#1 03.01.2008 16:53

Juge
Member
Registered: 23.08.2007
Posts: 273

Aretha Franklin

Jostain käsittämättömästä syystä Aretha Franklinille ei ollut vielä topicia. En tiedä, kuuluisiko tää enemmän tonne "Kevyempää"-osioon, mutta olkoon nyt täällä.

Uskomaton vokalisti, jolle on kirjoitettu lukuisia hienoja klassikkosävelmiä. Respect on yksi maailman kovimmista biiseistä, ja nimenomaan Arethan laulamana. I Say a Little Prayer, Think, I Never Loved a Man (The Way I Love You) jne.- soul-klassikoita parhaimmillaan!

Omistan tosin vain tuplakokoelman Respect. icon_redface Kyllä mä vielä jonkun studioalbuminkin hommaan, kunhan vaan sattuu kaupassa silmään.

Kuunteleeko kukaan muu?

Offline

#2 28.01.2008 05:21

Marquise des Anges
Member
Registered: 25.01.2008
Posts: 3

Re: Aretha Franklin

Kuuntelen mielelläni, mutta toistaiseksi Arethan kuuntelu on ollut aika sattuman varaista. Joskus kun kerkiän niin pitäisi kahlata vähän sitä tuotantoa läpi. Syy miksi en ole vielä sitä tehnyt lienee siinä, että Arethan äänestä puuttuu sellainen tietty herkkyys ja pehmeys jota yleensä kaipaan naissoulartisteilta. Pailaillaan asiaan viimeistään kun olen päässyt hänen tuotantoon paremmin kiinni.


Offline

#3 28.01.2008 08:42

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Aretha Franklin

No nyt biggrin


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#4 28.01.2008 14:57

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Aretha Franklin

Jugella enemmän kutosnikkejä kuin Shanksilla ja Ulviksella yhteensä.  icon_lol


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#5 28.01.2008 15:42

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008
Posts: 5,470

Re: Aretha Franklin

Aretha on kutsumanimensä "The Queen of Soul" veroinen kyllä. Pitäis melkein kaivaa rahat saman nimiseen boxiin kun näyttäisi ihan siedettävään hintaan löytyvään.


Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Offline

Board footer

Powered by FluxBB