1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Pet Shop Boys

#1 05.08.2005 12:53

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Pet Shop Boys

k

Last edited by shanks (30.09.2019 10:12)

Offline

#2 05.08.2005 13:50

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Pet Shop Boys

Hienoimpii popyhtyeitä.

EDIT: koskaan.


laddism begins at home

Offline

#3 05.08.2005 14:34

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Pet Shop Boys

Sinkkubändimielikuva minulla on kanssa, vaikken ole tainnut yhtään studiolevyä kokonaan kuullakaan. Discography on hyllyssä, lisähankintoja en aio tehdä.


This must be what jail / I will scratch

Offline

#4 05.08.2005 14:35

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Pet Shop Boys

mitään en omista mutta paljosta pidän. voisihan tätä herkkinä hetkinä kotonakin kuunnella, mutta enemmän ehkä sellaista baarissahihkumismusiikkia


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#5 05.08.2005 19:01

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

viisi ostokasettia albumeita, yksi cd ja yksi vinyyli. Sinkkuja sitten kieltämättä aika läjä vinyyleinä. Todellista parhautta, erityisesti nämä maksien extended-versiot. Niin joo ja pari dvd:tä eli olen kai fani. Behaviour on hyvä levy. Suburbia ja Love Comes Quickly hyviä sinkkuja.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#6 05.08.2005 19:33

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 9,949
Website

Re: Pet Shop Boys

Discography on varmaan parhaita sinkkukokoelmia ikinä, vaikka loppupuolella pari heikompaakin vetoa on. Studioalbumeista oon jaksanu ostaa Actuallyn ja Behaviourin, joilla on noiden sinkkujen lisäksi pari "ihan hyvää" albumiraitaakin...


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#7 05.08.2005 22:31

Luan
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 116

Re: Pet Shop Boys

Itseltäni löytyy hyllystä erinomainen PopArt kokoelma ja vähemmän erinomainen Release-albumi. Yhdyn kyllä muiden mielipiteisiin että aika vahvasti sinkkubändi on kyseessä.

Offline

#8 05.08.2005 22:44

Big Brother
Member
Registered: 13.06.2005
Posts: 670

Re: Pet Shop Boys

räggg


This is what happens when you fuck a stranger in the ass

Offline

#9 07.08.2005 09:46

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Pet Shop Boys

Muutamaa sinkkuhittipoikkeusta lukuun ottamatta (onhan Aways on My Mind 12" yksi parhaista maxeista koskaan) en ole aivan hirveästi innostunut bändistä. Actually nyt ainakin on hyvä, lähes neljän tähden albumi. Introspective ansaitsee myös suitsutusta vahvemmasta klubihenkisyydestään.. se liinku liukuu vähän poispäin tuosta popista.

Voiko bändi muuten olla hirveän merkittävä jos heidän paras kappaleensa on lainajulkaisu, kuten tässä tapauksessa?


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#10 07.08.2005 16:35

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Pet Shop Boys

Mielestäni Pet Shop Boysin parhaan kappaleen tittelistä kamppailevat kylläkin West End Girls, Opportunities ja klassikko What Have I Done To Deserve This? Muistan vieläkin elävästi, kun tuon viimeinen teki lähtemättömän vaikutuksen penskana nähtyäni videon Levyraadissa... ne pyrstöhöyhenetkin.:) On Rentkin ehkä aika kova. Myöhempi tuotanto onkin huonontunut. Olen krapulassa, enkä osaa kirjoittaa, pahoitteluni


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#11 08.08.2005 13:28

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Pet Shop Boys

Uudet levyt toimii myös. Todellisii ässäbiisejä löytyy ja kokonaisuuksina ovat kuitenkin tarpeeks miellyttäviä et tulee pyöriteltyä melko usein levyllisiä.

Uus levy tulee syksyllä ja tuottajana melkein nero Trevor Horn. Hooray!

Popartdeeveedee on huippuviihdyttävä, sellane HINTANSA VEROINEN setti.


laddism begins at home

Offline

#12 08.08.2005 20:18

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Pet Shop Boys

Toiseksi paras Pet Shop Boys biisi on muuten Left To My Own Devices, ja nimenomaisen Trevor Hornin tuottama pitkä Introspectivelta löytyvä orkesteri/tanssiversio. Jännää nähdä minkälaista tavaraa on siis tulossa.

Uusiin levyihin en ole tohtinut tutustua aivan kammottavan Nightlife levyn jälkeen. Valitettavasti jouduin olen joutunut kuulemaan sitäkin umpipaskuutta. Noh, joskus on maanantai jne..


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#13 28.08.2005 02:00

hc_jose
Member
Registered: 10.07.2005
Posts: 819

Re: Pet Shop Boys

Always On My Mind on kyllä aivan saakelin hyvä.

Offline

#14 28.08.2005 12:15

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 1,957

Re: Pet Shop Boys

mites tämä Potemkin? onko taattua laatua?

Offline

#15 29.08.2005 02:26

foomaa
Member
From: vallila
Registered: 21.06.2005
Posts: 114
Website

Re: Pet Shop Boys

Behaviouri - kestosuosikki keittiön kasettisoittimessa.


wen deli skit matta clarke hör du

Offline

#16 29.08.2005 08:46

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

lejoncio wrote:

mites tämä Potemkin? onko taattua laatua?

illmeisesti. Ainakin Knuuti antoi 4 tähteä rumbassa. Pitää tietysti hankkia se dvd-versio, jossa itse elokuva mukana. Eivät nämä koskaan sinänsä petä laadullisesti, tulee ainakin sitä tuttua toimivaa peruskaavaa jos ei muuta.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#17 05.09.2005 11:38

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,525
Website

Re: Pet Shop Boys

sarjassamme setä muistelee... joskus muinaisella 80-luvulla näitä tuli ns. taivaskanavilla, opportunities oli ihan kiva mutta sit tuli west end girls ja sehän oli aivan huikean hyvä, silloin tuli mieleen että tässäpä bändi jota vois alkaa seuraamaan enemmänkin, samaan tyyliin depeche moden ja new orderin kanssa. ikävä kyllä pändi päätti kuitenkin julkaista seuraavaksi singlekseen tekeleen nimeltä love comes quickly. kun vielä videokin oli niin tylsä niin päätin että antaa olla, ja näin ollen levyhyllystä ei nyt löydykään metriä pet shop boys -vinyyliä, ainoaksi ostokseksi jäi suburbia 7".

nyt sitten vuosien jälkeen ostin discography-cd:n kun halvalla sai, ja hihanuoteissa herrat tykkäsivät että tuo love comes quickly on suunnilleen parasta mitä ovat tehneet ja ihmettelivät vielä että miksi ihmeessä se floppasi... joopa joo.

näin jälkeenpäin ajatellen taisi olla parempi näin... eiköhän tuo kokoelma riitä mulle aivan hyvin (kuuluisia viimeisiä sanoja ennen älytöntä levyhamstrausta).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#18 09.04.2006 10:36

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

Pojat tosiaan julkaisee uuden sinkun "I'm With Stupid" 8.5. ja uusi levy "Fundamental" tulee saman kuun 22. päivä. Trevor Hornin (mm. Left To My Own Devices) tuottama levyhän siis on kyseessä. Tuonne virallisille sivuille on laitettu taustamusiikiksi tämä uusi sinkku ja täytyy sanoa että mukavan piristävää paluuta vanhaan hyvään viime levyn jälkeen, odotan innolla!
Tietty pojat tulee sit 15. kesäkuuta Tukholmaan ja sen jälkeen Norjaan. Ette sitten tänne voi tulla, kuka nyt keskellä viikkoa kesällä tukholmaan pääsisi! Orkl.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#19 10.04.2006 22:02

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,118

Re: Pet Shop Boys

Joskus kolmannella luokalla oli MAAILMAN PARAS. Very tais olla eka kasetti jonka sain tms. Onhan näillä helvetin hyviä biisejä, mm. Being Boring ja Domino Dancing..


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#20 10.04.2006 22:22

riimu
Member
From: Turku
Registered: 14.07.2005
Posts: 648

Re: Pet Shop Boys

DirtyBlueGene wrote:

Sinkkubändimielikuva minulla on kanssa, vaikken ole tainnut yhtään studiolevyä kokonaan kuullakaan. Discography on hyllyssä, lisähankintoja en aio tehdä.

Kaveri näistä on yhtäkkiä todella kovasti innostunut ja sitä myöten kans tullut kuunneltua. Tosin sama vaikutelma itselle jäänyt kuin gneelle.


>:{/

Offline

#21 11.04.2006 08:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

No sinkkubändihän tämä juurikin nimenomaan on. Noilla albumeilla on kivoja juttuja, mutta kyllähän Lowe&Tennant loistavat nimenomaan kyvyssään vääntää hieman yli kolme minuuttia pitkiä paketteja tarttuvia pop-melodioita, jotka he sitten vielä kiitettävän usein ovat pystyneet venyttämään maxi-singleksi tehden kappaleesta vieläkin monipuolisemman mutta tarpeeksi simppelin jotta se toimisi kunnon pop-teoksena.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#22 19.05.2006 22:32

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005
Posts: 6,740

Re: Pet Shop Boys

Hyvin potkii tää uusin levy; slovarit on onnistuneita ja nopeammat biisit tarttuvia (huolimatta lievästä eurodance-soundeista). Tuntuu pojat löytäneet nyt taas sen terävän sävelkynän pienoisen kuivan jakson jälkeen. Eipä nyt löytynyt yhtään suoranaisesti skipattavaa raitaa levyltä; muutamissa biiseissä kuultavissa New Orderia (Minimal) sekä Kraftwekin ja John Foxxin sekoitusta (Psychological). I'm With Stupid sinkkubiisikin kuulostaa nyt paremmalta mitä silloin joskus. Biisitkään ei ole ylipitkiä ja soundit kuulostaa myös mukavan pehmeiltä ja hiotuilta. Tätä levyä tullaan kuuntelemaan vielä pitkään. o>

Omat suosikit nyt: "Psychological", "I Made My Excuses And Left", "Casanova In Hell" ja albumin päätösraita "Integral", joka on paras näistä nopeimmista biiseistä. Kyl kelpaa!

EDIT: Olihan se viime vuoden Potemkin-albumikin tosi hyvä, mutta studioalbumeista Fundamental on parasta PSB:tä 10 vuoteen.

Offline

#23 20.05.2006 09:17

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

kuulostaa hyvältä. Itsehän en tietenkään kuuntele levyä ennenkuin sen fyysisesti saan käteeni, muttas sinkku kokonaisuutena on kyllä lupaava. Kommentoin lisää sitten kun levy ilmestyy. En edes lukenut ässän juttua kuin vähän alusta juuri tuon takia.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#24 22.05.2006 14:47

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Pet Shop Boys

Itseltäni löytyy luonnollisesti kaikki PSB:n pitkäsoitot, muutama sinkku ja muutama remix-levy. Neil Tennant on ehkä maailman paras pop-lyyrikko.


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#25 22.05.2006 15:56

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 1,957

Re: Pet Shop Boys

Neil Tennant on maailman paras pop-lyyrikko.

Offline

#26 22.05.2006 16:01

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

lejoncio wrote:

Neil Tennant on maailman paras pop-lyyrikko.

smaa, paitsi myös Bernard Sumner saa minulta pisteitä.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#27 24.05.2006 00:48

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Pet Shop Boys

aqzu wrote:

[quote:e96714b370="lejoncio"]Neil Tennant on maailman paras pop-lyyrikko.[/quote:e96714b370]
smaa, paitsi myös Bernard Sumner saa minulta pisteitä.

Monesti ajattelen, pitäisikö ihan huvin vuoksi korkata tuo ikuisesti ylhäällä pysyvä New Order -otsikko. Äsken pohdin, pitäisikö katsoa mitä Pet Shop Boysin uudesta levystä sanotaan tässä otsikossa, vai tekisikö jotain ihan muuta...

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ja vielä repsää päälle. pus , aqzu.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#28 24.05.2006 09:43

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

ex-kolja wrote:

[quote:4b94eaf458="aqzu"]
Monesti ajattelen, pitäisikö ihan huvin vuoksi korkata tuo ikuisesti ylhäällä pysyvä New Order -otsikko. Äsken pohdin, pitäisikö katsoa mitä Pet Shop Boysin uudesta levystä sanotaan tässä otsikossa, vai tekisikö jotain ihan muuta...

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, ja vielä repsää päälle. pus , aqzu.[/quote:4b94eaf458]
Meillä on selvästi jokin yhteys.  icon_wink


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#29 06.06.2006 22:43

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Pet Shop Boys

Kävin tänään ostamassa poikain uuden levyn. Asteikolla yhdestä viiteen annan  peuk  peuk  peuk  peuk


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#30 15.08.2006 15:15

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Pet Shop Boys

Tänään kävin hakeen kolme formaatillista uutta Minimal -sinkkua. Repsää kun cdllä on tuo U-Myx -ohjelma jolla voi itse "miksata". Suurin herkku on kuitenkin seiskalla oleva In Private 7-INCH mix. Kyseinen kappalehan sisältää Sir Elton Johnin guest-vokaaleissa ja löytyy kokonaan levyn bonus-versiolta. Parasta ysäriä pitkään aikaan ja tuo on raikunut jo usein kesän aikana puistoröpöttelyn taustalla.  sydan


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

  1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » Pet Shop Boys

Board footer

Powered by FluxBB