1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Kuulokkeet

#1 07.05.2008 22:53

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Kuulokkeet

noni,
itselläni on ollut vajaan satasen maksavat shuren napit (oisko e3?), joihin olen ollut muuten tyytyväinen, mutta nyt on reilun vuoden sisällä kahdet hajonneet samalla tavalla: johto murtuu plugin juuresta, joten kanavat alkavat säristä ja katoilla. yhdellä kaverilla on samasta mallista myös takuuvehkeet jo menossa ja junkiemanillakin taisi olla nyt samaa vikaa.
täytynee kamppailla josko takuuseen vielä menisi.

eli näitä en suosittele.

jos uusien ostamiseksi menee, tärkein ominaisuus seuraaville tuntuisi olevan kestävyys, lisäksi kunnollinen vaimennus täytyisi niistäkin löytyä.

millaisia löytyy? mitä suosittelette? tuleeko paljon ylipäätänsä kuunneltua napeilla tai lapuilla?

benefits-of-headphones.jpg


Menetetty peli

Offline

#2 07.05.2008 23:02

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kuulokkeet

Pitkällisen vertailun perusteella ostin joskus puoltoista vuotta tämmöset

http://www.iheadphones.co.uk/headphones … phones.htm

Halusin nimenomaan suljetut kuulokkeet, kun en oikein napeista diggaile ja duunissa suljettuudesta oli etua. Niin ja hyvät dj-hommissa myös kun pystyy vemputtamaan tolleen 360 astetta. Hyvät saundit hintaan nähden ja silleen. Aika kova puristus noissa kyllä, silmälasit päässä voi ottaa vähän vaikeasti jos pitempään kuuntelee


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#3 07.05.2008 23:12

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Kuulokkeet

Itekkin tarttisin paremmat kuulokkeeet. antakaas neuvoja.
pitää olla alle 50€, ei saa hirveasti ääni vuotaa ulkoa sisään, pitää soveltua edes jotenkin kitaransoittoa varten. ei nappeja.

minkälaiset pitäis ostaa?

Offline

#4 07.05.2008 23:13

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Kuulokkeet

PrivateJoy wrote:

benefits-of-headphones.jpg

EEESAAAAAAAAAAAAAA


This must be what jail / I will scratch

Offline

#5 07.05.2008 23:30

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Kuulokkeet

DirtyBlueGene wrote:

[quote:081ee10201="PrivateJoy"]benefits-of-headphones.jpg

EEESAAAAAAAAAAAAAA[/quote:081ee10201]

roll

Mut eiks tällainen threadi ollut jo??


I love you and dream about the Führer

Offline

#6 07.05.2008 23:35

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

Mäkin muistelin, et jonkinlainen luuritopikki olisi jo ollut.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#7 07.05.2008 23:38

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Kuulokkeet

sekoitatte nyt kullitopikkiin?

Offline

#8 07.05.2008 23:55

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Kuulokkeet

Luureista tai napeista on puhuttu millon missäkin, lähinnä kai vitutustopikissa.

Mulla on yhet napit, jotka ei pysy korvissa, ja sit toiset jotka pysyy. Sit tollaset aika halvat kuulimet, jotka on liian kovat mun sangoille. ff


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#9 07.05.2008 23:59

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk

koss-porta-pro.jpg


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#10 08.05.2008 00:13

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: Kuulokkeet

onhan nuo laput mukavemmat jos kotona tai vaikka töissä tulee paljon kuunneltua. mulla tulee kuunneltua kuulokkeilla melkein pelkästään liikkeessä ja liikenteen melu on jopa täällä maalla paikoin niin kova, että jos sen koittaa peittää musiikilla, niin liian kovaa tulee. siksi ois ihan mukava, että napit nappais sen parikymmentä desibeliä päältä pois.


Menetetty peli

Offline

#11 08.05.2008 00:27

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Kuulokkeet

[quote:598e76f346="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:598e76f346]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?


turpa kii ja laula

Offline

#12 08.05.2008 00:30

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

[quote:ab7ba7ab79="Echtleder"][quote:ab7ba7ab79="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:ab7ba7ab79]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:ab7ba7ab79]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#13 08.05.2008 00:51

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Kuulokkeet

[quote:75f93bc3c8="hrmunoita"][quote:75f93bc3c8="Echtleder"][quote:75f93bc3c8="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:75f93bc3c8]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:75f93bc3c8]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:75f93bc3c8]

Mulla kans nämä  friends

Nyt vasta on johto katkeamassa, vielä pysyy teipillä, mutta pitänee testata tota takuuta kohtpuoliin. Hoituuko Suomessa vai pitikö pistää jonnekin kauemmas?


I love you and dream about the Führer

Offline

#14 08.05.2008 00:54

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

[quote:e43da5ee6f="turkele"][quote:e43da5ee6f="hrmunoita"][quote:e43da5ee6f="Echtleder"][quote:e43da5ee6f="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:e43da5ee6f]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:e43da5ee6f]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:e43da5ee6f]

Mulla kans nämä  friends

Nyt vasta on johto katkeamassa, vielä pysyy teipillä, mutta pitänee testata tota takuuta kohtpuoliin. Hoituuko Suomessa vai pitikö pistää jonnekin kauemmas?[/quote:e43da5ee6f]
Suomessa nämä.

En muista mikä liike tuota takuuhuoltoa nykyään hoitaa. Ennen se oli Teletarvike Järvinen Oy. Oiskohan vieläkin sama, mutta nimi on ainakin vaihtunut. Pirkkalassa sijaitsee. Kannattaa googlailla tai vaikka käydä jossain paikallisessa liikkeessä kyselemässä.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#15 08.05.2008 00:55

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Kuulokkeet

[quote:06eb61b8a4="hrmunoita"][quote:06eb61b8a4="Echtleder"][quote:06eb61b8a4="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:06eb61b8a4]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:06eb61b8a4]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:06eb61b8a4]

Yoohos! Muistan et kaveril ois ollu jotain väittelyä firman kanssa kroonisesti irtoamaan alkaneen kuulokkeen tiimoilta. Ja ku tokat tilasin cdon.comista SELITTELYJÄ.

Eikös siinä pitäny jotenki rekisteröidä omat kuulokkeet Kossin sivuille, että ko. takuun saa käyttöön?


turpa kii ja laula

Offline

#16 08.05.2008 00:58

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

[quote:9d0ce1f9b9="Echtleder"][quote:9d0ce1f9b9="hrmunoita"][quote:9d0ce1f9b9="Echtleder"][quote:9d0ce1f9b9="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:9d0ce1f9b9]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:9d0ce1f9b9]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:9d0ce1f9b9]

Yoohos! Muistan et kaveril ois ollu jotain väittelyä firman kanssa kroonisesti irtoamaan alkaneen kuulokkeen tiimoilta. Ja ku tokat tilasin cdon.comista SELITTELYJÄ.

Eikös siinä pitäny jotenki rekisteröidä omat kuulokkeet Kossin sivuille, että ko. takuun saa käyttöön?[/quote:9d0ce1f9b9]
Hä? En ole koskaan kuullut tollaisesta.

Alkujaan ostin toki Kossin saitin kautta ja sitä alkuperäistä kuittia oon lähetellyt noiden mukana. Tosin en enää kahteen vuoteen kun olen hukannut sen kuitin. Ehkä niillä on mun tiedot tallella.

Mut en mä usko, että tollasta vaatii 017 Kuulostaa ainakin vähän turhan kaukaa haetulta. Viime kerrat en ole lähetellyt mitään kuitteja messiin ja vain jonkun lapun missä luki "nyt kävi näin, eivät toimi" ja uudet on tulleet parin viikon päästä postitse.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#17 08.05.2008 01:00

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: Kuulokkeet

[quote:b55441662b="Echtleder"][quote:b55441662b="hrmunoita"][quote:b55441662b="Echtleder"][quote:b55441662b="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:b55441662b]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:b55441662b]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:b55441662b]

Yoohos! Muistan et kaveril ois ollu jotain väittelyä firman kanssa kroonisesti irtoamaan alkaneen kuulokkeen tiimoilta. Ja ku tokat tilasin cdon.comista SELITTELYJÄ.

Eikös siinä pitäny jotenki rekisteröidä omat kuulokkeet Kossin sivuille, että ko. takuun saa käyttöön?[/quote:b55441662b]
cdonilla toimi kyllä hyvin takuusysteemit shurejeni kanssa, laittoivat uudet tulemaan heti kun pistin meiliä ja lähettelin vanhat sinne sitten perästä.


Menetetty peli

Offline

#18 08.05.2008 01:06

Echtleder
Member
From: Ariel Sharon Tate Gallery
Registered: 03.04.2008
Posts: 693

Re: Kuulokkeet

[quote:0fb62ed2e8="hrmunoita"][quote:0fb62ed2e8="Echtleder"][quote:0fb62ed2e8="hrmunoita"][quote:0fb62ed2e8="Echtleder"][quote:0fb62ed2e8="hrmunoita"]Mulla on Kossin Porta Pro:t. Seitsemättä vuotta ja oon tykännyt.. äänenlaadun ja koon puolesta ainakin. Ovat vaan aika helvetin heikot. Talvisin noista tuppaa menemään johdot poikki. En sitten tiedä, et onko syy pakkasessa vai pirissä vai missä, mut näin on käynyt joka talvi. Nykyäänhän noita saa todella halvalla (jotai 30-40e?) ja näyttäisi olevan myös joka kolmannella vastaantulijalla.

Mut joo. Mun tarpeisiin pelaavat aika hyvä peli.

Elinikäiselle takuulle peuk[/quote:0fb62ed2e8]

Nämähän mullakin, tosin jo kolmannet. Ekojen johto katkes Stockan ovien kahvoihin Placebo-lippujen ostorynnäkössä, ja tokista alko signaali pätkii ku johto oli saatana juuresta taittuillu liikaa. Meni hermot ja vehkeet lens jonkkaan. Tänään ostin kolmannet. Lappumalli on mulle sopivin ja näähän on kai lajinsa parhaat tai jtn. Pitää bongata näille jostain joku kova kotelo etteivät ruhjaannu.

Ootko Hrmis saanu noita johtojen katkeamisia takuun piikkiin vai...?[/quote:0fb62ed2e8]
No siis kaikki viat menee takuun piikkiin. Ja jos ovat alle vuoden vanhat, niin ei tarvitse maksaa postikulujakaan.

Eli käytännössä: Maksat kerran, rikot vitun monta kertaa ja saat aina uudet tilalle.[/quote:0fb62ed2e8]

Yoohos! Muistan et kaveril ois ollu jotain väittelyä firman kanssa kroonisesti irtoamaan alkaneen kuulokkeen tiimoilta. Ja ku tokat tilasin cdon.comista SELITTELYJÄ.

Eikös siinä pitäny jotenki rekisteröidä omat kuulokkeet Kossin sivuille, että ko. takuun saa käyttöön?[/quote:0fb62ed2e8]
Hä? En ole koskaan kuullut tollaisesta.

Alkujaan ostin toki Kossin saitin kautta ja sitä alkuperäistä kuittia oon lähetellyt noiden mukana. Tosin en enää kahteen vuoteen kun olen hukannut sen kuitin. Ehkä niillä on mun tiedot tallella.

Mut en mä usko, että tollasta vaatii 017 Kuulostaa ainakin vähän turhan kaukaa haetulta. Viime kerrat en ole lähetellyt mitään kuitteja messiin ja vain jonkun lapun missä luki "nyt kävi näin, eivät toimi" ja uudet on tulleet parin viikon päästä postitse.[/quote:0fb62ed2e8]
Ok, kuulostaa hyvältä.

Ekojen luurien pahveissa mun muistaakseni luki jotain tommosta (siellä oli joku yksilöllinen koodi niille luureille) ja mä aattelinki, että tää "elinikäinen takuu" kuulostiki liian hyvältä ja helpolta ollakseen totta. Jotain härdelliä vielä tuli tossa rekisteröitymisessä ettei se tainnut sitten edes onnaa. Tokat ostin CDON.COMista, ja siinähän ei sitte tullu mukana ees mitään kuittei tai pahvei... Onneks ei oo ollu rahasta niin tiukkaa et ois alkanu ahistaa.


turpa kii ja laula

Offline

#19 08.05.2008 07:52

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Kuulokkeet

Kossin Plugeilla mennään tien päällä ja AKG:n K271 Studiolla kotosalla.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#20 08.05.2008 08:48

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Kuulokkeet

mulla meni hermi noitten kossien kanssa. olivat pitkään luottoplugit. ostin sit semmoset valkoiset, onkos ne nyt "the plug" vai "spark plug" nimeltään. no anyways, olivat sit ryssineet sen designin, pitää asetella TODELLA tarkkaan korvaan et kuuluu kunnolla. tää tais olla se "tulpat päässä" soundi mistä joku valitteli.

tyttis osti itselleen äskettäin semmoset mustat. on ollut tosi tyytyväinen mut ei ne musta ihan samalta enää saundaa... nyt sennheiserin joku malli käytössä. en muista mallia, joku 35e makso verkkokaupassa. hyvä soundi, eristys ja mukavuus ei ihan noitten kossien tasoa. noi on tietty paljon kiinni korvakäytävän koosta...

studioluureina edelleen sennheiser hd25:t. kestävyys, soundi ja eristys ihan omaa luokkaansa. hifi-käyttöön on parempiakin luureja mutta all-around-luureina noita ei voita mikään. sydan

musta kaupunkimetelissä ihan ehdottomat joko kunnon suljetut isot luurit tai tommoset in-ear-napit. tiputtaa 20dB:tä meteliä.

hienoa oli kun aikoinaan hs:n artikkelissa joku akustiikkaprofessori varoitteli noista in-ear-looreista että ne ovat vaarallisia kun "äänilähde on niin lähellä korvaa". jaa että avoluurit joita joutuu tuuttaa 120dB:n tasolla että katumelu peittyy on sit parempi vaihtoehto? hitto että kuulonhuolto on hyvissä käsissä.. hurjaa joskus metrossa kun joku teini kuuntelee semmosilla halpis-napeilla musaa ipodista ja pystyy tunnistamaan biisin puolen vaunun päästä...  icon_rolleyes


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#21 08.05.2008 09:18

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Kuulokkeet

Mulla on kotona tietokoneelle perussonyt ja töissä vähän paremmat Sennheiserit plus mp3-soitin Creative Zen V Plus Creative omilla napeilla. Varsinaisissa stereoissa on sitten Sennheiserin langattomat luurit - näppärät vaikka siivotessa. Jotenkin musta on idioottimaisen näköistä pitää luureja päässä kaupungissa liikkuessa - raitsikassa käytän kyllä nappeja ja joskus liikkuessakin - en sentään fillarilla. Pitää sitä luontoakin kuunnella.

Offline

#22 08.05.2008 09:46

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Kuulokkeet

silvawhale wrote:

mulla meni hermi noitten kossien kanssa. olivat pitkään luottoplugit. ostin sit semmoset valkoiset, onkos ne nyt "the plug" vai "spark plug" nimeltään. no anyways, olivat sit ryssineet sen designin, pitää asetella TODELLA tarkkaan korvaan et kuuluu kunnolla. tää tais olla se "tulpat päässä" soundi mistä joku valitteli.

Minä ainakin valittelin.

Kossin Plugit on ihan perseestä. Tuon tulppaefektin lisäksi plugit naksuu ja rouskuu korvissa.

Kossin Porta Prot on kans, kaupunkikäytössä vaan eivät hirveän hyvät ole kun eivät eristä yhtään (minkä vuoksi hairahduin plugit talvella ostamaankin). Jännä kyllä miten hinta on tippunut, joskus viisi vuotta sitten kun Porta Prot ostin niin maksoivat lähemmäs satasen.

Pitänee ne Sennheiserin plugit hommata.

Offline

#23 08.05.2008 09:50

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: Kuulokkeet

jep, nuo kossin (spark?) plugit on minusta myös aika paskat, mulla on yleensä tosi nappiyhteensopivat korvat, mutta niitä en saanut päässäni pysymään. jossain suomalaisessa hifi-lehdessä taidettiin myös sanoa, että niitä ei eristysominaisuuksien suhteen voida edes pitää varsinaisesti ääntä eristävinä kuulokkeina, joista parhaat taisivat vaimentaa kumminkin lähes 30db.

shuret, jotka minulla toistaiseksi vielä pihisee, ovat ergonomialtaan ainakin minun päähäni aivan nerokkaat, joskus esim. pitkillä junamatkoilla, tai muuten vain meluisessa ympäristössä, on tullut käytettyä ihan korvatulppina ja nukuttuakin ne päässä. ainoa ongelma oli tuo kestävyys, mutta sepä kuulostaa olevan ongelma muillakin merkeillä..
malli olikin e2
e2cs.jpg

ilmeisesti näitä senheisereita on ainakin minulle kehuttu. hinta taitaa näilläkin olla satasen luokkaa. onko kellään kokemuksia?
112cx55.gif


Menetetty peli

Offline

#24 08.05.2008 09:52

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007
Posts: 2,299

Re: Kuulokkeet

mitä tarkoitatte tuolla "tulppaefektillä"?


Menetetty peli

Offline

#25 08.05.2008 09:54

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Kuulokkeet

stratum wrote:

Kossin Plugit on ihan perseestä. Tuon tulppaefektin lisäksi plugit naksuu ja rouskuu korvissa.

jeps. ostin uudet valkoset hävinneiden tilalle ja havaitsin just noi ongelmat. piru vieköön, ne vanhat oli niin hyvät... itku

nää senkut on sentään soundiltaan aika ok. vähä hassuilta tuntuu korvissa, pitänee tsekkailla niitä eri tyynyjä (nyt isoimmat kehissä).


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#26 08.05.2008 09:55

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Kuulokkeet

PrivateJoy wrote:

mitä tarkoitatte tuolla "tulppaefektillä"?

Ainakin noissa Kossin plugeissa kun työntää plugit niin syvälle että eristäisi ulkopuoliset äänet niin musakaan ei kuulu kunnolla vaan kuulostaa samalta kuin olisi paskat tulpat päässä keikalla. Sitten jos ei laita niin syvälle niin ei meinaa pysyä korvissa eikä eristä yhtään.

Offline

#27 08.05.2008 09:57

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Kuulokkeet

PrivateJoy wrote:

jep, nuo kossin (spark?) plugit on minusta myös aika paskat, mulla on yleensä tosi nappiyhteensopivat korvat, mutta niitä en saanut päässäni pysymään. jossain suomalaisessa hifi-lehdessä taidettiin myös sanoa, että niitä ei eristysominaisuuksien suhteen voida edes pitää varsinaisesti ääntä eristävinä kuulokkeina, joista parhaat taisivat vaimentaa kumminkin lähes 30db.

sikäli hassua että noi mun (wanhat) kossit nimenomaan pysyi hyvin päässä (aluksi ne on aika tiukat, kunhan ne pehmusteet vähän antaa periksi niin solahtavat hyvin korviin) JA vaimensivat helvetin hyvin.

voip olla että monilla on vähän liian pienet korvakäytävät niille. mulle toimi mainiosti. mut menivät tosiaan ryssimään sen designin...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#28 08.05.2008 09:59

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Kuulokkeet

stratum wrote:

[quote:4ea10c6f45="PrivateJoy"]mitä tarkoitatte tuolla "tulppaefektillä"?

Ainakin noissa Kossin plugeissa kun työntää plugit niin syvälle että eristäisi ulkopuoliset äänet niin musakaan ei kuulu kunnolla vaan kuulostaa samalta kuin olisi paskat tulpat päässä keikalla. Sitten jos ei laita niin syvälle niin ei meinaa pysyä korvissa eikä eristä yhtään.[/quote:4ea10c6f45]
mä sain saksimalla sitä vaahtomuovia pienemmäksi tuon ongelman melkein poistumaan mutta kyllä ne edelleenkin pitää asetella tosi tarkkaan sinne korviin jotta kuuluu kunnolla. ei jaksanu enää..

niin ja tarkennuksena ny vielä että nää ongelmat siis sen valkoisen mallin kans.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#29 08.05.2008 11:50

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Kuulokkeet

Mulla on tämmöset Kossit:
koss_plug.jpg

Joku elämäni paras ostos suurinpiirtein. Mut näitä ennen käyttäny vaan tavallisia nappeja, eli en tiedä paremmasta. Niihin verrattuna kuitenkin huikeasti paremmat, eristää hälyääniä, bassot kuuluu kunnolla eikä putoile korvista.

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#30 08.05.2008 11:51

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuulokkeet

En tarkoituksella suosi kuulokkeilla kuuntelua, mutta yön laskeutuessa nämä ovat ratkaisu parhaimmasta päästä.

sh2600.jpg

Sennheiser HD 600, todella mukavat päässä, johto poikkeuksellisen tukevaa tekoa. Miellyttävän raikas, ei liian bassoinen tai tunkkainen soundi.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Kuulokkeet

Board footer

Powered by FluxBB