#1 04.09.2007 19:45

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Django - parast mitä Porist ei oo tullu?

Onko kellään kokemuksia ko. secondhand-lafkasta? Olen jokusen tilauksen tehnyt puolen vuoden sisään eikä aiemmin valittamisen aihetta ole juurikaan esiintynyt (toki kestää kestää mut mitäs ostan halvemmalla). Levyn kannet on toki ollu järjestään pirstaleina mut ei tuo haittaa kovin. Mutta nyt meni hermot:

Olen yrittänyt jo kolmesti tilata virman listoilla näkyvän levyn (MOUNT EERIE: NO FLASHLIGHT rakkaus) mutta herra Django pentele pudottaa levyn joka kerta pois mun tilauksesta!  Seuraavassa hetkessä lätty kuitenkin löytyy taas valikoimasta?! Kun asiaa olen asiallisesti loisteliaalla englandillani tiedustellut on viipynyt vastaus ollut ympäripyöreä "levy on ehkä ehtinyt mennä tilausta tehdessä tjs.". Äsken lähti tilaus tuosta vielä kerran, saas nähdä joko heruu..

Toinen hämmennystä herättänyt seikka on, kun tilausvahvistuksen mukaan kaksi levyä sisältäneessä puketissa olikin vain yksi (Sufjanin Michigan oli ja puuttui); laskun mukaan olen kahdesta kuitenkin maksanut..? Tätäkin olen luonnollisesti tiedustellut aspasta mutta ei ole Jennifer ehtinyt vielä vastaamaan..

Jos Djangosilla lukevat tätä niin se alkaa kuulkaa olla tässä mun dollareiden vuolas virta; siirryn secondspinille tyystin kohta. center

Offline

#2 04.09.2007 20:31

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Django - parast mitä Porist ei oo tullu?

Täällä on enemmänkin uttua Djangosista.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB