1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

#1 08.07.2007 14:07

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Metallica

Oma topikki, missä pelaa?!

Viikko keikkaan sheeplove

Looris, postaa joku hyvä ja kiihkeä Lars-fantasia!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#2 08.07.2007 14:09

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Metallica

Mä tein kuudennella luokalla esitelmän Metallicasta. Mulla oli kaikki levyt mitä sillo oli tullu. T-paitaki oli! Sit mä luovuin kaikesta.

Offline

#3 08.07.2007 15:31

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Metallica

Tykkäsin joskus ylä-asteella kovasti. ...And Justice For Allista (Alli, heh heh) eteenpän kaikki levyt löytyvät uusinta ja Loadia lukuunottamatta. Ride To Lightningin ostamista olen edelleenkin joskus harkinnut. Tuleehan noita aina joskus kuunnneltua ja jopa sitä koverlevyäkin jaksaa yllättävän hyvin edelleenkin. Olette varmaankin kaikki huomanneet, että Sabbra Cadabra koverissa soittavat pätkän National Acrobatia kun ilmeisesti Hetfield on pystynyt sitä yhtä kohtaa laulaa tai jotain vastaavaa...

Niin joo ja en minä sitä S&M-levyäkään omista. Aika paskaa tais olla kun vähän joskus kuuntelin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#4 08.07.2007 15:35

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Metallica

hyllyssä on vaan s/t ja s&m

parhaat on ride the lightning, master of puppets ja toi s/t
mut eipä tuu kyllä enää kuunneltua.

Offline

#5 08.07.2007 15:36

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Metallica

Omistin joskus One-7":n ja sen mustan hitti-cd:n, mutta niiden on sittemmin  pitänyt mennä. Onneks ollaan pois maasta silloin, kun möyrävät tossa naapurissa...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#6 08.07.2007 18:23

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Dogmaattiset Metallica-fanit ovat meikäläisen suurimpia faneja. Manic Street Preachers diggareita on selkeästi pienempi joukko, mutta niiltä tuleekin sitten tappoujkauksia. metallica-fanit lähinnä haukkuivat homoksi...

Kill 'Em All on loistava, romuluinen, kunnon bailumeno... Rakastan. Ride the Lightning on tosi kova. Master of Puppets omalla tavallaan yhtä hyvä kuin eka, mutta ei voi verrata. Liian eri.

...And Justice olisi voinut olla hyvä, mutta koska miksauksen ja masteroinnin hoiti juopunut apinalauma kakalla toimivalla laitteistolla, tulos ei ole kuuntelukelpoinen. Sen jälkeen kaikki onkin aika mitäänsanomatonta paskaa, paitsi St. Anger joka oli niin käsittämättömällä tavalla paskaa, että se oli aika kiinnostava. Jännäkakka.

Some Kind of Monster DVD on loistomahtava, varsinkin ne kohtaukset joissa Metallican kaksi toivotonta urpoa (Lars-durrr ja Kirk-durrr) tekevät hipitihoppia SwiZZZZ BeatZZZZZin kanssa. Vittu. Niin paljon tyhmyyttä ja lahjattomuutta että musta aukko meinasi syntyä siihen paikkaan...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#7 08.07.2007 20:14

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,093

Re: Metallica

Maailman paras bändi ala-asteen neljänneltä kuudennelle. Näin livenä jäähallissa 1996. Kolmen ensimmäisen levyn hankkimista harkitsen aina silloin tällöin.


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#8 08.07.2007 20:14

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Ha aha. Mä aloin kuuntelee vasta parikymppisenä. Lapsena en jaksanut heviä yhtään...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#9 08.07.2007 20:15

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

jookcha wrote:

Näin livenä jäähallissa 1996.

Sama, mutta '92 + Ogelissa '93.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#10 08.07.2007 21:55

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

arttu wrote:

...And Justice olisi voinut olla hyvä, mutta koska miksauksen ja masteroinnin hoiti juopunut apinalauma kakalla toimivalla laitteistolla, tulos ei ole kuuntelukelpoinen.

jeeps. muistan ku toi levy ilmestyi, masterin jälkeen sitä kuitenkin odotettiin kuin kuuta nousevaa. sit kun se lopulta oli soimassa niin vaikkei 16-vuotiaana janareina ollut periaatteessa mitään hajua "hyvistä saundeista" oli kokonaisvaltainen hämmennys suuri: "miten tää kuulostaa niin oudolta ja ontolta..." "onks sun kajarit kunnossa..."

tuli netissä vastaan jonkun mestariäänittäjän haastis jonka suurin sulka hatussa oli (olevinaan) just ...and no midrange for all.. eiq, siis ...justice. huisia juttuja. bassarikanava oli kuulemma menny jonkun 45675-alueisen graafisen eq:n kautta jota ulrich-nero oli sit väännelly pikkutunneille asti. pitääpä kaivaa toi esiin...
[quote:b9306fbaba="arttu"]
Some Kind of Monster DVD on loistomahtava, varsinkin ne kohtaukset joissa Metallican kaksi toivotonta urpoa (Lars-durrr ja Kirk-durrr) tekevät hipitihoppia SwiZZZZ BeatZZZZZin kanssa. Vittu. Niin paljon tyhmyyttä ja lahjattomuutta että musta aukko meinasi syntyä siihen paikkaan...[/quote:b9306fbaba]
ihan kurgo leffa. teki spinal tapin tarpeettomaksi siinä paikassa. larsin pisteet yllättäin nousi koska se oli ensimmäinen tossa koplassa joka hajosi ja alko huutaa "mitä vittuu me vittu tehdään!!! joku vitun terapeutti seuraa meitä joka paikkaan ja sä haluut tehdä neljän tunnin työpäiviä!! vittu !!!! vittu!!!"

priceless.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#11 08.07.2007 22:54

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,244
Website

Re: Metallica

forssto wrote:

Ogelissa '93.

Sama.

Mä tykkään ...And Justicen kuivista soundeista ja St. Angeristäkin.

Offline

#12 09.07.2007 09:20

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

Firon wrote:

[quote:4731e17df4="forssto"]Ogelissa '93.[/quote:4731e17df4]

Sama.

Mä tykkään ...And Justicen kuivista soundeista ja St. Angeristäkin.

kai tuo on ihan ymmärrettävää. jokuhan niitä suurlähettiläidenkin levyjä ostaa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#13 09.07.2007 09:31

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

Kaikki mustaan levyyn asti (siis musta mukaanlukien!) on neroo. Justicekin soundeista huolimatta! Myöhemmilläkin on ehdottomasti hetkensä.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#14 09.07.2007 09:35

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

On kuivaa, paskaa ja kuivaa paskaa...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#15 09.07.2007 09:38

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

forssto wrote:

Kaikki mustaan levyyn asti (siis musta mukaanlukien!) on neroo. Justicekin soundeista huolimatta! Myöhemmilläkin on ehdottomasti hetkensä.

massiivinen eri. puppetsiin asti neroa. sen jälkeen bändi on ollut edennyt alaspäin avoimella asteikolla. sinänsä jännittävää, aina kun luulee että poppoo ei enää voi keksiä mitään paskempaa ideaa michael kamen-sinfoniasovitusten, whiskey in a jar-kovereiden sun muiden jälkeen niin... sitten ne keksii jotain paskempaa.

kuvaavaa lienee että bändin paras tekele about kahteenkymmeneen vuoteen on dokumentti siitä miten pihalla oikeasti ovat.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#16 09.07.2007 10:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

killemalli ja puppetsi on kovii, mut ride the lighning on KOVIN!

melko usein tulee kuunneltua, harvoin kylläkään ilman halpaa kaljaa kätösessä

hieno muuten tuo RYM:n genrelista bändin kohdalla
[quote:63d0d3b784]thrash metal, speed metal, heavy metal, metal, hard rock, rock, heavy rock, nu-metal, arena rock, progressive thrash, thrash, retro-metal, proto thrash, melodic thrash, melodic rock, alternative metal, southern metal, bachata, guitar rock, guitar metal, metal guitar, punk, grunge, southern rock, death metal, rock & roll, skate metal, hair metal, symphonic metal, hardcore punk, grind metal, corporate rock, atheist rock, dark music, raw energy, , novelty, black metal, teen pop, joke band, sellout metal, emo metal, teen pop[/quote:63d0d3b784]


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#17 09.07.2007 10:03

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

Mä en vaan tajua mustan levyn dissausta. Siinä on ihan vitun komeita biisejä, kuten Wherever I May Roam, Sad But True, My Friend of Misery... Mahtavia jytäralleja kaikki!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#18 09.07.2007 10:24

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Määrätyssä mielentilassa se mustakin toimi.... Se on aika toimivaa pop-metallia. Uuden ajan Def Leppard:-)


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#19 09.07.2007 10:27

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

arttu wrote:

Määrätyssä mielentilassa se mustakin toimi.... Se on aika toimivaa pop-metallia. Uuden ajan Def Leppard:-)

Höö, aika paksua! Mustalla levyllä sentään ne ei-hittibiisit on oikeasti ihan helposti metalliksi luokiteltavaa kamaa, eikä mitään mamasaid-hiplausta. Def Leppard nyt oli sentään rehellistä tukkajuustoa, eikä mun mielestä liity mitenkään Metallicaan. Tämä ei siis todellakaan tietenkään ole mikään arvotuskommentti, koska toki rakastan intohimoisesti myös Leppareita!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#20 09.07.2007 10:31

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,288
Website

Re: Metallica

eilen tuli radiosta joku ohjelma missä maija vilkkumaa soitteli suosikkilevyjään ja master of puppets kuultiin, onhan se ihan kiva piisi peuk


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#21 09.07.2007 10:32

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

Pannam ny varmuuden vuaks Maija Vilkkumaalle silti center


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#22 09.07.2007 10:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,288
Website

Re: Metallica

forssto wrote:

Pannam ny varmuuden vuaks Maija Vilkkumaalle silti sydan:rakkaus:

tero skeletonilla nämä.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#23 09.07.2007 10:36

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

psykokarkki wrote:

[quote:21996e94cf="forssto"]Pannam ny varmuuden vuaks Maija Vilkkumaalle silti sydan:rakkaus:[/quote:21996e94cf]
tero skeletonilla nämä.

Eiku Terolla Maijalle nämä:
wank.gif


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#24 09.07.2007 10:37

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Ok. Myönnetään että heitto oli aika provokatiivinen ja sopi ehkä vain niihin sinkuloihin:-)

Sä voit nyt rauhoittua ja palata epäilyttävien vilkkunaamaeroottisten fantasioidesi pariin.


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#25 09.07.2007 10:51

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,244
Website

Re: Metallica

forssto wrote:

Mä en vaan tajua mustan levyn dissausta. Siinä on ihan vitun komeita biisejä, kuten Wherever I May Roam, Sad But True, My Friend of Misery... Mahtavia jytäralleja kaikki!

Itelle ja varmaan monelle muulle ongelma on se, että ne Enter Sandmanit, Nothing Else Mattersit ja Unforgivenit on niin puhkikuultuja. Ei toi mikään absoluuttisen paska levy ole, vaikka oon varmaan joskus sen suuntaistakin sanonut jollekin.

Eiks kukaan muu oikeasti diggaa St. Angeristä? Ei se niiden 80-luvun plattojen tasolla ole, mutta ihan selkeä tason nosto Load/Reload/S&M vaiheen jälkeen. Tosin en tiedä vaikka niiltäkin löytyisi hyvää matskua, lähinnä radiohittien perusteella ne on tullut tuomittua.

Mä jopa odotan seuraavaa Metallican levyä ihan mielenkiinnolla. Ei tätä bändiä voi ainakaan syyttää että olisivat polkeneet paikoillaan ja pelänneet muutoksia. Tosin sitä en ymmärrä miksi Hethfield edelleen soittaa sillä helvetin rumalla ESP:llä.

Offline

#26 09.07.2007 10:55

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

Firon wrote:

Tosin sitä en ymmärrä miksi Hethfield edelleen soittaa sillä helvetin rumalla ESP:llä.

Taitaa tienata ihan hyvin, kuten ESP:kin niin kauan kuin Hetfield = ruma ESP


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#27 09.07.2007 10:55

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Mä odotan jokaista Metallican levyä mielenkiinnolla, koska mun mielestä Hetfield on oikeasti todella lahjakas. Yleensä sitä pettyy... Mutta kyllä mä aina aidosti toivon että tulisi ihan vitun kova, koska vitun kovien Metallica-levyjen kuunteleminen on niin hauskaa.

Monsterissa oli hienoa myös se, että se selvensi mulle miksi St. Anger oli NIIN kusinen ja outo. Se oli komitealevy, neuvostometallia...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#28 09.07.2007 10:56

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

[quote:1811ffaa09="arttu"]Ok. Myönnetään että heitto oli aika provokatiivinen ja sopi ehkä vain niihin sinkuloihin:-)
Sä voit nyt rauhoittua ja palata epäilyttävien vilkkunaamaeroottisten fantasioidesi pariin.[/quote:1811ffaa09]
mut leppareiden hysterialta (bändin hienoin hetki) irrotettiin seitsemän (7!! VII!!!) hittisingleä. edes therapyllica ei ole kyennyt moiseen juustokautenaan.

metallica - cliff burton =  kaka:kaka::kaka::kaka::kaka:


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#29 09.07.2007 10:57

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Metallica

Mä oon ihan tyytyväinen noihin vanhoihin Metallicalevyihin. Ovat tehneet jo itsestään pellejä fanien edessä Napsterjupakassa. Röyhkeydellä on rajansa. Mut mitä eniten pelkää, on että jos virkamiehet pystyvät tekemään oikeesti kovan metallilevyn, rokki on kuollut...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#30 09.07.2007 11:07

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

arttu wrote:

Monsterissa oli hienoa myös se, että se selvensi mulle miksi St. Anger oli NIIN kusinen ja outo. Se oli komitealevy, neuvostometallia...

jeps. tai osoitus siitä että demokratia, varsinkin bändi-sellainen, on perseestä...

kauan eläköön diktatuuri. ainakin musiikissa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

Board footer

Powered by FluxBB