1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

#121 14.08.2008 21:28

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

janne m. wrote:

[quote:6e12d0dfbf="silvawhale"][quote:6e12d0dfbf="janne m."]Ängeriin mulla on aika neutraali suhde, suht harmitonta runkkaamista.[/quote:6e12d0dfbf]
sama.[/quote:6e12d0dfbf]

No pikkasen arvasin tän  icon_biggrin

icon_redface


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#122 14.08.2008 21:28

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Metallica

[quote:f3d6805fe9="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:f3d6805fe9="silvawhale"][quote:f3d6805fe9="Ylitarkastaja Tolonen"]Mä kyllä painin St. Angerin kanssa niin pitkään. Oikein urakalla. Tahdoin tykätä siitä kovasti, kuten myös tästä. Kylä mä aina haluisin että ne eivät olisi niin paskoja, koska Ride ja Master on niin kovia. Ja mö olen hevin suhteen aika myöhäisherännäinen, eli joskus kaksvitosena aloin vasta diggailee... Eli ei mitään lapsuuden traumojakaan löydy.

Tekisivätpä hyvän levyn nyt... Tuon perusteella ei ainakaan kiima kasva.[/quote:f3d6805fe9]
muuten sama mutta kävin ton saman painimatsin jo "...and daft punk for all"-platan kanssa... sen jälkeen ei oo kiinnostanut oikein mikään. black album on tosin ihan ok poppilevy. sillai def leppard-mielessä.[/quote:f3d6805fe9]

No mä yritin ...And ja Blackiä. Ei toimineet. Sitten ignoroin koko bändin tuotantoa kunnes aloin kuulemaan juttuja siitä miten raaka St Anger on. No niin... Joo... Ei se sitten oikein...[/quote:f3d6805fe9]
Mulle Blackiltä toimii vaan ne hitit, Sad But True lemppari. Ja Justiken eka puoli (4 ekaa biisiä) on tosi hyvä (One varmasti kaikkien aikojen top20-biiseissä mulla), sitte meininki jotenki sekoittuu kolmen biisin ajaks kunnes To Live Is to Die ja Värjääjän Eeva jälleen nostavat lopussa kiimailua.


turpa kii ja laula

Offline

#123 14.08.2008 21:31

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

Echtleder wrote:

Värjääjän Eeva

piti jo hiukan miettiä tätä...  icon_biggrin

ääh. emmää jaksa tota. paskat saundit, huonot biisit ja burton matojen syötävänä. yöks.

se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#124 14.08.2008 21:36

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Metallica

silvawhale wrote:

se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...

Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#125 14.08.2008 21:38

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

janne m. wrote:

[quote:4a722ca1e8="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:4a722ca1e8]

Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.

mullakin alkuperäinen kasetti.  icon_eek

juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#126 14.08.2008 21:40

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Metallica

silvawhale wrote:

[quote:8b7b802358="janne m."]Ängeriin mulla on aika neutraali suhde, suht harmitonta runkkaamista.[/quote:8b7b802358]
sama.

sama.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#127 14.08.2008 21:53

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: Metallica

silvawhale wrote:

[quote:58a8c1708f="janne m."][quote:58a8c1708f="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:58a8c1708f]

Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:58a8c1708f]
mullakin alkuperäinen kasetti.  icon_eek

juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")

Joo ne rumpusoundit on kyl ihan ihmeelliset. Basarit ihmeen lätslätsmenoa.


>:{/

Offline

#128 14.08.2008 22:00

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

riimu wrote:

[quote:e738ad3676="silvawhale"][quote:e738ad3676="janne m."][quote:e738ad3676="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:e738ad3676]

Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:e738ad3676]
mullakin alkuperäinen kasetti.  icon_eek

juu. tosi hirveet ne saundit. klassinen esimerkki siitä kuinka muusikoita ei pitäis päästää miksaamaan (lars käsittääkseni vastaa niistä "rumpu""soundeista")[/quote:e738ad3676]
Joo ne rumpusoundit on kyl ihan ihmeelliset. Basarit ihmeen lätslätsmenoa.

oon tainnu avautua tästä aiemminkin mutta törmäsin netissä audioinsinöörin haastikseen jonka suurin claim to fame oli ...and phoenix for allin ääniteknikointi. aikamoinen meriitti siis..

sen muistan et basarit meni jonku 69-alueisen eq:n läpi jolla renessanssi-nero lars sit toteutti visioitaan...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#129 14.08.2008 22:01

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Metallica

Jack Endino know what time it is...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#130 14.08.2008 22:03

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

Ylitarkastaja Tolonen wrote:

Jack Endino know what time it is...

jeps....


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#131 15.08.2008 01:57

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Metallica

justicellahan on jotain oikeasti helvetin hyviä biisejä mutta ne saundit ovat kyllä about paskimmat koko populaarimusiikin historiassa

bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy ff

Offline

#132 15.08.2008 01:58

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Metallica

ydinaukio wrote:

bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy ff

Eri. Imee ihan vitusti röhmyä centerkulli:center:


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#133 15.08.2008 02:14

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Metallica

hrmunoita wrote:

[quote:c8dfa545aa="ydinaukio"]bläk albumista oon aina tykännyt, mukava levy ff[/quote:c8dfa545aa]
Eri. Imee ihan vitusti röhmyä centerkulli:center:

nojoo, onhan tuosta toisaalta ainakin joku 5-6 vuotta kun olen tuon viimeksi kuunnellut että enpä tiiä.... mut on se kyllä salettiin vitun kova piano täytyy joku päivä tässä kuunnella taas

Offline

#134 15.08.2008 02:17

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Metallica

Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#135 15.08.2008 07:19

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Metallica

Black Album on just hyvä.

Ron Moss on silti vitusti mageempi ku Metallica.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#136 15.08.2008 09:05

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Metallica

hrmunoita wrote:

Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.

täydellinen lopetus. topikki lukkoon ja noidalle hilloa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#137 15.08.2008 09:45

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Metallica

silvawhale wrote:

[quote:076152a943="hrmunoita"]Diggailin vähän alusta silloin joskus kun ilmestyi, mut sit vihasinki sitä jo hyvin nopeasti. Käänsin mun Metallica-julisteen toisin päin koska Ronn Moss oli vitusti mageempi.[/quote:076152a943]
täydellinen lopetus. topikki lukkoon ja noidalle hilloa.

sama icon_cool


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#138 15.08.2008 10:06

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

[quote:3296c0f97c="forssto"]Black Album on just hyvä.

Ron Moss on silti vitusti mageempi ku Metallica.[/quote:3296c0f97c]

pläk album oli ilmestyessään paskinta kakaa, mutta on se nykyään ihan jees poppia.

justicen basarisoundeissa on siihen mahtavaan "atakkiin" käytetty legendan mukaan vielä jotain ihme viispennisiä, joita on viritelty kalvon ja nuijan väliin... aika hyvin naputtaa joo finger


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

#139 15.08.2008 11:22

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Metallica

80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.

On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.

Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#140 15.08.2008 12:28

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

[quote:e5aa81f6f9="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.

On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.

Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:e5aa81f6f9]

017:confused::x:viha::punkkuu:

nyt en tajua, kirk on sen rainan varmaan säälittävin ukko dave mustainea lukuunottamatta

mulla nous ulrichin pisteet hiukan siitä leffasta, se oli ainoa jolla oli jotain oikeasti järkevää sanottavaa siitä niiden terapiasekoilusta. se on se kohta, missä se kilahtaa ihan totaalisesti siellä sessiossa ja rupeaa vaahtoamaan, että "what the fuck we are doing here, we are supposed to be the worlds biggest metal band and we're spending our money to talk some fucking therapist? what the fuck is this?" tai jotain sinnepäin.


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

#141 15.08.2008 13:57

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Metallica

[quote:5ff25bc3a0="j-sus"][quote:5ff25bc3a0="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.

On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.

Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:5ff25bc3a0]

017:confused::x:viha::punkkuu:

nyt en tajua, kirk on sen rainan varmaan säälittävin ukko dave mustainea lukuunottamatta
[/quote:5ff25bc3a0]

Ehkä se, että Kirk vaikuttaa symppikseltä ja muut ei, on se juttu. icon_razz

Sillä ominaisuudella saa multa aina pisteet, vaikka muissa lahjoissa jotain puuttuisi.


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#142 15.08.2008 14:20

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Metallica

"Riden" aikaan tutustuin ja "Justiceen" saakka diggailin, kyllä tuo kireäsaundinen bassoton tekele on vieläkin omassa asemassaan mulla, juuri tuolla kiertueella tuli nähtyä livenäkin. Mustan levyn aikoihin oli janne m:n tapaan rankemmat jutut soittimessa, ei enää puhutellut. Sen jälkeen ilmestyneistä en ole tainnut kuulla kuin MTV:llä pyörineet piisit.

Tarttee sanoa, että kaikista itselleni tärkeistä taiteilijoista kuuluneista suruviesteistä on juuri Burtonin tapaus jäänyt erityisen voimallisesti mieleen, Njassahan sen Hevitaivaassa kertoi onnettomuutta seurannella viikolla.

Ensin kuoli Kekkonen ja sitten kuoli Burton.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#143 15.08.2008 14:27

kouros
Member
From: Attabar Teru
Registered: 19.12.2005
Posts: 105
Website

Re: Metallica

[quote:7f8827b6b3="Katkennut petsari"]"Riden" aikaan tutustuin ja "Justiceen" saakka diggailin, kyllä tuo kireäsaundinen bassoton tekele on vieläkin omassa asemassaan mulla, juuri tuolla kiertueella tuli nähtyä livenäkin. Mustan levyn aikoihin oli janne m:n tapaan rankemmat jutut soittimessa, ei enää puhutellut. Sen jälkeen ilmestyneistä en ole tainnut kuulla kuin MTV:llä pyörineet piisit.

Tarttee sanoa, että kaikista itselleni tärkeistä taiteilijoista kuuluneista suruviesteistä on juuri Burtonin tapaus jäänyt erityisen voimallisesti mieleen, Njassahan sen Hevitaivaassa kertoi onnettomuutta seurannella viikolla.

Ensin kuoli Kekkonen ja sitten kuoli Burton.[/quote:7f8827b6b3]

Ihan sama ajoitus mulla.: Ride - Justice, sit tuli uudet kiinnostukset. Samalla keikallakin olin jääykkösessä. Aamulla ekalla junalla jonottamaan lippuja City-käytävään ja onnistunut ryysäys lipputiskille ekojen joukossa. icon_smile

Nykyään tekisin moisen effortin ainoastaan jos Frank Black tai Marc Almond tai C93 tulisi suomeen ja jos ne leikisti olis niin suosittuja että liput menis loppuun.

Vähän ristiriitaiset fiilikset Justicesta: One on uskomattoman tylsä, mutta Harvester of Sorrowia esim. ei tuntuisi ollenkaan pahalta kuunnella pitkästä aikaa.

Perkele, duunikaveri pläikää Radio Rockia ja taas tulee arvatkaas mikä? No vitun Unforgiven.

itku  yyhhhh  kuale  yyh

JUMALAUTA, ARMOA!


"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"

Offline

#144 16.08.2008 21:39

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Metallica

silvawhale wrote:

[quote:1d232daad9="janne m."][quote:1d232daad9="silvawhale"]se alkuperäinen garage days-ep taitaa olla viimeinen mitä näiltä jaksaa...[/quote:1d232daad9]

Just Rumban takakansimainoksesta (=Metallican levyt Anttilasta 11jotain euroa) tuli mieleen, että en ole kuullut Justicea -ööööö- yli kymmeneen vuoteen. Mulla on ollu se aina pelkästään alkuperäsenä kassuna, ja ny toi on josaki jemmassa. Tuli siis mieleen, että pitäs ehkä hankkia. Aikanaan tykkäsin paljon. Kauheet muistikuvat vaan niistä soundeista.[/quote:1d232daad9]
mullakin alkuperäinen kasetti.  icon_eek

Kah, mullakin  icon_wink Cd:näkin sen sitte silti jostain kamppiksesta joskus ammoin hankin. Koko tuotanto jo tovin pölyttynyt tuolla hyllyssä Loadia ja St.Angeria lukuunottamatta. Jälkimmäisen myin pois kun ei paini tuottanut tulosta, vopite käydä nyt samalla tavalla tän uudenkin kanssa? Aika antikiimaista settiä ainakin tää Cyanide....

:?


I love you and dream about the Führer

Offline

#145 16.08.2008 23:30

fieldfuck
ei enääN bono
From: HML
Registered: 24.07.2007
Posts: 382

Re: Metallica

[quote:b4cf124a6f="j-sus"][quote:b4cf124a6f="kouros"]80-luvulla osu herkkään paikkaan, mutta sittemmin ainoastaan Until It Sleeps on kolahtanut ja sekin ainoostaan Hieronymus Bosch -videon ansiosta.

On tästä toki huumoria irronnut paljonkin. Varsinkin Some Kind of Monsterin jälkeen. Se on ihan parasta. Nähtyäni sen sisälläni suli jotain ja tunsin paljon sympatiaa. Tosin ainoastaan Kirkiä kohtaan, joka tuntui olevan ainoa jolla on päässä asiat jotenkin kunnossa.

Kirkille oon aina naureskellut, mutta dokkarin jälkeen tuli sellainen olo, että haluaisin sen kaveriksi.[/quote:b4cf124a6f]

017:confused::x:viha::punkkuu:

nyt en tajua, kirk on sen rainan varmaan säälittävin ukko dave mustainea lukuunottamatta

mulla nous ulrichin pisteet hiukan siitä leffasta, se oli ainoa jolla oli jotain oikeasti järkevää sanottavaa siitä niiden terapiasekoilusta. se on se kohta, missä se kilahtaa ihan totaalisesti siellä sessiossa ja rupeaa vaahtoamaan, että "what the fuck we are doing here, we are supposed to be the worlds biggest metal band and we're spending our money to talk some fucking therapist? what the fuck is this?" tai jotain sinnepäin.[/quote:b4cf124a6f]
Joo Hammett ehkä säälittävä, mut Larssi senkin dokkarin perusteella itteensä täynnä oleva ärsyttävä runkku.

Offline

#146 17.08.2008 08:30

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Metallica

fieldfuck wrote:

...Larssi senkin dokkarin perusteella itteensä täynnä oleva ärsyttävä runkku.

McIverin kirjassa luonnehditaan Ulrichia tyyliin "kun Lars kättelee sinua, hän kurkkii samalla olkasi yli onko siellä joku tärkeämpi henkilö käteltäväksi".


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#147 20.08.2008 15:38

looramerri
Guest

Re: Metallica

Olisin minäkin katkera, jos olisin mies enkä olisi Lars Ulrich.

#148 20.08.2008 15:43

looramerri
Guest

Re: Metallica

[quote:ac24098676="forssto"]

Looris, postaa joku hyvä ja kiihkeä Lars-fantasia![/quote:ac24098676]

VOIKO OLLA ETTÄ LÖYSIN TÄMÄN KETJUN YLI VUODEN MYÖHÄSSÄ??

Ei niin, etteikö Metallica olisi ajaton.
Bändien ykkönen nyt, silloin ja ikuisesti.

Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".

#149 20.08.2008 15:48

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Posts: 13,262
Website

Re: Metallica

looramerri wrote:

Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".

peuk


voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people


lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

Offline

#150 20.08.2008 15:52

j-sus
Member
From: autotalli
Registered: 14.02.2007
Posts: 469
Website

Re: Metallica

TWISTED BITCH wrote:

[quote:3d0ef02fea="looramerri"]Lars-fantasioita oon kirjaillut ylös varhaisteinistä saakka. Äiti löys kerran neljä ruutuvihkoa täynnä jotain "Lars ja minä kikatimme pudottuamme sohvalta lattialle ja suutelimme loputtomasti kuunnellessamme ihanaa biisiä, Chicagon Hard to Say I'm Sorrya".

peuk[/quote:3d0ef02fea]

meni makaroonia nenään. nyt kävi näin  reps


wine2icon_oak:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:

Offline

  1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Metallica

Board footer

Powered by FluxBB