#1 26.07.2005 19:44

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

vai mitä

- Supposed Former Infatuation Junkie

- A Rush Of Blood To the Head

- Kovemmat kädet

Tyhmimmät ja teatraalisimmat biisinnimet-kategorian voittaa iki-ankea Viola:

-Sad Eyed Disco Dancers
-Dreaming of the Ultimate Girl
-The Modern Nothingness
icon_rolleyes


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#2 26.07.2005 19:55

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

tai biiseillä.

täällä kävin katsomassa paria loistavaa bändiä, joiden väliin oli tullut yollätysesiintyjäksi rasittavalla jenkkiuikutuslauluäänellä laulava komeahko mieslaulaja/lauluntekijä. siinä vaiheessa kun "the next one is my next single, it's called Skinny Girlfriend", meinasin oksentaa ja nauraa samaan aikaan, mutta tyydyin ulkoilman nautintoihin  mad


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#3 26.07.2005 23:56

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Minusta tuo Coldplayn levynimi on hyvä.  icon_redface


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#4 27.07.2005 00:25

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

ex-kolja wrote:

Minusta tuo Coldplayn levynimi on hyvä.  icon_redface

smaa

Pitkähkö nimi on ilman muuta omaperäisempi ja useimmiten parempi ratkaisu kuin esim. bändin tai artistin mukaan nimeäminen, mutta joku roti sentään...

Devendra Banhart - Oh Me Oh My the Way the Day Goes by Sun Is Setting Dogs Are Dreaming Lovesongs of the Christmas Spirit

menettelee vielä, mutta

Lumen - The Man Felt an Iron Hand Grab Him by the Hair, at the Nape. Not One Hand, a Hundred Hands Seized Him, Each by the Hair, and Tore Him Head to Foot, the Way You Tear Up a Sheet of Paper, into Hundreds of Little Pieces

alkaa mennä jo liiallisuuksiin ja

Fiona Apple - When the Pawn Hits the Conflicts He Thinks Like a King What He Knows Throws the Blows When He Goes to the Fight and He'll Win the Whole Thing 'Fore He Enters the Ring There's No Body to Batter When Your Mind Is Your Might So When You Go Solo, You Hold Your Own Hand and Remember That Depth Is the Greatest of Heights and If You Know Where You Stand, Then You Know Where to Land and If You Fall It Won't Matter, Cuz You'll Know That You're Right

taisi alun perinkin tähdätä ainoastaan Guinnessin ennätyskirjaan pisimmäksi ja tekotaiteellisimmaksi (minäkin vihaan tuota sanaa) levynnimeksi koskaan.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#5 27.07.2005 11:32

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

taas biisi, ja huonoin ikinä:

how does it feel to feel?

jos ham sandwich olisi tehnyt kappaleen nimeltä how does it feel to feel? olisi kehnous rysähtänyt jo pohjasta läpi omaan tyhjiöönsä ja kelluisi siellä aika omalaatuisena ja ehkä jopa hyvänä nimiyhdistelmänä. toisaalta ei se ridekään ole paljoa ham sandwichia parempi bändinimi...


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#6 27.07.2005 12:02

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

babriga wrote:

how does it feel to feel?

Tuohan ei edes taida olla alun perin Riden vaan 60-lukulaisen psykeryhmän Creationin biisi... kamala nimi silti  yyh


This must be what jail / I will scratch

Offline

#7 27.07.2005 12:26

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Niin, tuo on tärkeä lisäys! icon_mrgreen

Offline

#8 27.07.2005 16:37

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:73eebcab10]Tuohan ei edes taida olla alun perin Riden vaan 60-lukulaisen psykeryhmän Creationin biisi... kamala nimi silti[/quote:73eebcab10]

...ja biisi itsessään on lähes yhtä kamala.

Edit: ei tää toistakaan hyniöitä

Offline

#9 27.07.2005 17:20

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:0917d0a6b3]Minusta tuo Coldplayn levynimi on hyvä.[/quote:0917d0a6b3]

Ehkä suhtautumistani värittävät aiheelliseksi osoittautuneet ennakkoluuloni bändiä kohtaan muutoinkin. Minusta se oli hyvä, kun joku väänsi sen vanhalla foorumilla muotoon A Rush Of Vomit To the Mouth. Hekottelin sille jopa keskellä yötä.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#10 27.07.2005 17:35

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Minä en oikein ole ymmärtänyt ihmisten tarvetta haukkua Coldplayta. Ymmärrän, että yhtye saattaa tehdä joidenkin mielestä kamalan tylsää musiikkia (en minä siitä itsekään erityisesti pidä) ja kierrättää vanhoja uukakkos- ja pupumiesmäisyyksiä kyllästymiseen saakka, mutta silti tuntuu että yhtyettä on muodikas haukun ja puremisen kohde vain heidän suosionsa takia. Onhan maailma täynnä paskempia bändejä, mutta esim. kaiken maailman Mitään UG:tä ei ole olemassa-paskuuksia ei hakata arvottavalla ja loukkaavalla kepillä, ei sitten millään.

Jos Chris Martin tuntuu monista ärsyttävältä, niin millä tunnoilla te koette Morrisseyn? Ja olisiko rakentavampaa etsiä niitä naurettavuuksia ja ärsyttävyyksiä omista suosikeistaan, kuin korottaa niitä muiden negatiivisuuden osoittamisen kautta.

Tätä ei ole osoitettu vain Moronicalle, huomautan jottei kellekään jää epäselväksi.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#11 27.07.2005 17:45

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

tarve haukkua coldplayta syntyy esimerkiksi siitä, että MTV ja radiokanavat pursuavat niin yli äyräittensä coldplayta, etenkin nyt sitä helvetin speed of soundia, ettei siltä saa rauhaa missään. paitsi että se pursuaa, se on kamala renkutus - äärimmäisen rasittava lauluääni, täysin samasta puusta veistetty kun kyseisen edelliset pursuamiset. ja kun monet kehnona pitämäni radiohitit rasittavuudessaankin ohittavat korvakäytäväni tunkeutumatta liian pahasti ärsytyslihaksiin, coldplay tarraa kiinni kahta pahemmin eikä päästä irti.

näinä hetkinä tunnen tarpeen viillellä - en välttämättä itseäni, mutta jotakuta joka on näistä hetkistä vastuussa.

jos jotain hyvää täytyy tästä sanoa, niin muu hittiradiokanoiden soittolistakama on alkanut viime aikoina kuulostamaan suhteessa huomattavasti paremmalta - eivät näet enää ole kaikki enää alinta mahdollista paskaa


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#12 27.07.2005 19:32

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

vähän positiivisuutta kehiin - entäs parhaat?

olen nyt jumittunut biisinnimiin. juuri soiva Catholic Block taitaa viedä ykkössijan - en tiedä tekeekö katolisessa maassa eläminen tästä päässäni tavallistakin paremman, mutta on se on on on on! icon_eek


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#13 28.07.2005 00:15

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:737a2e6d00="babriga"]tarve haukkua coldplayta syntyy esimerkiksi siitä, että MTV ja radiokanavat pursuavat niin yli äyräittensä coldplayta, etenkin nyt sitä helvetin speed of soundia, ettei siltä saa rauhaa missään. paitsi että se pursuaa, se on kamala renkutus - äärimmäisen rasittava lauluääni, täysin samasta puusta veistetty kun kyseisen edelliset pursuamiset. ja kun monet kehnona pitämäni radiohitit rasittavuudessaankin ohittavat korvakäytäväni tunkeutumatta liian pahasti ärsytyslihaksiin, coldplay tarraa kiinni kahta pahemmin eikä päästä irti.
[/quote:737a2e6d00]

Kuka on pakottanut sinut tiloihin joissa voi syyttää yliannostusta? Jos MTV:llä on Coldplay tehosoitossa, se tarkoittaa että kyseinen kappale tulee päivällä kerran tunnissa. En ymmärrä miksi haluaisit katsoa noin paljon MTV:tä. Eikä minun nähdäkseni yliannostus ole huumeen vika, lähinnä toimittajien ja käyttäjien. Miten nuo määreesi eivät sovi vaikka rakastamaasi Pixiesiin tai joku Isis? Samasta puusta, samasta puusta, eikös juu? Ja se ääni, sehän on niin kaukana kaikista muista herkän-pojan-äänistä?

Miten tämä kaikki selittää, ettei kukaan vihannut Coldplayta samalla mitalla ennen heidän suurta menestystään?


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#14 28.07.2005 03:29

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Speed of sound on btw hienoa stadionpoppia saatana.

Mua harmittaa oikeasti et tää uusin levy ei ollut lopulta kovin kaksinen. MAHDOLLISUUDET OLIS OLLU OLLA HYVÄ.


laddism begins at home

Offline

#15 28.07.2005 11:42

vodkis
Member
Registered: 04.07.2005
Posts: 81

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Coldplayn uuden levyn biisi 'White Shadow' on mielestäni oikein hyvä. Jos koko levy olisi samantasoinen, tunnustaisin itseni mielihyvin 'play-faniksi

Offline

#16 28.07.2005 11:57

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:42018ac700="ex-kolja"]Kuka on pakottanut sinut tiloihin joissa voi syyttää yliannostusta? Jos MTV:llä on Coldplay tehosoitossa, se tarkoittaa että kyseinen kappale tulee päivällä kerran tunnissa. En ymmärrä miksi haluaisit katsoa noin paljon MTV:tä. Eikä minun nähdäkseni yliannostus ole huumeen vika, lähinnä toimittajien ja käyttäjien. Miten nuo määreesi eivät sovi vaikka rakastamaasi Pixiesiin tai joku Isis? Samasta puusta, samasta puusta, eikös juu? Ja se ääni, sehän on niin kaukana kaikista muista herkän-pojan-äänistä?

Miten tämä kaikki selittää, ettei kukaan vihannut Coldplayta samalla mitalla ennen heidän suurta menestystään?[/quote:42018ac700]

"ennen heidän suurta menestystään" = koska? oliko coldplayta ilman menestystä?

jos haluaisin tässä kaupungissa välttyä coldplaylta, en voisi katsoa mitään televisiokanavia, joutuisin välttämään kaupassakäymistä ja käyttämään yksityisautoa. harmi kyllä coldplay ei riitä vituttamisensa kauttakaan syyksi minulle siirtyä yksityisautoiluun, ruoan tilaaminen kaupasta maksaa jne jne jne. vielä kun voisi välttää ihmisiä, heillä kun on noita soittoääniä kännykässä. itse en ymmärrä, miksi kolja rupeat noin jyrkästi vastustamaan toisten inhoa ko. bändiä kohtaan? jos coldplay vituttaa minua niin hyvä näin, eikö? sinällään koko asia ei edes tarvitse perusteluita.

jos oletetaan että chris martinin ääni on kaukana muista herkän-pojan-äänistä, väitän että se on todella kaukana myös ärsyttävyydessään. herkissä pojissa ei sinänsä ole mitään ärsyttävää, chris martinin ääni saa raivon partaalle. ennen en ajautunut näin jyrkkiin sanankäänteisiin, mutta tässä kaupungissa näin on päässyt käymään.

en ymmärrä missä määrin jokin sanomani mielestäsi vertautuisi pixiesiin, mutta kun taidat jälleen kerran olla argumentoimassa argumentoinnin vuoksi, jätetään sinulle pähkinä - mietipä pixiesin ja coldplayn yhteneväisyyksiä biisirakenteiden, sanoituksien, vaihtelevuuden, sävyn ja muutaman muun valinnaisen mittarin mukaan, mitä löytyy, mitä ei?

ja kun isiksestä oli puhe, on iskenyt aikamoinen isis-backlash icon_sad mutta ei se silti coldplayhin vertaudu missään pääni lohkossa

ja mitä - huumeen? öh...kolja älä syä niitä käpyjä


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#17 28.07.2005 12:45

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

babriga wrote:

oliko coldplayta ilman menestystä?

Oli kyllä, ainakin eräällä muinaisella Fierce Pandan kokoelmalla. grin

Coldplayn ekaa levyä olin melkein ostamassa, mutta sitten ehdin jo kyllästyä niihin silloisiin hitteihin, vaikka ihan kivoja olivatkin. Myöhempään tuotantoon en olekaan tutustunut juuri lainkaan, mitä nyt levykaupassa kuulin uusinta levyä vähän alusta. Ruokakaupassa voi käydä ihan rauhassa, siellä soitetaan wanhempaa tavaraa kuten Kula Shakeria... (Govinda soinut oikeasti neljä kertaa kuukauden aikana, bändin ärsyttävin biisi, soittaisivat ennemmin vaikka Tattvaa, perkule!)

Offline

#18 28.07.2005 12:52

Britpop Forever
Member
Registered: 28.07.2005
Posts: 5

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Kula Shaker  glasses  peuk

Offline

#19 28.07.2005 13:19

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

tongue Govinda tongue

peuk Tattva, Hey Dude ja mitä niitä nyt oli peuk

Tervetuloa vaan foorumille, brittipoppari, jos et ole mikään anuhälvä...

Offline

#20 28.07.2005 13:42

Anu Hälvä
Member
From: Keittiö
Registered: 27.07.2005
Posts: 44

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

lintumies wrote:

jos et ole mikään anuhälvä...

confused_new


icon_smile

Offline

#21 28.07.2005 16:15

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:52c9c70287="babriga"]
en ymmärrä missä määrin jokin sanomani mielestäsi vertautuisi pixiesiin, mutta kun taidat jälleen kerran olla argumentoimassa argumentoinnin vuoksi

/.../

ja mitä - huumeen? öh...kolja älä syä niitä käpyjä[/quote:52c9c70287]

En väittele väittelyn takia. Ja mitä ihmettä "jälleen kerran"? Jos esitän yleisluontoisen kysymyksen, johon sinä vastaat vastaväiteellä, niin väittelenkö minä silloin väittelyn takia? Tuo on tietenkin hyvä peruste olla pohtimatta enemmän väitteitä, joita esität. Kyse ei ole niinkään siitä mistä pitää, olemmehan kaikki joskus ilmaisseet musiikin olevan subjektiivisen mieltymyksen aluetta. Jos tämä otetaan lähtökohdaksi, niin kuin mielestäni tein (tai ainakin yritin tehdä), niin silloin pohdinnan alaiseksi jää subjektiviteetin muodostuminen. Jos uskot todellakin, että Coldplay pitää sisällään jonkin universaalin ärsytystekijän, joka ärsyttäisi sinua minkälaisessa diskurssissa tahansa, niin hyvä, minä annan asian olla ja myönnnän että kantasi on oikea, mutta vain siinä tapauksessa. Sinä tämän veit yleiseltä tasolta yksityiselle, joten minua loukkaa aika paljon että sinulla on (taas kerran) otsaa väittää MINUN väittelevän väittelyn takia.

Anteeksi, jos huumeveratukseni ei ollut mielestäsi hyvä. Seison edelleen sen takana.

Mutta hei, älä nyt suutu  sydan


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#22 28.07.2005 16:33

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:ffbcb7309b="ex-kolja"]
En väittele väittelyn takia. Ja mitä ihmettä "jälleen kerran"? Jos esitän yleisluontoisen kysymyksen, johon sinä vastaat vastaväiteellä, niin väittelenkö minä silloin väittelyn takia? Tuo on tietenkin hyvä peruste olla pohtimatta enemmän väitteitä, joita esität. Kyse ei ole niinkään siitä mistä pitää, olemmehan kaikki joskus ilmaisseet musiikin olevan subjektiivisen mieltymyksen aluetta. Jos tämä otetaan lähtökohdaksi, niin kuin mielestäni tein (tai ainakin yritin tehdä), niin silloin pohdinnan alaiseksi jää subjektiviteetin muodostuminen. Jos uskot todellakin, että Coldplay pitää sisällään jonkin universaalin ärsytystekijän, joka ärsyttäisi sinua minkälaisessa diskurssissa tahansa, niin hyvä, minä annan asian olla ja myönnnän että kantasi on oikea, mutta vain siinä tapauksessa. Sinä tämän veit yleiseltä tasolta yksityiselle, joten minua loukkaa aika paljon että sinulla on (taas kerran) otsaa väittää MINUN väittelevän väittelyn takia.

Anteeksi, jos huumeveratukseni ei ollut mielestäsi hyvä. Seison edelleen sen takana.

Mutta hei, älä nyt suutu  sydan[/quote:ffbcb7309b]

emmä suutu. se miksi ajattelin että argumentoit vain itse toiminnon takia; en näe, mitä yrität ajaa takaa - et ainakaan itse ole puolustelemassa coldplayn hyvyyttä, etkä voi väittää että olisin väärässä - koska väitteeni tässä asiassa pyörivät ytimen "coldplay aiheuttaa minussa inhoa" ympärillä - taidan olla itse ainoa, joka kykenee tämän asiantilan kunnolla kiistämään.

universaali ärsytystekijä tarkoittaisi varmaankin sitä - että coldplay ärsyttäisi kaikkia kaikissa mahdollisissa tilanteissa. tämä on helppo kiistää, puhun vain itsestäni, mutta koska tunnen inhon liiankin hyvin, uskon että näin voi tuntea moni muukin.

mut hei, emmä jaksa enää puhua inhosta, on niin paljon juttuja joita voi hehkuttaakin niinku esimerkix sleater-kinney!


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#23 28.07.2005 18:13

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:d96c9052c7]että yhtyettä on muodikas haukun ja puremisen kohde vain heidän suosionsa takia[/quote:d96c9052c7]

hohhoijaa...  itse asiassa minua ei haittaisi yhtään, jos vastenmielisyydestä Coldplayta kohtaan tulisi jonkinlainen muoti-ilmiö. Kaikkien motiivit eivät vain rajoitu siihen, mikä on muodikasta ja mikä ei. Muistaakseni aloin inhota yhtyettä joskus sen albumin aikaan, jolla oli biisi Yellow. En voi antaa anteeksi silloista radioheadpastissimaisuutta kaikessa laimeudessaan ja Chris Martinin habitus ärsyttää minua.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#24 28.07.2005 18:14

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Ai niin, mun mielestä Morrisseykin oli joskus ärsyttävä potenssiin jotain sata, en ollut paljon eri mieltä Robert Smithin kanssa, kunnes tajusin Morrisseyn mahtavuuden kaikessa itseironisuudessaan. icon_smile


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#25 28.07.2005 19:02

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

[quote:82049b2f67]Muistaakseni aloin inhota yhtyettä joskus sen albumin aikaan, jolla oli biisi Yellow. En voi antaa anteeksi silloista radioheadpastissimaisuutta kaikessa laimeudessaan[/quote:82049b2f67]

Minusta se on hieno biisi  icon_redface

Eka levy muutenkin on minusta ihan ok, voisin ostaakin jos jossain halvalla vastaan tulisi. Muita en kokonaan ole kuullut mutta sinkkupiisit ei ainakaan mitään kiinnostusta herättäneet.

[quote:82049b2f67]hohhoijaa... itse asiassa minua ei haittaisi yhtään, jos vastenmielisyydestä Coldplayta kohtaan tulisi jonkinlainen muoti-ilmiö.[/quote:82049b2f67]

Sama, vaikka ei minulla mitään isompaa antipatiaa bändiä eikä Martinia kohtaan ole. Ehkä se liittyy jotenkin sitten siihen että vituttaa että keskinkertaisuudet saavuttavat aina tällaisen jättimenestyksen. Eräänlaista kateutta siis kai. Mutta niinhän se toisaalta aina on ollut.

Offline

#26 28.07.2005 21:22

teekki
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 1,941

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

vodkis wrote:

Coldplayn uuden levyn biisi 'White Shadow' on mielestäni oikein hyvä. Jos koko levy olisi samantasoinen, tunnustaisin itseni mielihyvin 'play-faniksi

Joo, sama. Muutama muukin hyvä biisi levyllä on, mutta kokonaisuus ei sitten lopulta ole kuitenkaan kovin vahva.

Offline

#27 29.07.2005 21:58

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Moronica wrote:

[quote:1c78ca1126]että yhtyettä on muodikas haukun ja puremisen kohde vain heidän suosionsa takia[/quote:1c78ca1126]

hohhoijaa...  itse asiassa minua ei haittaisi yhtään, jos vastenmielisyydestä Coldplayta kohtaan tulisi jonkinlainen muoti-ilmiö. Kaikkien motiivit eivät vain rajoitu siihen, mikä on muodikasta ja mikä ei. Muistaakseni aloin inhota yhtyettä joskus sen albumin aikaan, jolla oli biisi Yellow. En voi antaa anteeksi silloista radioheadpastissimaisuutta kaikessa laimeudessaan ja Chris Martinin habitus ärsyttää minua.

En nyt tarkoittanut varsinaisesti tuota, vaan sitä miten omaa marginaalisuutta on helppo tukea haukkumalla jo maassa makaavaa. En syytä sinua tai tuota toista. Te vaan tunnutte ottavanne kovinkin nokkiinne. Pyydän anteeksi, taas kerran.

Ja MOrrisseyn itseironisuus on juuri se ärsyttävyystekijä!  icon_wink

Rakkauttta nyt itse kullekin.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#28 29.07.2005 22:22

yoshimi
Member
Registered: 26.06.2005
Posts: 181

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Differnet - The Title Of The Record Is The Text Printed On The Cover, Or Nothing At All

hohhoijjaa vaan. meijjän kylän poijjaat ja tyttö. saa olla ylypeä  icon_redface

Offline

#29 30.07.2005 02:52

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

yoshimi wrote:

Differnet - The Title Of The Record Is The Text Printed On The Cover, Or Nothing At All

Tuohan on ihan hassu nimi! Hymähdin jopa.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#30 30.07.2005 09:49

yoshimi
Member
Registered: 26.06.2005
Posts: 181

Re: Levyilläkin on joskus tyhmiä nimiä

Tuo on sellainen mukahauska mukanokkela nimi jonka joku minä voisin keksiä suunnilleen!!
(Levy on varmaan ihan hyvä kyllä. Kuullut oon vaan livenä, surisee ja välillä jopa kolisee.)

Offline

Board footer

Powered by FluxBB