#61 12.12.2010 21:22

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Posts: 2,123
Website

Re: Kuulokkeet

Jotkut noista radiotaajuuskuulokkeista on ihan pl satunnaiseen kuunteluun mutta en ehkä ostaisi sokkona. Ostin kerran jotkut (en muista merkkiä), jotka sain liikkeestä ehdolla, että saa palauttaa jos ei ole mieleiset. Omasta kämpästä löytyi muutama sellainen kohta, jossa signaali meni sen verran huonoksi että päätin ottaa langalliset. Mutta muuten olisivat riittäneet itselle siihen vähäiseen kuunteluun mitä luureilla tulee tehtyä.
Joo ja komp bartonille, nuo infrapunasysteemit on kyllä tongue


Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Offline

#62 12.12.2010 21:30

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006
Posts: 18,663

Re: Kuulokkeet

huïg wrote:

meni vähän hulinaks kun jo pariin otteeseen paskaks menneiden AKG:n tilalle tilasin tänään tämmöset
tma-1_04.jpg

Nää on kyllä mukavan näköiset ja myös ilmeisen laadukkaat kuulokkeet. Laitapa rapoa sitten, kun olet testaillut. Ehkä noin tyyriitä en viitsisi ihan peruskotikäyttöön ostaa, mutta katsotaan nyt. Jonkinlaiset kuulokkeet kuitenkin pitäisi ostaa. kippis

Last edited by ginipoika (12.12.2010 21:30)


Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Offline

#63 12.12.2010 22:27

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kuulokkeet

ginipoika wrote:
huïg wrote:

meni vähän hulinaks kun jo pariin otteeseen paskaks menneiden AKG:n tilalle tilasin tänään tämmöset
http://www.aiaiai.dk/media/catalog/prod … a-1_04.jpg

Nää on kyllä mukavan näköiset ja myös ilmeisen laadukkaat kuulokkeet. Laitapa rapoa sitten, kun olet testaillut. Ehkä noin tyyriitä en viitsisi ihan peruskotikäyttöön ostaa, mutta katsotaan nyt. Jonkinlaiset kuulokkeet kuitenkin pitäisi ostaa. kippis

jep, vähän epäilytti näissä tää design-lähtökohta kun melkein kaikki info näistä tuppaa olemaan jossain gizmo/bopo-sivustoilla. mut keskustelupalstoilta löytyy aika vakuuttavaa settiä, tää tais olla se viimenen silaus mun hankinnalle http://www.head-fi.org/forum/thread/526 … a-1-review

ite päädyin siihen vanhaan "köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa" -juttuun. eihän toi hinta nyt oo lopulta niin paha kun aattelee et monet maksaa mp3-soittimestaan helposti tuon verran, ja sillä sitä elinikää on huomattavasti vähemmän. oma soitin makso muutaman kybän ja on tosi hyvä verme sekin, mut näiltä luureilta odotan helvetin pitkää ikää. jotenkin vaan sitä mieluummin painottaa näin päin kun sitä soitinta joutuu sitten uusimaan kuitenkin


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#64 13.12.2010 21:57

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kuulokkeet

Nynne tuli. Muutama tunti on musa pauhannu ja osan niistä oon kuunnellu (kunhan piti AJAA ne sisään). Hiton hyvältähän noi kuulostaa, vaikken ylistäkään itseäni Kultaiseksi Korvaksi tai niinpäinpois. Ride The Lightningista löyty sävyjä joita en ollu aiemmin huomannu ja aika monessa piisissä muutenki tuli JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÄ -fiilikset. Yllättävän hyvin syntyy tilavaikutelmajuttujakin vaikka nuo ovatkin vaan tuommoset korvan kokoset läpyskät. Panta ei purista korvia paljoa, mikä vähän peelotti että saako siitä sitten tarpeeksi irti, mutta aika optimitiukkuus tuo taitaa nyt olla. Vastaavanlaisissa korvanpäällisissä AKG:ssa oli tiukempi puristus, mutta siitä oli vaan harmia kun RILLIT alko painamaan korvia aika ikävästi. Ehkei pysy päässä jossain benjihypyissä tms että niitä varten joutuu varmaan ostaan jotku penetraatiovehkeet.

Jännä sinänsä että saman impedanssin AKG:lla joutu pitämään ämpärisoitinta lähes täysillä jatkuvasti, mut näillä lähtee samat volat jossain puolivälissä skaalaa. Aika rajusti puskee, mut homma pysyy silti kasassa. Ja tosiaan, soitin oli 3-4 tuntia soittamassa muzaa peruskuunteluvoimakkuudella ja soittimessa riittää vielä akkua vajaaks kuudeks tunniks. Nyt on aika optimisysteemit pidemmillekin reissuille pimp

Aika ovelasti nimetty nämä myös, Avaruusseikkailun monoliitin mukaan


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#65 14.12.2010 11:18

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,245
Website

Re: Kuulokkeet

559720.jpg

Monia positiivisia arvioita luettuani tilasin kotikäyttöä varten tuollaiset AKG K-271 MK II kuulokkeet St. Paul's soundista. Hintaa tuli postikuluineen 148 €. Ikinä en ole yli 50 euron kuulokkeita omistanut, joten odotukset ovat melko korkealla. Halusin nimenomaan suljetut kuulokkeet, joista saa johdon vaihdettua jos se menee rikki ja näiden mukana tulee mukavasti 3 metrin suora ja 5 metrin kierrejohto. Kahdet eri tyynytkin kuuluu pakkaukseen.

Offline

#66 14.12.2010 18:14

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Mulla on alla olevat himassa. Oon ollu tyytyväinen, toimii kivasti kuuntelu ja musailu käytössä + on miellyttävät päässä. Toi istuvuus on todella olennaista kuulokkeissa. Nää tilasin kans aikoinaan arvioiden yms perusteella st pauls soundista, mut enää en alkais hankkimaan kuulokkeita, jos en ois voinu kokeilla niitä päässä. Meidän päämme ja korvamme ovat erilaisia!

36309_l.jpg


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#67 04.07.2011 11:27

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,896
Website

Re: Kuulokkeet


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#68 04.07.2011 15:24

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

"For Justin Bieber, sound is everything." icon_biggrin


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#69 14.07.2011 11:50

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuulokkeet

Tääl ei taida olla erillistä topikkia noille kannettaville audiotoistimille mut nyt kun oma uljaasti 8 vuotta palvellut iRiver on alkanut bugaamaan ja piiputtamaan niin se siirtyy kohta kolvausalustaksi ja mä tarvin jotain uutta tilalle.

iPodit ei oo vaihtoehto koska en siedä iTunesia ja Ogg-toisto on mulle kynnyskysymys. Onks teillä jaettavaks suosituksia tai positiivisia kokemuksia noista muista malleista? Tällä hetkellä omat vaihtoehdot pyörii riisutun ja riettaan edullisen SanDisk Sansa Clip+:n ja kaikin puolin laadukkaamman ja monipuolisemman Cowon J3:n välillä.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#70 14.07.2011 11:54

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kuulokkeet

Sansa ja siihen rockboxi -> kylä lähtee


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#71 14.07.2011 12:19

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuulokkeet

huïg wrote:

Sansa ja siihen rockboxi -> kylä lähtee

Ai Rockboxin saa Sansallekin? Sweet. Toi on kyllä niin edukas että kyl mä sen taidan käydä hakemassa.

Rockboxilla sais näköjään mun vanhasta mötköstä Gameboy-emulaattorin  icon_neutral on tää jännää aikaa


Älä päästä painiks sitä

Offline

#72 14.07.2011 12:39

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kuulokkeet

ILR wrote:
huïg wrote:

Sansa ja siihen rockboxi -> kylä lähtee

Ai Rockboxin saa Sansallekin? Sweet. Toi on kyllä niin edukas että kyl mä sen taidan käydä hakemassa.

Rockboxilla sais näköjään mun vanhasta mötköstä Gameboy-emulaattorin  icon_neutral on tää jännää aikaa

Mun fuze makso jotain kolmekybää ja ostin siihen just 15 eurolla 16 gigan kortin. Akku kestää jotai yheksän tuntia soittoa, äänenlaatua on kehuttu kaikkialla (internetsi) ja rockboxi avaa kaikki maailman säätimet käyttöön. En oikeen näe järkee kolminumeroisen hintasen kiintoakullisen musasoittimen ostamisessa, välirahalla voi sitten ostaa bomb ass kuulokkeet


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#73 14.07.2011 12:50

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Kuulokkeet

Njuu, onhan toi nelinkertainen hinta aika vaikeesti perusteltavissa kun en mä tommoseen laitteeseen oikeesti mitään videotoistoa tai muuta tarvi. Eiköhän tää ollu tässä.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#74 14.07.2011 12:54

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Kuulokkeet

Joo ei iPodia kyllä pelkästään musan kuuntelemista varten kannata ostaa. Tai en ois ite ikinä ostanut (käytän omaa ipod touchia enemmän netin selailuun ja kaukosäätimenä kuin musan kuunteluun). Pitääpä muuten testata, että saako Spotify Mobilen kautta ogg-tiedostot iPodiin.


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

#75 14.07.2011 12:57

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Sansaa harkitsin itekin, mut sain käytetyn 16 gigasen philipsin gogear aziazin alle kolmella kympillä huuto.netistä. Miellyttävän tanakkaa tekoa, ei pelkkää huttumuovia. Mä tartten geimeihini vähän kovempaa kamaa. Tässä tosiaan pelaa flacit ja oggit ja monet muutkin formaatit. Sen softan kun päivitteli, niin on ollu tosi hyvä. Käytettyjä kannettavia soittimia voi saada todella halvalla, monet myy pois kun kuuntelevat vaan multimediapuhelimistaan musaa.

Ainahan käytetyssä mp3-soittimissa on riskinsä , ja en mitään kovin kallista viitti käytettynä ostaakaan.

Last edited by barton_funk (14.07.2011 13:13)


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#76 14.07.2011 14:17

kuddgalen
Member
Registered: 14.09.2008
Posts: 229

Re: Kuulokkeet

Topikki sopivasti nostettu.

Onko kenelläkään kokemuksia Sennheiserin PX 100-II:sta? Kevyet/pienet ja taittuvat (alle 50 eur)  kuulokkeet olisi hakusessa. Eniten ehkä kiinnostaa se, verrattuna samankaltaisiin avoimiin, miten nämä toimii liikenteessä esimerkiksi linja-autossa ja niin pois päin. Eli saako musiikista selvää vai häviääkö se taustameluun moottorin murinaan tms?

Offline

#77 14.07.2011 14:33

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

^ Mulla on PX-100, mutta ei oo II-versio. Tosi hyvät on, ostin samat tilalle kun edelliset meni rikki (kesti pitkään, vaikka saivat välillä kovaa kohtelua). Mun mielestä ihan hyvät on linja-autossa kuunnellessa avoimiksi kuulokkeiksi. Äänenlaatu on mahtava ottaen huomioon miten edulliset luurit ovat  ff Luulisin että tuo II-versio on vielä parempi.

edit:  ff hymiö ei toimi  frown2

edit: lol olin ruksannut "Never show smilies as icons for this post"

Last edited by E (14.07.2011 14:35)


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#78 15.07.2011 10:05

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Noita Sennhheisesereita kehuttiin mulle kans. Myöx PX-200 ja PX-90 malleja. Kannattaa miettiä haluaako suljetut vai puoliavoimet. Ärsyttää vaan tänä nettikaupustelun aikana, et missään ei voi etukäteen sovittamassa luureja, ainakaan niitä malleja jota itteä kiinnostaa. Vai tietääkö joku missä noita sennheisereita olis liikkeessä kaupan? Oon itekin (ehkä) kuulokeostoksilla, alkanu rasittaa nämä portaprot, koko ajan jotain vikaa ja sisälle menee helposti hiuksia -> särinää.. :/

edit: sportapro->portapro icon_biggrin (Mistähän noi tuli kirjoitukseen. En ole koskaan omistanut sportaproita, eikä niitä tietääkseni ole edes valmistettu enää moneen vuoteen.)

Last edited by barton_funk (15.07.2011 12:42)


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#79 15.07.2011 11:44

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

PX-200 oli mulla joskus, hyvät nekin. Tykkään kuitenkin PX-100 enemmän, avoimet on jotenkin mukavemmat eikä niiden taustamelun läpäisyvyydessä hirveän suurta eroa minusta ollut. + Ehkä parempi äänisetkin. PX-200-II mallista e ooi kokemusta.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#80 15.07.2011 12:10

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Oletko havainnut paljon PX-100:set vuotaa ääntä lähiympäristöön?


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#81 15.07.2011 12:31

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

barton_funk wrote:

Oletko havainnut paljon PX-100:set vuotaa ääntä lähiympäristöön?

Ainiiiin tää olikin se niiden huono puoli verrattuna kaksatasiin, eli kovaa vuotaa. Hyvin kuulee hiljaisessa huoneessa muutaman metrin päässä musan, ainakin mulla kun kuuntelen niin kovalla. En tiiä Sportaproista niin en osaa verrata. Kaippa näissä kaikissa avoimissa on sama juttu.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#82 15.07.2011 12:44

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Portaprot (jotka mulla siis on, olipa tullut hassu typo) pitää äänen sisällään iha kohtuullisesti, harvemmin kuuntelen kauhean kovalla.

Mä haluan kannettavaan ehdottomasti sellaset kuulokkeet, jotka pitää äänet (kohtuullisen) hyvin sisällään. Aika usein tulee kuunneltua kirjastoissa tms hiljaisissa paikoissa, ja en halua että bussissakaan mun musani vuotaa naapurin korvaan.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#83 15.07.2011 13:39

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

Kamulla oli Portaprot joskus, jotka piti kyllä aikamoista meteliä, kai sekin sitten kuunteli niin kovalla. Luulen että px-100 vuotaa suunnilleen saman verran  eyes


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#84 15.07.2011 13:45

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Ehkä tää sit tosiaa riippuu volasta. icon_biggrin

Tyttöystävä on kuunnellu "portilla" vieressä, eikä oo kuulunu just mitään.

Kunnon hifisti kuuntelis musansa tietysti aina täysavoimilla, koska niihin saa periaatteessa parhaan saundin (helpoiten).

Ja erillisellä kuulokevahvistimella. ff


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#85 15.07.2011 18:36

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

Joo ff

Sennheiserillahan on myös noita Noisegard vastamelukuulokkeita, joissa tulee mukana tommone patterillinen hökötys:

PXC300.jpg

Joku halvimmasta päästä oleva tommonen mulla oli ja hyvältä saundas, mutta toi hökötys oli aika kömpelö.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#86 16.07.2011 15:38

kuddgalen
Member
Registered: 14.09.2008
Posts: 229

Re: Kuulokkeet

Kiitos vastauksista. Voisin ehkä hankkia sellaiset px-100:set. Tosin itse en halua kuunnella kovin kovalla - joskus kun joutuu bussisa kuuntelemaan kovalla ja kotona sitten jatkaa kuuntelua niin huomaa miten kovalla on oikein ollut... Ja nykyiset kuulokkeet ovat ehkä puolisuljetut (perus Sonyn mdr-v150). Eli joo, jos tämä on yksi tärkemmistä asioista kai sitten pitiäisi harkita jotkut suljetut tai vastamelut (toimiiko nämä oikeasti?). Vinkkejä otetaan vastaan.

Offline

#87 17.07.2011 12:21

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Kuulokkeet

kuddgalen wrote:

Eli joo, jos tämä on yksi tärkemmistä asioista kai sitten pitiäisi harkita jotkut suljetut tai vastamelut (toimiiko nämä oikeasti?).

PXC 250 toimi ainakin ihan hyvin. Tosin muistaakseni jos vaikka bussissa kuunteli ja radio soi, niin ei se radiomusa läheskään niin hyvin suodattunut pois kuin vaikka auton hurina. Vastamelulaitteen patteritkin kesti useita kymmeniä tunteja. Ainut oli se että varsinkin liikkuessa tuo pötikkä oli pikkasen epäkäytännöllinen, vaikka saikin vyöhön kiinni jos halusi. Ja kyllähän nuo asteen verran kalliimpiakin on muistaakseni, huuto.netistä löytyy usein edullisimmin.


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#88 17.07.2011 15:01

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Mobiililaitteiisa mulle on todella tärkeää käytettävyys ja mukana kannettavien laitteiden määrän minimointi. Siksi en tollasista lisäpatukoista oikein innostu, tietysti jos esim työpaikalle tarttis vastamelukuulokkeet, ois asia eri.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#89 17.07.2011 15:02

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kuulokkeet

Hei jäbät mikä mesta hoitaa nykyään noita Kossin takuuhuoltoja? Aiemmin se oli Teletarvike Järvinen Oy, mut joku osti sen. Tietääks kukaan? Pitäs lähettää parit luurit fiksattavaks.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#90 17.07.2011 15:14

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,007

Re: Kuulokkeet

Tura Scandinavia AB/huolto
Rantakatu 6, 67100
Kokkola Finland

Yritin ottaa sinne pari päivää yhteyttä. Aiempi tyyppi jonka kanssa olin hoitanut asioita, ei sähköpostiosoite enää futannu.

Mulla ois kans yhdet KSC/35:set jotka pitäis huoltaa, mut noitahan ei enää valmisteta. Ne oli muuten tosi hyvä, mut kossien vakio-ongelma, hiusten meneminen elementtien väliin ja särinän siitä seuraaminen, oli todella vittumaista. Varmaan suunniteltu kaljuille.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB