#1 03.01.2008 18:54

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Noeivaiskaa, saa täällä muutkin puhua. Mistäs nyt sit puhutaan? confused_new En kexi, ni alustan näillä:

Pilke wrote:

Vuoden eka ostos, Keltsusta:

Darius ~ s/t

Yksi sedistä kertoi uudesta psykedeliaboxista, jossa on kymmenen levyä! Harvinaisempaa matskua, eikä mitään perus My Friend Jackejä ja My White Bicyclejä, jotka on joka kokiksella. Kualen onnesta! En o ihan satavarma, et sanoko se, et noita tulee kaks, vai, et toi tulee kahessa osassa, vai miten se meni, mut enivei. Pitäs olla vielä aika halpaa levymäärään nähden. Nää on kuulemma julkastu joskus aikoinaan vinyyliboxina, mutta se vedettiin melkein heti markkinoilta. Pitäs varmaan ostaa melkeen se Love Is The Song We Sing-boxi kans... Ja ehkä olis aika perustaa psykedelialle topikki? Vai saanko harrastaa yksinpuhelua? Eikös HUIG ainakin ymmärrä psykedelian päälle?

*

HUIG wrote:

colorscroll

Joo, riippuu tietty että mistä puhutaan ku psykestä puhutaan...tokihan noi nugettimeiningit uppoo ja kovaa, toi Loveisthesongjne-boksikin on pyörähtänyt pariin otteeseen ympäri (digiversiona kyllä, ei todellakaan ole varaa nyt ostella boxeja)

Mut jos psykeilyille ketju väännetään niin oon siellä sitten komppailemassa noita ja yksinpuhelemassa kaikemmoisia hard psych ja vopite psych-juttuja  nerd

psykokarkki wrote:

joo psykeketju ois kiva ylläri colorflash varsinki jos on kunnon kamaa eikä pelkkää garagerokkia tms... aika vähissä loppujen lopuksi sellaset tosi hyvät psykepläjäykset tyyliin varhainen pink floyd tai joku tomorrow never knows... vähälle kyl jääny viime aikoina 60-luvun jutskat. en oikein oo noihin nuggetteihin yms. päässy sisälle...

DirtyBlueGene wrote:

Voisin ehkä kans kaksin- tai kolminpuhella jostain colorflash

Ja onhan toki kulttuurihistoriallisesti merkittävää, että jälkipolvet tietävät mistä tämä ketju on saanut alkunsa!

icon_rolleyes

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#2 03.01.2008 20:24

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

kyllä tästä vielä asiakeskustelu saadaan päälle kunhan pahimmat kiireet helpottaa colorflash


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#3 03.01.2008 22:21

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Nokitan Tomorrowin ekalla levyllä. ff


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#4 03.01.2008 23:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

"se" pitäisikin hankkia, taitaa olla kaikkee bonussälää remasterilla. mainitaan samalla pretty thingsin s.f. sorrow ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#5 03.01.2008 23:19

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#6 03.01.2008 23:39

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

psykokarkki wrote:

mainitaan samalla pretty thingsin s.f. sorrow ff

Eipä se Parachutekaan hassumpi ole  ff


This must be what jail / I will scratch

Offline

#7 03.01.2008 23:40

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

DirtyBlueGene wrote:
psykokarkki wrote:

mainitaan samalla pretty thingsin s.f. sorrow ff

Eipä se Parachutekaan hassumpi ole  ff

Coldplay-homostelut omaan topicciin mad


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#8 03.01.2008 23:41

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#9 03.01.2008 23:43

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Oon vähän pettyny tohon Moody Bluesin "In the Treshold of a Dreamiin", mutta toisaalta pidän siitä silti colorflash

Oho, Jugella nämä icon_wink

biggrin


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#10 04.01.2008 11:53

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Kyllähnä tämäkin kiinnostaa. Nuggests-kokoelma oli ainakin hyvä ja kyllähän se meinstriimimpikin 60-luvun psykedelia on lähellä sydäntäni. Doorskin.  icon_wink


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#11 04.01.2008 19:59

Juge
Member
Registered: 23.08.2007
Posts: 273

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Jean-Babtiste wrote:

Oon vähän pettyny tohon Moody Bluesin "In the Treshold of a Dreamiin", mutta toisaalta pidän siitä silti colorflash

Oho, Jugella nämä icon_wink

? Tyhmä ei tajuu...

Offline

#12 05.01.2008 00:44

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

No häh, nyt vasta aukaisin psykedeelitopikin -- eikä kukaan ole vielä puhunut siitä että juodaan porukalla avaruussieniteetä Provinssissa ja rummutetaan rivissä keikkabussin kylkee viis tuntii putkeen auringonnousuun asti?

Offline

#13 05.01.2008 01:45

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Tomorrow on khyl ihan MUST, oikee psykedelian malliesimerkki. Mutta että bändin eka levy? 017 Onko niiltä tullu lisempääkin? Levyn  Aquarian Age-bonukset on kans parasta, 10,000 Words In A Cardboard Box julkastiin muuten pari vuotta myöhemmin Twinkin Think Pinkillä vähän eri lyriikoilla.

Prettyjen Parachute on mahti, S. F. Sorrowta en o ikinä osannu niin hyvin, vaikka tykkään siitäkin.

Ja Twinkhän soitti noissa kaikissa bändeissä, aika psykee.

Heitetääs peliin vielä Quicksilver Messenger Servicen deby. Seuraava oli jo tylsää progea, mut toi on ihan täydellinen. Hyvä sekotelma pidempiä trippailuja ja lyhyempiä poppiksia. Ja viel Dino's Songin hykerryttävä (parhaissa sanoissa jne) pätkä I don't ever want to spoil your party, babe, hehe. Mulle tulee ihan villin lännen-fiilis tosta levystä, nään vaan aroja ja stetsoneita ja junaraiteita ja ehkä vähän salunanovia.

colorflash


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#14 05.01.2008 02:18

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Pilke wrote:

Heitetääs peliin vielä Quicksilver Messenger Servicen deby. Seuraava oli jo tylsää progea, mut toi on ihan täydellinen. Hyvä sekotelma pidempiä trippailuja ja lyhyempiä poppiksia. Ja viel Dino's Songin hykerryttävä (parhaissa sanoissa jne) pätkä I don't ever want to spoil your party, babe, hehe. Mulle tulee ihan villin lännen-fiilis tosta levystä, nään vaan aroja ja stetsoneita ja junaraiteita ja ehkä vähän salunanovia.

colorflash

Happy Trails ei oo tylsää progea, vaan uniikki Frisco-levy. Psykedeliaa ja cowboy-fiilistä parhaimmillaan ja sitä Cipollinan skebaa. Kannattaa ottaa uudelleen kuunteluun. Levyn rankkaavat jopa debyä korkeammalle sekä vannoutuneet psykediggarit (meinasin kirjottaa -tikkarit) että epäilyttävämmät musakriitikot.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#15 05.01.2008 02:27

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

psyketikkarit, joku psykokarkin alalaji? redface_new

en o muuten tainnu kuulla QMS:ää kuin ehkä jonkun yksittäisen piisin josta en musita mitään.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#16 05.01.2008 04:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Paras pariin vuoteen kuulemani psykelevy tulee yli 35 vuoden takaa Turkista peuk
http://lost-in-tyme.blogspot.com/2007/0 … 2-320.html

Bunalim-FRONT.jpg


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#17 05.01.2008 04:20

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

suurin osa noista 60-luvun psyke-bändeistä kuulostaa minun korvaan aivan normaalilta popilta. jotain noita nuggets-bändejä joskus yritin kuunnella mut ihan liian "normaalilta" ne kuulosti... tietty red crayola tai hapshash and the coloured coat on nimenomaan tosi PSYKEE mut ei nuo muut vaan oikeen... ymmärrän "psykedelian" varmaan jotenkin ihan eri tavalla

Offline

#18 05.01.2008 04:34

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Jean-Babtiste wrote:

Happy Trails ei oo tylsää progea, vaan uniikki Frisco-levy. Psykedeliaa ja cowboy-fiilistä parhaimmillaan ja sitä Cipollinan skebaa. Kannattaa ottaa uudelleen kuunteluun. Levyn rankkaavat jopa debyä korkeammalle sekä vannoutuneet psykediggarit (meinasin kirjottaa -tikkarit) että epäilyttävämmät musakriitikot.

Oon kyllä meinannu, mutta nyt on varmaan pakko sit KU KERTA SANOT. Mites ne vielä myöhemmät?

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#19 05.01.2008 04:44

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

HUIG wrote:

Paras pariin vuoteen kuulemani psykelevy tulee yli 35 vuoden takaa

Musitan kun hehkutit tätä jossain topikissa ja vopis kyllä hankkia, tai siis pitäis. Suosittelen tätä lämpimästi:

zzlovepeacepoetryturk_101b.jpg

Todellinen helmi, niinku koko L,P&P-sarja, jota oon hehkuttanu jo muutamaan kertaan. Poppari myy näitä, ripi rapi ostoksille kaikki mars mars. Tässä psykelafkan kotisivut, josta löytyy kaikki osat ja muuta meilenkiinosta, kandee vilkasta. Toi Bunalim on muuten myös siellä.

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#20 05.01.2008 05:06

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

ydinaukio wrote:

suurin osa noista 60-luvun psyke-bändeistä kuulostaa minun korvaan aivan normaalilta popilta. jotain noita nuggets-bändejä joskus yritin kuunnella mut ihan liian "normaalilta" ne kuulosti... tietty red crayola tai hapshash and the coloured coat on nimenomaan tosi PSYKEE mut ei nuo muut vaan oikeen... ymmärrän "psykedelian" varmaan jotenkin ihan eri tavalla

Joo, siis suurin osa psykedeliasta ei oo mitään varsinaista häröilyä. Aika poppiahan se on ja usein lyhkäsiä biisejä. Yhdistäviä tekijöitä nimenomaan 60-luvun psykedeliassa on itämaiset vaikutteet, soundikikkailut, enemmän tai vähemmän hämyt lyriikat ja aika hilpeä meno yleensä. Psykedeliahan on oikeestaan laajempi käsite kuin pelkkä musiikki, esmes keikoilla oli "valoshow" ja keikkajulisteetkin oli "psychedelic posters". Tohon aikaan kaikki mikä tapahtu samoissa piireissä oli osa psykedeliaa, myös musiikki, vaikkei se välttämättä kuulostakaan siltä, mitä vois sanan perusteella olettaa. Toinen syy voi olla, että sillon kun se kaikki oli uutta, niin se varmaan olikin tosi psykedeelistä. Nykysin samankaltaset soundikikkailut on ihan yleisiä, mutta sillon stereokin oli uus juttu.

Joku tietäväisempi voi varmaan lisätä tähän jotain.

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#21 06.01.2008 16:15

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

siirrän tänne, tästä levystä oon kuullu niin paljon kehuja ja luulen että istuu tähän otsikkoon mutta toisin kuin leposi en oo ikinä tätä bongannu, en tosin etsinytkään. varmaan pitäis.

[quote:d0e78290c8="stratum"][quote:d0e78290c8="leposi"][quote:d0e78290c8="Pilke"][quote:d0e78290c8="leposi"][quote:d0e78290c8="Feggy"]1428113.jpg
[/quote:d0e78290c8]
Mikäs tämä levy on? Se vainoo mua jatkuvasti levykaupoissa. Luulen aina, että Dressy Bessyä löytyy ja oon ihan hulinax, mutta sitten aina petyn kun ei olekaan sitä. Pitäis kai silti ostaa toi sokkona. Millasta toi on?[/quote:d0e78290c8]
The Zombiesin Odessey And Oracle. 60-luvun psykedeliapoppista. Pistäs tosta kuunnellen tunnetuin biisi. Joku varmaan osaa lisätä jotain, en o oikeen Zombiesiin perehtyny...[/quote:d0e78290c8]

Kuulostaapa toi biisi hyvältä. Ehkä joskus tosiaan ostan levyn ff

Tälläseen musaan tekiski mieli tutustua vähän enemmän. Kuitenkin kaikki ne elementit, joista tykkäilen löytyy tuosta biisistä.[/quote:d0e78290c8]
Parhauttahan tuo.[/quote:d0e78290c8]

Pilke wrote:
Avaruusprofeetta Dogon wrote:

ja sehän on nimenomaan "odessey" kansitaiteilijan kirjoitusvirheen takia icon_cool

Ai, oonkin aina ihmetelly tuota. icon_biggrin

*


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#22 06.01.2008 17:56

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

k

Offline

#23 06.01.2008 22:04

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Pilke wrote:
HUIG wrote:

Paras pariin vuoteen kuulemani psykelevy tulee yli 35 vuoden takaa

Musitan kun hehkutit tätä jossain topikissa ja vopis kyllä hankkia, tai siis pitäis. Suosittelen tätä lämpimästi:

zzlovepeacepoetryturk_101b.jpg

Todellinen helmi, niinku koko L,P&P-sarja, jota oon hehkuttanu jo muutamaan kertaan. Poppari myy näitä, ripi rapi ostoksille kaikki mars mars.

Joo oon tota kuullu kyllä, ei ihan niin iskeny mutta vois kuunnella uudestaankin kyllä. Muitakin turkkipsykekokoelmia on kuunneltu mut toi Bunalim on selkeesti paras kokonaisuus mitä oon tämän teeman tienoolta kuullut....ja senhän saa haettua laittamani linkin kautta ihan kotikoneelle kuultavaksi colorscroll


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#24 06.01.2008 22:41

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,379
Website

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

noissa love, peace & poetryissä on kyl hienot kannet.

spåm sheeplove


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#25 06.01.2008 22:57

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

psykokarkki wrote:

siirrän tänne, tästä levystä oon kuullu niin paljon kehuja ja luulen että istuu tähän otsikkoon mutta toisin kuin leposi en oo ikinä tätä bongannu, en tosin etsinytkään. varmaan pitäis.

No hanki nyt ihmeessä tuo kuunteluun! Aivan mahtava levy ja samaa suosittelen kaikille muillekin.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#26 07.01.2008 04:21

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

psykokarkki wrote:

siirrän tänne, tästä levystä oon kuullu niin paljon kehuja ja luulen että istuu tähän otsikkoon mutta toisin kuin leposi en oo ikinä tätä bongannu, en tosin etsinytkään. varmaan pitäis.

SmallFacesOdgensNutGoneFlake.jpg

Korjasin icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#27 07.01.2008 04:32

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Pilke wrote:
Jean-Babtiste wrote:

Happy Trails ei oo tylsää progea, vaan uniikki Frisco-levy. Psykedeliaa ja cowboy-fiilistä parhaimmillaan ja sitä Cipollinan skebaa. Kannattaa ottaa uudelleen kuunteluun. Levyn rankkaavat jopa debyä korkeammalle sekä vannoutuneet psykediggarit (meinasin kirjottaa -tikkarit) että epäilyttävämmät musakriitikot.

Oon kyllä meinannu, mutta nyt on varmaan pakko sit KU KERTA SANOT. Mites ne vielä myöhemmät?

colorflash

Hehe, en osaa sanoo niistä. JMT joskus ehkä kehas jotain seuraavaa tai sitä seuraavaa, mutta tosiaan varauksella nämä.

Onkos jengille muuten Country Joe & the Fishin "I Feel Like I'm Fixin to Die" kuinka tuttu? vITUN HIENO LEVY åhå, mistä cäpsit 017


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#28 07.01.2008 23:03

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

HUIG wrote:

Joo oon tota kuullu kyllä, ei ihan niin iskeny mutta vois kuunnella uudestaankin kyllä. Muitakin turkkipsykekokoelmia on kuunneltu mut toi Bunalim on selkeesti paras kokonaisuus mitä oon tämän teeman tienoolta kuullut....ja senhän saa haettua laittamani linkin kautta ihan kotikoneelle kuultavaksi colorscroll

...jos osaa... viha Enkä edes juuri koskaan jaksa kuunnella koneelta musiikkia, joten taidan vaan suoraan ostaa ton joskus.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#29 07.01.2008 23:10

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

psykokarkki wrote:

noissa love, peace & poetryissä on kyl hienot kannet.

spåm sheeplove

Eikai näitä kukaan musiikin takia osta?

California girl:
Cheryl Shrode, 1968, a go go dancer and filmstudent, age 21, long blond hair, brown eyes, 36/24/36, hobbies: designing clothes, painting, underground music and writing poetry

IM-3426-Playboy-vintage-Cheryl-Shrode-avril-1967.jpg

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#30 07.01.2008 23:21

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Nelinpuhelua psykedeliasta! :psykee:

Jean-Babtiste wrote:

Onkos jengille muuten Country Joe & the Fishin "I Feel Like I'm Fixin to Die" kuinka tuttu? vITUN HIENO LEVY åhå, mistä cäpsit 017

Joskus kokeilin tota, mut en oikee jaksanu perehtyä. Nimibiisi on tietty parhautta, ja vielä pontevampi Joen vetona Woodstockissa. Deby "Electric Music For The Mind And Body" kolisee kyllä ja lujaa, taidankin laittaa soimaan.

Zombiesia en o ikinä Time Of The Seasonia enempää jaksanu, mut se onkin niin täydellinen biisi, et riittää hyvin. Vaikka voishan Odesseyn lainata toki taas uudelleen, monet levyt toimii vasta kun on saanu muhia jonkin aikaa.

colorflash

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB