You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (29.09.2019 22:51)
En oo kumpaankaan. Mut penskana unohin laittaa uikkarit jalkaan ja marssin lastenaltaaseen jatkamaan uimaharjoittelua.
Varikset komentavat
En oo kumpaankaan. Mut penskana unohin laittaa uikkarit jalkaan ja marssin lastenaltaaseen jatkamaan uimaharjoittelua.
smaa paitsi, että menin tyttöjen pukukoppiin ku luulin, et se oli sauna
en ole kolmekybänen emoboy
Sekä altaaseen että suihkussa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vain suihkuun
suihkuna altaaseen eiq mitäs
niin, ehkä ois pitäny laittaa tohon, että altaassa, koska nyt ton voi ymmärtää niin, että kusee vaikka altaan reunalta altaaseen. Sille toki
![]()
helvetti, totahan ois pitänyt äsken kokeilla kun jäin yksin altaalle
I love you and dream about the Führer
Joskus pienenä oli aika jännää kun pääsi mutsin kanssa uimahallissa naisten saunaan
Harmi ettei sitten myöhemmin enää päässyt kun ikää tuli liikaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joskus pienenä oli aika jännää kun pääsi mutsin kanssa uimahallissa naisten saunaan
Harmi ettei sitten myöhemmin enää päässyt kun ikää tuli liikaa.
Minä sain pienenä poikana uimahallin naisten saunasta jonkinlaisia traumoja, kun vanhat naiset kilvan lähestyivät rinnat hölskyen silittämään hiuksiani.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Miksi ei voi äänestää molempia...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
luin ensin "Oletko nussinut uimahallissa?" pollia pystyyn?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vaihtoehto Kusen sinne minne haluan puuttuu.
kasetillinen alastomia saunojia
Kusin itseni päälle pukuhuoneessa, eilen.
Aprillia vedä kullia
Sama, tosin tapahtumapaikka oli sauna.
kasetillinen alastomia saunojia
Ja kusi spermaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lapsuusajan naapuri kusi uimahallissa saunan kiukaalle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ryppytissit
Kaveri kertoi pienenä nähneensä kuinka joku komisario eiq mummu heitti tissit uimahallissa olalle pestessään niiden alta. En tiiä uskoisko, mutta hauskalle mielikuvalle toki
Mangojauhe goddamn.
[quote:887e474950="turkele"]ryppytissit
Kaveri kertoi pienenä nähneensä kuinka joku komisario eiq mummu heitti tissit uimahallissa olalle pestessään niiden alta. En tiiä uskoisko, mutta hauskalle mielikuvalle toki [/quote:887e474950]
Oon kuullut samanlaisen stoorin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joku oli unohtanut eilen aamulla pukukoppinsa auki kusin sen kenkiin kostoksi
Oppisi huolehtimaan asioistaan paremmin.
Aprillia vedä kullia
Saunasolmu ja Henkke puhuu
En muista, oonko tehnyt kumpaakaan, hups, siis kusihommaa tarkotin. Muistan, että suihkussa on kyllä mieli tehnyt, mutta näin joskus jonkun tv-ohjelman, jossa joku teki näin ja sit sille kävi nolosti, ja tää on toiminut myöhemmällä iällä esteenä.
Puntalassa yks tyyppi kerto mulle paskantaneesa järvessä kädelleen ja heittäneensä sitten kakalla vesilintua. (Tuskin osu.) Ja kyllä, tää tyyppi tuskin valehteli asiasta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:4aee08b36d="Jean-Babtiste"]
Puntalassa yks tyyppi kerto mulle paskantaneesa järvessä kädelleen ja heittäneensä sitten kakalla vesilintua. (Tuskin osu.) Ja kyllä, tää tyyppi tuskin valehteli asiasta.[/quote:4aee08b36d]
Tiiän tyypin joka järvessä paskansi kädelleen ja laittoi kakan siihen tikkaille mistä noustaan laiturille.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
[quote:0ff8327b14="Espoon Prinssi"][quote:0ff8327b14="Jean-Babtiste"]
Puntalassa yks tyyppi kerto mulle paskantaneesa järvessä kädelleen ja heittäneensä sitten kakalla vesilintua. (Tuskin osu.) Ja kyllä, tää tyyppi tuskin valehteli asiasta.[/quote:0ff8327b14]
Tiiän tyypin joka järvessä paskansi kädelleen ja laittoi kakan siihen tikkaille mistä noustaan laiturille.[/quote:0ff8327b14]
Joku on selkeesti pannut haisemaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Selvästi 'oletko paskantanut kädellesi' -pollin paikka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
komp
bzort glorf bööth
melkein sama
bzort glorf bööth