ja ihailin kuinka hyvin asiankirjoitus on säilyttänyt asemansa tämän otsikon sisällä. Tällainen helmi toi melkein vedet silmiin ja muistot sydämeen:

"Jälkimäisen alussa Barney lauloi jotain kummallista sekä spiikkasi kappaleen "we haven't played this in 25 years...".. ETTEPÅ! "Steve, the beat goes a bit like this *tu-tu-ti-tu-tutti tu-tu-ti-tu-tutti*, you know it" Morris pyörittelee päätään epätietoisena ja alkaa takomaan samalla biittiä. Sitten Hooky sanoo jotain "shut up you wanker.. this is my moment.. my melody" ja aloittaa She's Lost Controlin bassoriffin ja yleisö sekoaa.!"

Oi Oi. Haluaa lisää....


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#245 11.09.2006 14:16

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

täydellinen tusina eli parhaat singlet (ilmestymisjärjestyksessä):

fac3312small.gif
Ceremony (1981)

klassinen ensisingle... muistan vielä kun kuulin tän ekaa kertaa radiosta joskus -81 kun tää ilmestyi, ja juontaja puhui jotain bändistä jota ei oikeastaan enää ole, enkä tajunnut mitään (kun en  joy divisionia vielä tuntenut). muistan vaan että tykkäsin heti kovasti enkä ole sittemminkään kyllästynyt. myös b-puoli in a lonely place on erittäin asiallinen, mukavat dub-vaikutteet, paras hetki kun hookyn basso tulee mukaan. aivan loistava  single!


fac53bluesmall.gif
Everything's Gone Green / Procession (1981)

edelleen vähän vierastan ajatusta EGG:n b-puolistatuksesta (otinko vielä substance-korttia esille; substancellahan EGG a-puolien joukossa, procession b-puoliosastossa, jossa tosin myös murder). mutta asiaan, kyseessähän on ehdottomasti paras seiska mitä new order on koskaan julkaissut, ja ylipäätään eräs parhaimmista 7" singleistä ikinä. kumpikin puoli täydentää sopivasti toisiaan, EGG on reippaampi, hienoa sähköistä biittiä, ja se päälle rämpytelty kitara on ihan parhuutta. tällä biisillä new order mielestäni löysi itsensä ja jätti joy divisionin varjon taakseen. pari seuraavaa singleä oli aika suoraa jatkumoa tästä mutta näistä kolmesta tämä on kuitenkin suosikkini. jos jotain  negatiivista pitäisi löytää niin laulupuoli tässä hiukan tökkii, mutta ei se silti haittaa. aivan mielettömän hieno piisi, ja procession ei jää juurikaan jälkeen, hieno kaunis haikea mestariteos.


fac63small.gif
Temptation (1982)

mitähän  tästä sanoisi, ehdoton klassikko, jolla jatkettiin everything's gone greenin linjoilla, teknobiittiä ja kitaranrämpytystä ja  hieno melodia jne jne. hiukan heikommaksi sinkun tekee se, että b-puolen hurt ei ole mikään suuri klassikko, hyvä biisi toki, mutta ei sen enempää. mielenkiintoista muuten, että temptationin 7" ja 12" versiot ovat ihan erilliset levytykset.


bluemondaysmall.gif
Blue Monday (1983)

ikiklassikko ja varmaan ikuisesti se new orderin tunnetuin biisi. paljastuksi: jos olisin tiivistänyt tusinasta top-kympin, ei blue monday olisi tänne yltänyt. hieno biisi  toki, mutta on parempiakin. kaikesta huolimatta enpä ole tähänkään ehtinyt vielä kyllästyä...


fac93small.gif
Confusion (1983)

aikanaan meitsin eka new order -ostos oli tämä  maxisingle, jonka ostin stockmannilta joskus loppuvuodesta -83. muistaakseni hintaa oli 26,50, voi jopa olla että hintalappu on vieläkin  kannessa... melkein  heti perään ostin myös blue mondayn ja PCL:n, mutta jotenkin tämä on jäänyt erityisen rakkaaksi, varsinkin kun substancelle tästä jostain kumman syystä tehtiin uusi äänitys, joka, toisin kuin esim. temptation, poikkesi varsin oleellisesti originaalista (ja oli paljon huonompi). sittemmin 1990 julkaistiin vielä uusi remix-maxi aiheesta, joka oli muuten aika hyvä, mutta kyllä silti originaali on omaa luokkaansa. arthur bakerin kanssahan tämä tehtiin, joten soundit olivat aika epä- new ordermaiset, mutta kaiken kaikkiaan yksi ihan parhaista maxeista ikinä. "why can't you see what you mean to me??"


fac103small.gif
Thieves Like Us (1984)

arthur baker oli tätäkin tekemässä, hieman mahtipontinen teos, jonka heikkona hetkenä saattaisin jopa nimetä kaikkien aikojen parhaaksi new order -singleksi/maksiksi, varsinkin kun b-puolen lonesome tonight on suunnilleen samaa laatua, aivan mielettömän hieno biisi. en tästä keksi mitään pahaa sanottavaa, ja ylisanat loppuvat kesken jos alan kehumaan. täydellinen levy.


murdersmall.gif
Murder (1984)

mahdollisesti new orderin omituisin sinkkujulkaisu, samaan aikaan thieves like usin kanssa julkaistu maksi, joka julkaistiin factory beneluxin toimesta (ja  jota aikanaan en edes saanut hankituksi, löysin tämän vasta pari vuotta myöhemmin). synkeä rytmikäs puoli-instrumentaali, joka sisältää mielenkiintoisia elokuvasampleja ja aivan vastustamattoman bassoriffin, jonka varassa biisi kulkee. kuulemma PCL-albumin ylijäämämateriaalia, ehkäpä liian samankaltainen ultraviolencen kanssa? joka tapauksessa silkkaa neroutta, ja b-puolella pitkä instrumentaaliversio thieves like usista,  tosin alussa kuultava "come in" pelkästään tekee tästä pakkohankinnan faneille.


perfectkisssmall.gif
The Perfect Kiss (1985)

jos tällä singlellä olisi ollut b-puolella jotain parempaa kuin instru/dub-miksailuja niin tämä olisi kiistatta se paras single ikinä, a-puolen pitkä versio kun on niin täydellisyyttä kuin olla ja voi. aivan tajuttoman loistava mini-sinfonia joka kasvaa loppua kohden ja jolla ei ole  ainuttakaan tylsää hetkeä.


truefaithsmall.gif
True Faith (1987)

blue mondayn ohella ehkä se toinen biisi jonka kaikki tietää, ja onhan se hieno, ja kun b-puolella on jos mahdollista, vieläkin parempi biisi (1963) niin eihän tästäkään voi olla kuin hyvää  sanottavaa.


fac223small.gif
Fine Time (1988)

vaan entäs tämä, hulvaton ibiza-vaikutteinen biletysbiisi, ihmettelen syvästi että maailmassa  (ja jopa tällä foorumilla) on ihmisiä, joiden mielestä tämä ei ole maailman paras piisi???!!!
"you're much too young to mess around with me" peuk tongue


nowimsmall.gif
World In Motion (1990)

ei voi mitään, mutta tippa tulee linssiin tätä kuunnellessa, on se  vaan niin hienoa...  sydan


pocd-1109small.gif
Regret (1993)

viimeinen suuri new order klassikko, täydellinen biisi jossa jälleen kerran huipentuu kaikki hyvä tässä bändissä. sääli että vastaavanlaisia ei ole enää sittemmin syntynyt, joskin pari kertaa on  sentään päästy melko lähelle  (crystal, waiting for the siren's call).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#246 11.09.2006 15:09

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

muistan vielä kun kuulin tän ekaa kertaa radiosta joskus -81 kun tää ilmestyi, ja juontaja puhui jotain bändistä jota ei oikeastaan enää ole, enkä tajunnut mitään (kun en  joy divisionia vielä tuntenut).

icon_eek
Kerrassaan hyvää tekstiä ja hyviä pointteja, ei voi kuin ihailla noita henkilökohtaisia muistoja joita teksti paljasti. Mitenköhän erilainen suhde bändiin olisi jos olisi elänyt mukana koko uran ja pureskellut uusinta julkaisua odottaessaan uutta...


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#247 11.09.2006 16:17

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

jos vielä joku sana miksi piti joitain singlejä jättää tusinasta pois:

sub-culture (1985)

low-lifelta irroitettu, hieman pet shop boysit mieleen tuova single, josta kansitaiteilija peter saville ei tykännyt yhtään, niinpä kuulemma ei suostunut tekemään kantta, ja levy julkaistiinkin vain yksinkertaisessa mustassa pahvikannessa. sinänsä  kyllä tykkään tästä kovasti, mutta jotenkin albumiversion hauraus pääsi häviämään taustakuorojen ja miksailujen alle.


shellshock (1986)

onhan tää mahtava, mut ei silti ihan päässyt huipulle. kertsi on kyllä  tarttuva... tää tais olla jostain filmistä?


state of the nation (1986)

tämä puolestaan on aina vaikuttanut vähän kakkosluokan biisiltä, ihmettelen miksi se edes singlenä julkaistiin. melkeinpä tykkään  enempi b-puolen shame of the nationista, eli versiosta, jossa mukana taustakuorot ja joka muutenkin kuulostaa enemmän new order singleltä. varmuuden vuoksi sanon tietenkin että tämähän on  loistava biisi, mutta siis noihin muihin verrattuna...


bizarre love triangle (1986)

aivan mielettömän hieno biisi, mutta (lähes) suoraan albumilta poimittu, joten ei tunnu sinänsä niin tarpeelliselta julkaisulta, hieno kansi siinä kyllä on.


touched by the hand of god (1987)

salvation-soundtrackilta poimittu single ei myöskään ihan terävintä a-luokkaa ole, hulvattomasta tukkahevi-videostaan huolimatta.


round & round (1989)

oikein mainio biisi techniquelta, ehkä  suorastaan ilmeisin sinkkuvalinta, mutta ei pärjää fine timelle sitten millään.


run 2 (1989)

tämä on kyllä aivan mahtava, mutta vetoan taas siihen, että kyseessä on albumilta poimittu biisi, eikä b-puolen MTO ole kovinkaan kummoinen.

myöhemmistä en jaksa erikseen perustella.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#248 11.09.2006 17:35

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: New Order

psychocandy wrote:

shellshock (1986)

onhan tää mahtava, mut ei silti ihan päässyt huipulle. kertsi on kyllä  tarttuva... tää tais olla jostain filmistä?

Joo kato se oli Pretty In Pinkissä. Mie tykkään.

Offline

#249 11.09.2006 18:03

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Omaan listaan kyllä liittäisin BLT:N (nimenomaan se pitkä versio) ja Shellshockin. Shellshockin 12":n versio on vaan niin hiton sekavaa parhautta... Perfect Kissin 12" on paras ikinä ja Regret kilpailee parhaan ysärisinkun tittelistä mm. Ordinary Worldin kanssa. No plplpl. Ei mul muuta.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#250 11.09.2006 19:51

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: New Order

Hienoa tekstiä psychocandylta  peuk , pitipä heittää heti Substance soittimeen...

Vaikeaa, oikeastaan mahdotonta, noita sinkkuja on pistää järjestykseen. Fine Timen parhaudesta ollaan toki ehdottomasti samaa mieltä.  icon_cool

Offline

#251 11.09.2006 22:28

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

Tuli tässä ihan sellainen fiilis, että pitänee hankkia ainakin tuo Blue Monday 12" jossain vaiheessa omaankin hyllyyn. Pitänee vaan varoa tuota '88 versiota. Ilmeisesti se ei ole yhtä hyvä? Ja onko siinä erilainen kansi kuin siinä ekassa legendaarisessa?


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#252 11.09.2006 23:32

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Tuli tässä ihan sellainen fiilis, että pitänee hankkia ainakin tuo Blue Monday 12" jossain vaiheessa omaankin hyllyyn. Pitänee vaan varoa tuota '88 versiota. Ilmeisesti se ei ole yhtä hyvä? Ja onko siinä erilainen kansi kuin siinä ekassa legendaarisessa?

originaali:
2958.626.discog.jpg
88:
105.641.discog.jpg
[/img]


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#253 12.09.2006 09:33

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Tuli tässä ihan sellainen fiilis, että pitänee hankkia ainakin tuo Blue Monday 12" jossain vaiheessa omaankin hyllyyn. Pitänee vaan varoa tuota '88 versiota. Ilmeisesti se ei ole yhtä hyvä?

ei tietenkään yhtä hyvä, mutta ei missään nimessä niin huono, että sitä nyt erityisesti kannattaisi varoa... mutta varmaan tähdellisimpiäkin ostoksia löytyy alkuun.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#254 12.09.2006 09:43

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

Shellshockin 12":n versio on vaan niin hiton sekavaa parhautta...

tuo on kyllä totta, ja onhan se aivan mahtava levy, varmasti top-15 listalle pääsisi. tuli vaan mieleen että onkos sitä julkaistu millään kokoelmalla, ylipäätään jonkinmoinen 12"-kokoelma olisi asiaa, mieluiten tietty erillinen boxi jossa kaikki sinkut, ja sinkuilla kaikki versiot replica-kansin, mutta kävisi myös sellainen  kätevä singles-tyyppinen ratkaisu (tosin ei ihan tupla-cd:lle mahtuisi kaikki pitkät versiot [substance osa 2?]). jos tuommoiset julkaistaisiin niin ostaisin heti.

ja aqzu  ehkä osaa vastata, eikös mr discosta ole tehty joku remixi, mistä löytyy ja millainen? suuri harmi kun tuota ei koskaan julkaistu singlenä.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#255 12.09.2006 10:07

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

psychocandy wrote:
Alxity wrote:

Tuli tässä ihan sellainen fiilis, että pitänee hankkia ainakin tuo Blue Monday 12" jossain vaiheessa omaankin hyllyyn. Pitänee vaan varoa tuota '88 versiota. Ilmeisesti se ei ole yhtä hyvä?

ei tietenkään yhtä hyvä, mutta ei missään nimessä niin huono, että sitä nyt erityisesti kannattaisi varoa... mutta varmaan tähdellisimpiäkin ostoksia löytyy alkuun.

Niin no tuota minä lähinnä tarkoitinkin ja New Orderin 12" sinkkuja ostellessa myös kansitaide on iso syy ostaa tietty levy kun onhan minulla tuo originaali Blue Monday toki cd:llä. Jotenkin tuohon originaali-Blue Mondayhin vaan hienosti nivoutuu koko Factoryn toiminta. Tehdään hieno kansi, maksoi mitä maksoi.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#256 12.09.2006 10:16

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

Alxity wrote:

Jotenkin tuohon originaali-Blue Mondayhin vaan hienosti nivoutuu koko Factoryn toiminta. Tehdään hieno kansi, maksoi mitä maksoi.

tuota alkuperäistä reiällistä kantta ei kyllä välttämättä löydä helposti, tai en tiedä miten siitä on otettu uusintapainoksia. mullakin on vaan kolmas painos (niissä on eri kaiverrukset, ja vain ekassa nuo reiät siinä kannessa).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#257 12.09.2006 10:19

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: New Order

psychocandy wrote:

tuota alkuperäistä reiällistä kantta ei kyllä välttämättä löydä helposti, tai en tiedä miten siitä on otettu uusintapainoksia. mullakin on vaan kolmas painos (niissä on eri kaiverrukset, ja vain ekassa nuo reiät siinä kannessa).

En tiiä sitten lupailevatko liikoja, mutta ebayssa näytti olevan ihan alle 5 punnan hinnalla tuota ekaksi versioksi väitetettyäkin myynnissä. Tai sitten siinä tarkoitettiin vain että kyseessä on se originaali 12" eikä 88-versio. No ei sillä niin väliä kuitenkaan...


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#258 18.09.2006 18:57

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

nyt on pakko nostaa ja näinkin hienolla flaierilla:
urbb150dpi.jpg
minä olen siellä, oletko sinäkin?


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#259 19.09.2006 09:09

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

minä olen siellä, oletko sinäkin?

pannan harkintaan... dj-keikka, miksei pändi??


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#260 19.09.2006 09:35

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

psychocandy wrote:

pannan harkintaan... dj-keikka, miksei pändi??

Barney ei kestä tien päällä montaa keikkaa vuodessa, tekevät sen brittikiertueen lokakuussa niin sinnehän se tarmo menee. Niin ja kait Morrisin pitää ajella tankeillaan...


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#261 29.09.2006 11:24

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

grgecspromo.jpg
ylös ihan muuten vaan -spåm


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#262 29.09.2006 12:43

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#263 29.09.2006 16:59

public
Member
Registered: 18.06.2005
Posts: 292

Re: New Order

Mullakin on Get Ready kasettina!

Offline

#264 01.10.2006 19:10

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: New Order

Pikaisesti väännetty top10. Aika sinkkupainotteista.

1. Bizarre Love Triangle
2. Perfect Kiss
3. True Faith
4. Dream Attack
5. Turn
6. Guilty Partner
7. Mr. Disco
8. Regret
9. Subculture
10. Ceremony


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#265 02.10.2006 12:45

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

turskan listassa silmiin pistää guilty partner, itse olen pitänyt sitä aina vähän täyteraitana... mutta vaikeaa olisi lopullista top-kymppiä laittaa, yritetäänpä kuitenkin nopeasti mietitty top-10 (sinkkuina julkaisemattomat) albumiraidat:

1. all day long
2. way of life
3. your silent face
4. love vigilantes
5. mr. disco
6. the village
7. age of consent
8. all the way
9. leave me alone
10. weirdo

bubbling under:
as it is when it was
dreams never end


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#266 02.10.2006 19:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Parhaushaastattelu Electronicista:
http://enjoyment.independent.co.uk/musi … 587895.ece

Independentin juttu wrote:

The vegetarian, teetotal Marr is having the soup; Sumner a roast beef wrap and a glass of chardonnay. Clearly the best of friends, they make each other laugh easily and often.

"Bernard was like the Pied Piper, but dressed all in white," laughs Marr. "He'd come back to the studio about 4am with an entourage of our friends, and we'd get a chance to road-test our new songs. One time we had "Idiot Country" blaring out and Bez [of Happy Mondays] was talking to my wife. I noticed he wasn't dancing, so I slowed the tempo down until he started to shuffle again. That's when I knew we'd got it right."

"One night, Neil and I had gone out for a walk," says Marr, "and by the time we came back, Chris and Bernard had decided we should accept an invitation to support Depeche Mode at The Dodger stadium in Los Angeles in front of 70,000 people".

Marr continues: "I didn't know what the hell to do after The Smiths, so Electronic taught me to trust my instincts and make the bullshit part of being in a band secondary." "That's it in a nutshell," agrees Sumner. "Electronic was about sheltering from the bullshit."


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#267 05.10.2006 10:35

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

fac271tv1.jpg
fac271tv2.jpg
ikon49w.gif


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#268 05.10.2006 10:41

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

3719.951.large.jpg
3047.640.large.jpg[/url]


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#269 05.10.2006 10:47

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

Foto%20Book%20Indonesia's%20Experiences%20under%20the%20New%20Order.png
0972140204.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg
0198530404.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1109254319_.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#270 05.10.2006 10:48

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,535
Website

Re: New Order

tbthogfball.jpg


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB